De Moerse Bossen

Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Moerse Bossen

Henk .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en niet duur. Geen heel erg uitgebreide kaart maar toch voor ieder wat wils. De bediening was erg vriendelijk en vlot.
Het was erg druk en heel rumoerig. Gereserveerd via de site van het restaurant maar deze was niet doorgekomen. Er schijnt maar 1 persoon te zijn die de e-mails leest en deze was met vakantie. Ondanks de drukte en de niet al te grote ruimte was er gelukkig toch nog een plaatsje voor ons. Geadviseerd werd om minstens 2 dagen van te voren telefonisch te reserveren.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk genoten van het 3 gangen menu bij de Moerse Bossen met 5 personen. Vriendelijk personeel, goede prijs, heerlijk eten, kortom echt voor herhaling vatbaar.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wij hebben onze Gouden Bruiloft hier gevierd, genoten van alles receptie, super buffet, en s,avonds met de familie en buren.
alles prima verzorgd door Patricia en alle medewerkers, Hartelijk Dank !
We hebben genoten !!!
Fam. Houtepen Etten-Leur