De Mazzel

Slijkstraat 34 1381 BA Weesp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Mazzel

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
na een hele tijd niet meer te zijn geweest ben ik op een woensdag avond een shoarmaschotel daar gaan halen bij binnenkomst wilde ik eigenlijk al meteen weer naar buiten zo smerig zag het eruit maar toch de schotel besteld daar ik eigenlijk wel goede ervaringen had bij deze zaak wel mijn handen op mijn rug gehouden want deze bleven gewoon vastplakken op de bar.
thuis gekomen de schotel uitgepakt en op een bord gedaan de shoarma leek wel op kiezelsteentjes zo hard waren ze gebakken de patat was gewoon rauw terwijl ik gevraagd had om ze iets door te bakken al met al is deze zaak rijp om gemeld te worden bij de Nederlandse Warenwet zodat zij door hen eens bezocht kunnen worden.
ik ga hier dan ook nooit meer heen om eten te kopen.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
De Mazzel is een Egyptische grillroom die goed blijkt te zijn in één ding: dat is het maken van een heel goede shoarma. Het gebruikt uitstekend varkensvlees dat niet te vettig of zout is, met een heerlijk lichte hint van komijn. Ik gebruik er dan ook geen saus bij!

Maak alleen niet de fout hier iets anders dan shoarma te bestellen, want dat valt vies tegen. De mixed grill is ronduit slecht, net als de kip met paprika en ui (specialiteit van de chef). Vroeger stond er een ‘echt’ Egyptisch gerecht op de kaart: linzensoep. Die was helaas nooit voorradig – omdat er onvoldoende vraag naar was. De meegeserveerde friet bij haar schotels smaakt hier overigens zoals in een prima buurtsnackbar maar kan de gerechten niet redden.

Het is treurig, maar bij De Mazzel kom je maar voor één ding: shoarma. De schotels? Niet doen en aan toeristen overlaten...
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Tja, de shoarma viel mee, maar de 'special' en de kipshaslik waren ronduit slecht. Het leek alsof het vlees was ontdooid in de magnetron, vervolgens gekookt en even over de grill gehaald. Resultaat; droog en smaakloos eten. De kip leek met groene paprika en ui ingevroren waardoor de smaak van de paprika overheerste. Bij elk gerecht kwam een kleine salade, hiervan leek de wortel uit blik of pot te komen. Hoe moeilijk is het om wortel te raspen?
Daarnaast is het duur en zijn de porties klein.
Aardige mensen, maar voor het eten moet je hier niet komen.