De Meerpaal

Haltestraat 61 2042 LL Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Meerpaal

Vis volgens grootmoeders recept

De Meerpaal is een begrip in Zandvoort. In dit knusse visrestaurant staat kokkin Lenie al 41 jaar in de keuken! Het is dan ook het oudste visrestaurant van Zandvoort en de gerechten worden hier op traditionele wijze bereid. Uiteraard werken we met dagverse vis en dus kun je hier smullen van boterzachte slibtongetjes en overheerlijke zalm. Of laat je verrassen en ga voor Grootmoeders ovenpot, bereid volgens geheim familierecept…

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Meerpaal

van amsterdam en haarlem gaat een trein rechtstreeks naar zandvoort aan zee, wij zitten 5 min lopen van het station, Met de bus is het lijn 80 of 81, ook deze stoppen bij het station van zandvoort.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Meerpaal

Jan O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, hoefden niet te lang te wachten en we waren heel tevreden over de vlotte en vriendelijke bediening! Kortom: een heerlijk en rustig avondje uit eten! Een aanrader en we komen er zeker weer eens!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
We hebben hier weer heerlijk gegeten. Bediening is hier altijd goed en vrolijk.
Komen zeker terug.
Renata M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De eigenaar is zeer betrokken bij zijn gasten, maar dat geldt ook voor de bediening. Behalve een hartelijk ontvangst is er ruimte voor een praatje tussendoor. De inrichting van het restaurant zal waarschijnlijk nauwelijks veranderd zijn sinds de opening, jaren geleden. Laat je hier niet door afschrikken, sterker nog, het draagt op de een of andere manier bij aan de persoonlijke aandacht die je krijgt. De mosselen met kaussaus zijn zo lekker dat wij hier speciaal voor nog een keer terug zijn gekomen (80 km gereden :)) maar ook de garnalenkroketten zijn heerlijk. Porties zijn royaal. Als je van vis houdt (vlees hebben wij niet genomen, staat wel op de kaart maar beperkt aanbod) dan moet je hier een keer naartoe.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Goed eten voor een mooi bedrag
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Altijd heerlijk eten. Alles vers en met liefde bereid. Zeer gastvrij. Kindvriendelijk. Gezellig. We eten er heel graag en komen vaker terug.
Ludo P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Eten uitstekend
Hun droge witte wijn vonden wij nog vrij zoet
Cobie K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vriendelijk personeel.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Helemaal top heerlijk visrestaurant waar je zeer lekker eet
Miral B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
lekker gegeten ;-)
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Top restaurant in het centrum van zandvoort. Heerlijke vis door lenie gebakken waarna het met veel kennis en passie wordt geserveerd door Floor. Ook voor een heerlijk vlees gerecht ben je hier zeker niet aan het verkeerde adres. Kortom een leuk restaurant met alle kwaliteiten die een restaurant hoort te hebben.
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
eerlijke keuken voor een eerlijke prijs
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Het was erg verrassend.
Lucas H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
alles uitstekend
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer goede service, fantastische gastheer, en heerlijk eten. In een gezellige erg leuke locatie. Echt iets om meerdere keren per jaar te doen.
Holger G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lecker
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Afgelopen weekend hebben wij in dit restaurant gegeten. Heerlijk! Eigenaar is betrokken en je merkt aan alles dat dit restaurant zijn lust en zijn leven is. De bediening is ontzettend aardig. Bij de vis eet je je vingers op. Vers en heerlijk bereid. Hete interieur is een beetje ouderwets, maar op de een of andere manier heeft dat ook wel iets. Bij wachttijd heb ik kort gezet omdat ik een hoog tempo nou niet echt een positief iets vind in een restaurant waar je rustig wilt eten. Ze komen bij binnenkomst direct voor een drankje en je krijgt een mandje brood. Het eten komt op het juiste moment. Er was ook een korte pauze tussen het voor en hoofdgerecht, dat vonden wij erg prettig. We hebben nog lang nagetafeld met een paar kopjes koffie (een toetje ging er niet meer in). In sommige restaurants wordt je na twee kopjes koffie weggekeken, dat was hier absoluut niet het geval. Je voelt je in dit restaurant meer dan welkom.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk eten in ongedwongen sfeer.
leo L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Duur niks bijzonders qua eten arrogante eigenaar welke bij iedereen misplaatste grapjes maakte. Frietjes waren niet gaar rn dan met smoes verhaal over europese wetgeving komen.
Nooit meer!!
Uschi S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Een echt eerlijk restaurant met superverse vis!De bijgerechten waren overvloedig en lekker Prettige bediening en gezelllige entourage.
Benno W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en hele leuke en fijne bediening. Volgend jaar komen er zeker terug!