Over het restaurant De Minnarij

Eethuisje in romantische stijl

De Minnarij zit aan de mooiste markt van Zevenaar, met daarbij een terras en fijne lounge stoelen. Dit is een bruin eethuisje dat in de Romantische stijl is ingericht. Ze serveren uitsluitend scharrelvlees uit de regio en er is een speciale menukaart voor vegetariërs. Een ideale plek voor zakelijke of privé feestjes tot vijftig personen.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben met ons gezin heerlijk gegeten. Aardige bediening. Een aanrader.
carmen V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Fijne vriendelijke bediening en lekker gegeten. De inrichting van het restaurant was ook sfeervol.
Er was veel te kiezen uit de menu kaart en ze hadden ook heerlijke verse asperges.
het was echt genieten ga zo door.
Wij komen zeker hier terug .
Carmen.
dave J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Absolute aanrader dit restaurant. We zijn hier al meerdere keren geweest en zowel binnen als buiten op het terras heerlijk gezeten en het eten was erg lekker. Ook de bediening is zeer vriendelijk.
prijs kwaliteit zit helemaal snor hier .
Je krijgt waar voor je geld genoeg garnituur en als het op is kunt U zo bij bestellen.
er zijn heerlijke wijnen aanwezig voor ieder wat wils en voor elke prijsklassen. gewoon een aanrader.
wij komen snel weer terug.
Dave J.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ondank alle goede recensies, waren wij niet zo tevreden over het eten. Thaise rijstloempia met verse groenten, kruiden en gegaarde kip met een kipspiesje op een Thaise salade. Verwacht je toch een pittige smaak, maar helaas was de groente te koud ( augurk?) en overmatig gezuurd en daardoor een overheersende smaak. En 12.50 is dan een pittige prijs!
Wij vonden het eten prijskwaliteit niet in verhouding. Maar de bediening was zeer aardig!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Wel jammer dat er die avond weinig gasten waren. Bediening erg goed, sfeer voelde goed. Echt van genoten om hier te dineren.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweldig gegeten,
Fijne bediening, eten fantastisch .
Ons zie he nog vaker
B.b J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima eten,.erg gezellig.
Alleen zijn ze vergeten uitleg te geven bij het kerstdessert. Wat is wat?
Verder was het een prima restaurant.
Een aanrader????
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben echt super lekker gegeten! De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
kerstkip .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Op een zaterdag voor mijn verjaardag wezen eten met mijn gezin (man, 2 kinderen, 14 en 10 jaar oud). Op de tafel lag heel attent een slinger en een verjaardagskaart. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was goed, voor ieder wat wils, vis, spareribs, biefstuk. Mooi opgemaakte borden, heerlijke wijn. Voor mijn jongste kind was het wachten wat aan de lange kant omdat ze moe werd, maar voor een speciale gelegenheid gaan we liever naar een echt restaurant dan naar een all-you-can-eat restaurant. Bediening was erg vriendelijk, geduldig en attent en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Ook naar de kinderen toe erg leuk in de omgang. Al met al, ik heb een super etentje gehad met mijn lieve gezin bij een goed restaurant!
Bedankt voor U recensie.
Met vriendelijke groet Eethuisje de Minnarij.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben het Tapas menu genomen. 8 kleine gerechten in 4 gangen. Met drank voor 4 personen € 175.-. Fijne setting, lekker kunnen genieten van een goed gesprek met een goed glas wijn. Alles bij elkaar 4,5 uur met genoegen doorgebracht.
Bedankt voor U recensie.
Berna W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Restaurant de Minnarij. Het menu bied voor iedereen wat wils. Heerlijke amuse van het huis. Hoofdgerecht was heerlijk en de aanbevolen wijn prima. Men nam ruim tijd tussen de gerechten en de tarte tartin met peer en kaneelijs was een perfecte afsluiting. Kom hier zeker nog terug.
A K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Er heerst een gezellige sfeer. Prima gastheer en bovenal heerlijk eten en goede wijn. Zeker een restaurant om terug te komen.
Dirk Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
'Eethuisje De Minnarij' is een echte aanrader!

Wij zijn hier nu een aantal keer te gast geweest. Al die keren was de bediening is altijd even vriendelijk, vrolijk en netjes.
Naast de gezellige sfeer en bediening in dit restaurant, zijn ook de gerechten op de (regelmatig wisselende) kaart uitstekend. Lekker mals vlees dat precies zo gebakken wordt als gewenst aangevuld met voldoende lekkere bijgerechten. Naast vlees worden op de kaart uiteraard ook vegetarische en visgerechten aangeboden.

Kortom: Topper!
bertellen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onlangs voor de 2e keer gegeten. De Minnerij had een slechte naam. Reden om er eerder niet meer naar toe te gaan, echter er was een nieuwe eigenaar. Die verdiende dan ook een nieuwe kans. De prijzen van de gerechten zijn redelijk aan de prijs maar het eten is prima. Opvallend en feitelijk ook niet correct is, dat als je wijn wil bestellen je in plaats van een wijnkaart een uitleg krijgt over diverse wijnen en de landen waar ze vandaan komen. Wat het kost weet je niet. Daar kom je achter als je de rekening hebt gekregen. Bijna 6 euro voor een glaasje wijn is nogal wat, temeer daar de indruk gewekt wordt dat het de prijs is van de huiswijn is zijnde € 3,95 per glas. Vreemd is dat als je een sauvignon blanc besteld dit alleen per fles kan en als uitleg krijgt dat bijna alle gasten chardonnay drinken. Goed is om te weten dat een karaf kraanwater niet gegeven wordt. Of je betaalt voor een fles water of je krijgt en alleen als je er om vraagt een glaasje water als je ook een glas wijn besteld. Dit en de houding hierin verraadt een duidelijk mindere professionaliteit. Dat is jammer, want het eten is lekker. Maar het gaat tenslotte om het totaal plaatje. Hierdoor een 6 plus.
linda H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Echt een aanrader! Niet al te groot waardoor het al meteen gezellig is als je binnekomt. Het eten was erg lekker en de bediening heel erg goed. Mooie prijs kwaliteit verhouding!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vandaag heerlijk gegeten.
Goede uitleg over de wijnen en de gerechten.
Correcte bediening ,mooi en gezellig restaurant .
We komen zeker nog een keer terug
mathi789 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Allereerst willen wij de chef en de medewerkers van De Minnarij te Zevenaar bedanken voor de zoveelste geslaagde avond. De sfeer is open en vriendelijk- wij voelen ons meer dan welkom. Jullie hechten waarde aan kwaliteit in dienstverlening. De kwaliteit van de gerechten - en niet te vergeten de wijnen -vinden wij hoog. Verrassend en afwisselend. En bovenal heel lekker. Jullie zijn creatief in het bedenken van verrassende extra's. Wij horen van zowel zakenrelaties en anderen die met ons bij jullie hebben gegeten terug dat zij het een goede ervaring hebben gevonden. Je wordt er blij van. Wij wensen jullie veel succes en zullen ook in toekomst met veel plezier bij jullie eten.
Tim, Bram, Alyssa, Nina, Astrid, Sander en Marion

Nel P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hebben met 5 personen op vrijdagavond gegeten. Onze moeder werd 85 jaar. Mijn man en ik hebben vaker bij de Minnarij gegeten, maar met andere eigenaren. Wij waren hier niet tevreden over, maar hadden gelezen, dat er weer andere eigenaren deze zaak hadden overgenomen.
Wij zijn heel blij, dat we het toch weer geprobeerd hebben........vanaf het begin tot het eind was het fantastisch!! Voorgerechten...hoofdgerechten en nagerechten.....mmmmmmmm!
Goede bediening, vriendelijk, goede uitleg over het eten etc......
Wij komen zeker terug, dank jullie wel voor een geweldige avond!!
Johnny S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vandaag heerlijk Italiaans geluncht. Heerlijke gerechten, goede kwaliteit, een goede sfeer èn vriendelijk personeel. Echt voor herhaling vatbaar!
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Als voorgerecht namen we Huisgemaakte olijven en charcuterie van Italiaans vlees. Het smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht gingen we beiden voor de biefstuk in een sauce van Barollo uit geserveerd met rodekool , gemende salade, frites en gebakken aardappeltjes met als begeleider om te drinken een verrukkelijk glas Barollo wijn. De service was zeer vriendelijk, je voelde je thuis in dit restaurant waar ook nog eens de hoeveelheden ruim voldoende zijn en de echt grote eter gerust nog iets kan extra's kan vragen. Het vlees kwam ook van het landgoed welke door de plaatselijk slager geslacht wordt. Deze biefstuk was werkelijk van sublieme kwaliteit. Het mes sneed zeer gemakkelijk door dit verrukkelijke malse vlees. Die in je mond wegsmolt te samen met de zalige Barollosauce. Ook hier zaten we weer bomvol en sloegen wederom ons nagerecht over om ons niet te over eten. Genoten van deze bijzonder sfeervolle locatie waar je uitstekend kan eten met zeer vriendelijk service verlenend personeel.