De Middenstip

Meer informatie over restaurant De Middenstip

Maandag 11:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Louis1948 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gisteren met 7 personen hier gegeten op het terras. Zag er gezellig uit en de sfeer was goed. De bediening was correct en gelukkig behulpzaam en vriendelijk. We hadden spare ribs, een burger en een steak op het programma staan. De burger werd flauw ontvangen en kon echt beter en de spare ribs waren helaas veel te vet. Er werd een alternatief aangeboden die helaas veel te lang op zich liet wachten. Het wachten op het eten was op zich al een crime en duurde ook veel te lang. Het nagerecht was oké met aardbeien en macerones. De monchoutaart viel helaas ook minder in de smaak. Jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Dirk1947 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk terras met vlotte en attente bediening, we hebben genoten van het eten . de Proeverij is een aanrader en de spareribs zijn super. na het eten op de lounge banken nog even na geborreld.
Leanne J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik heb nog nooit zo lekker, leuk en gezellig ge gegeten. Het eten was top, de bediening vriendelijk en behulpzaam en de sfeer in het restaurant heel goed. Tip; neem de proeverij met drie gangen!
Marga1984 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Erg lekker gegeten met goede,vriendelijke en attente bediening. De smaak van de gerechten en het tempo van uitserveren waren goed. Het hoofdgerecht, hertenbiefstuk, was erg mals en goed bereid, met lekkere groenten erbij. Hier kan de Echoput nog wat van leren!
Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
W D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eten redelijk goed. Hete kip: lekker maar kleine portie. Burger prima.

Spuitflessen sausjes spetteren alle kanten op bij gebruik, dus helaas ook op mijn shirt. Mosterdgele fles op tafel bevat salsa saus en dat is aan de buitenkant niet te zien. Salsasaus over de kroketten.....

Decor: kwestie van smaak, ik vind het koeltjes.

Bediening: OK
Kitty111 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Een heel gezellig restaurant. De kussentjes op de stoelen zorgen voor extra zitcomfort. Het eten was erg lekker en werd op een originele manier opgediend (sla in een weckpot, sausjes en friet in een emmertje...). Toen we vermeldden dat één van ons beiden zich niet helemaal oké voelde en graag een kleinere portie wilde, was dit geen enkel probleem. Nadien werd er zelfs nog gevraagd door de vriendelijke bediening of het zeker voldoende was geweest. Bij het afrekenen kregen we op dit gerecht zelfs een korting. Als we nog eens in Epe logeren, komen we zeker terug.
JKamphuis .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Altijd lekker eten bij de middenstip.
Super vriendelijke en meedenkende eigenaren. Ze gaven ons graag en goed advies over de specialiteiten en andere gerechten.
Het is altijd goed vertoeven op het grote terras. Maar binnen is het ook erg mooi ingericht. Ze hebben gezellige ronde tafels en sfeervolle hoekjes.
Hightea was ook heerlijk, inclusief verrassende hapjes. Een aanrader!
Prijs - kwaliteit is netjes!
Micose .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Eerste Paasdag een paasbrunch. Vooral de vriendelijke service, waarbij niets te veel was is ons opgevallen. Lust je kind iets niet ....dan halen we even frietjes. Eten is zoals van een buffet te verwachten is. Goed visgedeelte. zoet en hartig , alles natuurlijk wel aangepast aan de Pasen, ook dat was gezellig gedaan. De nieuwe eigenaar draait nu een jaar, decor nog een beetje gedateerd, maar dat mocht echt de service en pret niet drukken. Aanrader
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
We waren een weekendje in Epe hotel Prinses , en we wilden ergens anders gaan eten. Dat werd de Middenstip op advies van het Hotel. Ik heb ook een blindegeleidehond die hartelijk ontvangen werd. Bij verbazing krijgen alle honden een keuze menu voor honden natuurlijk , dat heb ik nog nooit meegemaakt maar het is een prachtige ervaring. Ze zijn super vriendelijk en het eten is super heerlijk. De bediening is keurig en behulpzaam in het maken van je keuze. dus ik raad het iedereen aan en zeker de hondenbezitters. klein minpuntje ja ik ben al 60 jr het is luidruchtig door kinderfeestjes , dus iets doen aan de akoestiek . Ik en mijn vrouw en geleidehond hebben een topdag gehad dankzij de Middenstip.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Aantal weken geleden super lekker gegeten bij de missenstip. Er werden 5 fantastische gerechten met mooie bijpassende wijnen geserveerd.
Salade met geitenkaas en een mouse van pompoen, zalm op een bedje vanpaksoi met zoet zure saus, langzaamgegaarde kalfsmuis in bijpassende kalfs jus, eendeborst met chutny en niet te vergeten een geweldig dessert,
Uitermate vriendelijke bediening. Goede uitleg bij de gerechten en de wijnen.
Er werd echt de tijd voor ons genomen.
Hulde aan de bediening en de keuken brigade!
Een aanrader voor iedereen die lekker wilt eten in een gezelig restuaruant met een ongedwongen sfeer.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
We hebben geluncht. Pomodorro soep was prima & kippedijen heelijk. Middenstipburger viel tegen (droog). Vervelend was dat we zo lang moesten wachten op het eten, en het was nog wel rustig. Verder weinig gezelligheid.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Leuk restaurant nabij een kruispunt met een groot terras. Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. Eerst een broodplank met bijzonder lekker bruin en wit brood. Daarna voor mijn partner de varkenshaas sate en voor mij de kip stip. De kip werd geserveert in een pannetje. Als toetje het desert van de week. Een creatie van verse aardbeien met een bolletje citroen ijs en een heerlijke saus. Al met al een heel goede aanrader als je in de buurt bent.
Helen67 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Mooi ruim terras en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer geeft een echt UIT gevoel. Spare ribs gegeten, heerlijk, moeten dat zeker nog eens doen.
HogeWold .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Met z'n zessen begonnen op het prachtige terras. Op advies van de eigenaar voor het diner naar binnen gegaan. En inderdaad niet veel later begon het stevig te regenen. We hebben met z'n allen gekozen voor de 'Proeverij de Stip' als voorgerecht, mooi opgediend en lekker van smaak. Ik had de kalfsentrecôte als hoofdgerecht, heerlijk rosé gebraden met een lekker sausje. Toen iedereen twijfelde over het nagerecht, vroegen we of er niet ook een 'Proeverij de Stip nagerecht' bestond. Dat bestond niet, maar werd wel gelijk maar even gemaakt en smaakte uitstekend. Heerlijk zo'n avondje tafelen en borrelen met goede vrienden in een leuk restaurant. We gaan beslist nog eens.
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Vanmiddag lekker gelunched bij de Middenstip in Epe. Wat een terras en wat een relaxed sfeertje zeg!

De bediening was vriendelijk en accuraat en het eten was vers en goed van smaak. Dit is een gelegenheid om te onthouden als we nog eens in de buurt van Epe zijn!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Wij hebben vanavond slecht gegeten het was weinig eten en veelste duur,we wouden afrekenen en in de computer stond een gerecht die €3,00 duurder was als op de kaart dus de mensen voor ons die een kip de stip hebben gegeten hebben allemaal €3,00 teveel betaald.De bediening al helemaal niet over te spreken eigenaar en eigenaresse stralen geen vriendelijk uit,nee voor ons geen Middenstip zeer slecht
Jeffrey184 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Prima terras voor een drankje, echter van het weekend hier gegeten en wij waren niet tevreden. De wachttijden waren lang, porties klein en met de nieuwe menukaart waarbij je extra bijbetaald voor de bijgerechten ben je al gauw 4/5 euro per hoofdgerecht duurder uit.
Culimaatje .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Vanavond lekker een avondje uit eten geweest bij de Middenstip in Epe, het was vanavond goed druk.! Het mooiste terras van Epe, dat kan ik wel zeggen! Moesten wel wat langer wachten maar dat was het dan ook meer dan waard! Eten van goede kwaliteit, bediening scherp, en heerlijk genieten van een zwoele zomeravond! Wij komen snel weer terug!
Erwin- .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Lekker gelunched in de zon op het fantastische terras. No nonsense, met een kleine kaart, met lekkere verse producten. We hadden lekker verse broodjes en vooral de kokossoep is erg lekker! Plezierige oplettende bediening. Gunstig geprijsd
BarbaraVriens .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Vorige week vrijdag lekker geluncht bij de Middenstip in Epe! Ik had het twaalf-uurtje, veel en lekker! Mijn zoon (12) de uitsmijter en die wil hij de volgende keer weer.... Het was heerlijk enwe komen gauw weer terug om lekker te chillen op het mooie terras!