De Meijetuin en Theesalon

Meer informatie over restaurant De Meijetuin en Theesalon

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
Veel te duur voor wat je krijgt. Ons broodje kaas (met heel veel sla) was 6,95 (!) en een punt(je) hartige taart 8,95 (!). Met een drankje erbij betaal je de hoofdprijs en moet je het ook nog zelf halen. Er stond een nieuw meisje in de bediening, heel vriendelijk, maar ze sprak slecht Nederlands en het was duidelijk dat alles nieuw voor haar was. Dus het duurde ook best lang voordat we onze simpele maaltijd op tafel kregen. Hier gaan wij niet meer heen.
Smr .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Tijdens een fietstocht even heerlijk uitgerust in de Meijetuin. Wij hadden er al heel wat kilometers opzitten en waren toe aan een goede maaltijd. Daar bleken we precies voor op het juiste adres te zijn. Ontzettend lekker gegeten. Eerst een overheerlijke, grote punt hartige taart met een biologisch sapje en daarna onszelf verwend met één van de home-made zoete taartjes, voor mijzelf een citroentaartje en voor mijn partner een stuk vijgentaart. Beiden verrukkelijk. Verder een prachtige tuin en zeer vriendelijke bedieding. Al met al, één grote verwennerij.
Overigens, binnen in de theesalon is er een erg knus winkeltje waar je allerlei biologische producten kunt kopen. Nooit geweten dat er zo'n leuk plekje op deze fietsroute ligt. Wij komen zeker nog een keer terug!
Bobbeugeling .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Een dagje uit naar de Meijetuin nieuwe stijl is écht een dagje uit.
Mooie ongeving, prachtig onderhouden beeldentuinen, leuk winkeltje, mooie ambiance, vriendelijke bediening ...je waant je in een totaal andere omgeving dan je in de Randstad zou verwachten. De afternoon tea was een verrassende tractatie, een tochtje met het bootje (dat van te voren apart was gereserveerd) met een vriendelijke schipper door het prachtige gebied was een ware belevenis. De bediening was uitermate vriendelijk. Al met al een zeer geslaagde dag die zeker voor herhaling vatbaar is. Een echte aanrader !!
Uiteten2013 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Op een zonnige niet zo warme, maar wel winderige dag een rondje langs de Nieuwkoopse plassen gemaakt. Langs de slingerende Meije geluncht bij 'de Meijetuin'. Wat veelbelovend leek blijkt niet veel voor te stellen. Van de 2 koppen koffie was er 1 halfvol wat werd afgedaan met 'de monteur is al eens voor dit probleem langs geweest'. Er werd geen moeite gedaan om dit recht te zetten. Onze keuze viel op broodjes kaas. Voor resp. 6,75 en 6,25 euro mag je toch wel iets verwachten. Ergens op een andere plek in het huis werden de broodjes gemaakt en na enige tijd geserveerd. Een sneetje brood besmeerd met een zuinig laagje mosterdmayo een paar sliertjes goedkope ijsbergsla en 2 plakjes kaas. 1 broodje had de pech het met slechts 1 plakje kaas te moeten doen. Da's alles bij elkaar wel erg duur. Zelfs in stedelijke gebieden krijg je voor zo'n prijs meer op je bord. De Meijetuin zelf was geheel afgezet met kettingen want o wee als je onbetaald een stap op het grindpad zet. Hier wil men met weinig moeite zoveel mogelijk verdienen. Na de lunch vervolgden wij onze weg richting Nieuwkoop. Op de hoek stond een snackkar. Zullen we...? Nou, nee dat toch ook weer niet. Voortaan dus gewoon doorrijden en in Noorden een leuk tentje zoeken. Er zijn er genoeg!