De Mexicaan

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
RobbertV .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij hebben hier goed gegeten wat heel erg fijn is dat de kinderen kunnen spelen in de ballenbak zodat je zelf met het gezelschap kan kletsen.
Porties zijn redelijk, gezellige mexicaanse sfeer!
Eve .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Altijd heerlijk gegeten hier en goede prijs kwaliteit verhouding. Het favoriete spareribs restaurant van onze kindern, maar het eten was deze keer niet goed. De spareribs waren droog en ook de Fajita met ossenhaas was te doorbakken. Daarnaast waren de porties dit keer kleiner. Wat extra bijbestellen(frites en spareribs) kan, maar dan moet je er ook voor betalen, het is dus niet onbeperkt spareribs eten. Erg jammer alles, we komen hier namelijk erg graag in de vakantie.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
We komen regelmatig hier. Na een dagje strand is het heerlijk zitten buiten. De kinderen vermaken zich prima in de binnenspeelplek. Over de bediening niets dan lof. Vlot, beleefd en niets is te veel. Een tafel verderop zat iemand met zowel lactose als gluten intolerantie. Er kwam gelijk een aangepaste kaart en de serveerster was heel behulpzaam tijdens het uitzoeken van een passend gerecht.
Het eten was erg lekker. Heerlijke spareribs en goed gegrild vlees.
Na afloop een snoepje voor de kinderen en toen mochten ze ook nog grabbelen. Helemaal af en dat voor een schappelijke prijs.
We komen zeker terug
Boereten .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Hier op vakantie met de hele (schoon)familie inclusief kinderen gegeten.
Een zeer leuke en fijne ervaring voor ons allemaal. De service in dit restaurant is echt top. De dames die er werkten waren zeer vriendelijk en niets was te veel. Iets waar veel restaurants iets van kunnen leren, complimenten!
Het eten was lekker. Had zelf de trio van Mexicaanse gerechten en alle drie de gerechten waren even lekker. De patat erbij had van mij niet gehoeven. Ook de andere gerechten waren lekker en de kindermenus ook.
De aankleding is wat je verwacht van een mexicaans restaurant, ietswat ouderwets en hier en daar toe aan vervanging. De hele grote ballenbak in de hoek inclusief glijbaan en hindernisbaan was een aangename verrassing. Zet de kinderen daar neer en je hebt er geen omkijken naar. Er komen mensen uit de wijde omgeving (inclusief belgie en duitsland) speciaal naar dit restaurant voor de kinder ballenbak.
Overall een fijn vakantierestaurant met lekker eten en een super bediening. Volgende keer komen we hier weer!
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Wat een leuk restaurant! En dan bedoel ik niet alleen qua inrichting. Ook het personeel was erg vriendelijk. En dan het eten ... echt heerlijk! Wij komen echt niet uit de buurt maar als wij weer een weekend in Zeeland zijn, dan komen wij weer hoor, helemaal top!
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Uitgebreide keuze van de verschillende Mexicaanse maaltijden. De Mexgrille is uitstekend. Goed bereid en zeer smaakvol met een pittige wordt, steak (mooi medium), spare ribs heerlijk gegrilld.
De tres amigos prima en goed bereid. Goed van smaak
Goed salade buffet.
Bediening vriendelijk, op tijd en zeer beleefd
Voor de kinderen is er een ballenbak en klimgelegenheid
Al met al een aanbeveling