De Meeuw

Noorddijk 32 4311 GW Bruinisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Meeuw

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg lang
René P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Goede zaak en lekker gegeten.
Uitgebreide menukaart met veel vis.
Lekker buiten op het terras gegeten, wat trouwens op een donderdagavond helemaal vol zat.
Een goed teken!
Een echte aanrader en wij komen er zeker nog terug.
Koemie .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op tijd gereserveerd, we waren ook op tijd in het restaurant. Bij aankomst liep er niemand mee naar de tafel. We moesten rechtdoor en rechtsaf. Na een half uur werd de bestelling voor voor- en hoofdgerecht opgenomen. ongeveer 15 minuten erna kwam er iemand vertellen dat de kreeft op was, dus een ander gerecht besteld. Na ca 1 uur. nog geen voorgerecht, ik heb de bediening toen gevraagd het hoofdgerecht van onze dochter (7 jaar) te serveren samen met het voorgerecht. In de tussentijd kregen we steeds gelegenheid drankjes te bestellen. Al met al ruim 1,5 uur gewacht op het voorgerecht. Hoofdgerecht kwam uur later. Met opmerking dat het druk was moesten we het doen, er werden geen excuses geopperd. Hoofdgerecht (vispannetje) was erg vet en zout (teveel kaas). Niet iedreen nam een dessert, de koffie/theedrinkers hadden deze al op toen het dessert kwam. Timing dus ook niet geweldig.
Mijn oudste dochter en ik hadden het benauwd, zij moest soms niezen, we begrepen niet waarom. Bij het verlaten van het restaurant ging er een andere, zeer luidruchtige groep ook weg, onder het tafelkleed kwam er een enorme hond. Zeer ongepast in een restaurant en daarnaast zijn mijn dochter en ik allergisch.
Bij het verlaten van het restaurant maakte mijn man nog opmerking over de drukte en dat ze dat waarschijnlijk niet gewend. Een dame (waarvan wij de indruk kregen dat ze de eigenaresse was) zei dat het altijd zo druk was!
Wij vonden het niet fooiwaardig. Indien men een drankje van de zaak had aangeboden hadden we dit nog kunnen overwegen. wij waren met 5 volwassenen en 2 kinderen. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Met vier personen varen door zeeland, dit restaurant ligt op loop afstand van de jachthavens.
Heerlijk gegeten twee van ons namen de overheerlijke mosselen (hang cultuur) echt top!! Zo heerlijk hebben we ze nog niet eerder gehad.
Bediening was erg vriendelijk, eigenaresse op leeftijd mag wel wat vriendelijker zijn, inrichting is oudbollig
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We Hebben met vrienden heerlijk gegeten. Heerlijke oesters waren super vers en groot. ook kreeft op van de gril het was super lekker allemaal. ook heel belangrijk als je een tijdje aan tafel zit waren de heerlijke comfortabele stoelen.
we hebben een leuke avond gehad bij de meeuw.
ZeeuwsMeisje77 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
De mevrouw van de bediening vond andere klanten belangrijker, tijdens het opnemen van onze bestelling bemoeide ze zich liever met hen dan met ons. Daardoor kregen we niet het bestelde brood met kruidenboter. Op onze vraag waar dat bleef was het antwoord dat het in de oven zat, het zou dan nu wel tegelijk met het hoofdgerecht komen. Dan liet ze het nu maar achterwege...met een ongemeend 'ja, sorry'. Mijn dochter kreeg een kindermenu, terwijl we duidelijk om het gerecht met 2 kroketten hadden gevraagd (maar ja, toen was een ander tafeltje belangrijker). We wezen een meisje van de bediening hierop en ze beloofde nog een 2e kroket. Deze zijn er bijzonder ambachtelijk, want het duurt 30 minuten om er 1 te bereiden. Op de vraag waar het bleef kregen we tot tweemaal te horen dat hij in het vet lag. Voor een kroket die ruim 20 minuten in het vet gelegen heeft zag hij niet zo eens zo erg bruin. Ook deze 'sorry' kwam niet zo oprecht over. Bij ontvangst van de bestelling van nog extra frietjes was 1 bord met bestek al afgeruimd, dus iemand moest met de handen uit de schaal eten. Rariteit.
Het gaat niet om alles wat er mis gaat, want dat kan gebeuren. Het gaat om hoe je het oplost!!!
Ja, sorry....
De rumpsteaks waren heerlijk, dat dan weer wel.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Een groot buitenterras met overkapping. We hadden gereserveerd, het hondje mocht niet binnen, we dachten onder de overkapping te zitten, maar zaten bij het achterhek, zonder dak, bij de afvalbakken van de mosselschelpen en de afwas.
Het eten was prima, mosseltjes met wat kaas gegratineerd en prima gamba's. We werden door zeker 4 verschillende dames bediend, met wisselende humeuren. Lange wachttijd. Zo ongeveer iedereen was al weg en wij moesten nog aan het hoofdgerecht beginnen. Totale tijd van aankomst tot vertrek met alleen voor en hoofdgerecht 2 1/2 uur!
Mkorthuis .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Vandaag hier gegeten (nu aan het eten)
De tomatensoep smaakte prima en werd redelijk snel geserveerd daarna zeker een half uur wachten op het hoofdgerecht. Ik dacht na een halfuur laat ik eens de recensies bekijken en idd er werd al eerder over de lange wachttijd geschreven op deze site. Ook worden grote groepen tussendoor eerder geholpen. Zeer vervelend. Bediening wel vriendelijk.
Ariknativ .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Vlot en vriendelijke damesteam, die met veel humor de zaak runnen.
De ambiance is precies wat je mag verwachten van een mosselspecialist. De mosselen gerechten zijn smakelijk en interessant.
Het is voor mij een raadsel waarom de helft van de opgediende mosselen uit de pan leeg waren... minpunt was de aardbeienmousse die bij het maandmenu hoorden. Anders had ik 8 gegeven.

Yfje62 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
T is alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Het feit dat wij nog steeds ieder weekend bij de Meeuw eten, behoeft geen uitleg. Bediening altijd aardig, ook tegen mensen die zeuren blijven ze vriendelijk. Eten zou ik het liefst een 10 geven maar dat staat zo overdreven. Heerlijk vers en om over het salade buffet maar niet te spreken. Kortom, wat zouden wij graag willen dat ze wat dichter bij ons huisadres een restaurant zouden openen. T Heeft ook zijn voordelen, nu verheugen we ons ieder weekend op een heerlijk etendje.
Ga zo door.
Coby968 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Tja restaurant De Meeuw, het eten is echt lekker maar de dames van de bediening en de keuken laten je wel heel lang wachten. We komen vaak in Bruinisse, Bru voor de inwoners. En dat is ook het probleem. De bediening kent heel goed de mensen van Bru maar voor de "toerist" hebben ze minder aandacht. Omdat wij het eten erg lekker vinden hebben wij afgelopen zaterdag het voor een 3e! keer geprobeerd. En waarom geprobeerd, omdat we elke keer verschrikkelijk lang moesten wachten! Het voorgerecht, Ballade van de zee was een lichte teleurstelling, een plakje zalm, drie stukjes paling en een witlofblaadje gevuld met wat krabsalade en dat voor 14.75 belachelijk. De spareribs voor dochterlief werden snel opgediend en met smaak opgegeten. Gelukkig maar, haar honger werd gestild. Na het voorgerecht werd het stil. Na een half uur werden de sausjes voor de garnalen neergezet. Wij dachten toen nog, oh het hoofdgerecht komt er aan. Na 45 minuten wachten raakten wij toch lichtelijk geïrriteerd. En ja hoor, weer hetzelfde verhaal, het was niet goed doorgegeven aan de keuken en sorry en zus en zo. Dit verhaal hoorden we dus voor de 3e keer aan. Groepen die later binnenkwamen voor de steengril aan tafel, zaten al lekker te smullen. Zelfs mijn man werd nu echt boos en hij is echt heel geduldig! De keer ervoor werd er nog een wijntje aangeboden. Nu geen compensatie niets. En het gaat daar ook niet om. Het gaat erom dat ze gewoon "lak"aan je hebben en dan zeg ik het nog netjes. In het zomerseizoen is het altijd druk, dus een klantje meer of minder stoort hen niets. Pure arrogantie ten top en met een stalen gezicht gewoon afrekenen. In het dorp zit een ander eetcafé waar we heel regelmatig komen en heerlijk eten en waar de bediening top is, en zo hoort het. Nee, de Meeuw heeft nu echt afgedaan en we komen hier niet meer terug!