Over restaurant De Minnarij

Eethuisje in romantische stijl

De Minnarij zit aan de mooiste markt van Zevenaar, met daarbij een terras en fijne lounge stoelen. Dit is een bruin eethuisje dat in de Romantische stijl is ingericht. Ze serveren uitsluitend scharrelvlees uit de regio en er is een speciale menukaart voor vegetariërs. Een ideale plek voor zakelijke of privé feestjes tot vijftig personen.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Kerstkip .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op een zaterdag voor mijn verjaardag wezen eten met mijn gezin (man, 2 kinderen, 14 en 10 jaar oud). Op de tafel lag heel attent een slinger en een verjaardagskaart. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was goed, voor ieder wat wils, vis, spareribs, biefstuk. Mooi opgemaakte borden, heerlijke wijn. Voor mijn jongste kind was het wachten wat aan de lange kant omdat ze moe werd, maar voor een speciale gelegenheid gaan we liever naar een echt restaurant dan naar een all-you-can-eat restaurant. Bediening was erg vriendelijk, geduldig en attent en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Ook naar de kinderen toe erg leuk in de omgang. Al met al, ik heb een super etentje gehad met mijn lieve gezin bij een goed restaurant!
Bedankt voor U recensie.
Met vriendelijke groet Eethuisje de Minnarij.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben het Tapas menu genomen. 8 kleine gerechten in 4 gangen. Met drank voor 4 personen € 175.-. Fijne setting, lekker kunnen genieten van een goed gesprek met een goed glas wijn. Alles bij elkaar 4,5 uur met genoegen doorgebracht.
Bedankt voor U recensie.
Berna W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Restaurant de Minnarij. Het menu bied voor iedereen wat wils. Heerlijke amuse van het huis. Hoofdgerecht was heerlijk en de aanbevolen wijn prima. Men nam ruim tijd tussen de gerechten en de tarte tartin met peer en kaneelijs was een perfecte afsluiting. Kom hier zeker nog terug.
A K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Er heerst een gezellige sfeer. Prima gastheer en bovenal heerlijk eten en goede wijn. Zeker een restaurant om terug te komen.
Dirk Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
'Eethuisje De Minnarij' is een echte aanrader!

Wij zijn hier nu een aantal keer te gast geweest. Al die keren was de bediening is altijd even vriendelijk, vrolijk en netjes.
Naast de gezellige sfeer en bediening in dit restaurant, zijn ook de gerechten op de (regelmatig wisselende) kaart uitstekend. Lekker mals vlees dat precies zo gebakken wordt als gewenst aangevuld met voldoende lekkere bijgerechten. Naast vlees worden op de kaart uiteraard ook vegetarische en visgerechten aangeboden.

Kortom: Topper!
Bertellen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onlangs voor de 2e keer gegeten. De Minnerij had een slechte naam. Reden om er eerder niet meer naar toe te gaan, echter er was een nieuwe eigenaar. Die verdiende dan ook een nieuwe kans. De prijzen van de gerechten zijn redelijk aan de prijs maar het eten is prima. Opvallend en feitelijk ook niet correct is, dat als je wijn wil bestellen je in plaats van een wijnkaart een uitleg krijgt over diverse wijnen en de landen waar ze vandaan komen. Wat het kost weet je niet. Daar kom je achter als je de rekening hebt gekregen. Bijna 6 euro voor een glaasje wijn is nogal wat, temeer daar de indruk gewekt wordt dat het de prijs is van de huiswijn is zijnde € 3,95 per glas. Vreemd is dat als je een sauvignon blanc besteld dit alleen per fles kan en als uitleg krijgt dat bijna alle gasten chardonnay drinken. Goed is om te weten dat een karaf kraanwater niet gegeven wordt. Of je betaalt voor een fles water of je krijgt en alleen als je er om vraagt een glaasje water als je ook een glas wijn besteld. Dit en de houding hierin verraadt een duidelijk mindere professionaliteit. Dat is jammer, want het eten is lekker. Maar het gaat tenslotte om het totaal plaatje. Hierdoor een 6 plus.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Echt een aanrader! Niet al te groot waardoor het al meteen gezellig is als je binnekomt. Het eten was erg lekker en de bediening heel erg goed. Mooie prijs kwaliteit verhouding!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vandaag heerlijk gegeten.
Goede uitleg over de wijnen en de gerechten.
Correcte bediening ,mooi en gezellig restaurant .
We komen zeker nog een keer terug
Mathi789 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Allereerst willen wij de chef en de medewerkers van De Minnarij te Zevenaar bedanken voor de zoveelste geslaagde avond. De sfeer is open en vriendelijk- wij voelen ons meer dan welkom. Jullie hechten waarde aan kwaliteit in dienstverlening. De kwaliteit van de gerechten - en niet te vergeten de wijnen -vinden wij hoog. Verrassend en afwisselend. En bovenal heel lekker. Jullie zijn creatief in het bedenken van verrassende extra's. Wij horen van zowel zakenrelaties en anderen die met ons bij jullie hebben gegeten terug dat zij het een goede ervaring hebben gevonden. Je wordt er blij van. Wij wensen jullie veel succes en zullen ook in toekomst met veel plezier bij jullie eten.
Tim, Bram, Alyssa, Nina, Astrid, Sander en Marion

Nel P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hebben met 5 personen op vrijdagavond gegeten. Onze moeder werd 85 jaar. Mijn man en ik hebben vaker bij de Minnarij gegeten, maar met andere eigenaren. Wij waren hier niet tevreden over, maar hadden gelezen, dat er weer andere eigenaren deze zaak hadden overgenomen.
Wij zijn heel blij, dat we het toch weer geprobeerd hebben........vanaf het begin tot het eind was het fantastisch!! Voorgerechten...hoofdgerechten en nagerechten.....mmmmmmmm!
Goede bediening, vriendelijk, goede uitleg over het eten etc......
Wij komen zeker terug, dank jullie wel voor een geweldige avond!!
Johnny S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vandaag heerlijk Italiaans geluncht. Heerlijke gerechten, goede kwaliteit, een goede sfeer èn vriendelijk personeel. Echt voor herhaling vatbaar!
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Als voorgerecht namen we Huisgemaakte olijven en charcuterie van Italiaans vlees. Het smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht gingen we beiden voor de biefstuk in een sauce van Barollo uit geserveerd met rodekool , gemende salade, frites en gebakken aardappeltjes met als begeleider om te drinken een verrukkelijk glas Barollo wijn. De service was zeer vriendelijk, je voelde je thuis in dit restaurant waar ook nog eens de hoeveelheden ruim voldoende zijn en de echt grote eter gerust nog iets kan extra's kan vragen. Het vlees kwam ook van het landgoed welke door de plaatselijk slager geslacht wordt. Deze biefstuk was werkelijk van sublieme kwaliteit. Het mes sneed zeer gemakkelijk door dit verrukkelijke malse vlees. Die in je mond wegsmolt te samen met de zalige Barollosauce. Ook hier zaten we weer bomvol en sloegen wederom ons nagerecht over om ons niet te over eten. Genoten van deze bijzonder sfeervolle locatie waar je uitstekend kan eten met zeer vriendelijk service verlenend personeel.
Harold K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Op 12 december 2015 waren wij met zijn tweeën wezen eten. Wij waten toen erg enthousiast over alles eigenlijk. Vanavond met kinderen en schoonouders, daarom er weer gaan eten. Is dan toch altijd afwachten of het weer zo goed zal zijn. Wederom weer erg lekker gegeten. Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten zagen er super uit, goed van smaak en de sfeer weer goed. De bediening was netjs en goed op de hoogte van de wijnen en gerechten.
Kortom, weer super gegeten.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Ieder gerecht was lekker. De ossenhaas was de lekkerste die ik in lange tijd geheten heb. Het eten verraste ons, omdat het niet erg duur was. Er is een hele prettige sfeer. De inrichting is gezellig. De bediening was zeer vriendelijk.
Flip_Chelsea .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Ik heb hier gisterenmiddag geluncht met mijn oma en was er erg over te spreken. Ik had een Risotto con porcini en deze was heel erg lekker (al had er misschien wat meer 'porcini' door gemogen). Mijn oma had een carpaccio en zij was hierover ook erg enthousiast. Ook het brood wat er bij geserveerd werd was heel erg lekker. Alleen de koffie kon beter.

De eigenaar was ook erg vriendelijk en de inrichting was erg gezellig. Deze man heeft duidelijk een passie voor zijn vak!

Wij komen hier zeker nog eens terug. Sinds de overname van de Minnarij door deze nieuwe eigenaars is het restaurant stukken beter geworden!
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Weer dankzij Iens een mooie locatie gevonden om te eten. Heerlijk bereidde kabeljauw haasjes. Voortreffelijk. Vriendelijke bediening. Aanrader om zeker een keer te gaan dineren.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Toen we hoorde dat De Minnarij een nieuwe eigenaar had, wilde we dit eethuisje wel weer een nieuwe kans geven. Gelukkig dat we dit gedaan hebben, want het is echt de moeite waard om een keer naar toe te gaan. Vriendelijke bediening.
Een heerlijke amuse van het huis vooraf. Het eten was goed bereid en smaakvol.
Het is duidelijk dat de nieuwe eigenaren en personeel er voor willen zorgen dat de Minnarij goed voor de dag komt.
We komen zeker nog eens terug.
MvAken .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
De Minnarij heeft sinds kort een nieuwe eigenaar en dat maakte ons nieuwsgierig. Het was echt top! Een aanwinst voor Zevenaar. Alles wat ons werd voorgezet was goed van smaak en heerlijk bereid. De bediening was vriendelijk en enthousiast. Duidelijk is dat men hard werkt om een succes van de Minnarij te maken. Wij zijn in elk geval erg positief verrast en gaan zeker vaker terug. Met zoals ons is verteld regelmatig een nieuwe kaart gaat dat vast niet snel vervelen.
Avee72 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Eethuisje De Minnarij was een aangename verrassing! Aanbevolen door onze B&B in Groessen, kwamen we in een knus establishment terecht op de Markt in Zevenaar. Zeer vriendelijke en kundige bediening en de verschillende gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, goed heet en in de juiste proporties. De eendenborst vooraf, met heerlijk in balsamico gedrenkte aardbeien, champignons in gorgonzolasaus, de eendenborst als hoofdgerecht en de verrassende paëlla. Alles kwam redelijk snel door en er werd zelfs gevraagd wanneer het hoofdgerecht geserveerd kon worden. Ook de toetjes waren lekker, chocolademousse en de omgekeerde dame blanche. Een aanrader als je in de buurt van Zevenaar bent!
Rolando R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vanavond heerlijk gegeten. Vanaf ontvangst tot vertrek in de puntjes geregeld. Ik had een carpaccio , daarna de varkenshaas met een overheerlijke mosterdsaus en een chocolade mousse als toetje. De bediening was top.
Een echte aanrader en we komen zekere terug.