De Meerkoet

Meer informatie over restaurant De Meerkoet

• Terras
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Al verschillende keren hier wezen eten meestal maandmenu altijd afwisselend. Moet zeggen meestal kunnen we ons wel vinden in de keuzemogelijkheid. De kwaliteit is voldoende voor de gerekende prijs en de prijzen van de dranken zijn zeer redelijk zoniet goedkoop vergeleken met andere restaurants. Het uitzicht is geweldig zo aan het Veerse meer waar altijd iets is te zien we gaan altijd tevreden weer naar huis
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Op een zonnige Moederdag wat genuttigd op het terras bij de Meerkoet. Een sorbet met warme kersensaus met veel slagroom was precies wat je ervan verwacht (6 euro). De drankjes werden snel gebracht door een vriendelijke ober, alleen jammer dat ze geen groene ijsthee serveerden (ondanks het reclamebord voor Lipton Icetea). Kaart is redelijk eenvoudig en zou wel een beetje gemoderniseerd kunnen worden. Schappelijke prijzen en prima toeven hier aan het Veerse meer, mooi!
Schliek .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Het eten. Ik kom hier heel vaak. De kwaliteit van de gerechten is heel wisselend. Vorige week at ik zonnevis. Redelijk. De soep, niet slecht. De kangoeroe is echt super! Deze had ik 2 weken geleden. Het uitzicht is geweldig.
Astridkloosterman .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Alle negatieve berichten over de meerkoet begrijpen wij niet. (Bewuste reacties van concurenten?) De bediening was erg vlot en het personeel uiterst vriendelijk, ook tegen de kinderen van 5,7 en 8 jaar. Het eten vonden wij erg lekker en er was ruim voldoende. Bovendien hebben we genoten van het uitzicht op het Veersemeer. Dus voor ons zeker een reden om binnenkort hier weer eens gezellig met vrienden te gaan eten. Wat wij erg jammer vinden is dat de nevatieve berichten mensen er van weerhouden om hier te gaan eten. Je moet geen michelenster hier verwachten, maar zulke eetgelegen heden vermijden wij juist. Hopelijk komen er nu ook meer positieve berichten over de meerkoet, dat verdienen ze echt.
Mdrouw .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Na een aantal zeer slechte ervaringen in het verleden omtrent de bediening (onvriendelijk ! hun werk niet zien, lang moeten wachten op de bestelling van een drankje vooraf aan het eten, koud eten geserveerd krijgen enz enz ) dachten we na 2 jaar toch weer eens aan een herkansing. Nog slechter dan in het verleden, na ruim een half uur en na 2x geroepen te hebben, konden we een drankje bestellen en het eten doorgeven, wat pas na 1 1/2 uur kwam, onvriendelijk personeel, geen dank je wel bij het afrekenen kon er vanaf. NOOIT meer, ondanks de mooie locatie. Herkansing volledig mislukt !
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Toch maar weer eens langs geweest, ondanks de vorige slechte ervaring, immers men kan zich zelf verbeteren!
Helaas, werderom een teleurstelling, geen verbetering.
Verschrikkelijk lange wachttijden, de bediening liep als de bekende kip zonder kop rond. Duidelijk gebrek aan sturing. Waarom zou je klanten helpen als je ook een paar stoelen recht kan gaan zetten?
Locatie is prachtig, verder is het een oudbollige bedoeling, de inrichting is oud, de kleding van het personeel was in de jaren 70 best modern denk ik.
Waar het om gaat, het eten: redelijk, meer kan ik er niet van maken. Voorgerechtje, geitenkaas met spek, grove mosterd en honing, sloeg eigenlijk nergens op. Mosterd en spek niet kunnen vinden. Hoofdgerecht, kangaroo biefstuk, was best wel aardig. Jammer van het kleine bakje frieten voor twee personen. Omdat het allemaal zo lang moest duren maar geen nagerecht genomen en om de rekening gevraagd. Deze was nog vrij aan de prijs voor wat er is opgediend. Jammer, dit is niet de bedoeling als je gaat uit eten. Laat eens een frisse wind door de zaak waaien!