De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

Marc D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
r. D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Proeverij verrassend in een goede atmosfeer. Zo eet je ook iets, wat je niet standaard zou uitkiezen. Bediening erg attent. Waren twee uur later weer zeer tevreden thuis.
lenscomm .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Aardige proeverij van kleine en iets grotere gerechten. Origineel en goed bereid. Het begeleidend wijnarrangement had iets opwinderder gekund.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance, goed personeel, kortom top! Dit restaurant gaan we zeker vaker bezoeken!
We hebben nu a la carte gegeten, volgende keer gaan we voor de proeverij.
mangare_p .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer eens bij dit restaurant gegeten, dit keer met de AH-acties. Ze serveren een drie gangen menu met 'kleine' hapjes voor 19,75 pp en daar is dan de korting al af. Prima gegeten weer: koken kunnen ze daar. Ook mooi opgediende borden! Bediening aller vriendelijkst. Wel een paar puntjes: wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was lang, té lang als je het mij vraagt. Vier karige dunne sneetjes brood met ienemiene boter.... Doe dan geen brood denk ik. Friet en groente bij hoofdgerecht voor 4 personen evenveel als het AH-tafeltje naast ons waar ze met z'n 2en zaten en niet vragen of we er nog iets bij willen? Apart. Laatste ding: een fles kraanwater voor 3,75. Als je het zo moet verdienen.... Jammer. Doe er je voordeel mee. We komen vast nog eens terug.
Wendely P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Na de AH actie kwamen we hier met plezier terug. Excellente keuken, top bediening.
ben D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
fantastisch eten, geweldig! Prima ontvangst. Met AH menu heerlijk gegeten. En dus een aanrader en nu nog wat tekens typen omdat het moet.
Katy42 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Voor onze familiegroep was een gezellige ronde tafel gereserveerd in een rustige hoek. Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten en de vriendelijke en correcte bediening. Top!
Dankzij de AH actie was de prijs kwaliteit zeer gunstig.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg lekker!! Mooi opgemaakte borden met mooie ingrediënten! De bediening is erg vriendelijk. We hadden een verrassingsmenu en vooraf allergieën doorgegeven. Daar hebben ze goed rekening mee gehouden.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het enig commentaar heb ik op het herhaaldelijk aanbieden van iets te drinken. Daarnaast was het niet mogelijk een karaf gewoon kraanwater te krijgen. Volgens mij had dat te maken met het AH menu.
Het eten was prima.
P. L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, mooie ambiance en ontzettend lekker eten. Kortom een echte aanrader.
martha M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Nette en vriendelijke bediening.Zelfs de koffie was verrassend. We gaan snel weer hier eten.
mkoning1943 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst gekwalificeerd als redelijk omdat het bij binnenkomst niet duidelijk was welke deur wij in moesten naar het restaurant. Bewegwijzering zou uitkomst bieden? In het restaurant was alles perfect. Vriendelijke medewerkers, goede informatie, smakelijke en leuk opgediende gerechten. Een aanrader.
KenA V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Inrichting is niet al te modern, maar het eten is uitstekend en daar gaat het uiteindelijk toch om.
3 gangen menu met 3 wisselende voor- en hoofdgerecht. Keuze ook uit vegetarisch.
wilmabooiman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij hebben een fijne avond gehad, heerlijk gegeten, verrassende gerechten, de bediening was uiterst vriendelijk en de service top!!!
cris80 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren met 4 vriendinnen voor ons jaarlijks uitje bij DeMof met de AH bonnen. Niets dan lof, de medewerkers waren attent en heel vriendelijk. Zeker aan te bevelen!
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Origineel 3 gangenmenu samengesteld voor de ah actie, heel lekker en ziet er fraai uit.
Iedere gang bestaat uit 3 proeverijtjes.
De prijs van het menu is acceptabel vanwege de ah actie. Zonder deze actie is het vrij duur.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd lekker perfect. Goede ontvangst, je bent gelijk thuis. Gezellig, rustig, geen poespas o.i.d. Prima prijs /kwaliteit verhouding. Service beheerst en uitstekend.
mab B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was heel goed. 3 gangen met elk 3 gerechten. Werd heel mooi opgediend en goed uitgelegd wat het was. We hebben er echt van genoten.