De Moerse Bossen

Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00
Voordelig
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk genoten van het 3 gangen menu bij de Moerse Bossen met 5 personen. Vriendelijk personeel, goede prijs, heerlijk eten, kortom echt voor herhaling vatbaar.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wij hebben onze Gouden Bruiloft hier gevierd, genoten van alles receptie, super buffet, en s,avonds met de familie en buren.
alles prima verzorgd door Patricia en alle medewerkers, Hartelijk Dank !
We hebben genoten !!!
Fam. Houtepen Etten-Leur
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Voor een restaurant altijd een uitdaging als onze wandelgroep komt eten, dit keer waren we met 18 personen. Na een lange tocht, deels door de regen, is een wachttijd van bijna een uur op het voorgerecht dan echt te lang. Het eten was verder goed verzorgd, met brood van het huis vooraf, lekkere soepen en goede vleesgerechten. De prijs / kwaliteitsverhouding is uitstekend.