De Meulen

De Korenaar 49 5688 TS Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De Meulen

Culinaire hoogstandjes in Brabant

Verstopt in het groene hart van Brabant ligt het restaurant De Meulen. Gelegen aan de bekende molen ‘De Korenaar’, bereidt chef-kok Martino Verbruggen de lekkerste culinaire hoogstandjes in zijn keuken. Fijne Franse gerechten, waarbij seizoensproducten een grote rol spelen. Met lekker weer kan je terecht in de schitterende tuin die de mogelijkheid biedt om heerlijk buiten te dineren.

Meer informatie over restaurant De Meulen

M.C. G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Maryam T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Borden als schilderijtjes en wijnen die zeer goed aansluiten bij het heerlijke gerecht.
De ontvangst is altijd hartelijk en met een persoonlijke benadering.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voor de derde maal in korte tijd in dit Restaurant geweest. Uitstekende smaken, prachtig opgemaakte borden en zeer vriendelijk bediening in een sfeervolle ambiance. 2 personen maakten gebruik van het surprise menu van de chef en 4 disgenoten a la carte. Het was voortreffelijk.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Voor ons: het beste restaurant van Oirschot. Wij hebben hier al een paar keer eerder gegeten en gaan steeds zeer tevreden de deur uit. Komen zeker weer terug, Hanny en John
r.pepers .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
heerlijk gegeten ; prima bediening.

Een opmerking : waarom weer alleen vrouwelijk personeel?
(Dit zeiden ook de dames in ons groepje.)
mcam.adams .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, prima gerechten, goede wijnen en mooie ambiance.

Fijne menukaart met diverse interessante aanbiedingen.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hadden een tafeltje met de rug tegen de bar. Dit veroorzaakte veel geluid (flessen, bestek). De mappen met menukaarten lagen boven het hoofd van mijn man.
Dit tafeltje kan het restaurant beter verwijderen. Er waren immer nog genoeg vrije tafeltjes beschikbaar. En wij wilde niet de klagers ter plekke zijn om een ander tafeltje te vragen. Hadden we dit maar wel gedaan.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten in fijne sfeer!
T N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met familie een avond gezellig getafeld. Dank!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
wijn was goed zeker de halve glaasjes .hadden een arangemnt goede combies.eten was perfect vooral het vlees met de truffel saus.oomk het dessert en kaasplank perfect.zeker voor herhaling vatbaar.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Verrassend menu met lekkere gerechten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige bediening. Aan te raden.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zaterdag 29 januari hebben we heerlijk gegeten bij restaurant " de Meulen " gereserveerd via de AH restaurantactie. De rekening voor 2 personen was € 95,25 dit was inclusief een wijnarrangement/1 grote fles bubble water en 2 koffie.
Wij vonden de rekening tegenvallen maar hebben toch gewoon betaald. Onderweg naar huis hierover nagedacht en sterk het gevoel kregen dat we er ingeluisd waren. Bij aankomst zijn we ontvangen bij door de eigenaresse en kozen uit de menukaart het 3 gangen menu van € 35,- waarop zij reageerde dat dit niet mogelijk was via de AH restaurantactie maar vertelde dat er nog een vergelijkbaar AH actie 3 gangen menu was waar zij andere ingrediënten voor gebruikte. Wij hebben voor dit aangeboden menu gekozen. Aan de tafel heeft zij niet verteld dat de prijs € 49 was. In de aangeboden menukaart zat ook geen extra bijlage over dit menu. Voor het wijnarrangement € 18,50/13,50 is niet gevraagd of wij voor grote of kleine glazen wilde. Op de rekening werd gewoon de prijs voor grote glazen berekend. 2 dagen later heb ik besloten persoonlijk terug te gaan en ben een gesprek aangegaan met de eigenaresse. Al heel snel kwam zij met het argument dat alles op de website staat en dat ik hier naar had moeten kijken. Zij kwam met geen enkel voorstel en ik ben boos weggegaan. Na 5 minuten ben ik terug gegaan en heb haar nogmaals verteld dat zij als gastvrouw niet de juiste prijsinformatie gegeven heeft. Zij bleef echter haar handen in onschuld wassen want ik had maar op de website moet kijken. Dit AH menu is een zeer verkapt menu en naar mijn mening speciaal samengesteld voor de AH restaurant actie terwijl hun normaal 3 gangen menu € 35 kost. Het is bovendien zeer vreemd dat een AH restaurantactie menu duurder is als hun normale menu. Na mijn 2e bezoek werd ik gevraagd om nog een keer terug komen als het wat rustiger was. Hier had ik geen zin meer in.
Deze dame die steeds roder werd komt zeer misleidend over en ik zal hier nooit meer komen.
Met vriendelijke groet,
Cees van Kasteren
Lya V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben genoten van een heerlijk etentje.
We kregen een goed wijnadvies.
We gaan vast nog een keertje genieten bij "De Meulen".
S J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met actiebon "tweede menu gratis" gereserveerd. Achteraf blijkt het verplichte actiemenu 49 euro te kosten terwijl dat normaal 35 euro is. Dat is 40% meer. Desgevraagd antwoordt men dat het in de kleine letters op de site stond en dat het dus onze fout was. Mss klopt dat wel maar je voelt te toch getild. Wij komen iig niet meer!
Winnie W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super gegeten echt een aanrader!
Zeker de moeite waard om er een keer te eten. Toevallig op het laatste moment bedacht dat we met de AH bon nog konden gaan. Wilden er zoiezo al heen!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH actie heerlijk 4-gangen menu gegeten. (extra tussengerecht van vis). Van amuse tot het eind enorm genoten van verse ingrediënten, mooie opmaak en bijzondere combinaties. Speciale vermelding, groentesmaken en herten rug.
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij waren aan de vroege kant dus was het nog erg rustig, werden vriendelijk ontvangen.
er werd uitgelegd dat wij met de AH kortingscouponnen een 3 gangen surprisemenu konden krijgen,
en een aanvulling voor een 4e gang tegen 8,00 euro p.p.
Het eten was erg lekker en zag er uit als een plaatje, het was voor ons een hele leuke ervaring om op deze manier kennis te mogen maken met restaurant de Meulen.
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk genoten van het AH menu. Van tevoren goed voorgelicht over de prijs. De sfeer was prima en het menu verrassend. Zoals altijd een lekkere avond uit eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De getrancheerde eendenborst met portsaus was uitstekend en het volledige diner was zeer verrassend.
Zeer correcte bediening en toch niet opdringerig
Een aanrader voor iedereen.
info90 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
super restaurant wat zich zeker kan meten in alles met michelin sterren restaurants! van bediening tot kwaliteit en presentatie , alles is perfect uitgevoerd.
Cora&Riny van Roy.