Over het restaurant De Minnarij

Eethuisje in romantische stijl

De Minnarij zit aan de mooiste markt van Zevenaar, met daarbij een terras en fijne lounge stoelen. Dit is een bruin eethuisje dat in de Romantische stijl is ingericht. Ze serveren uitsluitend scharrelvlees uit de regio en er is een speciale menukaart voor vegetariërs. Een ideale plek voor zakelijke of privé feestjes tot vijftig personen.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteravond, na goede berichten op Iens, met z'n drieën gegeten bij de Minnarij. Gestart met een lekkere amuse van het huis. Daarna vooraf 2 x gerookte eend en 1 x vissoep. En als hoofdgerecht 2 x scholfilet en 1 x Balinese nasi met heekfilet. Plus ruim garnituur van aardappeltjes, friet, komkommersalade en witlof! Heerlijke wijn (sauvignon blanc)!
Zeer vriendelijke bediening. Fijne ambiance. Slechts één aandachtspunt: de toevoeging Eethuisje is te simpel voor een restaurant als dit. Dank voor de gezellige avond!
gerard T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ronnie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In juni met de familie daar gegeten.
En het was echt geweldig!!
Entourage was super, bediening was het gevoel van hier ben ik thuis en voel me thuis.
Het eten was in een woord voortreffelijk,zeer smaakvol en super van kwaliteit..
Dus kortom; een aanrader en genoeg garnituur,ook de mayonaise is zelf gemaakt waar krijg je dat nog Eethuisje de Minnarij is in een woord "puursang!"
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten op een rustige doordeweekse avond. De bediening is erg vriendelijk en heeft verstand van wijn. Een aanrader om hier te gaan eten!
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima eten, goede,gastvrije bediening en erg gezellig ingericht.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prachtige zaak, je ziet en misschien nog wel belangrijker je proeft dat er hier met passie word gewerkt! Zowel binnen als buiten ziet het er sfeervol uit. Bediening is zeer correct en er word met je meegedacht als er iets niet op de kaart staat. Ook de amuse vooraf is een compliment waard en verraste ons de 1ste keer.

Mijn vrouw en ik zijn al enkele keren geweest, ook met mijn medewerkers kom ik hier graag vergaderen. Continu word dezelfde kwaliteit geboden, of ik hier graag nog een keer kom? Volmondig ja!
Wartini J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Zeer gezellig om te zitten en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben met ons gezin heerlijk gegeten. Aardige bediening. Een aanrader.
carmen V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Fijne vriendelijke bediening en lekker gegeten. De inrichting van het restaurant was ook sfeervol.
Er was veel te kiezen uit de menu kaart en ze hadden ook heerlijke verse asperges.
het was echt genieten ga zo door.
Wij komen zeker hier terug .
Carmen.
dave J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Absolute aanrader dit restaurant. We zijn hier al meerdere keren geweest en zowel binnen als buiten op het terras heerlijk gezeten en het eten was erg lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk.
prijs kwaliteit zit helemaal snor hier .
Je krijgt waar voor je geld genoeg garnituur en als het op is kunt U zo bij bestellen.
er zijn heerlijke wijnen aanwezig voor ieder wat wils en voor elke prijsklassen. gewoon een aanrader.
wij komen snel weer terug.
Dave J.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ondank alle goede recensies, waren wij niet zo tevreden over het eten. Thaise rijstloempia met verse groenten, kruiden en gegaarde kip met een kipspiesje op een Thaise salade. Verwacht je toch een pittige smaak, maar helaas was de groente te koud ( augurk?) en overmatig gezuurd en daardoor een overheersende smaak. En 12.50 is dan een pittige prijs!
Wij vonden het eten prijskwaliteit niet in verhouding. Maar de bediening was zeer aardig!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Wel jammer dat er die avond weinig gasten waren. Bediening erg goed, sfeer voelde goed. Echt van genoten om hier te dineren.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweldig gegeten,
Fijne bediening, eten fantastisch .
Ons zie he nog vaker
B.b J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima eten,.erg gezellig.
Alleen zijn ze vergeten uitleg te geven bij het kerstdessert. Wat is wat?
Verder was het een prima restaurant.
Een aanrader????
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben echt super lekker gegeten! De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
kerstkip .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op een zaterdag voor mijn verjaardag wezen eten met mijn gezin (man, 2 kinderen, 14 en 10 jaar oud). Op de tafel lag heel attent een slinger en een verjaardagskaart. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was goed, voor ieder wat wils, vis, spareribs, biefstuk. Mooi opgemaakte borden, heerlijke wijn. Voor mijn jongste kind was het wachten wat aan de lange kant omdat ze moe werd, maar voor een speciale gelegenheid gaan we liever naar een echt restaurant dan naar een all-you-can-eat restaurant. Bediening was erg vriendelijk, geduldig en attent en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Ook naar de kinderen toe erg leuk in de omgang. Al met al, ik heb een super etentje gehad met mijn lieve gezin bij een goed restaurant!
Bedankt voor U recensie.
Met vriendelijke groet Eethuisje de Minnarij.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben het Tapas menu genomen. 8 kleine gerechten in 4 gangen. Met drank voor 4 personen € 175.-. Fijne setting, lekker kunnen genieten van een goed gesprek met een goed glas wijn. Alles bij elkaar 4,5 uur met genoegen doorgebracht.
Bedankt voor U recensie.
Berna W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Restaurant de Minnarij. Het menu bied voor iedereen wat wils. Heerlijke amuse van het huis. Hoofdgerecht was heerlijk en de aanbevolen wijn prima. Men nam ruim tijd tussen de gerechten en de tarte tartin met peer en kaneelijs was een perfecte afsluiting. Kom hier zeker nog terug.
A K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Er heerst een gezellige sfeer. Prima gastheer en bovenal heerlijk eten en goede wijn. Zeker een restaurant om terug te komen.
Dirk Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
'Eethuisje De Minnarij' is een echte aanrader!

Wij zijn hier nu een aantal keer te gast geweest. Al die keren was de bediening is altijd even vriendelijk, vrolijk en netjes.
Naast de gezellige sfeer en bediening in dit restaurant, zijn ook de gerechten op de (regelmatig wisselende) kaart uitstekend. Lekker mals vlees dat precies zo gebakken wordt als gewenst aangevuld met voldoende lekkere bijgerechten. Naast vlees worden op de kaart uiteraard ook vegetarische en visgerechten aangeboden.

Kortom: Topper!