De Meerpaal

Haltestraat 61 2042 LL Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Meerpaal

Vis volgens grootmoeders recept

De Meerpaal is een begrip in Zandvoort. In dit knusse visrestaurant staat kokkin Lenie al 41 jaar in de keuken! Het is dan ook het oudste visrestaurant van Zandvoort en de gerechten worden hier op traditionele wijze bereid. Uiteraard werken we met dagverse vis en dus kun je hier smullen van boterzachte slibtongetjes en overheerlijke zalm. Of laat je verrassen en ga voor Grootmoeders ovenpot, bereid volgens geheim familierecept…

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Meerpaal

van amsterdam en haarlem gaat een trein rechtstreeks naar zandvoort aan zee, wij zitten 5 min lopen van het station, Met de bus is het lijn 80 of 81, ook deze stoppen bij het station van zandvoort.
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Meerpaal

Cor K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goede bediening en uitleg over het bestelde eten. Entourage is klein maar zeer gezellig.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekkere verse vis! Het restaurant is een beetje ouderwets, maar dat vonden we juist wel leuk. Zeer nette correcte bediening. Het is voor een zaterdag in ieder geval echt noodzakelijk om te reserveren, restaurant zat helemaal vol.
Wicher V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
kom hier graag nog eens terug.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Genoten van het 3-gangen menu met kabeljauw in een gemoedelijke , authentieke huiskamersfeer. Voor herhaling vatbaar.
René V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lang geleden dat ik me zo welkom voelde in een restaurant. Wat een gastheer. En heerlijk gegeten
W.G. C.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een erg gastvrije, leuke en gezellige gelegenheid voor familie en vrienden waar het goed toeven is. De keuken is zonder meer goed te noemen en de kaart geeft meer dan voldoende keuze mogelijkheid uit vele lekkere gerechten. Zeker een aanrader voor wie van vis houdt en van een informele sfeer houdt. Ik kom er zeker vaker terug.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
super leuk geholpen.Heel goede bediening.
Goed eten.
Roland A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ronduit eigenwijze gastheer. Serveert verkeerde maaltijd en geeft dit niet toe. Sfeerloos restaurant nog hetzelfde als 50 jaar geleden.....
Serge W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
je kan zien dat het het oudste visrestaurant is van Zandvoort, maar dat heeft juist zijn charme. Heerlijk gegeten en zeker een aanrader als je gewoon een goed stuk vis wilt eten.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Verrassend, authentiek en aangenaam, we komen terug
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en prima service!
ruischjes .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Reserveer als je hier wilt eten. Vol is vol. Heerlijke kwaliteit. Niet weg gekeken worden na het eten zodatr de volgende aan de tafel kan. In een toeristisch dorp een restaurant waar je je thuis voelt. Super gegeten.
De tafel van Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
A rustic gem!
Henk K.
(H) eerlijke vis, (H) eerlijk bereid en prettige bediening. Kortom een aanrader.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Je voelt je meteen thuis. Leuk personeel met humor. Erg gastvrij. En het mosselpannetje was verrukkelijk!! Van de zelfgemaakte knoflook saus konden wij geen genoeg krijgen. Echt een aanrader!!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk restaurantje gerund door een familie. Bij binnenkomst werd aangegeven dat de wachttijden wat langer waren dan normaal doordat het vol zat en zowat iedereen tegelijkertijd binnen was gekomen. Geen probleem, goed om dat vooraf aan te geven. Lekker gegeten, helemaal prima!
Gerben A.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
wij echtpaar 65 plus vinden de kwaliteit/bereiding van de vis absoluut beneden peil! De tongfilets waren gewoon
slecht. Het garnituur er om heen was wel goed. De prijs staat niet in verhouding met de kwaliteit van de vis!
Komt voor ons niet in aanmerking voor een herhaling.
Gerrit Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was 1 groot feest
Janine I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en weer eens vis geproefd zoals het hoort! Gaan hier beslist nogmaals eten en zullen het ook aan onze vrienden doorgeven????
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Voor het eerst hier gegeten, heerlijk, verrassend en gezellig. Er word veel aandacht aan het eten geschonken