De Meulen

De Korenaar 49 5688 TS Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Meulen

Culinaire hoogstandjes in Brabant

Verstopt in het groene hart van Brabant ligt het restaurant De Meulen. Gelegen aan de bekende molen ‘De Korenaar’, bereidt chef-kok Martino Verbruggen de lekkerste culinaire hoogstandjes in zijn keuken. Fijne Franse gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht in de schitterende tuin die de mogelijkheid biedt om heerlijk buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant De Meulen

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Meulen

fam.reith33 R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zaterdagsvond samen met vrienden heerlijk genoten van de mooie en smaakvolle gerechten bij restaurant de Meulen. Gekozen voor het verrassingsmenu van de chef kok!! Optimaal rekening gehouden met een dieetwens glutenvrij, dank daarvoor. Vriendelijke bediening en prettige omgeving.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het is er zeer sfeervol, zeer fijne ontvangst, heel goede bediening en heerlijk smaakvol eten!
Wij komen hier zeker terug!
Vicky V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Perfecte avond gehad maar vond het erg ongepast dat de rekening ongevraagd gebracht werd voordat we ons laatste drankje genuttigd hadden.

Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening. Het wijnarrangement was ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar!
Til D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Misschien wordt het een beetje saai…maar weer heerlijk gegeten en weer met een tevreden en blij gevoel naar huis gereden. Wederom chapeau voor de kwaliteit van het eten en de met veel liefde opgemaakte borden.
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Aanrader!
inekevdloo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een prachtige avond met heerlijke gerechten en perfect passende wijnen!
De kennis over de wijnen en het eten werden passievol beschreven. Het personeel was zeer professioneel.
Het team van de Meulen, voor en achter de schermen, maken van de avond een bijzondere avond.
Genieten met een hoofdletter!
Joets .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Super lekker gegeten, met heerlijke wijnen in het arrangement.
Super attent nav onze melding dat wij kwamen met vrienden die 50 jaar getrouwd waren. (Met felicitaties op het bord van het nagerecht)
Wij komen zeker terug.
P en W
karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk verrassingsmenu vd AH-restaurantactie, waarbij rekening gehouden wordt met pers. wensen. Mooie presentatie op mooi servies van dagverse producten in verrassende combinaties. Vlotte en vriendelijke bediening zonder poeha.
Gerry S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
alles was helemaal oké. de bediening en de entourage was prima . Ook de borden waren mooi opgemaakt en de smaken waren goed in overeenstemming Helemaal top dus.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
op mijn trouwdag hier gegeten
vrijdagmenu genomen met een extra tussengerecht
betaalbaar, mooi servies leuk opgemaakt en vooral erg lekker
leuke bediening, lekker vrolijk en losjes. grapje op zn tijd
topavond
Til D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wederom perfect gegeten, fijne bediening, loopt gesmeerd ondanks de drukke zondagavond. Chapeau ! Fijne vakantie beste mensen en tot gauw.
Sylvia_ .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke en correcte benadering.
Mooie composities van alle drie de gangen. De smaak was prima.
Het bijpassende wijnarrangement was heerlijk. Er werd royaal geschonken.
Eunice L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg lekker en plezierige ervaring. De medewerkers zijn zeer attent en vriendelijk. We hadden een heerlijke maaltijd. Geweldige wijncollectie.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wederom heerlijk AH 3 gangen menu gegeten met nog een lekker extra vis tussengerecht. 2 lekkere amuses, de maaltijd blonk uit door creatief en veelzijdig gebruik van groenten. De smaken waren zeer goed in balans.
Sina D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooi restaurant in een aparte locatie. Sfeervol en goed eten. Het had alleen een klein beetje meer gemogen, vooral vor wat betreft het hoofdgerecht. Er zaten eigenlijk geen groenten bij en ook geen salade. Houte cuisine....
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Eten en bediening perfect. Ik maakte gebruik van de AH restaurantactie en daarbij wordt een veel hogere prijs voor het 3gangen menu gerekend dan als je het gewoon via de kaart zonder actie gebruikt en dat is op zijn minst niet correct.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekend restaurant in alle opzichten. Vriendelijke en correcte bediening. Voortreffelijke gerechten, qua smaak, balans, gaarheid en opmaak. Bij elk gerecht (4) een bijpassende heerlijke wijn. Grote klasse, wij komen hier zeker terug voor een gezellige avond uit eten.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Geweldig restaurant we waren er voor de 5e keer en het was weer helemaal top, vriendelijke bediening en de gerechten van ons menu waren heel goed op elkaar afgestemd
Sjef K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We werden keurig ontvangen en naar de gereserveerde tafel verwezen. De gerechten werden op het juiste tempo
geserveerd. De gerechten waren top opgemaakt en de smaak was ook top. De bediening is ook geweldig, duidelijk,
correct en vakkundig. Maw het was een fantastische avond.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldig genoten! Zeer hoge kwaliteit. Relaxte sfeer. Klein minpuntje: jammer dat we niet van het terras konden genieten.