De Mazzel

Voorstraat 16A 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart
31-715619512

Over restaurant De Mazzel

Culinair genieten in een oude bioscoop

Omgeven door mooie oude linden en authentieke geveltjes kan grillrestaurant De Mazzel spreken van een toplocatie in het centrum van Voorschoten. Wat dit restaurant nog meer bijzonder maakt is dat het gevestigd is in de filmzaal van een oude familiebioscoop. Hier eet je de lekkerste klassiekers van de grill in combinatie met voortreffelijke garnituren en een goed glas wijn. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Mazzel

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Hajan H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, helaas via de AH restaurantactie dus een aangepast menu. Het deed ons meer denken aan een eetcafé, wij waren voor de zaterdagavond aan de vroege kant. Maar vanaf 18.30 uur werd het toch wat drukker. De spareribs waren van goede smaak en mijn partner had ook een goede keuze met kip hawai.
T.vd.breggen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gewoon en gezellig gegeten we hadden mazzel om daar heen te gaan
Voorschoten is een leuke plaats waar we eerst hebben gewinkeld en daarna lekker gegeten
We hadden ook een lekkere fles witte wijn
W.J. X.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Goed gegeten. Plezierige ontvangst. Niets op aan te merken. (En de frieten zijn nu inbegrepen).
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met z'n 15e wezen dineren bij de Mazzel. Eten was heerlijk, alleen duurde het best lang voordat we te eten hadden. Kinderen hebben doordat wij als volwassene een voorgerecht hadden anderhalf uur moeten wachten op hun patat. Voor de rest een leuk en rustig / kleinschalig restaurant met goed betaalbaar eten.
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij komen al jaren bij Hakim en zijn spareribs zijn werkelijk onovertroffen!! Dit keer waren we met de AH actie en dan eet je net zo lekker en is het ook nog eens voordeliger. Wij kwamen hier al (zonder zegeltjes :-) ) en blijven ook zeker komen!
Gerard F. H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lang wachten op bediening. Ze hebben zelfs geen aandacht voor je. Je moet zelf naar de bar lopen om te vragen of je wat kan bestellen.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wat jammer dat dit restaurant de kracht van goede reclame niet verstaat. De shellactie is bedoeld als kennismaking om voor een leuke prijs te eten. Dit in de hoop dat klanten terugkomen en goede recensies schrijven. Eerst wordt er, t.o.v. de kaart, een tientje bovenop gegooid en vervolgens de groentes en friet uit het menu gehaald. Deze kun je voor een forse prijs bij bestellen.Bij de spareribs krijg je dus alleen de botten met twee sausjes gereserveerd. Het jammere is dat deze manier van doen het lekkere eten overschaduwt. De smaken zijn echt voortreffelijk lekker. Maar Het is geen actie! Het decor is daarbij erg ongezellig. Wat ons betreft is het Doei en De Mazzel. Wij komen niet meer terug.
FamilieBoel .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben vanavond met zijn vieren gegeten bij de Mazzel met de actie van Shell. We hadden keuze uit een drietal menu's. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was echt een aanrader.

We hoefden niet lang te wachten en er werd ook rekening gehouden met persoonlijke wensen.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ook hier samengesteld keuzemenu. Wederom overheerlijk. De spare-ribs zijn heel lekker als je ervan houdt heet dat.
We zullen zeker vaker dit restaurant bezoeken.
ChantalH89 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Simpel bistro eten tegen gangbare prijs. Bij een menu wordt veel extra gerekend voor bijvoorbeeld salade en friet erbij. De spareribs waren lekker, maar ik heb wel eens malser en meer vlees op het bot geproefd.

Decor is wat ongezellig en te fel verlicht. De bediening is vriendelijk en snel. Toen we in plaats van een toetje een muntthee wilden was dit geen probleem.
Willy.kats.57 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Het eten was heerlijk de bediening heel attent, echt een aanrader.
De sfeer was goed, de stoelen vind ik erg belangrijk zaten ook goed.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Bij binnenkomst oogt het restaurant als klein maar sfeervol. Niet teveel tafels en niet te dicht op elkaar. Wat gevaarlijk is, is het hele kleine afstapje. Meerdere mensen op zien struikelen deze avond.
We hadden een select menu omdat we met een actie daar kwamen eten, maar kunnen kiezen uit 3 voor-hoofd- en nagerechten is erg netjes. We namen vooraf de soep en de tonijnsalade. Mooi opgemaakt en goed van smaak. Als hoofgerecht beide een kipgerecht. Wederom lekker van smaak, maar qua presentatie wat simpel. Na 10 minuten moesten we zelf vragen waar onze bijbestelde friet bleef. Die waren ze vergeten vanuit de keuken te brengen, dus geen hele warme frietjes. Als dessert hadden we de chocolademousse en maklava. Niet heel spannend, maar goed van smaak en aardige presentatie. We moesten er alleen wel lang op wachten. Net als op het kopje thee wat we daarna hadden besteld.
Kortom; een aardig restaurant voor een goed gerecht. Maar qua service en adequaatheid van de bediening valt er nog veel te verbeteren.
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij komen al jaren bij Hakim en dat zegt al genoeg over hoe tevreden wij zijn (vooral over zijn heerlijke spare ribs). Nu hadden we bonnetjes van de Shell en konden we voor weinig geld heerlijk genieten van een 3-gangen menu. Wij komen weer terug hoor, met of zonder kortingsbonnetjes :-)
MartinenMartin .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Een prettige en gastvrije ontvangst. Speciaal actie menu. Vooraf champignonsoep en Mozzarella/ tomaat. Heerlijk ! Daarna schotel pikante kip en tropische kip. Verrukkelijk. Dessert roomijs, slagroom en chocolademousse. OoK dit was verrukkelijk. Kortom: sfeervol en gastvrij restaurant met voortreffelijke bediening. Eenvoudig maar heel smaakvol eten. Een aanrader!
Daniellezonderop .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
als ik naar de mazzel ga eten wij vaak soep / garnalen cocktail als voorgerecht en dan de spare ribs als hoofdgerecht en als dessert ijs / baklava /koffie .
ik beveel dit restaurant aan iedereen aan het is echt lekker eten .
ook is de mazzel niet zo groot dus een gezellig knus restaurant .
62 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Mazzel is een gezellig restaurant het eten en de bediening is goed de spare ribs zijn erg lekker aan te raden ga er is eten
Joke_49 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was uitstekend. Bediening vriendelijk omdat zij alleen was duurde het soms wat langer voordat de bestelde drankjes kwamen. Prima eten. Kom zeker terug
J.t.r.barreveld .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heel lekker gegeten , spar ribs uitstekend bereid. Vriendelijk Personeel. Goede service. De Mazzel heeft een special menu voor deze actie samengesteld met keuze uit diverse gerechten. Voldoende keuze uit het Drie gangen menu.
Edinhostmaarten .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij zijn daar gaan eten ivm de Albertheijn zegel actie. Je kon kiezen uit een samengesteld 3 gangenmenu. Wij hebben genoten van dit menu. De prijs/kwaliteits verhouding was prima! De service was super, vlotte, spontane jonge dames! Leuke sfeer. We hebben lekker gegeten! Dit restaurant is een aanrader. Lekker eten, voor een mooi prijsje! Wij komen in ieder geval een keee terug!
Jolandavbh69 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Vonden het gezellig restaurantje met vriendelijke bediening
En het allerbelangrijkste het eten was heerlijk we hadden er echt niets op aan te merken en wij zijn best wel moeilijk als het om eten gaat maar echt het was heerlijk voor hoofd en nagerecht niets op aan te merken en wij komen zeker terug om wat anders van de kaart te proeven