De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

Arie D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Vlotte bediening met precies de goede pauzes tussen de gerechten. Fantastisch lekker gegeten en iedereen tevreden naar huis.
Yvon D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Keuken levert uitstekende gerechten. Bediening is heel vriendelijk. Het was er gezellig druk.
Deze recensie moet minstens 120 tekens bevatten - dat vind ik wat lang
m.vanderlugt .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De zeetong-actie was zoals ieder jaar weer uitstekend verzorgd en prettig geprijsd. Ook tijdens andere gelegenheden is het bij De Mof prima.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Samen met een vriendin genoten van de high tea, deze was heel uitbreid en alles was even lekker! Absoluut voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een aanrader !!
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten.
De bediening is ook TOP !!
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Hartelijk dank.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Even zoeken naar de ingang en als je binnen bent nogmaals even zoeken naar de entree van het restaurant. Daarna liep alles op rolletjes, heerlijk brood met smeersels, lekker gegeten en mooie wijnen.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De actie van zeetong was uitstekend. De bereiding van de zeetong was prima.
Prima bediening ook de tijd tussen de gerechten door was prima, niet te snel en niet te traag.
hh- W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer aangenaam restaurant. Charmante vriendelijke bediening en voortreffelijk smaak van alle gerechten.
Voor ons een aanrader.
l.c.van.dijk46 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uit eten gaan bij de Mof in Leusden is altijd geweldig.
Daarom gaan wij daar graag naar toe.
De tafel is altijd goed en mooi gedekt en het restaurant straalteen gezellige sfeer uit.
Wat ons betreft een aanrader.
janmazenier70 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Je voelt je er gewoon lekker op je gemak,uitstekende en vriendelijke bediening. Eten was zeer lekker kortom een heerlijke avond.
E H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met AH kaart gegeten, het eten was lekker maar daar alleen het hoofdmenu voor de tweede persoon gratis was vind ik het wel prijzig, zonder kaart had ik hier niet gegeten.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
de ontvangst ende beding waren erg we waren met 2 pergsonen er kwam 3e persoon bij,vroegen of dat nog kon geen probleem.Is een aanrader om er weer heen te gaan.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten . AH-actie. Vriendelijke dames van de bediening. Spa besteld, maar dat bleek gewoon water. Niet erg, maar zeg het wel tegen ons! Voor 4 heel kleine voorgerechtjes en 4 kleine nagerechtjes (niet kunnen kiezen) wordt €22,75 berekend, hoofdgerecht keuze van de kaart. Bij het afrekenen krijg je via de AH-actiekaart €22,50 terug. Je betaald dus hoofdgerecht + €0,25 en natuurlijk je consumpties Leuk voor 1 keer. In verhouding prijs/kwaliteit te veel geld. Vooral wijn is erg duur.
Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het systeem bij De Mof van: voorgerecht en toetje is voor rekening van het restaurant en je betaalt voor het hoofdgerecht is niet zo interessant voor wie niet van toetjes houdt.
Op de plek waar wij zaten was het ronduit koud. Na hier iets van gezegd te hebben is er iets aan gedaan.
Het duurt dan alleen nog een tijdje voor je er iets van merkt. Er zou van te voren op gelet moeten worden
dat het prettig aanvoelt in het restaurant.
petersdirect .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
eten en service was erg goed - de geadviseerde wijnen waren ook lekker. De wachttijden tussen de gerechten was wel groot - dat had best sneller gemogen en gekund
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
we hebben genoten van een heerlijk avondje uit met vrienden de bediening vonden we gezellig en we hebben heerlijk gegeten
jaap.nel.verschuur .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met verrassende gerechten en een prettige, charmante bediening.
Zeker aan te bevelen, wij komen hier beslist nog eens terug.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een prachtig restaurant met uitstekende bediening. Het menu was divers en de kwaliteit een dikke prima. Een aanrader voor als je eens in de buurt bent.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gedineerd bij de Mof.
Personeel erg vriendelijk en vertelde wat de gerechten in hielden.
We hebben een gezellige avond gehad bij de Mof.
Een aanrader om nog eens terug te komen.