De Mol

Heinoseweg 32 8026 PD Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Mol

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na de begrafenis van mijn moeder gingen we met 82 personen een broodje eten bij "de Mol".
We kregen de rekening voor 100 personen a € 14,75 = € 1475,- Onder de 100 gasten waren acht kinderen onder de 10 jaar. Hier werd geen enkele rekening mee gehouden. Voor hen werd hetzelfde bedrag in rekening gebracht. Toen ik hierover contact opname kreeg ik een uitermate onsympathieke reactie van de eigenaar, die me op geen enkele manier tegemoet wilde komen. Hij gaf de schuld aan de begrafenisondernemer. Een typisch voorbeeld van misbruik maken van emotionele situatie bij begrafenissen..
Wij zullen er nooit meer komen.
Mestebeld .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Dit weekend gezellig gegeten in een ouderwets gezellig, vernieuwd restaurant met een prima kaart en prima eten. Goede leuke bediening, ook de kinderen komen hier graag eten.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Van de week in deze schitterende verbouwde locatie gegeten. Heerlijk gegeten zelfs.
Een erg gevarieerde kaart met voor ieder wat wils.
Wij hebben mogen genieten van vlees uit het Vechtdal!
En bediening met een glimlach en gezelligheid op zijn tijd.
Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Ik was gewend hier voor een gewone goede hap zonder poespas te komen.
Helaas ik zet hier geen voet meer naar binnen. Ik had weinig tijd om"gezellig" te eten en liet dat ook netjes weten. Na een half uur kreeg ik de kaart. Prima, ik zeg niets. Nadat het veel te koude eten opgediend werd dacht ik: zouden ze dit nu express gedaan hebben?
Na het eten wilde ik nog dessert. 2x om de kaart gevraagd. Niets. Na drie kwartier wachten heb ik betaald en ben weggegaan zonder dessert. Ook nog het lef hebben om te vragen "of alles naar wens was" Wat een nare mensen hier zeg.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Veel truckers komen hier en dat betekent geen poespas. Simpele hap, maar wel alles goed. Kleedjes op de tafel en een biljart in het midden. Onderweg en geen zin in fastfood, dan spring je hier even naar binnen.