De Markt

Meer informatie over restaurant De Markt

Jouw recensie over het restaurant De Markt

Fred H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijns dag 2018 zonder reservering naar binnen, er waren veel tafels gereserveerd, toch heeft men achter in de zaak een tafel aan gewezen en er was zelfs nog keuze, De keuze van eten: mijn vriendin kangoeroe biefstuk en ik mosterdsoep vooraf daarna gegrilde zalm met heerlijke salade de groente was broccoli / bloemkool en keuze friet of gebakken aardappeltjes
Het was heerlijk op schaal 1:10 een dikke 10 ook de bediening.
Graafland .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Eenvoudig rechttoe-rechtaan eetcafé-eten, bijna perfect klaargemaakt. Een supervers wit stokbroodje bij een lekker tomatensoepje, fantastische varkenshaas, heerlijke gebakken aardappeltjes, lekkere rauwkost, worteltjes vind ik lekkerder zonder kerriesausje, mooie zalmmoot net ietsje te lang gegaard, maar nog steeds lekker, heerlijk vers ijs met echt heerlijke koffie na. Echt geweldig gegeten en genoten van de kwaliteit.
En ja, er mistte een hoekje van een bord en het bestek werd verkeerd gedekt, maar voor dit eten rijd ik gerust een uur om.
An61 V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wat mij opviel was dat het servies goed erg beschadigd was.
Dit heb ik aan de bediening door gegeven hier werd nauwelijks op gereageerd.
Jammer, hoor.
Wij gaan geregeld uit eten, dit heb ik echter nog nooit meegemaakt.
Aardappeltjes waren erg droog. Kwamen denk ik uit de oven?
Ik ga hier als het aan mij ligt niet gauw meer eten.
Ook bleek de 5 persoon tafel waar wij aan gingen zitten ineens gereserveerd te zijn. Zonder dat er een bordje van reservering op gezet was.
Het voelde alsof wij weggestuurd werden. Als niet welkom
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het is wat druk in de markt. Tafels vind ik krap aan elkaar staan. Het eten is echt verrukkelijk! Personeel is snel en vriendelijk. Top avond.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Het eten is fantasieloos. Een menukaart die de afgelopen 8 jaar niet veranderd is, maar de gerechten zijn wel flink afgekleed. Een rösti als garnering en friet, ovengebakken witlof en een salade met droge tomaat en komkommer die dus al sinds het begin van de avond staat zijn de enige bijgerechten. Zelfs handdoekjes bij de spareribs moeten apart gevraagd worden. Kortom, een slap aftreksel van iets dat ooit was in betere tijden.

De bediening is adequaat en spontaan.

De ambiance is erg leuk.
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Gezellig wezen eten en heerlijk buiten op het gezellige verwarmde terras gezeten. De bediening zeer gastvrij en uiterst correct gehandeld nadat mijn tafelgenoot niet zijn volledige voorgerecht had gekregen. 3 verschillende rolletjes van zalm. Mijn scampi's waren heerlijk.

Het hoofdgerecht was erg smaakvol en goed bereid. Mijn zalmmoot was wel iets te ver doorgegaard. Verder was de biefstuk zeer goed bereid. Lekker met champignons spekjes en uitjes. Het garnituur, ook heerlijk, aardappeltjes frites en diverse groenten. Erg lekker en vers!

Het nagerecht bokkenpootjes ijs werd leuk geserveerd maar de smaak viel een beetje tegen.

Verder een zeer geslaagde avond met heerlijk eerlijk eten. Wij komen ook hier zeker nog eens terug voor de andere gerechten. Een aanrader dus!
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Tijdens het jazz en bluesfestival heerlijk op het terras gezeten en van een lunch genoten.
Door de drukte werden we niet opgemerkt door de bediening dus die moest ik even inlichten waar we zaten. Verder prima gegeten. De italiaanse bol met gerookte kip was heerlijk en voldoende voor de lunch. Al met al heel gezellig, betaalbaar en prima lunch.