De Mispelhoef

7,2
Duur
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Feest gehad hier vorige week. Bediening was prima, drank weer vlot aangevuld. Maar het tapas buffet was echt onder de maat. Wat een smakeloos geheel, en dat was ook te zien. De saté bleef goed in de bakken zitten en van andere feestgangers hoorde ik hetzelfde. Slecht gewoon ! Jammer en op de site staat dat het leuk wordt neergezet. Nou alles behalve dat. Ben hier nu 2 x voor een feest geweest. 1x met een BBQ ook echt slecht, en nu dus weer. Nee voor een feest ging ik echt hier niet naar toe. Locatie buiten is leuk, over het restaurant kan ik niets zeggen. Nooit geweest, maar zal ik nu ook niet snel gaan doen.
N-clemens .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geluncht met een klant in de tuin. Die is echt heel sfeervol. Goed bereikbaar en voldoende parkeerplaats. Er vliegen wel continu vliegtuigen over; dat kan soms storend zijn.
Eten op zich prima, maar niet bijzonder. Heb ook weinig veranderingen in de kaart gezien het afgelopen jaar. Service is soms verwarrend. Er zijn mensen die eten/drinken rondbrengen en mensen die de bestellingen opnemen. Als je dus bij de verkeerde bent wordt je doorverwezen ipv geholpen. Had anders gekund voor 2 drankjes.

samenvattend prima adres voor een eenvoudige zakelijke lunch.
GGuns .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vanavond sinds jaren weer een keer bij de Mispelhoef gaan eten. Dit viel eigenlijk een beetje tegen. Zowel de menukaart als de porties waren klein en zeker niet in verhouding met de prijs.
De frisse salade die bij de gerechten geserveerd werd bestond uit een klein schaaltje zoetzure groenten. Een beetje karig. Weinig opmaak; Dit is in het verleden anders geweest.
De bediening was verder prima en zeer vriendelijk.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Locatie is erg goed van dit restaurant. Hierdoor al vaker langs geweest. Je kan er goed parkeren voor de deur en de tuin ziet er gezellig uit. Binnen nog nooit geweest, ik kom er alleen als het mooi weer is. Voor het eten kom ik niet speciaal terug, vrij prijzig en nergens echt heel goed. De gerechten zijn een beetje veilig samengesteld en daardoor niet echt onderscheidend. Service is de ene dag beter dan de andere dag. Soms ziet de ober te weinig en je moet daardoor lang wachten om je bestelling door te geven.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voor een nazit (niet een koffietafel dus) van een uitvaartdienst hadden we met een gezelschap gereserveerd in het eetcafé-gedeelte. Eerder ben ik meerdere keren in een zaal van de Mispelhoef geweest, en ook heb ik daar ooit buiten op het terras gezeten. Maar in het eetcafé was ik nog nooit geweest. De haard was aan, het eten (ik had twee kroketten met Brabants brood) was lekker en de sfeer was OK. Nog wel een speciale vermelding voor het Brabants brood: dat was heel goed. Ik bestel bij diverse eetcafé's wel vaker kroketten op brood, maar dan komt het brood nog wel eens uit de vriezer en/of is het taai. Het brood dat ik op mijn bord had liggen was dik, maar sneed en hapte heerlijk soepel weg.
Ik kom hier zeker nog eens een hapje nuttigen.
Maikel_ .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Laatst met een groepje bij De Mispelhoef gegeten. Oude boerderij met terras buiten en wat rondlopende beestjes dus handig als je met kinderen bent. Ook ruim voldoende parkeerplaatsen.
Ober was erg attent en wel in voor een praatje. Reageerde met humor op ons maar handelde ook goed toen een tafelgenoot zich in de vinger sneed. Nadeel van buiten eten was in ons geval een overmaat aan wespen.

Het eten smaakte goed met een bijzondere vermelding voor het erg malse vlees van het Hereford-rund. De andere (voor)gerechten en desserts waren lekker, ongeveer wat je van een zaak als 'eetcafé' mag verwachten. Geen verrassende zaken op de kaart, maar wel in orde.
TamaravandeH .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
De bediening had veel oog voor de conditie van mijn oude schoonvader en zette alles op alles om het ons allemaal naar de zin te maken. Uitzonderlijk veel moeite werd er gedaan! Wij mochten uiteindelijk zelfs in een aparte zaal plaatsnemen. Het eten was lekker, al verwachtte ik wat meer salade en wat minder kip. De mannen in het gezelschap waren echter juist heel blij met de verhouding dus dit is erg persoonlijk. Ik kom hier al jaren en is altijd aangenaam. Ook een keer een koffietafel gehad na een begrafenis, allemaal zeer goed verlopen, plezierig zelfs.
AenM-Kuijs .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vandaag in het begin van de avond voor het eerst gegeten bij De Mispelhoef. Gezellig in het eetcafe, lekker bij de open haard in een sfeervolle ruimte. We waren met drie personen. Het voorgerecht met de gamba's en turks brood was ontzettend lekker. De hoofdgerechten: kalfsoester, tournedos en vleespannetje waren ronduit geweldig. De nauwelijks overgebleven ruimte in de maag heerlijk volgestopt met de warme apfelstrudel met roomijs, slagroom en vanillesaus. We waren hier zeer zeker niet voor het laatst.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Vanmiddag geluncht bij "De Mispelhoef". Ik koos voor het visplateau, bestaande uit gerookte forel, gerookte zalm, krabsalade, rivierkreeftstaartjes en stokbrood met kruidenboter. De gerookte zalm en de rivierkreeftstaartjes bevielen mij het beste. Omdat het een aangename temperatuur was, heb ik op het zeer uitgebreide terras gezeten. De bediening is zonder meer goed te noemen.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
In de zomer kom ik hier regelmatig om buiten op het prachtige terras te lunchen, maar om een of andere reden 's winters nog nooit binnen geweest. Aangeschoven voor de lunch, waarbij we geluk hadden dat we terecht konden daar we niet gereserveerd hadden. Aardige en snelle bediening, prima hamburger gegeten.
5453 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Mijn partner en ik hebben onlangs heerlijk gegeten bij de Mispelhoef. Heerlijk knus bij de open haard. De bediening was heel netjes en zeer vriendelijk en niks was teveel gevraagd. Er werd ook rekening gehouden met onze voedsel allergie. Een heerlijk tomaten soepje en gamba's in kloflooksaus vooraf. Daarna een vleespannetje met varkenshaas (Leuk in zo'n pannetje) en een tournedos voor mijn partner, heerlijk mals. Kortom voor herhaling vatbaar.
Dylan G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Vanmiddag lekker gegeten bij de mispelhoef een zeer gezellig en outentieke inrichting zeer leuk en mooi. Mijn lunch was lekker het ei was iets te vettig maar mijn uitsmijten was zeker niet verkeerd. Zekers om nog maals te doen. De prijs en kwaliteit verhouding is zekers goed! Personeel zeer vriendelijk en vlot! Lekker groot terras ook voor met kinderen!
Esterl .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
We hebben er heel gezellig en lekker gegeten.
Het is oud bruin eetcafé met een knus interieur waar je lekker ongedwongen kan eten.
Ik heb een tournedos op en mijn man een vleespannetje (dit ziet er heel leuk uit)
Het eten smaakte prima, we hadden een voor, hoofd en nagerecht op, dus we hadden meer als voldoende gegeten.
Toen we de rekening kregen, viel ons het bedrag reuze mee.
Dus de prijs kwaliteit verhouding is gewoon heel goed !
Toen we weg gingen werd ook nog de deur voor ons netjes opengehouden door de nette en leuke bediening.
Dus wij hebben een goede ervaring met de Mispelhoef.
BWEHV .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
De Mispelhoef ligt onder de snelweg, maar daar merk je weinig van, binnen is het alsof de tijd heeft stilgestaan, een ouderwetse boereninterieur met houten tafels en nostalgische snuisterijen aan de muur. Voordeel van De Mispelhoef is dat het 1 van de weinige restaurants in Eindhoven is die de Dinerbon accepteert.

De bediening is vlot en attent, maar maakt iets te veel standaard geintjes en dat blijft niet leuk. Het eten is recht toe recht aan, geen spannende gerechten op de kaart, de spareribs (op dinsdagavond onbeperkt!) zijn enorm en na 1 is het niet echt nodig om bij te bestellen. Als toetje staat er 3 soorten fruit op de kaart, gelukkig informeert de bediening ons dat dit niet echt 3 soorten fruit zijn, maar 3 verschillende soorten vruchtenijs, zet dat dan op de kaart!

Een prima restaurant om op vrijdagmiddg een borrel te doen met collega's en nog even een hapje te eten, uitgebreid dineren zou ik hier niet zo snel doen.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Samen met mijn vriend wezen eten bij de Mispelhoef.
De spare ribs waren één van de lekkerste die ik heb gehad.
Bediening is vriendelijk en snel.
Prijs kwaliteit gewoon goed.

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Vanmiddag een eenvoudige uitsmijter met spek gegeten! Moesten lang wachten voordat de bestelling uiteindelijk op tafel kwam. De uitsmijter gebakken in de olie, waardoor het ei een vettige smaak krijgt en het ei was voor een deel niet goed doorbakken.
Rick33 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Leuk en knus Brabants eetcafé.
Heel leuk zitten bij de openhaard.
Eten is lekker en niet te duur.
Vriendelijke en leuke bediening.
We komen er al lang en is de laatste jaren er zeker op vooruit gegaan.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Interessant de keukenkwalificatie "Internationaal". Wat mij betreft erg Nederlands.

Wat mij betreft geen verfijnd eten. Prima voor lunch in typisch Brabantse setting een uitsmijter met glas melk of kop soep eten. Bediening die wat scherper en attenter mag.

Boers Brabants bunkeren.