De Mof

Arnhemseweg 95 3832 GK Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant De Mof

Eindeloos genieten op het zonnige terras

Onder de rook van Amersfoort, in het knusse stadje Leusden, is dit prachtige restaurant gevestigd. En laten we eerlijk zijn, niet elk restaurant beschikt over zo’n mooi (overdekt en verwarmd) terras. Hier kun je uren blijven hangen terwijl je geniet van de culinaire pareltjes die door de keukenbrigade op je bord worden getoverd. En niet alleen de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit, ook van de wijnkaart gaat je hartje waarschijnlijk sneller kloppen en zul je niet snel genoeg krijgen!

Meer informatie over restaurant De Mof

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was heerlijk Het was een verrassing wat je kreeg met voorgerecht en nagerecht. Maar dat was wel het leuke eraan.
En de bediening was top.
R B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Zoals ik al heb aangegeven valt er werkelijk niets op aan te merken, zoals altijd fantastisch. De wachttijd tussen de gangen is prima.
We komen hier dan ook altijd graag weer terug.
SaskiaMaria .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een echte aanrader. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit was goed. Terras ligt aan een doorgaande weg en dat is misschien het enige minpuntje. (meer en hogere beplanting voor het terras?)
Maar we komen zeker nog een keer terug. Zeker weten!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Voor ons wat het de derde keer dat we hier hebben gegeten. Deze keer met de albertheijn aktie, wat niet onderdeed aan kwaliteit of service. TOP!
Fransisca D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was zo als de vorige keer uitstekend wij komen zeker weer terug.Ook onze vrienden raden wij het aan
Het was heel gezellig en de bediening ook plezierig
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad, het eten was uitstekend, het personeel vriendelijk, erg leuke locatie. De Mof is een absolute aanrader!!
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke en correcte ontvangst en bediening. Eten prima, goede prijs/ kwaliteit verhouding. :Leuke locatie, buiten gegeten op het terras. Weliswaar aan de weg, maar niet extreem hinderlijk.
Zeker aan te bevelen.
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De voor en nagerechten waren heel goed maar de hoofgerecht niet zo bijzonder--wel okay maar minder. Verder prachtig weer, buiten zitten...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en vonden de bediening geweldig. De gerechten zijn met liefde gemaakt en dat proef je. Voor herhaling vatbaar.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wat een feest om hier te eten. We hadden een parade van voorgerechtjes. Allemaal even lekker en heel mooi geserveerd. Daarna een lekker malse kalfsoester die ook al een lust voor het oog was. Tenslotte nog een variatie van fijne nagerechtjes. Een echte aanrader dus.
S.D. W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Omdat we een bijna doof iemand bij ons hadden voor dit "rustige"restaurant gekozen. Van te voren nog even gekeken. Omdat het 30 graden was wilden we graag buiten eten. Ik zag dat het terras pal aan een kruispunt lag maar volgens de eigenaar was er op zaterdagavond heel weinig verkeer en zouden we daar geen last van hebben.
Helaas was het ook op zaterdagavond een verschrikkelijk druk kruispunt!! Auto's, motoren, alles reed vlak langs ons tafeltje voorbij de hele avond. Ook last gehad van de vele koplampen waar je inkeek.
Het eten was prima en de bediening heel vriendelijk.
Maar we zouden nooit meer buiten langs zo'n drukke weg willen eten.
MvdWal .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben met de AHrestaurantactie gegeten, dan heb je een vast voor en nagerecht. Dat was geen straf! We kregen een heerlijke combinatie van kleine gerechtjes en prachtig opgemaakt.
Hoofdgerechten waren goed van smaak en met aandacht opgemaakt.
Bediening is erg vriendelijk. We waren met 7 personen en ieder krijgt tegelijk opgediend. Dat is erg fijn.

Minpuntjes:
er is geen invalidetoilet aanwezig. Aangezien dit ook een feestlocatie zou ik dat toch echt wel verwachten. Toilet is wel ruim maar toch vervelend (ook voor andere gasten) om de deur niet te kunnen sluiten.

Bediening kwam te vaak vragen of we nog iets wilde drinken. Dat was voor mij te opdringerig.

Als ik een fles plat water bestel vind ik het fijn dat hij aan tafel open gemaakt wordt. Betaal graag voor water, maar dan wil ik wel weten dat de flessen niet met kraanwater gevuld zijn.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuk terras, erg oplettende en attente bediening, heerlijk eten, leuk zo'n wineflight, waar je toch 7 verschillende wijnen drinkt, maar in totaal maar twee glazen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Er is dit restaurant een uitstekende parkeergelegenheid en ook de ontvangst was goed, verder heerlijk gegeten en een prima service, mooie locatie.
ruiterdemargreet .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We gingen met 4 personen bij de Mof uiteten met de AH-actie. Het was een heerlijke avond uit. De AH-actie werd vooraf duidelijk uitgelegd. Het voorgerecht en nagerecht staan vast en zjin heerlijke proeverijen. We waren met twee zwangere vrouwen wat van tevoren toevallig ter sprake kwam en daar werd direct rekening mee gehouden door bijv. zalm te vervangen door een ander proeverijtje. Erg attent, daar hadden we zelf nog niet eens aan gedacht! Het hoofdgerecht was geheel naar keuze. We betaalden p.p. alleen het hoofdgerecht en de drank (het voorgerecht en nagerecht, samen 22,50, waren gratis met de actie). De bediening was professioneel en erg vriendelijk. De stoelen zaten heerlijk. Het eten werd mooi opgemaakt. Kortom we hebben genoten. Een echte aanrader voor iedereen die een keer wil uiteten in een luxe en professioneel restaurant!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een heerlijke plek om er even helemaal uit te zijn.
De ontvangst hartelijk en gastvrij. De bediening zeer vriendelijk correct en betrokken.
Het eten is voortreffelijk en alles wat je extra wenst wordt direct geregeld.
Een minpuntje is de deur vanuit de hal naar het restaurant, die slaat hard dicht. Mensen lopen in en uit. Dat geeft onrust. Een voorziening waardoor de deur niet meer dichtslaat zou super zijn.
Verder is alles perfect. We komen zeker heel graag terug.
Dank u voor de lovende woorden en graag tot ziens.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Uitstekende maaltijden, zowel de Lamsbout, Ravioli, Speenvarken als (grote) Tongschar! Ook de voorgerechten waren prima, een bijzonder lekkere Carpaccio, goede Aspergesoep en Spinaziesoep. De bijpassende wijnen waren goed, maar de huiswijn voldeed naar onze mening prima, en deed daar niet voor onder.
Michaela B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eerste keer hier gegeten maar we waren onder de indruk van de perfecte en correcte bediening en de zeer smakelijke en mooi opgediende gerechten. goede kaart.
Zeker nog een keer naar toe.
Bedankt voor uw positieve feedback.
margo.n .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We kregen deze keer 6 voorgerechtjes en zes nagerechtjes en konden het hoofdgerecht kiezen. Ik mag heel veel niet hebben (gluten,soja,suiker,zuivel,peulvruchten) en toch hebben ze voor mij ook 2x zes uitmuntende gerechtjes gemaakt. De biefstuk was botermals. De amuse bouche was heerlijk, zelfs voor mij ook hier weer iets moois van gemaakt. En bij mijn dessert zat o.a. een heerlijke zabaione,.
Bedankt weer voor uw bezoek en positieve woorden.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben hier voortreffelijk gegeten met 7 personen van het IENS/AH-menu. Hoofdgerecht keuze van de kaart, voor- en nagerecht een heerlijke proeverij! Voortreffelijke bediening met aandacht voor persoonlijke wensen: 1 vegetariër en 1 glutenvrij dieet. Super geregeld. Een aanrader.