De Mergelhoek

Dorpstraat 83 6441 CC Brunssum Nederland Kaart

Over restaurant De Mergelhoek

Ontspannen in een warme ambiance

In de gezellige Dorpsstraat van Brunssum vind je restaurant De Mergelhoek. Hier combineert de chef tonen uit de Franse en de Nederlandse keuken en dat vertaalt zich in gerechten waarvan het water je in de mond loopt. Bovendien voelt iedereen zich thuis in het warme interieur van mergel en hout. Dit is een plek om volledig te ontspannen en waar je maar één ding hoeft te doen en dat is: genieten!

Meer informatie over restaurant De Mergelhoek

Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Enny B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
waren aangenaam verrast Heel gastvrije uitstraling en vriendelijk personeel !!
Was gezellig en super lekkere gerechten , Voor herhaling vatbaar ,een aanrader voor iedereen !
Yvonne-b .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heb er met vrienden een leuke verjaardagsavond gehad. De keuze is weliswaar wel beperkt met keuze tussen 1 voorgerecht vis - vlees, en bij hoofdgerecht ook de keuze uit 1 vis - vleesgerecht. Maar het eten was heerlijk en in een leuke sfeer hebben we mijn verjaardag gevierd. Ook mijn vriendinnen lieten weten heerlijk gegeten te hebben.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Van het AH-menu had ik de carpaccio vooraf en die was erg lekker en een goede hoeveelheid. Eigenlijk is het door de hoeveelheid salade wel eerder een carpaccio-salade, maar dan wel met veel carpaccio. Een bord vol dus.
Als hoofdgerecht had ik het stoofpotje. Echt heerlijk! Lekker met seizoensgroenten en aardappel erbij. Als dessert had ik de crepes met kersen en ijs. Ook heel goed bereid en een mooie afsluiter. Je gaat gegarandeerd met een goed gevulde buik weer weg. Hele aardige eigenaresse. We hadden een kinderwagen bij ons en kregen een tafel waarbij we de kinderwagen konden plaatsen en niemand in de weg zaten. Als ik in de buurt zou wonen, dan zou ik er zeker nog eens naar terug gaan.
Ger O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Een heel gezellige locatie en de ontvangst en bediening zijn prima. De keuze uit twee menu's is erg beperkt en dat vind ik heel erg jammer. Wij zijn geen visliefhebbers en dus bleef een menu over. Op deze wijze is het nauwelijks mogelijk de keuken te leren kennen wat volgens mij de opzet van deze actie is. Een opmerking over het eten werd zeer goed en correct opgepakt.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH actie hier gisteren gaan eten. Prijs / kwaliteit verhouding was perfect en ook de service was goed! Personeel werkt hard en is erg vriendelijk. AH menu was goed samengesteld en lekker! Zonder de AH actie waren wij waarschijnlijk niet bij dit restaurant gekomen maar door deze actie is dit restaurant wel toegevoegd aan ons restaurant lijstje!
Herman1966 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eerste bezoek aan de Mergelhoek is uitermate goed bevallen. De sfeer was goed, evenals de zeer vriendelijke bediening die af en toe door de hulpgrage kok bij het uitserveren werd bijgestaan. Alle gerechten, van voorgerecht tot en met nagerecht waren lekker en de warme gerechten bovendien goed warm. De Mergelhoek is een echte aanrader waar wij zeker naar terug zullen gaan.
P.romgens .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Dit was de derde keer dat wij hier waren en net als de vorige keren niets op aan de merken.
deze keer de vis als voorgerecht genomen. Prima.
Als hoofdgerecht het stoofpotje.Genoten.
Als dessert deze keer de pannenkoek met warme kersen en ijs.
Het was zeker niet de laatste keer.
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een eerlijke en goede keuken. Aan te bevelen.
Heerlijk avondje
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was goed alleen vond ik dat er bij op de menu kaart wel een prijs vermeld moet staan.
Nu weet je niet wat het kost en of je ook uit iets anders kunt kiezen zeer jammer.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ontzettend gastvrij ontvangen. We hebben hier gegeten met de AH-actie en het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Zeer zeker een aanrader.
Daisie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker gegeten. Mooie locatie. Leuke avond gehad.
We gaan zeker nog eens langs, want het is goed bevallen.
Alleen frite sticks over de carpaccio hoeft voor mij niet.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bediening correct en vriendelijk,entourage gezellige atmosfeer knus,gelukkig niet te groot
Is aan te raden voor mijn vrienden en familie .
Philip I.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig, sfeervol restaurant met een prettige bediening en smakelijke gerechten. Vooral de carpaccio was lekker en anders dan in de meeste andere restaurants. We zijn gaan eten met de voordeelkaarten van AH en daardoor was de prijs/kwaliteitsverhouding prima. Zeker een aanrader.
Louisrood .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Zeer aangenaam gegeten, alles was smaakvol en prima geserveerd. Het was het Albert Heijn menu, keuze uit twee gerechten. Dit was prima.
René H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Op de eerste plaats moet gezegd worden, dat zowel bediening als keuken hun best hebben gedaan. Een aangepast dessert was ook geen probleem. Het voorgerecht carpaccio was een ruime portie, smaakte goed, maar miste toch wel stijl. Het is de eerste carpaccio waar frietsticks waren toegevoegd. Niks tegen frietsticks, maar hier toch misplaatst. Het hoofdgerecht, voor mij malse meervalfilet, smaakt prima. Maar ook daar een opmerking over de presentatie. Ruime portie groente, daarbovenop de meerval en een ernaast een aardappelgratin. Ik kan dan niet enthousiast worden, want zoiets kan ik zelf thuis ook maken. Dus al bij al, het heeft gesmaakt, maar miste klasse.
Rogervdbroek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was van een geweldige kwaliteit en ook de bediening was uitstekend. Het enige nadeel is dat het restaurant wat donker is van binnen maar wel gezellig. Komen zeker nog eens terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het voorgerecht, hoofdgerecht een Meerval smolt op je tong, het nagerecht, de dames bestelden een pannenkoekje met kersen, ijs en slagroom, het was heerlijk!
De mannen bestelden een Dame Blanche, altijd goed.
Zeker een aanrader!!!!
Wij gaan nog eens terug........
Goed genoten van AH restaurant acties.

Mvg.....J. Smeets.
Linekedijkstra .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten er zat alleen een stukje glas bij de olijven waar wel een excuus voor was maar verder hebben ze er niks mee gedaan.
Ook vonden wij de locatie niet erg schoon.
Maar het eten was lekker en ook meer dan genoeg, ook al was het via de actie van A.H.