De Mergelhoek

Dorpstraat 83 6441 CC Brunssum Nederland Kaart

Over het restaurant De Mergelhoek

Ontspannen in een warme ambiance

In de gezellige Dorpsstraat van Brunssum vind je restaurant De Mergelhoek. Hier combineert de chef tonen uit de Franse en de Nederlandse keuken en dat vertaalt zich in gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Bovendien voelt iedereen zich thuis in het warme interieur van mergel en hout. Dit is een plek om volledig te ontspannen en waar je maar één ding hoeft te doen en dat is: genieten!

Meer informatie over restaurant De Mergelhoek

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Mergelhoek

maas.ad .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We kwamen hier vanwege de AH actie. Het bleek een goede keuze. We konden een keuze maken uit het zomermenu. We kozen beide voor de vissalade als voorgerecht. Een ruime portie gemengde salade met een heerlijke vistartaar. Hierbij nog brood en kruidenboter. Mijn partner koos voor de meerval. Een lekker stukje zachte vis, goed van smaak, volgens hem. Ik koos het vispannetje. Kleine stukjes vis met groenten in een lekkere saus. Hierbij kregen we gemengde warme groenten en frites en rosti. Daarna nog het toetje van ijs met fruit. Ook lekker. We hebben echt lekker gegeten bij dit restaurant. Ook de bediening was vriendelijk. Er heerste een rustige sfeer. We gaan hier zeker nog eens terugkomen.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Bij het binnenkomen werden we zeer vriendelijk behandeld, we mochten zelf een tafel uit kiezen en het geheel zag er erg gezellig uit. We waren er met de AH restaurant actie en door verschillende goede en minder goede ervaring, zijn we toch weer gegaan.
Dit keer zag de menukaart er goed uit en was de keuze in voorgerecht en hoofdgerecht meer dan goed alleen het nagerecht had beter gekund.
Met of zonder actie, ik zal hier zeker weer terug komen.
joffermans2 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Doorsnee restaurant. Beslist geen verse producten, vooral diepvries. Smakeloze tongfilet. Was het wel tongfilet, of tilapia of pangasius? Biefstuk rechtstreeks vanuit de diepvries in de oven, niet eens aangebraden. Niet aan ons besteed dit restaurant. Type restaurant dat op social deals en meer van die kortingsbonnen draait. Daar scoren zij de positieve punten!
leoria .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Prima eetgelegenheid. Genoeg keuze in de gerechten. Alle vier dik tevreden over de kwaliteit. Rustige en vriendelijke bediening. Praatje met de chef gemaakt. Vervolgafspraak met grote groep komt er aan.
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zomermenu gegeten in de ah/actie.
Smakelijke gerechten,vooral het vispannetje.
Zeer prettige bediening.
Jammer van de terrastafels die waren dringend toe aan enig onderhoud.(tafelkleed bedekt alles)
Waar we voor kwamen.... ,het diner........ was voortreffelijk.Geen spijt van onze tocht naar Brunssum
Magda G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
vriendelijke bediening, het vispannetje viel enigszins tegen. We konden maar 1 soort vis ontdekken.
verder was alles naar wens.
Catharina G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke ambiance en gastvrij en vriendelijk personeel.
Waren voor de eerste keer met AH aktie gaan eten.
Gerechten waren op voorverwarmde borden opgediend en tafels waren mooi opgemaakt.
Prima prijs -kwaliteit verhouding.
ad1946 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goed adres om lekker te eten .
De service is prima en het personeel erg vriendelijk.
Wat je op je bord krijgt is met aandacht bereid en zo wordt het overgebracht
anitabolk .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker, alles vers gemaakt, groenten zowel als saus. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.€ 30,-- voor een 3-gangen menu is wel redelijk duur. Door de AH-actie betaalbaar. Daarentegen is de wijn wel weer goed betaalbaar en erg lekker. Bovendien schenken ze een behoorlijk glas.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De prijs/kwaliteit verhouding is goed. We hebben lekker gegeten. Ook de bediening was goed en erg vriendelijk. Zeker een 2e bezoek waard als we nog eens in de buurt zijn.
hamming1904 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was prijs/kwaliteit verhouding goed.
Minpuntje was alleen dat als je iets van het zomermenu wilde ruilen met een gerecht van de a la carte kaart en je ook extra wilde bij betalen, dat dit niet mogelijk was.
Wil je als restaurant toch nog wat extra bij verdienen lijkt me dit toch normaal.
Carl H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijk bediening. Gerechten werden allemaal goed warm opgediend. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Tip: overweeg de aanschaf van een airco.
christinaboltje .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vanwege vakantie en AH actie bij de Mergelhoek terecht gekomen en dat is goed bevallen. Zeer vriendelijke ontvangst. Het zomermenu was heerlijk en de drankjes ook. Royale glazen heerlijke witte wijn en uitstekende alcoholvrij bier. Jammer dat we zover weg wonen.....
J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Restaurant was niet met TomTom te vinden. Na telefonisch kontakt heeft men keurig op ons gewacht. bediening prima en uiterst voorkomend en vriendelijk. Een aanrader.
andrecorrie11 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten. Tijd tussen voor en hoofdgerecht was lang maar het was ook erg druk. Bediening was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ouke D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was smakelijk en mooi opgediend en de hoeveelheid was meer dan genoeg. De bediening was zeer vriendelijk. Mijn komplimenten voor de kok, Het eten was net xo voortreffelijk als 16 jaar geleden.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Eten was prima, de bediening correct en vriendelijk. De sfeer was goed. Kortom gewoon prima!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben genoten van een lekker avondje uit. Heerlijk eten en een uitstekende bediening waar niets op aan te merken viel.
Johannes K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Hartelijke ontvangst in huiselijke sfeer. Grote porties, gerechten bijzonder smaakvol voorbereid. Prijzen gunstig ook zonder acties.
petraa70 V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Intiem restaurant. Wij kozen voor het 4-gangen Paas menu. Gerechten waren smaakvol en er werd ons voldoende tijd gegeven tussen de gerechten, heel prettig. Gunstige prijs - kwaliteitsverhouding.