De Meulen

De Korenaar 49 5688 TS Oirschot Nederland Kaart

Over restaurant De Meulen

Culinaire hoogstandjes in Brabant

Verstopt in het groene hart van Brabant ligt het restaurant De Meulen. Gelegen aan de bekende molen ‘De Korenaar’, bereidt chef-kok Martino Verbruggen de lekkerste culinaire hoogstandjes in zijn keuken. Fijne Franse gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht in de schitterende tuin die de mogelijkheid biedt om heerlijk buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant De Meulen

John D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Preuvers64 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De gerechten waren mooi opgediend jammer van soms te lange tussen pauze. Het interieur was passend en goed verwarmd wij zaten vlakbij een deur maar daar stond een extra kacheltje.
Yoni V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en genoten van de gerechten. Gezellig zitten bij de kachel, nette service en heerlijke wijnen. Aanrader!
Els J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Fijne ontvangst, sfeervolle ambiance. Vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukte geen geluidsoverlast. We hebben genoten van het heerlijke eten en een heel mooie huiswijn.
Wat een fijne avond!
RWV .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heb hier gegeten met AH-actie. Kwaliteit is prima. Bediening vriendelijk. Maar bij een menu-prijs van € 49 (ja, ik weet dat het 2e menu 'gratis' is) wordt een bepaalde verwachting gewekt, waar zeker niet aan is voldaan. Voor de AH-actie hebben ze de menu prijs verhoogd. Waarom? Heb hier ook meerdere keren zonder een of andere actie gegeten. Altijd erg goed geweest, maar waarbij de menu-prijs altijd rond € 35 bedroeg.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
fantastisch lekker gegeten sedert jaren weer eens echt genoten
verrassingen menu een aanrader super malse reerugfilet wijn passend en goed

Joets .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super lekker gegeten, met perfecte wijnen die ook zeer goed combineerden bij het eten dat we kregen.
Geweldige gastvrouw en gastheer in een sfeervolle ambiance.
Anne-Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Volgens mij meten jullie met twee maten. Zoals ik mijn ervaring heb beschreven zo staat er al eenzelfde reactie op. Ik ben dus niet de enige!!
Ik blijf bij mijn commentaar.
"De prijs was geenszins in verhouding met de kwaliteit. Als je normaal een driegangenmenu op vrijdag kan reserveren voor €37,-- moet je als restaurant nu geen €49,-- vragen tijdens de AH actie. Het staat dan weliswaar op de site, maar in feite zet je eerst een behoorlijk percentages op het menu om daarna zgn het 2de gerecht gratis te geven. Wij vinden dat voor een restaurant met het niveau van De Meulen niet passend. Doe dan niet mee met de actie!! Tot slot is het menu dat gereserveerd wordt ook wel heel simpel voor €50,--. We hebben vaak lekker gegeten hier, maar nu voelden we ons "gepakt". Het is dus de laatste keer geweest".
Jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hebben hier met vrienden gegeten en we hadden gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en het bijpassend wijnarrangement. Alles paste perfect bij elkaar en was goed in balans. We hebben bijzonder goed gegeten en komen zeker nog eens terug.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima,en genoten van al het lekkers. we gaan zeker weer terug om weer te genieten.
Jammer dat het bijna altijd bezet is. maar we blijven het proberen.
Sef V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Na een vriendelijk welkom konden we na het plaatsnemen aan onze tafel gelijk drinken bestellen. Wat ons beide opviel was dat het erg druk was voor een woensdagavond, maar door de ruime opzet van het restaurant en de akoestiek had je totaal geen last van je buren. Tevens werden de gerechten op een fijn tempo geserveerd. Een aanrader voor iedereen.
Cdeheer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gebaseerd op de goede referenties hebben wij voor De Meulen gekozen. Helaas zijn onze bevindingen anders. Bij binnenkomst was er niemand die je verwelkomde en je jas in ontvangst nam. Vervolgens werd ons een tafeltje voor 2 in de hoek aangewezen wat vanwege vieze lucht uit het vloerrooster verwisseld kon worden voor een ander. Na een korte introductie van het AH-menu was het mogelijk om het hoofdgerecht te veranderen naar vis. In het gesprek met de gastvrouw werd ons duidelijk gemaakt dat De Meulen niet echt verlegen zit om mensen van de AH-actie en daarom maar 3 tafeltjes per dag aanbiedt(!!??). Na een keuze uit de wijnkaart te hebben gemaakt, er staat
geen huiswijn op vermeld, een blik geworpen op de menukaart. De conclusie was dat de prijs van het gehanteerde 3-gangen AH-menu t.w.v. € 49,00 in schril contrast staat met de mogelijkheden in de menukaart. Een 3-gangen surprise menu voor € 35,00 of het speciale menu op Woens-, Donder-, en Zondag voor € 39,50 waarvoor je een 3-gangen surprise menu krijgt inclusief een aperitief, 2 glazen huiswijn en koffie met friandises. Kortom het gevoel komt naar boven dat De Meulen wel mee wil doen aan een actie maar daar eigenlijk niet aan wil meedoen.
Gelukkig zijn er in Oirschot nog andere mogelijkheden.
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Correcte ontvangst. Eten was heerlijk. We hebben drie gangen gehad. Voorgerecht met eend was mijn favoriet. Alles Gewoon heel erg goed.
hansdejong1 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij komen regelmatig bij De Meulen. En dat is niet voor niets! Altijd top-bediening, deskundig en ongedwongen. Zeer goede kok, goed wijnadvies. Ideale atmosfeer voor een relaxte avond. Wat ons betreft een van de prettigste restaurants in (de omgeving van) Eindhoven.
Roosvandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
heel erg lekker gegeten. We zaten op een rustig plekje met voldoende ruimte, verzorgde tafelopstelling.
soms vergat de bediening een gedeelte van de toelichting op het gerecht of op de wijn. De gerechten zagen er erg mooi uit en de portionering was ook ruim. De wijn was heerlijk. Kortom een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Leuke locatie, prettige eetzaal, hartelijke ontvangst en bediening. Het Bib menu was origineel en uitstekend bereid, met name de gebakken coquilles bij het voorgerecht en de kalfshaas met het stuk zwezerik, en verrassender dan het surprisemenu dat tafelgenoten hadden gekozen. Maar ook zij waren zeer tevreden. Ook de desserts waren heerlijk. Kleine verbeterpuntjes: de amuses bij het aperitief en het schaaltje frietjes bij het hoofdgerecht bleven wat achter bij het uitstekende niveau van de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten, ook vegetarisch en zeer lekker dessert! Porties waren niet zo groot maar we kregen er extra frietjes bij. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Alles was even lekker, ik kan geen voorkeur aangeven. De borden zijn ook mooi opgemaakt. De bediening, sfeer en entourage zijn prima.
HBurght .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Ook het weer werkte mee lekker buiten gezeten. In een woord top! Komen hier zeker nog een keer terug.