De Markies

Haarstraat 50 7462 AR Rijssen Nederland Kaart

Over het restaurant De Markies

Ervaar de Griekse gastvrijheid

De Markies is een Griekse bistro die zich ook wel "de eetkamer van Twente" noemt. De kaart is gevarieerd van tosti’s tot maaltijdsalades en van hapje tot een driegangenmenu. Gerechten zoals Dolmadakia, Moussaka en voor de kleintjes de Piet Piraat worden door de vriendelijkste bediening geserveerd. Speciale gelegenheid? Er zijn verschillende buffetten (ook als catering) te bestellen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Markies

ja
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats in de buurt

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 01:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Eten was heerlijk,jammer dat het zo rumoerig was omdat er een hele grote groep zat en een uitleg over asielzoekers hadden met discussie en vragen!!!!!zit ik niet op te wachten als ik gezellig uit eten wil!!!!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op een woensdag waren we in Rijssen en hadden trek. Zo maar iets gezocht en we kwamen terecht bij De Markies. Grieks zou het moeten zijn, de sfeer was nou niet echt Grieks, verder was alles echt perfect en genoeg. Veel extra dingetjes erbij zoals brood vooraf (lekker veel, maar niet te) Je krijgt een drie leuke schaaltjes met een salade, rijst en gebakken aardappeltjes bij het hoofdgerecht. Mijn brouw nam mixed gril en ik een palet van vis. Het was echt heel lekker. We namen nog een heerlijk toetje (weer veel) en heerlijke koffie. Dat laatste weer met een stukje noga en een lekker koekje. Daarbij was de serveerster een schatje en uiterst vriendelijk en we hebben haar daarom ook getipt. Prettig publiek en geen harde muziek. Geen haute cuisine, wel een aanrader.
leowassen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met ah kaart gisteren avond geweest Zeer vriendelijk personeel het eten was voortreffelijk ,dit Restaurant is een aanraden en vooral een om door te geven aan Familie en Vrienden wij komen beslist nog terug.
lageurtse .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en het eten was uitstekend. We waren met de AH restaurant actie. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
joop.bonte .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten bij de Markies is van een prima kwaliteit. De bediening is super vriendelijk. De prijzen zijn gunstig te noemen.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
2 dagen achter elkaar!
Heerlijk uit eten geweest. 2 verschillende koks maar 2x super gegeten. Complimenten aan de koks.
Een super gezellige bediening met oog voor hun gasten.
Zeker een aanrader en voor ons een adres om goed te onthouden!
Dank je wel!!
Jantien W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, we misten alleen een bakje sla als groente erbij. Er was wel wortel rauwkost, Het eten zag er uitnodigend uit, prima.
lomekoj .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gezellig restaurant. Leuke ontvangst. We hadden het A.H. menu, goede en ruime keuzes, er werd met speciale wensen rekening gehouden. Goede hoeveelheden (we konden het niet op) en zeer smaakvol. Zeker de moeite waard om daar te gaan eten, wij komen graag nog eens terug. Leuke vlotte medewerkster, gezellig met elkaar gepraat. Prijs / kwaliteit verhouding heel goed.
Joost N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De Markies is prima restaurant in het hart van Rijssen. Er hangt een gezellige sfeer. Het eten is prima. Goed van smaak en voor een mooie prijs! Ook de bediening is alert en men hoeft dus niet lang te wachten op het opnemen van bestellingen van drinken en eten. We hebben ons goed vermaakt!
Luppo L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Weer lekker gegeten en de porties leken nog groter geworden ,kortom we komen weer terugom de gewone kaart te proeven,compliment voor de bediening ondanks de jonge leeftijd zeer alert en vriendelijk
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was er erg druk en dus ook luidruchtig.
De tafels zijn niet afgescheiden door bijvoorbeeld schermen of plantenbakken.
Dit zou de sfeer en het geluid ten goede komen.
Verder heb ik vaak met een leeg glas gezeten. Dit kan beter. Voor restaurant beter gezien omzet en voor klant beter omdat hij dan niet lang hoeft te wachten.
A J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk restaurant, heerlijk eten en grote porties. Keuze uit drie menu's. We komen hier zeker terug.
Jolien H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekker gegeten voor een mooie prijs/kwaliteit. Een aanrader om gezellig met je partner, vrienden of familie te gaan eten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bediening en eten was zeer goed. Kortom een fijne avond gehad. Een min puntje het was er heel remoerig.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijke bediening, lekker mals vlees, ruime porties. Al met al een reden om zeker een keer terug te komen. Gezellige avond gehad.
Soldahi .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met de AH actie hier gegeten en het was echt heel erg lekker. De bediening is super vriendelijk.
Wij zijn hier een paar jaar geleden al een keer eerder geweest en ook toen was het uitstekend. Als wij hier in de. Buurt zijn gaan we zeker terug.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten met het iens menu, 29,95 voor het eten met 2 personen. De porties waren ruim, erg smaakvol en ze hebben zeer vlotte en vriendelijke bediening. We werden hartelijk ontvangen en kregen een mooi plekje aan het raam toegewezen. Ondanks dat het woensdag was was het gezellig druk, een groot deel van de tafeltjes waren gevuld. We hadden het gevoel dat we in het weekend uiteten waren. Ook is de zaak erg sfeervol aangekleed in kerstsferen. Al met al hebben we een heerlijke avond gehad!
H-J-G .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij de Markies.
De ontvangst was hartelijk en er was een vlotte vriendelijke bediening.
Je kon kiezen uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten.
De gerechten zagen er goed uit en de hoeveelheid was meer dan voldoende.
Zeker een aanrader om eens heen te gaan.
Wij zullen hier zeker nog wel eens een vorkje komen prikken.
Beautysalon D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie.
We hadden de mosterdsoep, Mix Zeus en dame blanche.
Allemaal heerlijk en vooral hoofdgerecht en nagerecht waren veel. Ik kreeg het niet op.
En de bediening is ook goed.
Zeker een aanrader!
gapierik .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH-actie. Gekozen voor carppacio, kippannetje en crème brûlee. Vlot en vriendelijk personeel. Gezellig restaurant. Het was op maandagavond, dus wel rustig, maar wij vonden het prima.