De Marktmeester

Kerkplein 7A 3881 BH Putten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Marktmeester

Henny S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisterenavond met een grote groep familie en vrienden mijn verjaardag gevierd bij de marktmeester . Met z'n allen tapas gegeten ,gelukkig zijn we grote eters anders was het niet opgegaan . Het eten was zalig ! De bediening was top . Carola en jou team het was super BEDANKT . Groetjes Henny Schurink
Corloes .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Bij de soep kregen we het gevoel dat deze kant-en-klaar was ingekocht: de uiensoep bevatte een homp brood met een plakje vrij smakeloze kaas er in. De tomatensoep leek verdacht veel op Unox soep. Wellicht onterecht maar er was weinig onderscheid te proeven. Hoofdgerechten waren goed, maar de combinatie van snijboontjes en aardappelpuree (op zichzelf smaakvol) met sate was curieus. Kwaliteit en bereiding waren goed. Amuse en spoom waren lekker. Rond half negen kwam de kok nog even napraten met een bekende wat voor de overige gasten nogal wat overlast gaf. Dat kan niet de bedoeling zijn. Bediening in en sfeer zijn verder hier in orde.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Vooraf vitello tonate met mooie plakken kalfsvlees. Er had iets meer tonijnmayo bij gemogen.
Het hoofdgerecht was de zwijn, hert, haas combi. Zeer goed bereid met lekker garnituur. Ook frietjes kwamen er bij, kennelijk een verplicht nummer in Nederland. Ze gingen wel op...
Toe een grand dessert gedeeld met veel verschillende zoetigheden.
De huiswijnen waren goed. En de rekening was reëel. Kortom, een fijn en goed restaurant.
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Tapas in Putten. Ik was wat sceptisch. De laatste keer dat ik goede tapas at was in Barcelona. In het Westen van ons kleine land wil het maar niet lukken met het niveau van de tapas. Maar ik en mijn tafelgenoten werden blij verrast op de Veluwe. Eén woord: vurrukkulluk ! Zowel de vlees, de vis als de vegetarische gerechtjes. Mooie producten en zalig klaargemaakt. Vriendelijk personeel. Gewoonweg topavond !
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Gearriveerd in Putten voor een meerdagen Hotel arrangement op de Veluwe. Er was markt dus hebben we eerst de markt, het winkelgebied en het nabije Ermelo verkend. Na het inchecken was het weer dermate opgeknapt dat we op een zonovergoten terras plaatsnamen. Al pratend besloten we 's avonds in Putten een hapje te eten. De keuze viel op Grandcafé "de Marktmeester", gesitueerd aan het marktplein direct achter de kerk. We werden uiterst vriendelijk ontvangen, het was niet druk, dus konden we een tafel uitkiezen. We namen plaats aan het raam met uitzicht op het plein. De inrichting is eenvoudig doch in een gemoedelijke en overwogen stijl. Een drankje werd vlot opgenomen en geserveerd met een zalm-amuse van een verrukkelijke mini wrap. Na bestudering van de menukaart bestelden we vooraf eenvoudig een mandje stokbrood met kruidenboter, als hoofdgerecht Surf en Turf bestaande een medium bereidde tournedos omwikkeld met een rijkelijk reepje gerookte zalm op een bedje van beetgare groenten en een toefje aardappelpuree. Afgemaakt met een spiesje, in knoflook gegaarde, gamba's. En niet te vergeten een schaaltje friet, mayo en een gemengde salade. Het vlees was sappig en mals, precies zoals het hoort en bijzonder smakelijk. De bediening was enthousiast, vriendelijk en attent. Als u in de buurt bent gewoon even binnenwippen u zal er geen spijt van krijgen.
Ferdinand K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Tja, wat zal ik ervan zeggen? De Marktmeester ligt gunstig aan het Kerkplein, waar op woensdag ook een levendige markt is.
Mijn ervaringen beperken zich tot de lunchkaart. Deze is wat zielloos en bestaat uit een enige maaltijd salades waarvan een aantal ingrediënten regelrecht uit blikjes en potjes lijken te komen. Ook staan burgers en tournedos en natuurlijk "Kwekkeboom" kroketten met brood op de kaart.
De salades zijn enorm, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat men ook halve porties kan bestellen. De tonijnsalade werd gevormd door een drietal bolletjes tonijn/mayonaisemengsel, sla en wat onduidelijke garnituur. De wijnkaart viel in negatieve zin op doordat er slechts één Franse wijn (een rosé) op vertegenwoordigd was. De Argentijnse Malbec was overigens niet slecht, maar iets meer keuze zou welkom zijn.
De bediening was plezierig en correct en ook met de prijs was niets mis.
Het interieur is netjes en schoon met een goede akoestiek, maar ontbeert helaas enige sfeer.
Wellicht dat de dinerkaart de harten wat sneller doet kloppen en de smaakpapillen in een hogere versnelling zet.
Kortom, niet slecht maar wel een etablissement van 13 in een dozijn.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Met kinderen en kleinkinderen gegeten bij De Marktmeester. We werden hartelijk welkom geheten en vooral onze kleinkinderen werden meteen op hun gemak gesteld. Na het drankje werdt onze menukeuze gevraagd en werd meteen aan de kinderen gevraagd of ze friet met een fricandel wilden. Als voorgerecht wilden ze graag brood met kruidenboter. Dit bleek een groot succes en aan 1 portie hadden ze meer dan genoeg. Vooraf een smaakvolle amuse. Wij hadden de carpatio en gevulde champions. Beide erg lekker. Als hoofgerecht was de keus gevallen op de tournado en de vleesspies. Ook deze gerechten waren zeer goed van smaak. Gezien het tijdstip van eten hebben we geen nagerecht gebruikt omdat onze kleinkinderen naar bed moesten. Dit restaurant is zeer kindvriendelijk, heeft een attente vriendelijke bediening en is zeker een bezoek waard!
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Vorige week gegeten op zondag! Tapas duurt langer door de drukte en gerechtjes komen in vlagen en de bediening lijkt je nogal eens te vergeten.. Desalniettemin is alles erg lekker en vers! Zeker de inkvisringen zijn een echte aanrader!!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
tijdens een bezoek aan Putten op het terras gaan zitten voor de lunch. Bediening liep rond met gezicht of ze liever ergens anders hadden willen zijn. Tja...IJsthee besteld en dat kwam in een kaal glas, zonder ijs/citroen/limoen. Erg jammer, want dat is toch wel van toegevoegde waarde; zeker op zo'n warme dag.. Beiden een tosti besteld, niets mis mee, ruim voldoende gevuld en leuk opgediend met kers, stuk meloen en stuk ananas. Erg lekker en vooral vers! Erg storend was wel dat werkzaamheden om de hoek waren. Daardoor was een man constant aan het vegen: zand van links naar rechts en weer terug...Het stoof enorm. Helaas kwam hij steeds dichterbij en grote stofwolken waaiden over het terras. Op een gegeven moment ging hij verder op het parkeerterrein achter ons en sprak ons aan of we er last van hadden..Ik vroeg hem wat hij er zelf van dacht: zand over het eten en in je gezicht, niet echt prettig! Hij kon er ook niets aan doen en ging gewoon door!! We zijn snel aan een ander tafeltje gaan zitten en ik heb het laatste stuk van mijn tosti naar binnen gewerkt. Daarna zijn we snel vertrokken en heb het personeel gevraagd of zij dit een normale gang van zaken vonden. Is het eindelijk mooi weer worden de gasten van het terras gejaagd. Ze gaven aan dat ze al hadden geklaagd bij de gemeente, maar tevergeefs. Het leek ook wel of het ze eigenlijk niet zoveel kon schelen...Helaas, maar hier komen we niet meer...