De Middenstip

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Middenstip

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker gegeten voor een goede prijs
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De proeverij van voorgerechtjes is een aanrader, maar net als onze hoofdgerechten erg veel. Je hoeft hier niet bang te zijn met een lege maag naar huis te gaan.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Altijd is het supergezellig bij de Middenstip in Epe en het eten is met zorg en passie bereid dat kan je gewoon proeven! 18 oktober heb ik hier weer lekker van mogen genieten. Voorgerecht diamanthaas, rode poon met een garnalenkroket als hoofdgerecht en citroentaart na!!! Superlekker allemaal... Binnenkort ga ik hier de High Tea proberen.... Mjammie
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
onderweg aan het eind van de middag wat gegeten op het terras van de middenstip. Kwaliteit was goed. De sate varkenshaas is geen varkenshaas stukjes aan een stokje, maar een hele goed gegrilde varkenshaas die in plakjes gesneden op het bord geserveerd wordt, prima. Wat hieraan wat afbreuk doet is de pindasaus erbij, deze ziet eruit alsof het zo uit een wijko emmer komt. wat meer aandacht hiervoor maakt het echt af. Mijn disgenoot had een carpacciosalade, een hele berg op een klein bord. smaak was goed, maar presentatie op groter bord had het een mooier aanzien gegeven.
Samengevat lekker eten tegen een goede prijs, met enkele kleine verbeterpuntjes
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer, nette en snelle bediening, bovengemiddelde kwaliteit tegen goede prijs, zeker een aanrader.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een feestje.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk eten. Super lekkere hamburgers. Altijd een warm welkom gevoel. En de toetjes zijn ook perfect.
De feestjes zijn daar ook altijd gezellig.
Louis1948 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteren met 7 personen hier gegeten op het terras. Zag er gezellig uit en de sfeer was goed. De bediening was correct en gelukkig behulpzaam en vriendelijk. We hadden spare ribs, een burger en een steak op het programma staan. De burger werd flauw ontvangen en kon echt beter en de spare ribs waren helaas veel te vet. Er werd een alternatief aangeboden die helaas veel te lang op zich liet wachten. Het wachten op het eten was op zich al een crime en duurde ook veel te lang. Het nagerecht was oké met aardbeien en macerones. De monchoutaart viel helaas ook minder in de smaak. Jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Dirk1947 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk terras met vlotte en attente bediening, we hebben genoten van het eten . de Proeverij is een aanrader en de spareribs zijn super. na het eten op de lounge banken nog even na geborreld.
Leanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik heb nog nooit zo lekker, leuk en gezellig ge gegeten. Het eten was top, de bediening vriendelijk en behulpzaam en de sfeer in het restaurant heel goed. Tip; neem de proeverij met drie gangen!
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Erg lekker gegeten met goede,vriendelijke en attente bediening. De smaak van de gerechten en het tempo van uitserveren waren goed. Het hoofdgerecht, hertenbiefstuk, was erg mals en goed bereid, met lekkere groenten erbij. Hier kan de Echoput nog wat van leren!
Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Een heel gezellig restaurant. De kussentjes op de stoelen zorgen voor extra zitcomfort. Het eten was erg lekker en werd op een originele manier opgediend (sla in een weckpot, sausjes en friet in een emmertje...). Toen we vermeldden dat één van ons beiden zich niet helemaal oké voelde en graag een kleinere portie wilde, was dit geen enkel probleem. Nadien werd er zelfs nog gevraagd door de vriendelijke bediening of het zeker voldoende was geweest. Bij het afrekenen kregen we op dit gerecht zelfs een korting. Als we nog eens in Epe logeren, komen we zeker terug.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Aantal weken geleden super lekker gegeten bij de missenstip. Er werden 5 fantastische gerechten met mooie bijpassende wijnen geserveerd.
Salade met geitenkaas en een mouse van pompoen, zalm op een bedje vanpaksoi met zoet zure saus, langzaamgegaarde kalfsmuis in bijpassende kalfs jus, eendeborst met chutny en niet te vergeten een geweldig dessert,
Uitermate vriendelijke bediening. Goede uitleg bij de gerechten en de wijnen.
Er werd echt de tijd voor ons genomen.
Hulde aan de bediening en de keuken brigade!
Een aanrader voor iedereen die lekker wilt eten in een gezelig restuaruant met een ongedwongen sfeer.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
We hebben geluncht. Pomodorro soep was prima & kippedijen heelijk. Middenstipburger viel tegen (droog). Vervelend was dat we zo lang moesten wachten op het eten, en het was nog wel rustig. Verder weinig gezelligheid.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Leuk restaurant nabij een kruispunt met een groot terras. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Eerst een broodplank met bijzonder lekker bruin en wit brood. Daarna voor mijn partner de varkenshaas sate en voor mij de kip stip. De kip werd geserveert in een pannetje. Als toetje het desert van de week. Een creatie van verse aardbeien met een bolletje citroen ijs en een heerlijke saus. Al met al een heel goede aanrader als je in de buurt bent.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Met z'n zessen begonnen op het prachtige terras. Op advies van de eigenaar voor het diner naar binnen gegaan. En inderdaad niet veel later begon het stevig te regenen. We hebben met z'n allen gekozen voor de 'Proeverij de Stip' als voorgerecht, mooi opgediend en lekker van smaak. Ik had de kalfsentrecôte als hoofdgerecht, heerlijk rosé gebraden met een lekker sausje. Toen iedereen twijfelde over het nagerecht, vroegen we of er niet ook een 'Proeverij de Stip nagerecht' bestond. Dat bestond niet, maar werd wel gelijk maar even gemaakt en smaakte uitstekend. Heerlijk zo'n avondje tafelen en borrelen met goede vrienden in een leuk restaurant. We gaan beslist nog eens.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Wij hebben vanavond slecht gegeten het was weinig eten en veelste duur,we wouden afrekenen en in de computer stond een gerecht die €3,00 duurder was als op de kaart dus de mensen voor ons die een kip de stip hebben gegeten hebben allemaal €3,00 teveel betaald.De bediening al helemaal niet over te spreken eigenaar en eigenaresse stralen geen vriendelijk uit,nee voor ons geen Middenstip zeer slecht
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Vorige week vrijdag lekker geluncht bij de Middenstip in Epe! Ik had het twaalf-uurtje, veel en lekker! Mijn zoon (12) de uitsmijter en die wil hij de volgende keer weer.... Het was heerlijk enwe komen gauw weer terug om lekker te chillen op het mooie terras!
Arie Willem S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
We hebben hier 2 dagen gegeten .4 en 5 april waren dat. Goed restaurant veel keuze is er. Me moeder nam het 12 uurtje .Was heel goed. Uitsmijter of kipsaté zijn aanraders. De bediening is goed en service oke. Goed gelegen voor mensen die daar vakantie houden. voor een paar dagen
of langer. Hebben wij ook gedaan. Een aanrader.
Dorien L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Gezellig eetcafe met mooi, groot terras. De bediening was zeer vriendelijk. Het eten bestond uit zeer ruime porties. We kregen, ondanks een gezonde trek, onze gerechten niet op! De 'kip de Stip', specialiteit van het huis, smaakte overigens prima.