De Markies van Karabas

Voordelig
Erg kort
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Een wat gedateerd restaurant, maar wel prima.
Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.
De Tapas, salades, de visbar en de toetjes zijn meer dan goed, de warme (vlees)gerechten vond ik wat minder, maar ik moet er wel bij zeggen dat het erg rustig was toen wij er waren en als gerechten wat langer staan gaan ze er natuurlijk wat minder goed uitzien.
Petrabr .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben heerlijk geheten vanavond, ontzettend veel keus en snel en goed geholpen. De kok heeft met mij en onze glutenvrije dochter rond gelopen en verteld met wat alles bereid is. Ook kwam er een glutenvrije etagere op tafel voor haar. De kinderen konden naar hartelust spelen. Een grote pluim voor dit restaurant
Maud1234 S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Keuze zat vanavond in het all you can eat restaurant. Prima eten. En als je alles gehad te hebben kan je nog door voor het dessert. Vooral niet te weinig!
De kinderen kunnen heerlijk spelen( in een aparte ruimte) want er is toezicht dus relaxed ook voor de ouders. Het interieur is in prima staat maar wat verouderd. Het oogt een beetje donker. Zomers kan je heerlijk buiten eten. Genoeg groen om je heen. En de kids lekker klauteren in het klimrek
Marielhozee .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor de kinderen is er van alles te doen en dat maakt dat je hier als ouder relaxed kunt eten. Echter het eten is weinig bijzonders en volgens mij een hoop kant en klare gerechten van een groothandel o.i.d. Daarnaast ook net even wat te prijzig voor wat je krijgt. Bediening was verder vriendelijk, maar ik kom hier niet terug.
Miny S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Wij gaan voor de vierde keer met de kinderen en kleinkinderen eten in de Markies. De kleinkinderen vinden het zo leuk dat ze gevraagd worden in een restaurant wat ze willen drinken. Ook het eten afwisselen met spelen is zo leuik voor ze. De prijs is belangrijk maar niet het belangrijkste, waar vind je een restaurant waar jezelf zo lekker met elkaar kunt kletsen en de kinderen het zo naar de zin hebben. Een gouden greep voor ons. Ik wil graag reserveren om op 31 oktober weer te eten bij de Markies.
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Onlangs voor het eerst gegeten in dit restaurant. Wat me direct opviel is dat het geen groot massaal buffetrestaurant is. In het restaurant hangt sfeer. Wat natuurlijk ideaal is is de grote speelkamer met voldoende speelmogelijkheden voor jong en oud. Echt super!

Het eten ligt in een aparte ruimte. Toen wij er waren was het niet druk, maar als het restaurant vol is kan ik me voorstellen dat het bij het eten wel dringen kan zijn. De verschillende gerechten stonden op borden naast de bakken geschreven. Dit was niet erg logisch en ook een heel gepuzzel.
Er was erg veel keuze. De kok kwam regelmatig ook even langs en attendeerde mij op een aantal gerechten dit ik zelf nog niet had ontdekt en dus ook niet gepakt zou hebben. Ik hoorde de kok ook heel vriendelijk praten met een oudere dame met een zoutarm dieet. Hij liep met haar langs het eten en wilde ook speciaal voor haar iets nieuws maken. Dat is service!
We komen hier zeker binnenkort weer terug!
XBenjamins .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We zijn dit weekend hier wezen eten met 6 volwassen en 3 kinderen
Wat een super leuk restaurant, mega leuk voor kinderen.
Wat een grote speelzaal...en alle spelletjes gratis echt super leuk en een heuse bioscoop en games. En wij hadden geen omkijken naar de kinderen, er was iemand die de kinderen in de gaten hielt.....wat makkelijk is dat. De kinderen die wilden niet mee naar huis.
Toen ze hoorde dat ze mochten grabbelen als ze naar huis zouden gaan, toe gingen ze mee, want dat was natuurlijk ook heel leuk.
Eten ook goed....heerlijk gegeten. En het werd ook snel aangevuld en het buffet zag er netjes uit. ( wat een keuze!)
Ook het personeel wat attent en oplettend.
Sfeer......echt gemoedelijk en we waren best verrast dat we zo lang mochten blijven zitten als we wilde. We waren er rond 16.00 en zijn rond 20.30 uur weer weggegaan. Dat is bij de meeste buffetrestaurants wel anders, dan mag je max 2 uurtjes blijven en moet je weer weg. Dat gaf echt een relaxte sfeer...geen haast echt vakantie gevoel.
Wij komen zeer zeker terug.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Wij gaan met de kerst weer bij jullie eten. Dit wordt onze 3e keer en onze keus voor dit restaurant is vooral om onze kinderen, die het geweldig vinden. Eerlijk is eerlijk, als de kinderen het leuk hebben, hebben de ouders het super. Ik hoef niet continu op te letten en kan rustig eten en genieten.
Qua prijs vind ik de Markies niet overdreven duur. Ik heb duurder gegeten en minder genoten.
Marit D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De entree, en ook het restaurant zelf, ziet er ongezellig uit. Het eten was weinig soeps, smaakte als kant en klaar, er werd niet erg snel aangevuld. Het enige dat ik erg lekker vond was de kaassoep dus ik was nogal teleurgesteld toen ik verder ging met de rest van het buffet. De bediening was wat koel, veelal jonge meiden die wel hun best deden maar niet veel pit en plezier uitstraalden. Het enige pluspuntje is hun speelhoek, ik kan me voorstellen dat dit restaurant voor gezinnen leuk en handig is maar qua eten en sfeer vind ik het zeker geen aanrader.
Isis H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
vanavond voor het eerst met kinderen en kleinkinderen bij de Markies gegeten,de smaak van het eten was goed,voldoende keuze,leuke speelgelegenheid voor de kleintjes,bediening vriendelijk op een dame. bij het afrekenen schrokken we van de prijs,erg duur voor wat je er voor krijgt,ze prijzen zich uit de markt met de drankjes,voor een simpel bokbiertje vragen ze doodleuk 4 euro,wij komen dan ook niet meer terug,en zou het zeker niet aanraden.
Ik begrijp dat in deze tijden, en met het oog op de concurrentie van met name wokchinezen, men vraagt om scherpere prijzen. Helaas kunnen wij deze concurrentie niet aan. Wij bieden ons product aan, inclusief al onze faciliteiten, en deze heeft een kostprijs. We hebben welbewust onze prijsstelling bepaald. Er zijn gasten die dit er voor over hebben, en er zijn mensen die dit te duur vinden. Zij kiezen voor wat anders. Gelukkig is er voor elk wat wils. Overigens kost een bokbier bij ons € 3,75.

Janny J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Wij hebben vanavond genoten van ons (eerste) etentje in 'de Markies'! Ruime keuze aan eten, vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance en zelfs als je kinderen bij je hebt, kunnen die zich er prima vermaken!
Wij hopen er zeker weer eens naar toe te gaan.
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Laat ik beginnen met te melden dat ik geen type ben voor buffet restaurants, eten wat lang warm gehouden wordt in grote bakken. Wat dat betreft is de markies me meegevallen. Bakken werden regelmatig vervangen voor nieuw, het eten was best aardig. Goed stokbrood met diverse tapenades en kruidenbotertjes, een uitgebreid visbuffet. Daarnaast koude tapas, warme gerechten. We werden vlot bediend. De grote bak friet met frikandellen e.d. voor de kinderen was wat mij betreft niet nodig. Juist een buffet restaurant leent zich goed om verschillende dingen te proeven. Qua dessert lag de nadruk op ijs, snoep en gekonfijt fruit en qua vers fruit was er niet veel keus, aardbeien, meloen en druiven, wat ik wel jammer vond.
De kinderen hebben zich goed vermaakt in het speelgedeelte. Het restaurant zelf was een grote zaal, netjes maar niet intiem.
De zeven moet hier gelezen worden als een goed resultaat voor het type restaurant. De ultieme vraag, zou ik er weer naartoe gaan, nee dat niet. Zou ik dit restaurant aanraden, dat wel, maar alleen als je van dit type restaurants houdt. Voor de helft van het geld eet je ook heel leuk in een goede pizzeria of voor hetzelfde geld heb je een lekker maandmenu te pakken in een goed restaurant.
HarTenBoer .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
We hebben met twee stellen en 4 jonge kinderen vanavond voor het eerst gegeten bij De Markies van Karabas. Het etablissement ligt in een mooi gebied maar het parkeerterrein en de entree doen wat kaal en kil aan. Dat verandert gelukkig in de eetzaal. Niet spectaculair maar wel netjes en best gezellig. De absolute troef is de enorme speelgelegenheid voor de kinderen. Die hebben we dan de hele avond ook nauwelijks gezien. Zodra ze hun eten op hadden wilden ze weer spelen. Absoluut een van de beste 'speelhoekjes' die we ooit in een restaurant hebben gezien. Fantastisch!

De service is goed en vriendelijk en we werden vaak genoeg even gevraagd of we nog iets wilden drinken (al is dat natuurlijk ook hun extra omzet).

Het buffet bevat geen verrassingen of culinaire hoogstandjes en de presentatie mist creativiteit maar het eten is goed van kwaliteit en er is erg veel keus en dat maakt veel goed.

Wij en vooral de kinderen hebben tevreden het pand verlaten en we komen vast nog wel eens terug.