De Meulen

De Korenaar 49 5688 TS Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Meulen

Culinaire hoogstandjes in Brabant

Verstopt in het groene hart van Brabant ligt het restaurant De Meulen. Gelegen aan de bekende molen ‘De Korenaar’, bereidt chef-kok Martino Verbruggen de lekkerste culinaire hoogstandjes in zijn keuken. Fijne Franse gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht in de schitterende tuin die de mogelijkheid biedt om heerlijk buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant De Meulen

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Winnie W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super gegeten echt een aanrader!
Zeker de moeite waard om er een keer te eten. Toevallig op het laatste moment bedacht dat we met de AH bon nog konden gaan. Wilden er zoiezo al heen!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH actie heerlijk 4-gangen menu gegeten. (extra tussengerecht van vis). Van amuse tot het eind enorm genoten van verse ingrediënten, mooie opmaak en bijzondere combinaties. Speciale vermelding, groentesmaken en herten rug.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij waren aan de vroege kant dus was het nog erg rustig, werden vriendelijk ontvangen.
er werd uitgelegd dat wij met de AH kortingscouponnen een 3 gangen surprisemenu konden krijgen,
en een aanvulling voor een 4e gang tegen 8,00 euro p.p.
Het eten was erg lekker en zag er uit als een plaatje, het was voor ons een hele leuke ervaring om op deze manier kennis te mogen maken met restaurant de Meulen.
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk genoten van het AH menu. Van tevoren goed voorgelicht over de prijs. De sfeer was prima en het menu verrassend. Zoals altijd een lekkere avond uit eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De getrancheerde eendenborst met portsaus was uitstekend en het volledige diner was zeer verrassend.
Zeer correcte bediening en toch niet opdringerig
Een aanrader voor iedereen.
info90 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
super restaurant wat zich zeker kan meten in alles met michelin sterren restaurants! van bediening tot kwaliteit en presentatie , alles is perfect uitgevoerd.
Cora&Riny van Roy.
John D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima restaurant, maar .........Wij hebben bij dit restaurant voor de eerste keer gebruik gemaakt van de AH-actie 2=1. Wij kregen hiervoor een 3-gangen surprisemenu aangeboden (wat op hun kaart staat voor 35 euro), maar moesten bij het afrekenen hiervoor 49 euro betalen!!! Hoezo AH-actie 2=1 !! Waarom legt een restaurant 40 % op de normale prijs?? Doe dan niet met de actie mee ! Hierin zijn wij zeer teleurgesteld.
preuvers64 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De gerechten waren mooi opgediend jammer van soms te lange tussen pauze. Het interieur was passend en goed verwarmd wij zaten vlakbij een deur maar daar stond een extra kacheltje.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Fijne ontvangst, sfeervolle ambiance. Vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukte geen geluidsoverlast. We hebben genoten van het heerlijke eten en een heel mooie huiswijn.
Wat een fijne avond!
Yoni V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de gerechten. Gezellig zitten bij de kachel, nette service en heerlijke wijnen. Aanrader!
RWV .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heb hier gegeten met AH-actie. Kwaliteit is prima. Bediening vriendelijk. Maar bij een menu-prijs van € 49 (ja, ik weet dat het 2e menu 'gratis' is) wordt een bepaalde verwachting gewekt, waar zeker niet aan is voldaan. Voor de AH-actie hebben ze de menu prijs verhoogd. Waarom? Heb hier ook meerdere keren zonder een of andere actie gegeten. Altijd erg goed geweest, maar waarbij de menu-prijs altijd rond € 35 bedroeg.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
fantastisch lekker gegeten sedert jaren weer eens echt genoten
verrassingen menu een aanrader super malse reerugfilet wijn passend en goed

Joets .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super lekker gegeten, met perfecte wijnen die ook zeer goed combineerden bij het eten dat we kregen.
Geweldige gastvrouw en gastheer in een sfeervolle ambiance.
Anne-Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Volgens mij meten jullie met twee maten. Zoals ik mijn ervaring heb beschreven zo staat er al eenzelfde reactie op. Ik ben dus niet de enige!!
Ik blijf bij mijn commentaar.
"De prijs was geenszins in verhouding met de kwaliteit. Als je normaal een driegangenmenu op vrijdag kan reserveren voor €37,-- moet je als restaurant nu geen €49,-- vragen tijdens de AH actie. Het staat dan weliswaar op de site, maar in feite zet je eerst een behoorlijk percentages op het menu om daarna zgn het 2de gerecht gratis te geven. Wij vinden dat voor een restaurant met het niveau van De Meulen niet passend. Doe dan niet mee met de actie!! Tot slot is het menu dat gereserveerd wordt ook wel heel simpel voor €50,--. We hebben vaak lekker gegeten hier, maar nu voelden we ons "gepakt". Het is dus de laatste keer geweest".
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hebben hier met vrienden gegeten en we hadden gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en het bijpassend wijnarrangement. Alles paste perfect bij elkaar en was goed in balans. We hebben bijzonder goed gegeten en komen zeker nog eens terug.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima,en genoten van al het lekkers. we gaan zeker weer terug om weer te genieten.
Jammer dat het bijna altijd bezet is. maar we blijven het proberen.
Sef V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Na een vriendelijk welkom konden we na het plaatsnemen aan onze tafel gelijk drinken bestellen. Wat ons beide opviel was dat het erg druk was voor een woensdagavond, maar door de ruime opzet van het restaurant en de akoestiek had je totaal geen last van je buren. Tevens werden de gerechten op een fijn tempo geserveerd. Een aanrader voor iedereen.
cdeheer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gebaseerd op de goede referenties hebben wij voor De Meulen gekozen. Helaas zijn onze bevindingen anders. Bij binnenkomst was er niemand die je verwelkomde en je jas in ontvangst nam. Vervolgens werd ons een tafeltje voor 2 in de hoek aangewezen wat vanwege vieze lucht uit het vloerrooster verwisseld kon worden voor een ander. Na een korte introductie van het AH-menu was het mogelijk om het hoofdgerecht te veranderen naar vis. In het gesprek met de gastvrouw werd ons duidelijk gemaakt dat De Meulen niet echt verlegen zit om mensen van de AH-actie en daarom maar 3 tafeltjes per dag aanbiedt(!!??). Na een keuze uit de wijnkaart te hebben gemaakt, er staat
geen huiswijn op vermeld, een blik geworpen op de menukaart. De conclusie was dat de prijs van het gehanteerde 3-gangen AH-menu t.w.v. € 49,00 in schril contrast staat met de mogelijkheden in de menukaart. Een 3-gangen surprise menu voor € 35,00 of het speciale menu op Woens-, Donder-, en Zondag voor € 39,50 waarvoor je een 3-gangen surprise menu krijgt inclusief een aperitief, 2 glazen huiswijn en koffie met friandises. Kortom het gevoel komt naar boven dat De Meulen wel mee wil doen aan een actie maar daar eigenlijk niet aan wil meedoen.
Gelukkig zijn er in Oirschot nog andere mogelijkheden.
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Correcte ontvangst. Eten was heerlijk. We hebben drie gangen gehad. Voorgerecht met eend was mijn favoriet. Alles Gewoon heel erg goed.
hansdejong1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij komen regelmatig bij De Meulen. En dat is niet voor niets! Altijd top-bediening, deskundig en ongedwongen. Zeer goede kok, goed wijnadvies. Ideale atmosfeer voor een relaxte avond. Wat ons betreft een van de prettigste restaurants in (de omgeving van) Eindhoven.