De Meulen

De Korenaar 49 5688 TS Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Meulen

Culinaire hoogstandjes in Brabant

Verstopt in het groene hart van Brabant ligt het restaurant De Meulen. Gelegen aan de bekende molen ‘De Korenaar’, bereidt chef-kok Martino Verbruggen de lekkerste culinaire hoogstandjes in zijn keuken. Fijne Franse gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht in de schitterende tuin die de mogelijkheid biedt om heerlijk buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant De Meulen

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
wijn was goed zeker de halve glaasjes .hadden een arangemnt goede combies.eten was perfect vooral het vlees met de truffel saus.oomk het dessert en kaasplank perfect.zeker voor herhaling vatbaar.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Verrassend menu met lekkere gerechten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige bediening. Aan te raden.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag 29 januari hebben we heerlijk gegeten bij restaurant " de Meulen " gereserveerd via de AH restaurantactie. De rekening voor 2 personen was € 95,25 dit was inclusief een wijnarrangement/1 grote fles bubble water en 2 koffie.
Wij vonden de rekening tegenvallen maar hebben toch gewoon betaald. Onderweg naar huis hierover nagedacht en sterk het gevoel kregen dat we er ingeluisd waren. Bij aankomst zijn we ontvangen bij door de eigenaresse en kozen uit de menukaart het 3 gangen menu van € 35,- waarop zij reageerde dat dit niet mogelijk was via de AH restaurantactie maar vertelde dat er nog een vergelijkbaar AH actie 3 gangen menu was waar zij andere ingrediënten voor gebruikte. Wij hebben voor dit aangeboden menu gekozen. Aan de tafel heeft zij niet verteld dat de prijs € 49 was. In de aangeboden menukaart zat ook geen extra bijlage over dit menu. Voor het wijnarrangement € 18,50/13,50 is niet gevraagd of wij voor grote of kleine glazen wilde. Op de rekening werd gewoon de prijs voor grote glazen berekend. 2 dagen later heb ik besloten persoonlijk terug te gaan en ben een gesprek aangegaan met de eigenaresse. Al heel snel kwam zij met het argument dat alles op de website staat en dat ik hier naar had moeten kijken. Zij kwam met geen enkel voorstel en ik ben boos weggegaan. Na 5 minuten ben ik terug gegaan en heb haar nogmaals verteld dat zij als gastvrouw niet de juiste prijsinformatie gegeven heeft. Zij bleef echter haar handen in onschuld wassen want ik had maar op de website moet kijken. Dit AH menu is een zeer verkapt menu en naar mijn mening speciaal samengesteld voor de AH restaurant actie terwijl hun normaal 3 gangen menu € 35 kost. Het is bovendien zeer vreemd dat een AH restaurantactie menu duurder is als hun normale menu. Na mijn 2e bezoek werd ik gevraagd om nog een keer terug komen als het wat rustiger was. Hier had ik geen zin meer in.
Deze dame die steeds roder werd komt zeer misleidend over en ik zal hier nooit meer komen.
Met vriendelijke groet,
Cees van Kasteren
Lya V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk etentje.
We kregen een goed wijnadvies.
We gaan vast nog een keertje genieten bij "De Meulen".
S J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met actiebon "tweede menu gratis" gereserveerd. Achteraf blijkt het verplichte actiemenu 49 euro te kosten terwijl dat normaal 35 euro is. Dat is 40% meer. Desgevraagd antwoordt men dat het in de kleine letters op de site stond en dat het dus onze fout was. Mss klopt dat wel maar je voelt te toch getild. Wij komen iig niet meer!
Winnie W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super gegeten echt een aanrader!
Zeker de moeite waard om er een keer te eten. Toevallig op het laatste moment bedacht dat we met de AH bon nog konden gaan. Wilden er zoiezo al heen!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH actie heerlijk 4-gangen menu gegeten. (extra tussengerecht van vis). Van amuse tot het eind enorm genoten van verse ingrediënten, mooie opmaak en bijzondere combinaties. Speciale vermelding, groentesmaken en herten rug.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij waren aan de vroege kant dus was het nog erg rustig, werden vriendelijk ontvangen.
er werd uitgelegd dat wij met de AH kortingscouponnen een 3 gangen surprisemenu konden krijgen,
en een aanvulling voor een 4e gang tegen 8,00 euro p.p.
Het eten was erg lekker en zag er uit als een plaatje, het was voor ons een hele leuke ervaring om op deze manier kennis te mogen maken met restaurant de Meulen.
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk genoten van het AH menu. Van tevoren goed voorgelicht over de prijs. De sfeer was prima en het menu verrassend. Zoals altijd een lekkere avond uit eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De getrancheerde eendenborst met portsaus was uitstekend en het volledige diner was zeer verrassend.
Zeer correcte bediening en toch niet opdringerig
Een aanrader voor iedereen.
info90 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
super restaurant wat zich zeker kan meten in alles met michelin sterren restaurants! van bediening tot kwaliteit en presentatie , alles is perfect uitgevoerd.
Cora&Riny van Roy.
John D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima restaurant, maar .........Wij hebben bij dit restaurant voor de eerste keer gebruik gemaakt van de AH-actie 2=1. Wij kregen hiervoor een 3-gangen surprisemenu aangeboden (wat op hun kaart staat voor 35 euro), maar moesten bij het afrekenen hiervoor 49 euro betalen!!! Hoezo AH-actie 2=1 !! Waarom legt een restaurant 40 % op de normale prijs?? Doe dan niet met de actie mee ! Hierin zijn wij zeer teleurgesteld.
preuvers64 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De gerechten waren mooi opgediend jammer van soms te lange tussen pauze. Het interieur was passend en goed verwarmd wij zaten vlakbij een deur maar daar stond een extra kacheltje.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Fijne ontvangst, sfeervolle ambiance. Vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukte geen geluidsoverlast. We hebben genoten van het heerlijke eten en een heel mooie huiswijn.
Wat een fijne avond!
Yoni V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de gerechten. Gezellig zitten bij de kachel, nette service en heerlijke wijnen. Aanrader!
RWV .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heb hier gegeten met AH-actie. Kwaliteit is prima. Bediening vriendelijk. Maar bij een menu-prijs van € 49 (ja, ik weet dat het 2e menu 'gratis' is) wordt een bepaalde verwachting gewekt, waar zeker niet aan is voldaan. Voor de AH-actie hebben ze de menu prijs verhoogd. Waarom? Heb hier ook meerdere keren zonder een of andere actie gegeten. Altijd erg goed geweest, maar waarbij de menu-prijs altijd rond € 35 bedroeg.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
fantastisch lekker gegeten sedert jaren weer eens echt genoten
verrassingen menu een aanrader super malse reerugfilet wijn passend en goed

Joets .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super lekker gegeten, met perfecte wijnen die ook zeer goed combineerden bij het eten dat we kregen.
Geweldige gastvrouw en gastheer in een sfeervolle ambiance.
Anne-Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Volgens mij meten jullie met twee maten. Zoals ik mijn ervaring heb beschreven zo staat er al eenzelfde reactie op. Ik ben dus niet de enige!!
Ik blijf bij mijn commentaar.
"De prijs was geenszins in verhouding met de kwaliteit. Als je normaal een driegangenmenu op vrijdag kan reserveren voor €37,-- moet je als restaurant nu geen €49,-- vragen tijdens de AH actie. Het staat dan weliswaar op de site, maar in feite zet je eerst een behoorlijk percentages op het menu om daarna zgn het 2de gerecht gratis te geven. Wij vinden dat voor een restaurant met het niveau van De Meulen niet passend. Doe dan niet mee met de actie!! Tot slot is het menu dat gereserveerd wordt ook wel heel simpel voor €50,--. We hebben vaak lekker gegeten hier, maar nu voelden we ons "gepakt". Het is dus de laatste keer geweest".
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hebben hier met vrienden gegeten en we hadden gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en het bijpassend wijnarrangement. Alles paste perfect bij elkaar en was goed in balans. We hebben bijzonder goed gegeten en komen zeker nog eens terug.