De Meulen

De Korenaar 49 5688 TS Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Meulen

Culinaire hoogstandjes in Brabant

Verstopt in het groene hart van Brabant ligt het restaurant De Meulen. Gelegen aan de bekende molen ‘De Korenaar’, bereidt chef-kok Martino Verbruggen de lekkerste culinaire hoogstandjes in zijn keuken. Fijne Franse gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht in de schitterende tuin die de mogelijkheid biedt om heerlijk buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant De Meulen

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30

9,2
Sina D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Mooi restaurant in een aparte locatie. Sfeervol en goed eten. Het had alleen een klein beetje meer gemogen, vooral vor wat betreft het hoofdgerecht. Er zaten eigenlijk geen groenten bij en ook geen salade. Houte cuisine....
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Eten en bediening perfect. Ik maakte gebruik van de AH restaurantactie en daarbij wordt een veel hogere prijs voor het 3gangen menu gerekend dan als je het gewoon via de kaart zonder actie gebruikt en dat is op zijn minst niet correct.
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekend restaurant in alle opzichten. Vriendelijke en correcte bediening. Voortreffelijke gerechten, qua smaak, balans, gaarheid en opmaak. Bij elk gerecht (4) een bijpassende heerlijke wijn. Grote klasse, wij komen hier zeker terug voor een gezellige avond uit eten.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Geweldig restaurant we waren er voor de 5e keer en het was weer helemaal top, vriendelijke bediening en de gerechten van ons menu waren heel goed op elkaar afgestemd
Sjef K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We werden keurig ontvangen en naar de gereserveerde tafel verwezen. De gerechten werden op het juiste tempo
geserveerd. De gerechten waren top opgemaakt en de smaak was ook top. De bediening is ook geweldig, duidelijk,
correct en vakkundig. Maw het was een fantastische avond.
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldig genoten! Zeer hoge kwaliteit. Relaxte sfeer. Klein minpuntje: jammer dat we niet van het terras konden genieten.
jpanh .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Voor een heerlijk avondje uit eten is 'de Meulen' een aanrader. De bediening is uiterst correct; je hebt het gevoel echt verwend te worden. De gerechten zijn verrassend en erg goed verzorgd, tot in het kleinste detail. Prima ingrediënten. De keukenbrigade laat veel creativiteit zien.
Rocy .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooie locatie. Culinair genoten. Er werd rekening gehouden met de allergie. De bediening was top. Dit bezoekje was niet eenmalig. Doe zo verder
Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een avondvullend en gezellig diner gehad. Een super restaurant met een super bediening! Ze vertelde bij elke wijn waar deze vandaan kwam en welke smaak deze had. Maar waren ook in voor een geintje hier en daar.
090729 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima etentje. Keurig geserveerd. Ronde tafel gevraagd maar die was reeds gereserveerd terwijl ik toch ruimschoots op tijd de datum heb doorgegeven.
Prima gelegenheid en mooi terras. Fijn dat er voldoende parkeer mogelijkheid is.
loja1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was prima de bediening was eveneens prima hebben fijn buiten gegeten
Kortom was gewoon goed kan het iedereeen aanraden
Joets .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wederom super lekker gegeten, deze keer buiten. Bijpassend wijnarrangement was ook perfect. Al met al, zeker voor herhaling vatbaar.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Helemaal tevreden. Wij hebben genoten en het voldeed helemaal aan onze verwachtingen.
Een pluim voor de bediening. Vriendelijk en in voor humor.
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima gegeten! Hadden het AH menu. We kregen een 3 gangen verrassingsmenu. Het was bijzonder smakelijk. Ontvangst was hartelijk. Kom hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima bediening. De dames waren allemaal even vriendelijk en gezellig.Wij hebben een heerlijke avond gehad. Lekker verwend. Mooi weer. Buiten gegeten dank erica
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben een geweldige avond gehad.Heerlijk gegeten,gezellige warme inrichting.Prettig personeel.Zullen hier zeker nog meer naar toe gaan.Aan te bevelen bij onze vrinden.
T B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima restaurant maar niet bijzonder qua gerechten. Wel vrij duur restaurant. Voor een extra tussen-gerecht moet je wel voor twee personen betalen i.p.v. tweede persoon gratis zoals de AH aangeeft.
Buitenzitjes erg ongezellig. Geen aankleding.
M.C. G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel en super goede bediening, erg gastvrij !!
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Een aanrader. Uitmuntende service en goede gerechten. Wij hebben in de tuin gezeten omdat het lekker weer was, je zat hier erg rustig en gezellig.
Maryam T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Borden als schilderijtjes en wijnen die zeer goed aansluiten bij het heerlijke gerecht.
De ontvangst is altijd hartelijk en met een persoonlijke benadering.