De Mispelhoef

Oirschotsedijk 9 5651 GB Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Mispelhoef

In het knusse hart van Brabant ligt het gezellige restaurant De Mispelhoef. Het restaurant neemt je even mee terug in de tijd en laat je helemaal tot rust komen.
Geniet van een heerlijke lunch, diner of een hapje en drankje. In de zomer kan dat op het grote terras met uitzicht op de vijver en in de winter gezellig voor de openhaard. Benieuwd naar echte Brabantse gezelligheid? Kom dan snel eens langs!

Meer informatie over restaurant De Mispelhoef

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Mispelhoef

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het nadeel van het restaurant vond ik dat het zeer gehorig is. Door de kleine ruimte klinken alle stemmen behoorlijk hard.
Van de zomer hebben we lekker buiten gezeten en dat is suoer want dan galmt het dus niet.

Het eten was.zeee goed muv de garnalen in knoflook. De knoflook overheerste zodanig dan ik de garnalen er echt tussenuit heb gegeten en dan saus echt eraf heb gehaald. Dat was jammer. Minder overheersende saus was het gerecht super geweest.
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We komen hier vaker. Een gezellige gelegenheid met heerlijke lunchgerechten. Prettige sfeer, ongedwongen, kortom, perfect
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ja een paar weken geleden gegeten met vrienden. Heerlijk gegeten. Zag er allemaal heel verzorgd en netjes uit . De bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Feest gehad hier vorige week. Bediening was prima, drank weer vlot aangevuld. Maar het tapas buffet was echt onder de maat. Wat een smakeloos geheel, en dat was ook te zien. De saté bleef goed in de bakken zitten en van andere feestgangers hoorde ik hetzelfde. Slecht gewoon ! Jammer en op de site staat dat het leuk wordt neergezet. Nou alles behalve dat. Ben hier nu 2 x voor een feest geweest. 1x met een BBQ ook echt slecht, en nu dus weer. Nee voor een feest ging ik echt hier niet naar toe. Locatie buiten is leuk, over het restaurant kan ik niets zeggen. Nooit geweest, maar zal ik nu ook niet snel gaan doen.
n-clemens .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Geluncht met een klant in de tuin. Die is echt heel sfeervol. Goed bereikbaar en voldoende parkeerplaats. Er vliegen wel continu vliegtuigen over; dat kan soms storend zijn.
Eten op zich prima, maar niet bijzonder. Heb ook weinig veranderingen in de kaart gezien het afgelopen jaar. Service is soms verwarrend. Er zijn mensen die eten/drinken rondbrengen en mensen die de bestellingen opnemen. Als je dus bij de verkeerde bent wordt je doorverwezen ipv geholpen. Had anders gekund voor 2 drankjes.

samenvattend prima adres voor een eenvoudige zakelijke lunch.
GGuns .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vanavond sinds jaren weer een keer bij de Mispelhoef gaan eten. Dit viel eigenlijk een beetje tegen. Zowel de menukaart als de porties waren klein en zeker niet in verhouding met de prijs.
De frisse salade die bij de gerechten geserveerd werd bestond uit een klein schaaltje zoetzure groenten. Een beetje karig. Weinig opmaak; Dit is in het verleden anders geweest.
De bediening was verder prima en zeer vriendelijk.
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Locatie is erg goed van dit restaurant. Hierdoor al vaker langs geweest. Je kan er goed parkeren voor de deur en de tuin ziet er gezellig uit. Binnen nog nooit geweest, ik kom er alleen als het mooi weer is. Voor het eten kom ik niet speciaal terug, vrij prijzig en nergens echt heel goed. De gerechten zijn een beetje veilig samengesteld en daardoor niet echt onderscheidend. Service is de ene dag beter dan de andere dag. Soms ziet de ober te weinig en je moet daardoor lang wachten om je bestelling door te geven.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voor een nazit (niet een koffietafel dus) van een uitvaartdienst hadden we met een gezelschap gereserveerd in het eetcafé-gedeelte. Eerder ben ik meerdere keren in een zaal van de Mispelhoef geweest, en ook heb ik daar ooit buiten op het terras gezeten. Maar in het eetcafé was ik nog nooit geweest. De haard was aan, het eten (ik had twee kroketten met Brabants brood) was lekker en de sfeer was OK. Nog wel een speciale vermelding voor het Brabants brood: dat was heel goed. Ik bestel bij diverse eetcafé's wel vaker kroketten op brood, maar dan komt het brood nog wel eens uit de vriezer en/of is het taai. Het brood dat ik op mijn bord had liggen was dik, maar sneed en hapte heerlijk soepel weg.
Ik kom hier zeker nog eens een hapje nuttigen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Vanmiddag geluncht bij "De Mispelhoef". Ik koos voor het visplateau, bestaande uit gerookte forel, gerookte zalm, krabsalade, rivierkreeftstaartjes en stokbrood met kruidenboter. De gerookte zalm en de rivierkreeftstaartjes bevielen mij het beste. Omdat het een aangename temperatuur was, heb ik op het zeer uitgebreide terras gezeten. De bediening is zonder meer goed te noemen.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
In de zomer kom ik hier regelmatig om buiten op het prachtige terras te lunchen, maar om een of andere reden 's winters nog nooit binnen geweest. Aangeschoven voor de lunch, waarbij we geluk hadden dat we terecht konden daar we niet gereserveerd hadden. Aardige en snelle bediening, prima hamburger gegeten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Vanmiddag een eenvoudige uitsmijter met spek gegeten! Moesten lang wachten voordat de bestelling uiteindelijk op tafel kwam. De uitsmijter gebakken in de olie, waardoor het ei een vettige smaak krijgt en het ei was voor een deel niet goed doorbakken.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Interessant de keukenkwalificatie "Internationaal". Wat mij betreft erg Nederlands.

Wat mij betreft geen verfijnd eten. Prima voor lunch in typisch Brabantse setting een uitsmijter met glas melk of kop soep eten. Bediening die wat scherper en attenter mag.

Boers Brabants bunkeren.