De Middelburger

Dinsdag t/m Zaterdag 11:30 - 20:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Joost G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijke burgers met verschillende originele toppings, wisselende burger van de maand en verschillende 'wereldburgers'. Heb hier 2x met zijn vieren gegeten, samen 6 verschillende burgers gegeten die allemaal zeer in de smaak vielen. Alles vers en een constante kwaliteit. Bij mooi weer zit je heerlijk in de tuin, maar ook binnen is het prima toeven! Bediening beetje beide keren vriendelijk en attent. De burgers zijn groot, zodat je eigenlijk geen bijgerechten hoeft te bestellen. Hierdoor prima prijs/kwaliteit verhouding!
Topteam!
Markthemark .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Voor een echt goede hamburger ben je hier aan het goede adres. Vers broodje, vers gegrilde burger, lekkere salade en ook de frieten mogen niet ontbreken. Het zijn ook niet de kleinste burgers dus ik vind het zeker het geld waard. Genoeg keus in de verschillende soorten burgers en elke maand een ander thema met een bijbehorende burger. Ik ben zelf nog niet verder gekomen dan de classic burger maar ga zeker nog meer soorten uitproberen. Goed bereikbaar in 1 van de winkelstraten van Middelburg en de keus of je binnen, in de serre of lekker buiten gaat zitten.
JessySNY .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Iets waar je als Middelburger of bezoeker/toerist zeker een keer geweest moet zijn.

Vandaag vierden wij de verjaardag van de oudste.

Vriendelijk onthaal van eigenaar Tim.

De Middelburger maakt alle producten dagvers klaar en er wordt zoveel mogelijk met eerlijke en biologische producten.

Hamburgers worden bereid met 100% rundvlees van de Nederlandse Dikbil.

De Chickenburgers worden bereid met echte scharrelkippen en enkel en alleen van Gildehoen kippenvlees

De Fresh Fishburger wordt gemaakt van verse Kabeljauwfilet van de lokale visboer.

Daarnaast serveren zij ook "Wereldburgers"

Voor de kinderen kozen wij de Junior Classic Burger; 100% runderburger (85gr), rode uiringen en augurk, ijsbergsla en BBQ saus

2 volwassenen kozen voor de Hot&Spicy burger; 100% runder peperburger (175gr), augurk & tomaat, gebakken uiringen, gesnipperde Spaanse peper, ijsbergsla en chilisaus

1 volwassene koos voor Cheese Burger; 100% runderburger (175gr), keuze tussen cheddar cheese of belegen Boerenkaas, rode ui en tomaat, augurk, ijsbergsla, mayonaise & ketchup.

De burgers smaakte heerlijk. Voor ons was het zeker, zoals het motto van De Middelburger luidt, BEST BURGER IN TOWN!
Beneker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Biologisch, goede keus!
Groot broodje met grote hamburger; heel lekker, maar lastig eten Het menu mag wat ons betreft uitgebreid worden met een aangeklede hamburger met friet (zonder broodje).
Bediening is zeer vriendelijk, decor passend bij de aard van de zaak.
Rebekka M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Vanavond bij dit restaurant de beste hamburger ooit gegeten. Heerlijk smaakvol rundvlees op een lekkere bol met lekkere garnituren. Alles in goede verhouding en met wat extra hete saus aanbevolen door de gastheer. Het gebruik van biologische en verse producten is goed te proeven.
De gastheer is heel vriendelijk, geeft goede adviezen en weet de juiste toon aan te slaan. Hij geeft je het gevoel dat je speciaal bent.