De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Over restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Wendely P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
het was een aangename verrassing dat we een proeverij kregen van drie voorgerechten drie hoofdgerechten en drie desserts. ze hebben zich echt van hun beste kant laten zien. alles wat we kregen was uitstekend. het groentegarnituur op het bord was prima veel verschillende smaken echt top.
een aanrader, wij gaan nog eens terug.
SimonevK .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellig restaurant, gezellig en warm ingericht, prettige bediening, kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Prima sfeer, Aanrader!
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was gezellig en het personeel heel aardig en de lunch was uitstekend.
Kortom een geslaagde lunch met vrienden.
Hadonk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekend gegeten op mooi opgemaakte borden en een fijne bediening in een gezellige en goede sfeer .
Binnenkort gaan we er weer zeker heen
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, comfortabele stoelen, vriendelijke en attente bediening. Gezellige en warme inrichting, ruime parkeerplaats. Een aanrader!
Vandijkdekock .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gedineerd. Alles zag er keurig en verzorgd uit. De gerechten waren erg mooi opgemaakt. Personeel erg gastvrij en vriendelijk. Een aanrader.
Ankedejong .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was allemaal top, we waren met acht mensen en we gingen allen zeer voldaan naar huis.
Het eten was bijzonder lekker, design opgemaakte borden, er was meer dan genoeg.
Sfeer en bediening voortreffelijk.
J. J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben in de Mof heerlijk gegeten. Het was een gezellige avond . Zeker voor herhaling vatbaar. Het is een aanrader! we zijn er eerder geweest maar elke keer weer bevalt het prima!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima gelegenheid om met elkaar wat te eten. Netjes, beetje stijf, gemiddeld wat hogere leeftijd, goede vlotte en attente bediening, eten zonder meer goed maar wel beetje aan de prijs.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Warm gastvrij onthaal, heerlijk genoten van het verassingsmenu met bijpassend wijnarangement door de gastvrouw op maat gemaakt naar onze smaak.
Ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Bij De Mof krijg je een vastgesteld menu aangeboden. Er wordt vooraf gevraagd welk vlees je liever niet hebt. De bediening was erg vriendelijk en zeer attent. Het geheel was erg lekker. Een echte aanrader.
Marjannehp .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een AH bon. lekkere gerechten en een mooie presentatie op het bord.
Zeer vriendelijke bediening en gewoon zoals alle andere gasten (zonder AH bon) een lekker warm broodje met "smeersels" vooraf.
Vurig .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met AH actie gegeten. 3 gangen verrassingsmenu met 3 voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes en 3 toetjes.
Allemaal super lekker, ruime porties!
We eten altijd goed bij De Mof.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Via AH-actie in De Mof terecht gekomen. Actie is door restaurant vastgesteld menu van 3 kleine voorgerechten, 3 kleine hoofdgerechten en 3 kleine nagerechten. Kwaliteit van alle 9 kleine hapjes was bijzonder goed en smaakvol en ook over de combinatie van alles bij elkaar was duidelijk goed nagedacht. Dit was een eerste kennismaking met De Mof via de AH-acties maar hier gaan we zeker vaker komen!
J.G. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het eten was prima, goed van smaak en leuk opgediend. Compliment voor de kok.
Ontvangst was zeer onprettig en er kon niet van tafel gewisseld worden toen wij dat vroegen, omdat het knap donker was. Het antwoord was nee, terwijl er pas 1 tafel bezet was. Later hadden wij door ,dat alle AH gasten in hetzelfde stuk restaurand neer gezet werden. Ondanks dat het eten goed was komen wij hier nooit meer.
De manager of misschien de eigenaar had alleen maar aandacht voor de à la carte gasten en moet nog veel van goed gastheerschap leren.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
De kwaliteit van het eten (. en de wijn) vonden we zeer matig, zeker in verhouding tot de prijs. Aardige bediening en prettig , plezierig ouderwets interieur.
Ivanjeveren .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hier met AH bon gegeten. Prettige bediening, kwam regelmatig even kijken of alles naar wens was. Het menu was een verrassingsmenu : 3 voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes en 3 nagerechtjes. Erg lekker en verzorgd.
er werd ook gevraagd of er iets was wat je niet lekker vond of allergisch voor was zodat ze daar rekening mee konden houden.
Wij hebben het wijn arrangement er bij genomen, een aanrader. Had dat op de site gezien, werd (helaas) niet verteld, we kregen ook geen dranken kaart. Verder een heerlijk restaurant waar we graag terug komen.
Home-idee .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super lekker gegeten! Zeer goede bediening : gezellig vriendelijk en kundig, inrichting en uitstraling van het restaurant is erg donker en ouderwets...
Ph.ten.napel .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het verrassingsmenu was wat je noemt een verrassing. In trio dat het voorgerecht vormden was de pulled lamb wat mij betreft iets te compact en koud, waardoor de mond beleving 'even wennen' was. Maar de smaken waren goed en er was veel zorg besteed aan de opmaak van het 'plateau'.
Het hoofdgerecht was een vlees trio waarvan de 'çhicken-wellington' het meest verrassend was. Graag de volgende keer met eigen gemaakte zoet-zure-chili saus. Brengt het vlees op het niveau dat het verdient, namelijk goed bereid!. Kip heel sappig en goed van smaak, maar de saus deed eigenlijk niet mee!
Het nagerecht was goed in balans met de voorgaande gangen. En wat bleek; sinds jaren een lauw-warme creme brulee, zoals het hoort. Met een knapperig suikerlaagje. Net wat je nodig hebt op een regenachtige zondagmiddag.
Wat de ambiance betreft; zeer vriendelijke bediening en een even zo vriendelijke sfeer. Netjes en gericht om, ook al is de aankleding, zoals een vorige recensie liet weten; "je kan er met je moeder naar toe", je een goede lunch of diner te laten genieten.
AMvK .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Voortreffelijk gegeten. Bediening uiterst correct zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtige locatie. We gaan er zeker nog een keer terug.