De Michel

Meer informatie over restaurant De Michel

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lieve18 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De kwaliteit van het eten bij de Michel is erg hoog voor een eetcafe. Je kan er zeer goed eten. Alles is vers klaargemaakt. Ze weten daar hoe ze zalm moeten bakken, deze is perfect gebakken. Ook de eendenborstfilet is heerlijk!!! De gerechten worden geserveerd op een bedje van heerlijke groente, Iets wat veel restaurants vergeten. Ik kan niets negatiefs verzinnen over de kwaliteit van het eten bij de Michel. Echt een aanrader!!!!!!!!!!
Varkenshaasje .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Al meerdere malen heerlijk gegeten. De salades zijn echt top.
goede prijs kwaliteit verhouding!
Erg gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader, na het eten nog lekker na borrelen aan je tafel of in het café gedeelte, met een goed glas wijn of een lekker biertje (erg ruime keus, waar Mike je alles over kan vertellen)
kortom: Je kan je hier prima een avondje vermaken.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Prima gegeten, spare ribs en Varkens sate, ruime porties en heerlijk gekruide en gegaarde spare ribs. Desserts ook geweldig lekker en mooi opgediend.
Echt een goed eet cafe.
Freke01 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Ver boven verwachting. De Michel lijkt op eerste opzicht een standaard dorps eetcafé, maar het tegendeel is bewezen. Zowel op gebied van food als service scoort de Michel bij mij erg hoog. Het personeel is jong en dynamisch, maar weet ook waar ze over praten. Ik werd prima geholpen bij het kiezen van het juiste speciaalbiertje bij mijn (overheerlijke) kogelbiefstuk en mijn vrouw kreeg een lekkere italiaanse rode wijn. Een glaasje water om af en toe wat te spoelen was ook geen probleem en werd direct voor ons gehaald. Service ten top dus!

Het personeel was ook erg spontaan en betrokken. Er werden aardig wat grapjes gemaakt en had echt plezier tijdens het etentje. Het personeelslid voelde erg goed aan dat daar ruimte voor was en dat vond ik erg knap voor een (23-jarige!!) knaap!

Een overduidelijke aanrader dus, voor wie houdt van een lekker hapje eten en gezelligheid voor een betaalbare prijs.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Onlangs hier heerlijke mossels gegeten, echt lekker. Het voorgerecht (carpaccio) was een beetje eenvoudig opgediend, maar was ook goed. De bediening is zeer vriendelijk en is niet gehaast om alles achter elkaar op te dienen. Een minpuntje vonden wij rumoerige tafel naast ons, alleen kan het restaurant daar zelf niet zoveel aan doen. Misschien een klein hintje dat er ook mensen een hapje aan het eten waren...
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Wij werden hier zeer gastvrij ontvangen. Dit eetcafé is smaakvol ingericht. De tafels zijn zo neergezet dat een ieder voldoende privacy heeft.
We bestelden de rode Spaanse huiswijn, deze smaakte ons niet zo goed , geen probleem er werd meteen een ander fles , dit keer en Italiaanse, voor ons geopend. Fijn dat er ook een karaf kraanwater geserveerd werd. Als hoofgerecht koos mijn tafelgenote het Vispannetje, ik voor de Spareribs.
Het groentegarnituur bij de beide gerechten was verassend en lekker, de frieten waren prima gebakken. Bij het Vispannetje, matig gevuld met diverse soorten vis, miste mijn tafelgenote wat brood om zo nog meer van de saus te kunnen genieten. Zonder problemen kwam een mandje brood op tafel en werden wij bedankt voor de tip.
De Spareribs waren goed gemarineerd , jammer dat deze niet gegrild waren, maar iets te zacht uit de oven kwamen, zo mis je toch de echte spareribbeleving.
In dit eetcafé werden wij vriendelijk en professioneel bediend. Wij waren onder de indruk van de prima service.
De prijs/kwaliteitverhouding is goed.