Over het restaurant De Minnarij

Eethuisje in romantische stijl

De Minnarij zit aan de mooiste markt van Zevenaar, met daarbij een terras en fijne lounge stoelen. Dit is een bruin eethuisje dat in de Romantische stijl is ingericht. Ze serveren uitsluitend scharrelvlees uit de regio en er is een speciale menukaart voor vegetariërs. Een ideale plek voor zakelijke of privé feestjes tot vijftig personen.

Halve fles mineraalwater

Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten, gezellige locatie, vriendelijke en kundige personeel! Wij komen zeker terug!
Dorette V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Entree is beetje behelpen, krap. Verder hebben wij heerlijk gegeten, uitstekend!
Joke D.
Wij zijn zeer tevreden
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geweldig! Wij gaan in December verjaardag vieren bij De Minnarij!
De ontvangst was heel hartelijk. De bediening keurig en het eten was heerlijk.Wij komen beslist nog vaker.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kan iets ruimer van tafels maar echt super...
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Goede en vriendelijke ontvangst, sfeervol restaurant. Gevarieerde en niet te lange kaart. De uiteenlopende menukeuzes van ons gezelschap waren allen goed en lekker bereid. Prettige bediening.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij De Minnarij! Gezellige locatie met vriendelijk personeel. Een kaasplankje stond niet op de menukaart, maar toen de heren in ons gezelschap aangaven dat ze juist dáár zin in hadden, werd er voor hen een kaasplankje samengesteld! Tòp!
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteravond, na goede berichten op Iens, met z'n drieën gegeten bij de Minnarij. Gestart met een lekkere amuse van het huis. Daarna vooraf 2 x gerookte eend en 1 x vissoep. En als hoofdgerecht 2 x scholfilet en 1 x Balinese nasi met heekfilet. Plus ruim garnituur van aardappeltjes, friet, komkommersalade en witlof! Heerlijke wijn (sauvignon blanc)!
Zeer vriendelijke bediening. Fijne ambiance. Slechts één aandachtspunt: de toevoeging Eethuisje is te simpel voor een restaurant als dit. Dank voor de gezellige avond!
Ronnie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
In juni met de familie daar gegeten.
En het was echt geweldig!!
Entourage was super, bediening was het gevoel van hier ben ik thuis en voel me thuis.
Het eten was in een woord voortreffelijk,zeer smaakvol en super van kwaliteit..
Dus kortom; een aanrader en genoeg garnituur,ook de mayonaise is zelf gemaakt waar krijg je dat nog Eethuisje de Minnarij is in een woord "puursang!"
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten op een rustige doordeweekse avond. De bediening is erg vriendelijk en heeft verstand van wijn. Een aanrader om hier te gaan eten!
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima eten, goede,gastvrije bediening en erg gezellig ingericht.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prachtige zaak, je ziet en misschien nog wel belangrijker je proeft dat er hier met passie word gewerkt! Zowel binnen als buiten ziet het er sfeervol uit. Bediening is zeer correct en er word met je meegedacht als er iets niet op de kaart staat. Ook de amuse vooraf is een compliment waard en verraste ons de 1ste keer.

Mijn vrouw en ik zijn al enkele keren geweest, ook met mijn medewerkers kom ik hier graag vergaderen. Continu word dezelfde kwaliteit geboden, of ik hier graag nog een keer kom? Volmondig ja!
Wartini J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Zeer gezellig om te zitten en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben met ons gezin heerlijk gegeten. Aardige bediening. Een aanrader.
carmen V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Fijne vriendelijke bediening en lekker gegeten. De inrichting van het restaurant was ook sfeervol.
Er was veel te kiezen uit de menu kaart en ze hadden ook heerlijke verse asperges.
het was echt genieten ga zo door.
Wij komen zeker hier terug .
Carmen.
dave J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Absolute aanrader dit restaurant. We zijn hier al meerdere keren geweest en zowel binnen als buiten op het terras heerlijk gezeten en het eten was erg lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk.
prijs kwaliteit zit helemaal snor hier .
Je krijgt waar voor je geld genoeg garnituur en als het op is kunt U zo bij bestellen.
er zijn heerlijke wijnen aanwezig voor ieder wat wils en voor elke prijsklassen. gewoon een aanrader.
wij komen snel weer terug.
Dave J.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ondank alle goede recensies, waren wij niet zo tevreden over het eten. Thaise rijstloempia met verse groenten, kruiden en gegaarde kip met een kipspiesje op een Thaise salade. Verwacht je toch een pittige smaak, maar helaas was de groente te koud ( augurk?) en overmatig gezuurd en daardoor een overheersende smaak. En 12.50 is dan een pittige prijs!
Wij vonden het eten prijskwaliteit niet in verhouding. Maar de bediening was zeer aardig!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Wel jammer dat er die avond weinig gasten waren. Bediening erg goed, sfeer voelde goed. Echt van genoten om hier te dineren.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweldig gegeten,
Fijne bediening, eten fantastisch .
Ons zie he nog vaker