De Molen

Vrouwbuurtstermolen 2 9077 SW Vrouwenparochie Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Molen

Lovadeko .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteren lekker gegeten bij de molen. Vooraf heerlijk brood met kruidenboter, aioli en tapenade. Mijn man had onbeperkt heerlijke scholletjes, via "het laatste tafeltje.nl" voor 13,95(!) Heerlijke eigengemaakte patatten en salade. Dit was supersmaakvol en erg goedkoop. Ik had geitenkaas in bladerdeeg met honing en walnoten. wat lekker was maar wel een beetje saai en kaal voor 16.50. Jammer dat de bierkaart niet iets uitgebreider is en dat er eigenlijk niet iets is voor bij de borrel (olijven of kaasplankje). Bij de dockumer koffie zat geen suiker of koekje. Op zich niets mis mee, maar het zou toch leuker kunnen voor 6.50 euro. Het zijn toch de kleine dingen die het m doen. Vriendelijke bediening en een mooie plek. Van de kaart vind ik de prijzen aan de hoge kant voor het gebodene.
Iris2213 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gezellig restaurant met leuke, verschillende ruimtes / zithoeken en mooi gelegen. Het personeel was vlot en behulpzaam. Het eten smaakte goed en er was veel keus. Zeker een aanrader.
Fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Om 18.15 aangekomen bij het restaurant. Er stonden veel auto's maar die waren voor een privé feestje. Voor een zondagavond liep het nog aardig vol. Beide voorgerechten waren helemaal af. Mijn vrouw had een Gerookte zalm met honing mosterdsaus en ik zelf een Toast met gebakken champignons, ham, ui en paprika. Als hoofdgerecht namen we een hele dorade met Toscaanse kruiden en een Mixed grill (kip, biefstuk en varkenshaas). Dit lieten we vergezeld gaan met een heerlijke droge witte wijn en een rode wijn. Als toetje hebben we in deze sfeervolle zaak met open haard een gebakken ananas met eigen gemaakte karamelsaus en een Dame Blanche genoten. De gerechten waren beiden heerlijk, al mag de chocoladesaus iets minder zoet.
Al met al weer heerlijk gegeten in een rustige omgeving in Friesland (12 kilometer van Leeuwarden).
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Wat een geweldige zaak en terras! Wij (echtpaar 60+) kwamen na een te lange fietstocht aan in de warmte bij ons hotel in Oudebildtzijl. Daar bleek het locale restaurant juist die dag gesloten wegens een personeelsuitje. Dat was een enorme klap, want we waren moe, hongerig en dorstig van de lange dag. Gelukkig bracht de eigenaresse van het hotel ons naar restaurant De Molen en dat maakte alles meteen goed. Geweldige service van een Friese beauty, heerlijk diner (proeverij met veel vis), heerlijke wijnen en dat alles op een mooi terras in the middle of nowhere. Absoluut de meest memorabele avond van onze 11-steden fietstocht die week.