De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Esther J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten, super bediening en prettige sfeer in het restaurant!

Zijn er al vaker geweest en telkens hetzelfde goede niveau:)!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was wederom erg lekker, ook de wijnen waren erg goed. De bediening is geweldig, erg hartelijk en zeer professioneel.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Beste mensen,
Helaas zijn wij niet blij weggegaan. We kwamen n.a.v de AH actie en begrepen dat we allebei een hoofdgerecht konden uitzoeken en we zouden het voor en nagerecht van het restaurant ontvangen. Nu vond ik de kaart niet erg interessant en vroeg of ik een maaltijd salade kon krijgen. Dat was ook mogelijk binnen het aangeboden arrangement. Ik wilde geen voor en/ of nagerecht, maar ging uiteindelijk toch voor het geheel zonder dat dit dus geserveerd hoefde te worden. Mijn echtgenoot heeft wel gebruik gemaakt van het voorgerecht en wilde ook geen gebruik maken van het nagerecht. We wilden wel graag nadien nog koffie. Dit was heerlijk maar dit moesten we , zoals wel goed werd verteld, extra afrekenen. We vonden het uiteindelijk een prijzig diner waar we niet echt van hebben genoten, geen leuke ervaring op onze trouwdag.
Helaas, ik denk niet dat we nog een keer langskomen.
J.R. K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten, hoeveelheden goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Deze keer gebruik gemaakt van de AH-restaurant actie. Wij komen hier vaker, ook met familie of vrienden. Voldoende parkeergelegenheid.
pietentera .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De wijn werd in te kleine glazen geschonken. Was erg gewoontjes. Liever wat grotere glazen. Verdere was alles prima. Komen misschien nog eens terug.
Eddy Y.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hadden gebruik gemaakt van de AH diners kaart. We kregen de vier kleine voorgerechtjes en de vier kleine desertjes waren voor ons gekozen. We konden de hoofdgerechten nog kiezen. Eten werd leuk geserveerd en was lekker en voldoende.
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel lekker gegeten. We gaan zeker nog vaker hierheen. Het was leuk om uit te kijken op vee in de wei. Begrijp niet waarom ik zoveel tekens moet typen als ik niets mee te zeggen heb.
dicky.berg .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prettige ontvangst, voor- en nagerecht konden we niet kiezen, maar dat waren heerlijkecproeverijtjes. Hoofdgerecht was uitstekend.
Een restaurant om nog eens naar toe te gaan.
alexver .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Evenals vorig jaar weer bij de Mof gebruik gemaakt van de AH-restaurantzegelactie. In deze zaak is het eten zeer goed, de bediening uiterst attent en de bedrijfsvoering tot in perfectie en detail uitgedacht. Ik heb persoonlijk eigenlijk twee opmerkingen:
1. De zaak is erg oubollig, het interieur is voornamelijk saai donkerbruin met lelijke gestreepte stoelen.
2. De eigenaar en de dames uit de bediening zijn uiterst attent, maar alles is ingestudeerd en voorgeprogrammeerd. Spontaniteit ontbreekt volledig
Wim I.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik ging met mijn echtgenoot bij De Mof eten met een AH menu-kaart. Ik vind het vreemd dat wij beide het zelfde menu moesten nemen. Mijn man kon dus niet eten wat hij wilde. Dit is volgens mij niet juist. Er zijn toch regels hiervoor. Mijn man gaat beslist niet meer daar eten.
o g V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
hoewel we ons eigenlijk hadden verheugd op een terraslunch, zaten de weergoden jammergnoeg niet mee; maar het gebodene maakte heel veel goed.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Deze week heb ik er twee keer met een groep van acht mensen gegeten. Leuke en vlotte bediening, iedereen kreeg tegelijkertijd opgediend. Alle deelnemers vonden het eten fantastisch, vooral de proeverij kreeg complimenten. Iedereen ging tevreden naar huis. (misschien een idee om die heerlijke carpaccio van vorig jaar weer op de kaart te zetten)
1945henny .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend en met de juiste timing.
Ook de lokatie is prima met het terras was goed verzorgd
herryeppink .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hebben hier gegeten met de AH bon.Het voorgerecht vier gerechtjes waren erg lekker het hoofdgerecht viel wat tegen ik had een entrecote deze was redelijk bereid maar er was een barnebaise sause bij en deze bedorf de smaak van het vlees had deze liever apart gehad of helemaal niet nagerecht daarentegegen was wel weer perfect ook 4 gerechtjes .Vond de wijnen ook aan de prijzige kant. Verder leuke bediening.
I
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
eten was prima. Bij het hoofdgerecht was de verhouding vlees garnalen o.i. scheef, minder vlees, meer garnalen zou beter zijn. Overigens voorgerechten en nagerecht waren uitstekend.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
restaurant met de auto bereikbaar. Ruime parkeerplaats. Bediening door aardige jonge meisjes. Lopen misschien iets teveel op en neer. Eten goed en smaakvol.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een leuke avond hebben we hier gehad hadden we nodig na het drama bij meadows nijkerk deze mensen hebben begrepen hoe je iemand een leuke avond kunt bezorgen gevarieerd eten vriendelijk personeel top zo moet het zijn hier kom je voor terug
Jelle R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Echt prima gegeten en goed bediend. Geen culinaire hoogstandjes, wel creatieve gerechten. Terras is fijn, wel vrij dicht langs de provinciale weg, dat is een klein minnetje.
henkenrina .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met restaurantactie van AH gegeten. Vooraf en nagerecht betrof de actie, waren erg lekker. Het hoofdmenue was a la carte en ook erg goed.
Het geheel was met zorg opgemaakt en opgediend met uitleg van hetgeen wij aten.
MarjanAfoort .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Bij restaurant De Mof in Leusden hebben ze uitstekend begrepen wat gastvrijheid in de horeca inhoudt. Op alle fronten (bediening, sfeer, kwaliteit van eten, tempo van serveren, tegemoetkomen aan speciale wensen) zijn wij de hele avond in de watten gelegd. Zeer attent en vriendelijk personeel en een mooie locatie, echt een aanrader!