De Mangerie

Meer informatie over restaurant De Mangerie

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De keuken werd gerenoveerd en als alternatief was er BBQ.
Vooraf gemeld, dat ik koemelk- en soja allergie heb. Daar is alles meteen op afgestemd.
Eerste keer hebben we overheerlijke scampi's gegeten met zelf uit te kiezen salade van het buffet. Vanavond hebben we gekozen voor de entrecote op de BBQ. Super mals en sappig.
Echt een prachtig stuk kwaliteitsvlees. Dikke 10 voor het heerlijk bereide eten en de
attente zorgvuldigheid.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Wij gaan hier vooral voor het uitzicht op de Maas en het aanzicht van Maastricht met de stadswal, kerktorens etc. Bovendien zie je hier de Jeker in de Maas uitmonden. Een heerlijk plekje met een restaurant, dat doorgaans redelijke gerechten serveert. Helaas goot het pijpenstelen, maar binnen Lokeren fraai uitzicht. Bedieningerg vriendelijk en attent. Al teveel gegeten deze dagen dus nu enkel een broodmandje en allebei een kalfstartaartje; dit prettig verrassend en lekker, evenals de droge witte huiswijn Sedosa. Dit blijven wij gewoon doen bij terugkeer naar onze oude woonstad Maastricht, waar wij vroeger 15jaar woonden.
A.H. M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We hadden een driegangenmenu. Mijn partner had de visvariant: vooraf smakelijke maar niet bijzondere vissoep en daarna als hoofdgerecht zeebaarsfilet zonder veel smaak. Ikzelf begon met pastrami van wildzwijn en daarna hertenrugfilet, beide perfect. Als afsluiting allebei een kaasassortiment. Dat was een afknapper. Om te beginnen slechts drie kaasjes die zonder toelichting werden opgediend, beetje karig dus, maar wat erger was: de kaas kwam rechtstreeks uit de koelkast dus van de smaak hebben we niets meegekregen.
De bediening was wel uiterst vriendelijk maar niet zeer professioneel.
Al met al wordt het eten bij De Mangerie zo een beetje een loterij: het kan met de kwaliteit alle kanten op.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
wat een heerlijk adres ! attente bedieningen, er wordt goed gekeken en geluisterd .. heerlijke olijven en tomaten, prima bitterballen - en dat uitzicht - TOP !!!
Foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Geweldige locatie, eerst een drankje in de bar, en dan door naar het restaurant, beide met uitzicht op Maastricht. De locatie, faciliteiten en styling stellen hoge verwachtingen aan lunch en diner gerechten.(misschien net iets te hoog) Lokale ingrediënten verwerkt in de gerechten geef ik altijd de voorkeur. Wijnkeuze is ruim en goed, prijs/kwaliteit is in balans. Ik kom er regelmatig, al is het maar om de locatie..
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Hier genoten van een superheerlijke Sauvignon Blanc huiswijn en de dagschotel, ondertussen genietend van de voorjaarszon en uitzicht op het fantastische Maastricht. Het kon ons niet lang genoeg duren. Dit is een punt om bij bezoek aan Maastricht terug te keren als het weer mooi is.
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Op 4 april 2015 geluncht in De Mangerie. Het was niet erg druk en hadden een plaats bij het raam met uitzicht op de maas. Ik had een clubsandwich en mijn partner een salade caprese. Beide waren goed verzorgt; het brood was mooi dun en precies goed getoast (had niet langer moeten duren). De salade caprese van mijn partner viel ook in de smaak; mooie mozzarella en mooie tomaten. De porties waren precies voldoende. Al met al een heerlijke lunch.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Op zondagmiddag gebruik gemaakt van de high tea met een groep van 8 personen - zeer ruime sortering - alles wat bij een high tea hoort - goede prijs/ prestatieverhouding €17,50 , zeer vriendelijke bediening met een mooi mooi uitzicht op de Maas. Een aanrader voor een gezellige middag!
K V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Op een mooie zomerse middag besloten we op het terras te gaan zitten bij De Mangerie, echt schitterend zo langs de maas in het zonnetje. Op dat moment waren er niet veel andere gasten, toch hebben we meer als een uur moeten wachten op een maaltijdsalade en een broodje. Binnen in de zaak waren er helemaal geen gasten, ze waren aan het verbouwen. Bediening was aardig, doch niet attent, gasten aan het tafeltje naast ons hadden de rekening gevraagd, vervolgens komt er een kwartier lang niemand, toen een andere collega naar buiten kwam nogmaals gevraagd. Uiteindelijk na een half uur '"mochten" deze gasten dan hun rekening betalen. Het viel hun trouwens ook op dat wij zeer lang moesten wachten. Toen we dan eindelijk de lunch geserveerd kregen, werd niet eens meer gevraagd of we nog een glas wijn bestellen wilden, de glazen waren zo goed als leeg. Ook werd niet gevraagd of alles naar wens was. Bij het afruimen wel, toen we een opmerking maakten dat het gevogelte op de salade erg droog was en het broodje ook uitgedroogd was tilde ze haar schouders op en liep weg. Een gemiste kans, medewerkers voldoende en gasten te weinig.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Het regende dus we besloten in het Hotel Crown Plaza te blijven en te dineren in De Mangerie. De bijzonder aardige bediening vertelde ons dat ze net een prijs hadden gewonnen en behoorde tot de 5 beste restaurants van Maastricht. We begonnen met een steak tartaar en een risotto met zwezerik. Dat was een goede start. Ons hoofdgerecht was een perfect gebraden lamsrack en een risotto met paddenstoelen. Het lamsrack was slecht, of helemaal niet, op smaak gebracht. De smakeloze risotto hebben we teruggestuurd. De discussie hier over met de kok hebben we verloren. Wij logeren graag in dit hotel maar waarom het restaurant een prijs heeft gewonnen is ons niet duidelijk.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Een viergangen diner met wijnarrangement gehad bij restaurant de Mangerie dat onderdeel uitmaakt van hotel Crown Plaza. Dit als onderdeel van een cadeaucheque met overnachting. Prima samengesteld menu, alles was perfect op smaak en temperatuur. Prachtig opgemaakte borden! 1e gang visgerechtjes. Daarna een paar plakjes eendeborst als 2e gang. Heel erg lekker! Als hoofdgerecht rundvlees op zeer bijzondere wijze klaargemaakt. Afgesloten met een zoet dessert. 1 minpuntje: het chocoladetaartpuntje bij het dessert was echt veel te droog. Jammer... Al met al: meer dan voldoende qua hoeveelheid, goed klaargemaakt en prachtig geserveerd. Bediening is attent en netjes. Luxe sfeer. Alleen toen wij er waren toen waren maar 2 tafeltjes bezet, dat doet wat ongezellig aan in zo'n grote ruimte. De totaal witte entourage (de foto's op hun site zijn nog oud) doet bijna pijn aan je ogen en kan mij niet zo bekoren.

(de speciale kaart van die avond staat helaas niet op hun website dus ik weet de juiste omschrijvingen van de gerechten niet meer, ik weet alleen dat het eten echt erg goed was).