De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Als voorgerecht krijgt u een parade van 4 kleine voorgerechtjes.
Het hoofdgerecht kunt u kiezen uit de kaart.
Als nagerecht ontvangt u een parade van 4 kleine nagerechtjes.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Mof

Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten! De biefstuk was heerlijk mals en de visgerechten smaakvol.

Dit restaurant hanteert bij de AH actie een â la carte opzet (dat hadden we al gelezen op Iens). De hoofdgerechten zijn volledig voor eigen rekening en het voor- en hoofdgerecht (gratis) van het huis. Zowel het voor- als het nagerecht bestaat uit een proeverijtje van vier heerlijke gerechtjes die prachtig opgediend worden. Dank voor de leuke actie.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, de gerechten smaakten goed en zagen er keurig uit.
Merle L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Gastvrije bediening.
Nico M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Er was veel zorg aan de gerechten besteed en de smaak was voortreffelijk. En dat alles voor een schappelijke prijs.
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
uitstekend gegeten met de kortingskaart van AH. verrassende voor en nagerechtjes.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Met Ah actie gegeten voorgerechtjes en nagerechtjes prima in orde. Het hoofdgerecht mag je kiezen van de menukaart en betaal je alleen. Niet echt bijzonder van kwaliteit en de aanbevolen wijn past niet bij de gerechten. Voorgaande jaren hier vaak gegeten viel een beetje tegen.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We kwamen met zn viertjes via AH actie. Was niet helemaal duidelijk dat voor- en nagerecht gratis waren en dat hoofdgerecht alleen betaald moest worden.
Bediening was goed. Lekker buiten gegeten. Eten was echt heerlijk, van uitzonderlijke goede kwaliteit en erg leuk opgemaakt op de borden. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten met de AH bon. Echter was het niet het 2e driegangen menu gratis, maar je betaalde alleen voor 2 personen het hoofdgerecht. Op deze manier ben je denk ik wel duurder uit. Je was vrij om het hoofdgerecht van de kaart te kiezen, het voorgerecht en nagerecht was een bordje met 4 verschillende gerechten. Hierbij kon je wel je voorkeur uitspreken, vrienden van ons houden bijv. niet van vis en hadden dit er dan ook niet bij zitten.
Het was erg druk op de donderdagavond, maar toch liep alles wel gesmeerd. De wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was wel wat lang, zeker ook omdat we het nagerecht erg snel na het hoofdgerecht kregen.
Maar we hebben heerlijk gegeten en met een voldaan gevoel zijn we naar onze camper gelopen die achter op de parkeerplaats stond en hebben we daar heerlijk geslapen.
M V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst. Voor herhaling vatbaar.
Edgar W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Fijn avondje uit gehad. Erg vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten. Aanrader!
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
top avond gehad waren hier al meer geweest niet de laatste keer zal het zijn
Adri F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Was erg smaakvol en heel mooi opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
In een gezellige sfeer, hebben we heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel!! We komen graag nog een keer terug!
Luigi M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
goed restaurant met prima personeel.
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
het was een perfecte avond, wij waren met 5 personen en allen hebben genoten van het AHmenu.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Mooie en smakelijke gerechten voor wel heel weinig geld. Fijn ook hoe er bij het nagerecht ingespeeld wordt op diabetes. Dat tref je maar in heel weinig restaurants aan. Een absolute aanrader!!
Will S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vanwege het mooie weer lekker op het terras kunnen zitten. In eerste instantie hoor je het verkeer, logisch gezien het tijdstip, later hoorde je het amper. Vriendelijke ontvangst en bediening, kwaliteit van de gerechten goed, wachttijd is redelijk. Wijn is in een klein glas, kleine karaf water werd nu niet in rekening gebracht, de prijs voor koffie en thee 2.95 euro, vind ik aan de hoge kant. Erg plezierig om hier te vertoeven, de meeste tafels waren bezet en je had nauwelijks het gevoel, dat dit het geval was. Goede gasten dus ook.
Will M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ga er zeker nog een keer eten.
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
krokante van kip was grof. was moeilijk te eten.
wij vonden het qua prijs/kwaliteitsverhouding wel duur.
wachttijd: het duurde lang voordat we onze kaart kregen en onze gerechten
Alexandersoestdijk K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Echt een heel goed restaurant. Goede servive, ze hielden goed rekening met onze voedsel intoleranties en toch was het eten super lekker en orgineel.

Voedsel intoleranties van te voren doorgeven!

En houd rekening met als je met de AH restaurant actie reserveerd, je voor en nagerecht gratis krijgt, maar wel twee hoofd gerechten afrekend.

Deze zijn dan wel a la carte!

Heel goed restaurant!!

Echt een aanrader!