De Meerpaal

Haltestraat 61 2042 LL Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Meerpaal

Vis volgens grootmoeders recept

De Meerpaal is een begrip in Zandvoort. In dit knusse visrestaurant staat kokkin Lenie al 41 jaar in de keuken! Het is dan ook het oudste visrestaurant van Zandvoort en de gerechten worden hier op traditionele wijze bereid. Uiteraard werken we met dagverse vis en dus kun je hier smullen van boterzachte slibtongetjes en overheerlijke zalm. Of laat je verrassen en ga voor Grootmoeders ovenpot, bereid volgens geheim familierecept…

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Meerpaal

van amsterdam en haarlem gaat een trein rechtstreeks naar zandvoort aan zee, wij zitten 5 min lopen van het station, Met de bus is het lijn 80 of 81, ook deze stoppen bij het station van zandvoort.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,4
Serge W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
je kan zien dat het het oudste visrestaurant is van Zandvoort, maar dat heeft juist zijn charme. Heerlijk gegeten en zeker een aanrader als je gewoon een goed stuk vis wilt eten.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Verrassend, authentiek en aangenaam, we komen terug
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en prima service!
ruischjes .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Reserveer als je hier wilt eten. Vol is vol. Heerlijke kwaliteit. Niet weg gekeken worden na het eten zodatr de volgende aan de tafel kan. In een toeristisch dorp een restaurant waar je je thuis voelt. Super gegeten.
De tafel van Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
A rustic gem!
Henk K.
(H) eerlijke vis, (H) eerlijk bereid en prettige bediening. Kortom een aanrader.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je voelt je meteen thuis. Leuk personeel met humor. Erg gastvrij. En het mosselpannetje was verrukkelijk!! Van de zelfgemaakte knoflook saus konden wij geen genoeg krijgen. Echt een aanrader!!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk restaurantje gerund door een familie. Bij binnenkomst werd aangegeven dat de wachttijden wat langer waren dan normaal doordat het vol zat en zowat iedereen tegelijkertijd binnen was gekomen. Geen probleem, goed om dat vooraf aan te geven. Lekker gegeten, helemaal prima!
Gerben A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
wij echtpaar 65 plus vinden de kwaliteit/bereiding van de vis absoluut beneden peil! De tongfilets waren gewoon
slecht. Het garnituur er om heen was wel goed. De prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit van de vis!
Komt voor ons niet in aanmerking voor een herhaling.
Gerrit Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was 1 groot feest
Janine I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en weer eens vis geproefd zoals het hoort! Gaan hier beslist nogmaals eten en zullen het ook aan onze vrienden doorgeven????
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Voor het eerst hier gegeten, heerlijk, verrassend en gezellig. Er word veel aandacht aan het eten geschonken
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
een heldere menukaart die je terugzet in de tijd en die daarmee zelfs romantisch is. In een prettige omgeving waar de alom aanwezige designwereld nog geen vat op heeft gekregen, word je ouderwets goed ontvangen en getrakteerd op smakelijk eten zonder modieuze fratsen. Alleen de prijzen zijn eigentijds. Maar dat mag, bij zoveel kwaliteit in eten én bediening. Dichtbij het station en de zee: hier kom ik vaker.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wir waren sehr zufrieden und können das Restaurant uneingeschränkt empfehlen
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een geweldig restaurantje. De gastheer Floor en de gastvrouw, tevens kok, Lenie weten van je avond uit, een fantastische belevenis te maken. Schitterende gerechten: Ik had als voorgerecht Parfait de Lenie; tapas van Hollandse garnalen, zalm, paling en garnalenkroketje. Als hoofdgerecht, Noordzee banket: mixed plated gebakken slibtong, scholfilet, calamaris, kabeljauw & tongfilet en daarna nog een geweldig nagerecht.

Hier komen wij zeker terug.
Chapeau Floor & Lenie

Rogier
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de vis was echt heel vers en heerlijk bereid op de Hollandse wijze! Heerlijk avondje gehad
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
lekker gegeten prijs is goed
vis is duur om te eten
service gezellig
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk authentiek familierestaurant in passende sfeer en dito gastheerschap, een echte aanrader voor een heerlijk weekend zandvoort
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig klein restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Niet voor niets is dit restaurant de nummer 1 van Zandvoort.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Bij binnenkomst was het erg druk, gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Fijne avond gehad!
jacco B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Jammer dat er niet meer van deze restaurantjes zijn in centrum Zandvoort!