De Mazzel

Voorstraat 16A 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart
31-715619512

Over het restaurant De Mazzel

Culinair genieten in een oude bioscoop

Omgeven door mooie oude linden en authentieke geveltjes kan grillrestaurant De Mazzel spreken van een toplocatie in het centrum van Voorschoten. Wat dit restaurant nog meer bijzonder maakt is dat het gevestigd is in de filmzaal van een oude familiebioscoop. Hier eet je de lekkerste klassiekers van de grill in combinatie met voortreffelijke garnituren en een goed glas wijn. Puur genieten dus!

Meer informatie over restaurant De Mazzel

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Mazzel

Th.Th.G. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Waren heel tevreden over het AH menu. Je kon kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 desserts. Spareribs waren goed. De zalm was goed gebakken op de huid. De bediening was zeer vriendelijk.
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij kwamen met de AH restaurantactie. Het eten was basic maar smakelijk. We hadden het idee dat de prijs van het menu (30 euro) kunstmatig hoog was gemaakt. Een vergelijkbaar dagmenu kostte E18,50. Door de actie was het tweede menu gratis en hadden we een oke prijs/kwaliteitverhouding, maar niet echt een actietarief.
knarf1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Omdat het mooi weer was kon er gezellig buiten gegeten worden met live muziek van het buren-restaurant. Aan te bevelen om te gaan eten.
Corry M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Maar een bestelling of afspraak werd 2x vergeten en dan zit je toch te wachten op je wijn terwijl je eten al een tijd voor je neus staat. Het pikante kip gerecht was echt heel erg lekker. De spare Ribs kregen een zesje. Je had echt een steake mes nodig om ze van elkaar te krijgen. De wijn was weer verrukkelijk! En de plek op zich héél erg leuk, oorspronkelijk en oud Voorschoten. Leuk op het terras met meerdere eettentjes in de straat. Dus ja, wel een aanrader, maar geen spare ribs kiezen.
E W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voelen ons altijd welkom,altijd een praatje met de eigenaar.Eten heerlijk,de spare ribs nog nooit ergens anders lekkerder gegeten,bediening vriendelijk en komen niet elke keer vragen of je wat wilt drinken,erg relaxt.
Marloes E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten was erg lekker en we konden heerlijk buiten op het terras zitten. Er zijn meerdere eettentjes in het mooie authentieke straatje, dit geeft een gezellige sfeer.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was prima. Wij hadden tropische kip, lekker op smaak. Goed gekruid, lekker met de amandelen en ananas er bij. Zeker voor herhaling vatbaar.
mnell .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was jazz weekend dus het geluidsniveau is niet representatief. Jammer dat er voor de AH restaurant menu's minder werd gegeven dan het zelfde gerecht van de kaart.
Lideweij V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten! De beste spareribs van Nederland, als je het mij vraagt.
De service valt daarentegen wel wat tegen.. Zo hebben wij best een tijdje zonder drankje gezeten. Echter toch een heerlijke avond gehad!
jpvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en vlot.
Kleine keus, vanwege de AH-restaurant actie, maar het eten smaakte goed, was lekker.
Hajan H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten, helaas via de AH restaurantactie dus een aangepast menu. Het deed ons meer denken aan een eetcafé, wij waren voor de zaterdagavond aan de vroege kant. Maar vanaf 18.30 uur werd het toch wat drukker. De spareribs waren van goede smaak en mijn partner had ook een goede keuze met kip hawai.
t.vd.breggen .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gewoon en gezellig gegeten we hadden mazzel om daar heen te gaan
Voorschoten is een leuke plaats waar we eerst hebben gewinkeld en daarna lekker gegeten
We hadden ook een lekkere fles witte wijn
W.J. X.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier gegeten in het kader van de AH-restaurantactie. Goed gegeten. Plezierige ontvangst. Niets op aan te merken. (En de frieten zijn nu inbegrepen).
Lisa T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met z'n 15e wezen dineren bij de Mazzel. Eten was heerlijk, alleen duurde het best lang voordat we te eten hadden. Kinderen hebben doordat wij als volwassene een voorgerecht hadden anderhalf uur moeten wachten op hun patat. Voor de rest een leuk en rustig / kleinschalig restaurant met goed betaalbaar eten.
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij komen al jaren bij Hakim en zijn spareribs zijn werkelijk onovertroffen!! Dit keer waren we met de AH actie en dan eet je net zo lekker en is het ook nog eens voordeliger. Wij kwamen hier al (zonder zegeltjes :-) ) en blijven ook zeker komen!
Gerard F. H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lang wachten op bediening. Ze hebben zelfs geen aandacht voor je. Je moet zelf naar de bar lopen om te vragen of je wat kan bestellen.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wat jammer dat dit restaurant de kracht van goede reclame niet verstaat. De shellactie is bedoeld als kennismaking om voor een leuke prijs te eten. Dit in de hoop dat klanten terugkomen en goede recensies schrijven. Eerst wordt er, t.o.v. de kaart, een tientje bovenop gegooid en vervolgens de groentes en friet uit het menu gehaald. Deze kun je voor een forse prijs bij bestellen.Bij de spareribs krijg je dus alleen de botten met twee sausjes gereserveerd. Het jammere is dat deze manier van doen het lekkere eten overschaduwt. De smaken zijn echt voortreffelijk lekker. Maar Het is geen actie! Het decor is daarbij erg ongezellig. Wat ons betreft is het Doei en De Mazzel. Wij komen niet meer terug.
FamilieBoel .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben vanavond met zijn vieren gegeten bij de Mazzel met de actie van Shell. We hadden keuze uit een drietal menu's. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was echt een aanrader.

We hoefden niet lang te wachten en er werd ook rekening gehouden met persoonlijke wensen.
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ook hier samengesteld keuzemenu. Wederom overheerlijk. De spare-ribs zijn heel lekker als je ervan houdt heet dat.
We zullen zeker vaker dit restaurant bezoeken.
ChantalH89 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Simpel bistro eten tegen gangbare prijs. Bij een menu wordt veel extra gerekend voor bijvoorbeeld salade en friet erbij. De spareribs waren lekker, maar ik heb wel eens malser en meer vlees op het bot geproefd.

Decor is wat ongezellig en te fel verlicht. De bediening is vriendelijk en snel. Toen we in plaats van een toetje een muntthee wilden was dit geen probleem.