De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

Eline P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het enig commentaar heb ik op het herhaaldelijk aanbieden van iets te drinken. Daarnaast was het niet mogelijk een karaf gewoon kraanwater te krijgen. Volgens mij had dat te maken met het AH menu.
Het eten was prima.
P. L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, mooie ambiance en ontzettend lekker eten. Kortom een echte aanrader.
martha M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende gerechten. Nette en vriendelijke bediening.Zelfs de koffie was verrassend. We gaan snel weer hier eten.
mkoning1943 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst gekwalificeerd als redelijk omdat het bij binnenkomst niet duidelijk was welke deur wij in moesten naar het restaurant. Bewegwijzering zou uitkomst bieden? In het restaurant was alles perfect. Vriendelijke medewerkers, goede informatie, smakelijke en leuk opgediende gerechten. Een aanrader.
0307 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Inrichting is niet al te modern, maar het eten is uitstekend en daar gaat het uiteindelijk toch om.
3 gangen menu met 3 wisselende voor- en hoofdgerecht. Keuze ook uit vegetarisch.
wilmabooiman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij hebben een fijne avond gehad, heerlijk gegeten, verrassende gerechten, de bediening was uiterst vriendelijk en de service top!!!
cris80 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren met 4 vriendinnen voor ons jaarlijks uitje bij DeMof met de AH bonnen. Niets dan lof, de medewerkers waren attent en heel vriendelijk. Zeker aan te bevelen!
Sarager .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Origineel 3 gangenmenu samengesteld voor de ah actie, heel lekker en ziet er fraai uit.
Iedere gang bestaat uit 3 proeverijtjes.
De prijs van het menu is acceptabel vanwege de ah actie. Zonder deze actie is het vrij duur.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd lekker perfect. Goede ontvangst, je bent gelijk thuis. Gezellig, rustig, geen poespas o.i.d. Prima prijs /kwaliteit verhouding. Service beheerst en uitstekend.
mab B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was heel goed. 3 gangen met elk 3 gerechten. Werd heel mooi opgediend en goed uitgelegd wat het was. We hebben er echt van genoten.
cjlgroenewoud .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad.
Goede serveersters, met ook onderling een goede sfeer.
Voor herhaling vatbaar ook zonder AH actie
margo.n .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Geweldige sfeer. Heel vriendelijk personeel, je voelt je altijd welkom en gewaardeerd, ook met veel dieetrestricties. En ondanks die restricties weten ze iedere keer een waar en smakelijk feest van de proeverij te maken. De tonijncarpaccio was om je vingers bij af te likken. De biefstuk boterzacht. We gaan volgende maand weer.
joost F.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
prima gegeten; echt een aanrader! goed rekening gehouden met onze speciale wensen. Vriendelijke bediening.
we komen zeker een keer terug!
culiria .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellige warme inrichting met vriendelijk deskundig personeel. Het diner was heerlijk en een complete verrassing. Prachtig opgemaakte borden. Duidelijk aandacht voor alles. Wij zullen de Mof zeker aanbevelen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gegeten met AH - actie, 2e menu gratis, er wordt wel 2 x € 19.95 afgerekend, weet niet of ik bijna € 40,- over zou hebben voor dit 3 gangen menu. Prima wijnen. Eten op zich is goed maar prijs/kwaliteit is zonder AH actie uit balans. Inrichting enigzins verouderd.
Wendely P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
het was een aangename verrassing dat we een proeverij kregen van drie voorgerechten drie hoofdgerechten en drie desserts. ze hebben zich echt van hun beste kant laten zien. alles wat we kregen was uitstekend. het groentegarnituur op het bord was prima veel verschillende smaken echt top.
een aanrader, wij gaan nog eens terug.
SimonevK .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellig restaurant, gezellig en warm ingericht, prettige bediening, kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Prima sfeer, Aanrader!
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was gezellig en het personeel heel aardig en de lunch was uitstekend.
Kortom een geslaagde lunch met vrienden.
hadonk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekend gegeten op mooi opgemaakte borden en een fijne bediening in een gezellige en goede sfeer .
Binnenkort gaan we er weer zeker heen