De Molen

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
KeukenprinsesI .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Samen met vrienden dit aardige restaurant met uitzicht op een korenmolen bezocht. Naast de klassiekers uit de Franse keuken, zoals escargots en tournedos, ook verrassende gerechten als wrap met gerookte zalm en kruidencrème fraîche. Het was moeilijk een keuze te maken uit al het lekkers op de menukaart. Ik ging voor de salade met Heezergeitenkaas. Heerlijk lauwwarme geitenkaas met honing op schijfjes stokbrood en een ruim bedje van salade met hofmeesterdressing. Bij de voorgerechten werd er gratis stokbrood met kruidenboter geserveerd. Een goed begin! Hierna heb ik de sliptongetjes genomen. Ik kreeg 3 flinke tongen, lekker in de boter gebakken. De garnituur van verschillende warme groenten was eveneens smakelijk. Het hoofdgerecht ging gepaard met een puntzakje frites. Als dessert een nougatineijstaartpuntje op. De prijs / kwaliteit verhouding is hier prima in orde. Het personeel was behulpzaam en aardig. Hier kom ik graag weer terug!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Redelijke prijs/kwaliteit. Voor de niet " verwende eter" die behoefte heeft aan een 3-gangenmenu van ca. Euro 25,-- is de keuze goed. Ik had op basis van de vorige 5 recensies wat meer kwaliteit verwacht. Inrichting van de zaak is niet modern maar ook niet echt storend. Stoelen zaten overigens prima wat je niet bij elk restaurant krijgt.
Voor de "snelle hap" voldoende maar voor een "avondje uit" kies ik voor een ander restaurant.
EscoffierDeux .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Menukaart met een ruime keuze uit verschillende gerechten voor een zeer schappelijke prijs. Aardige wijnkaart. Heerlijk buiten gegeten op het terras. Wat ons betreft een aanrader!
Alberni .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Met 8 personen uitstekend gegeten!
Veel verschillende gerechten op tafel maar allemaal even goed van kwaliteit en smaak. Ben nu al aan het bedenken wat ik de volgende keer zal nemen.
Gezellige en ongedwingen sfeer: aanrader!!