Over het restaurant De Minnarij

Eethuisje in romantische stijl

De Minnarij zit aan de mooiste markt van Zevenaar, met daarbij een terras en fijne lounge stoelen. Dit is een bruin eethuisje dat in de Romantische stijl is ingericht. Ze serveren uitsluitend scharrelvlees uit de regio en er is een speciale menukaart voor vegetariërs. Een ideale plek voor zakelijke of privé feestjes tot vijftig personen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Minnarij

op 5 min lopen van het station
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag
- Diner 1500 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag

Wij doem niet mee met de iens ah restaurantactie 2018!

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Minnarij

Marissa L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening over het algemeen goed. We werden door 3 verschillende mensen bediend en 2 daarvan waren wat minder. Maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben een heerlijke avond gehad met heerlijke gerechten. We vonden de prijzen wel wat aan de hoge kant. Met namen voor de rode wijn.

Verder een heerlijke rustige sfeer met de muziek netjes op de achtergrond zodat je elkaar goed kunt verstaan. Zeker voor herhaling vatbaar !!!!
Kerstkip J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ik ben al vaker bij de Minnarij geweest. Wat een heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Aanrader als je kwalitatief goed eten wilt in een huiselijke sfeer. Met zeer goede service!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima eten vriendelijke bediening en we hadden niet veel tijd en daar werd prachtig rekening mee gehouden, een aanrader
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Vrijdag heerlijk uiteten geweest met mijn vriend. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje aangewezen. Het restaurant zag er gezellig en knus uit. Eenmaal toen wij ons eten hadden werd er tussendoor gevraagd of alles naar wens was. Het eten was heerlijk en voor een eerlijke prijs. Het personeel was erg vriendelijk en ondanks de drukte hielden ze alles prima bij. Wij komen zeker nog een keer terug!
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij gaan altijd met veel plezier eten bij De Minnarij.
Het is voor ons altijd een avondje uit. Wij worden heerlijk in de watten gelegd. Voor de kinderen is ook niks te gek om te vragen.
Het fijne aan dit restaurant is, dat menukaart steeds wisselt en er altijd weer genoeg heerlijkheden te proeven te zijn.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Deze week met 2 personen wezen eten in dit sfeervolle restaurant. De gerechten waren erg smaakvol. De bediening was vlot en had een goede kennis van de gerechten en de drankjes. De aankleding van het restaurant is heel erg mooi gedaan, heel sfeervol! Dit gastvrije restaurant heeft ons aangenaam verrast. Wij komen binnenkort zeker weer terug bij restaurant De Minnarij!
Paulina K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vrijdag 19 oktober geweest.
Sfeervolle restaurant en lekker gegeten.
Restaurant in herft sfeer lekkere wild gerechten.
Nette bediening . Ik heb genoten en mijn tafelgenoten ook.
De prijs is goed voor wat je krijgt.

Tot snel.
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Afgelopen vrijdag gezellig in herfstsfeer gegeten bij Eethuisje de Minnarij. Ondanks de drukke avond was de bediening erg gastvrij en namen de tijd voor ons. Ze gaven advies op maat qua wijn bij het eten, en vroegen na elke gang of we al door wilden naar het volgende gerecht, of dat we nog even wilden wachten. Dit was erg fijn, we konden zelf de tijd aangeven. Kwaliteit-prijs verhouding was erg goed, eerlijk eten voor een eerlijke prijs. Erg gezellige avond, die ik iedereen aan zou raden. Dank, Eethuisje de Minnarij, voor deze fijne avond.
Melchior B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vorige week dinsdag prima gegeten, service was netjes en beleefd. Frisse jonge bediening. Veel keuze in gerechten, zelfs vegetarisch. En mooie aankleding van het restaurantje! Klein en schappelijke sfeer.
Masstaco M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wat een gezellig restaurant, leuke mensen en het eten was Top.
Wij komen zeker weer terug, voor een gezellig avondje uit.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Hadden gereserveerd maar tafel moest nog er aan gezet worden.
Waren met 5 mensen en wilde 1 iemand gewoon aan de kopse kant, wat gezelliger is. Werd eerst moeilijk overgedaan. Was ren gerecht niet meer en wijn werd in 1 e instantie niet ingeschonken . Vreemd. Eten wat we kregen was lekker. Biefstuk erg aan de prijs.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Fantastische bediening, mooie kaart, heerlijk eten en een gezellige ambiance.
Agnes L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Het was een heel gezellige sfeer. Wij kregen alle tijd om relex te eten. De bediening was super aardig. Een tien met een griffel
Donny G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gezellig restaurant en het eten was lekker. Nette bediening. Gaan zeker nog een terug.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed eten fijne bediening top,bediening weet waar die over praat en je wordt echt in de watjes gelegd .En de prijs is goed voor wat je krijgt
Sanne A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten..na elke gang werd er netjes gevraagd of je direct de volgende gang wilde of nog even wachten. Dus rustig gegeten en genoten.
Gejo I.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad op het terras, heerlijk gegeten en een super attente bediening. Bedankt voor een fijne avond. wij komen zeker terug in deze sfeervolle restaurant.
Gejo I.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Goed tentje!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
helemaal top. een van de weinige restaurants waar je je echt welkom voelt, en service hoog in het vaandel staat. wij eten wat er geadviseerd wordt, dus iedere keer een aangename verassing!