Over het restaurant De Meesterproef

Bijzonder uit eten

In dit stoere pand, ontworpen door de Nijmeegse architect Oscar Leeuw, kun je in industriële sfeer genieten van heerlijke gerechten en een goed glas wijn. Bij De Meesterproef wordt gekookt volgens oude ambachten en daarbij gebruikt de chef voornamelijk lokale producten. Ze pekelen, roken en maken hun eigen worsten, mosterd, jams en chutneys. Wil jij een avondje bijzonder uit eten? Kies dan voor dit robuuste restaurant aan de Waalbandijk!

Meer informatie over restaurant De Meesterproef

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rik H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Djoly J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Onwijs lekker gegeten. Goede smaakcombinaties het eten was puur, eerlijk en zag er goed uit. De inrichting ook erg gezellig. We hadden een super gastheer, duidelijk en erg vriendelijk. Aanrader!!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
De sfeer in het oude Honig complex is geweldig. De ruimte is industrieel ingericht en dat past goed bij de beleving van de oude fabriek. De gerechten zijn erg smaakvol en de smaakcombinaties zijn goed. We vonden de hoeveelheid wel aan de weinige kant. Verder vonden we het jammer dat we 1,5 uur moesten wachten op de hoofdgerechten. Bij navraag bleek dat de bediening het niet goed had doorgegeven aan de keuken. In eerste instantie kregen we helaas geen excuses of een drankje van het huis, maar uiteindelijk hebben we toch nog een kop koffie aangeboden gekregen. Kortom: sfeer en kwaliteit is goed, hoeveelheid en service verdient nog wat aandacht.
MHA D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gisteren in de Meesterproef gegeten.
Wat een enorme tegenvaller!
Slecht te vinden en ter plekke slecht aangegeven!
Het eten veel te duur voor wat je krijgt.
De hoofdmaaltijd is zo weinig, dat je genoodzaakt bent om brood en aardappels, allebei a 4 euro moet bij bestellen!
Dat kan echt niet met prijzen van 21 euro voor een hoofdgerecht!
Ook het rabarbertoetje was echt matig..
Personeel vriendelijk, maar niet echt ervaren, er werd te snel en te veel gevraagd of je nog wat wil drinken.
Geen amuse, geen brood van het huis!
Tafel niet echt feestelijk gedekt.
Kortom kijk eens bij De school in Amsterdam, zelfde soort locatie, zelfde prijzen en allemaal top!
patriciahj3004 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten hier. Goede service gehad. Short rib was fantastisch. Super gave sfeer en heel cool gebouw! Is weer eens wat anders dan in een centrum goed dat er op deze manier met de ruimtes word omgegaan.
ater .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Leuke sfeer maar eten is weinig en prijzig!Personeel heel wisselend..aardig en horecainlevend maar een dame wat minder!Bij haar ontbreekt inlevingsgevoel!En ook wat gestresd komt ze over!Jammer dat ze zo n bijzondere kaart bedenken ..weinig keuze en prijzig zeer kleine porties!!Zou heel simpel anders kunnen
ater .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Hele aparte locatie doordat het in een fabriekshal is waar geen luxe aan toegevoegd is!Superfijne bediening..eten ook eens anders als anders..geen makkelijke kaart om te kiezen!Beetje prijzig..maaltijden soms matige porties maar lekker!!Alles ..aardappels groenten etc apart bijbestellen.. Wel overpriced
Luciama N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Gister hier gegeten. Ik had het restaurant gekozen vanwege de interessante kaart. We hebben lekker gegeten, maar de porties waren te klein. Thuisgekomen heb ik, net als een andere gast van Meesterproef, nog een dubbele boterham gegeten. De bediening was enthousiast en attent en nam de tijd om iets over zichzelf en het menu te vertellen. De muziek mag van ons wel zachter, maar de akoustiek is prima. Ik heb onder het eten genoten van de langsvarende boten.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat waren we blij verrrast met onze avond bij de Meesterproef. De fabriekslocatie is apart, je houdt ervan of niet. Wij wel. De bediening is jong, vlot, joviaal, maar ook to the point. Prima! En het eten kan zich meten met de beste restaurants van Nijmegen. Heerlijke vis: Corvina als voorgerecht, Lotte (zeggen wij in Vlaanderen, Zeeduivel heet het op de kaart) als hoofdgerecht. Vakkundig bereid, feestelijk opgediend. Ons zullen ze hier vaker terugzien!
JW T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Ervaring was niet zo goed..
- bediening was vriendelijk.
- de wijn was prima..
- de ruimte is niet alledaags wat ik wel kon waarderen

Hierbij houd mijn positieve terugkoppeling echter op.

- ik moet uiteindelijk 55 euro af rekenen voor een 30-gangen menu inclusief drank. (dit is p.p.)

- het eten vond ik onder de maat, zeker voor die prijs..

Vlees was erg vettig waar ik in ieder geval niet van houd. Verder werden er geen frietjes/aardappeltjes of iets degelijks bij geserveerd waardoor ik echt niet voldoende had gegeten.

Nog sterker.. ik zit nu aan het brood..

Dus samenvattend.. voor mij was dit de eerste en de laatste keer dat ik hier ga eten.. echt een tegevaller
AnneOos .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Met een groep van 14 mensen heerlijk gegeten. Communicatie over reservering verliep erg prettig, werd ook goed rekening gehouden met voorkeuren en ondanks dat wij verlaat waren, was de bediening vlot. Mooie aankleding van het restaurant! Gerechtjes zijn net even anders dan standaard en op gezonde wijze bereid, super :D!
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker gegeten met mooi uitzicht op de Waal. Wel jammer dat de gerechten, naar onze mening, iets te snel kwamen.
Er is wel aandacht voor het uitleggen van de gerechten en ook wordt tijd gemaakt om goed om de mening van ons te vragen. Hierdoor krijg je de indruk dat er echt aandacht voor je is.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Lourens A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met vrienden op deze bijzondere locatie heerlijk gegeten. Verrassend 5-gangenmenu, heerlijke wijnen, vriendelijke, jonge, maar wel professionele bediening, absoluut redelijk geprijsd.
Absolute aanrader, wij komen daar in de lente / zomer / herfst weer terug.
Margit R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Fantastische locatie, heerlijk gegeten (die bitterballen..!), prima bediening, mooi uitzicht op de Waal én goede akoestiek (fijn voor de wat 'oudere' oren)
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op een bijzondere locatie.
Het seizoensgerecht (toetje) was echt heel lekker en fris.
Zeker een aanrader!
Gert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Met groep van 7 personen zakelijk gegeten. Reservering en tafel correct. Erg vriendelijk en attent personeel.
Keuze gerechten wat aan de magere kant.
Eten was goed, maar niet bijzonder
Kabeljauw was lauw
veel aardappel ook in bijgerechten.
Prijs kwaliteit was okay
M W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vanavond hier bij toeval gereserveerd. Vriendelijke ontvangst. Ontspannen sfeer in een industriële, maar toch gezellige, omgeving. Menu van de dag gekozen, omdat het een verrassende keuze gaf.
Efficiënte en vriendelijke bediening. Uitgebreide uitleg gekregen per gang. Zeer smaakvol opgemaakt met verrassende combinaties.
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 25 (zakelijke) gasten, met alle dieetwensen is goed rekening gehouden en de doorlooptijd van het menu was perfect. De timing en dienstverlening van de bedieningsmedewerkers was goed.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fantastisch decor en aankleding; van het eten had ik meer verwacht. Ok maar niet heel bijzonder. Ook redelijk aan de prijs. Ik lees lovende recensies over de bediening. Dit vond ik helaas wat tegenvallen. Aardig wat verbeterpunten maar al met al een mooi restaurant met potentie
RG1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vandaag, zondag, hebben mijn vriendin en ik met ons zoontje van 1,5jr een poging gedaan te gaan lunchen bij de Meesterproef. Mijn eerdere ervaringen waren niet heel positief maar ik wilde het toch nog een kans geven. Ditmaal laat ik de opbouwende feedback weg. De bezetting in het restaurant was (slechts) half gevuld en toch weten ze het te presteren om een bestelling van 1 broodje en 1 salade na een uur nog niet op tafel te hebben staan. Na 45 min hadden we zelf even geinformeerd. De keuken was er mee bezig volgens de gastvrouw. Na ruim een uur de rekening gevraagd want het leek er niet op dat we onze bestelling nog zouden krijgen. Als tip aan de eigenaar wil ik graag meegeven voortaan bij te springen ipv aan een tafeltje te blijven zitten kletsen. Dat had dit kunnen voorkomen. Zeer teleurstellende ervaring dit.