De Mangerie

Diependaalselaan 490-494 1215 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356720784

Over restaurant De Mangerie

Verfijnde culinaire tradities uit China

Maak kennis met de bijzondere, verfijnde kant van de Chinese keuken. Chef Ewan Liu weet als geen ander traditionele gerechten uit deze culinaire grootmacht op tafel te zetten. Het vriendelijke personeel legt je in de watten en adviseert je graag een passend glas wijn. Niet voor niets al jaren een begrip in 't Gooi.

Meer informatie over restaurant De Mangerie

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jaki1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We moesten 45 minuten wachten voor het eerste gerecht kwam. Het excuus luidde dat het erg druk was. Naar mijn mening ligt de oorzaak bij de afhaal. Dat is daar kennelijk belangrijker dan het restaurant. Het restaurant was niet vol (80%) en dus te weinig capaciteit
Olaf A'dam .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een chinees anders dan anderen. Voor bijgerechten moet je apart bestellen. Opzich prima, maar wel,iets aan de prijs. Het duurt wel lang voordat de gerechten doorkomen. En dit terwijl er maar drie tafeltjes bezet zijn. Personeel is zeer vriendelijk en correct.
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij binnenkomst word je aardig verrast. Het restaurant ziet er knus en schoon uit. De tafels staan ver genoeg uit elkaar. Tevens kan je hier afhalen maar daar heb je geen last van als je hier eet.
De bediening is erg jong maar enorm aardig.
Op een amuse hadden wij niet gerekend. Dit was gestoofd rundvlees. De smaak was goed maar het vlees was te taai.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren heerlijk. Heel zuiver en gelukkig werd er met mate van sojasaus gebruik gemaakt. Precies voldoende om de smaak te versterken en de gerechten niet te zout te maken.
Jammer dat (bijna) alle wijnen Frans zijn. Franse wijnen zijn uitgesproken en daar moet je van houden. Een aanrader is gebakken ijs. Echt heerlijk! Kortom, beslist de moeite waard om hier te eten.

Marina A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Aardig gegeten bij de Mangerie. Niet heel bijzonder of hoogstaand. We hebben er ietsjes meer van verwacht. De smaken waren veel hetzelfde. Voorgerecht de gefrituurde hapjes, niet speciaal, gewoon gefrituurde loempiaatjes e.d met een zoetzuur sausje. Een zelfgemaakt ander soya sausje had het bijvoorbeeld wat specialer en lekkerder gemaakt. Peking eend was wel heel goed bereid en smaakvol! Prijzen best aan de hoge kant vond ik, je betaalt al gauw met z'n 2en (voor en hoofd en wat drankjes) 75 euro. Wel een leuke sfeer en mooi ingericht. Het zal ook helemaal vol wat we toch niet hadden verwacht op een zondag met sneeuw en een restaurant wat niet in het centrum ligt (ondanks dat het Valentijn was).
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een echte aanrader om hier te gaan eten voor iedereen die niet van "traditioneel Chinees" houdt.
Erg leuk en lekker was ook de amuse die we kregen aangeboden. Gebakken buikspek ; heerlijk krokant gebakken.
Wij waren met 4 personen en hebben chinees fondue bestelt. Alles was super zacht van smaak, vers en we konden ook nog vlees of vis bij bestellen.
De bediening is vriendelijk (charmante gastvrouw met haar dochter) en niets is teveel, je voelt je thuis en welkom.
Dit was niet de eerste keer dat we bij De Mangerie gegeten hebben en zeker ook niet de laatste keer.
PaDe .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Waar moet ik beginnen? Van het weekend hier voor het eerst komen eten samen met mijn vriendin. Wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Het decor van het restaurant komt erg chique over. De gastvrouw heeft ons verteld dat ze recent restaurant gerenoveerd heeft, nu weet ik natuurlijk niet hoe het daarvoor uitzag maar het eindresultaat is een erg warme en huishoudelijke sfeer.

Wij hebben heerlijk ala carte gegeten en alle gerechten waren voorzien van verse producten. Onze aanraders zijn de heerlijk malse ossenhaas en de borstfilet van Pekingeend. Zeer uitgebalanceerde smaken, zorgen voor een genot op de tong.

Wij komen hier graag terug!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening. In mijn beleving een restaurant met een Oosterse twist, geen typische Chinees restaurant. Daardoor wordt je wel verrast wat je op je bord krijgt, in positieve zin.
Minpuntjes: Bediening mag vaker checken of gasten nog iets willen drinken of nog iets willen bestellen. Gerechten waren heerlijk, maar het duurde vrij lang dat we iets kregen terwijl het niet druk was. En tenslotte is de rekening vrij pittig. 3,25 rekenen voor een simpel kopje koffie is wat overdone. Frisdrank ook 3 euro, te hoog naar mijn mening.
Grappig detail: iedereen die binnenkwam leek met oma/opa te komen.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Na het verbouwde restaurant is het nog aantrekkelijker om daar te eten. Verse Ingrediënten, attente bediening, niet een standaard chinees. Moeder en haar kinderen weten hoe je kwaliteit bereikt. Ook de vaste medewerkers zijn gastvrij. Ook het afhaal eten is prima. Ik haal hier regelmatig en is top, de loempia een aanrader in filodeeg en de wonton soep mmmmmmmmm.
LisaHilversum .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Zeer lekker eten. Geen standaard chinees zoals vele wel zijn. Bediening is aardig en attent. We komen hier een aantal keren per maand eten en zijn nooit teleurgesteld.
Jessie H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Dit is absoluut geen standaard Chinees restaurant. De gerechten zijn altijd vers bereid, je proeft echt verschil! In het restaurant heb je de exclusievere gerechten die je nergens anders zo proeft. Service is top. Niet voor niks is dit restaurant al achttien jaar een begrip in Hilversum.
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Okay, ik heb hier wel vaak afgehaald maar wat ik niet begrijp is de combinatie van superduur dineren (in restaurant) en de hele goedkope en heel lekkere afhaalmaaltijden. Het eten van de afhaal zijn je standaard fou jong hai en babi pangang en deze zijn wel erg lekker.
J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Paar keer afgehaald en één keer gegeten. Alles ziet er verzorgd uit en de gastvrouw/eigenaar 'doet' het heel leuk. De service is goed, ik was een keer erg laat maar kon nog wel eten bestellen.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vaste plek om Chinees af te halen. Veel beter dan een standaard afhaal Chinees. Gerechten zijn met veel meer zorg samengesteld. Ook staan ze open om een gerecht te wisselen bij een combi-gerecht. Echt super lekker allemaal. Ik blijf hier mijn Chinees afhalen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Wat mij betreft een van de betere Chinese (afhaal) restaurants van Hilversum. 'Nederlandse' klassiekers als nasi goreng met sate, foe yong hai en gebakken banaan smaken voortreffelijk. Zou hier minder snel uit eten gaan vanwege de ongezellige ligging en inrichting van het restaurant, maar voor de afhaak helemaal prima!
Debolle1949 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Prima afhaalchinees, maar als restaurant niet verrassend genoeg. M.i. zou wat vernieuwing geen kwaat kunnen.
De bediening is uitermate gastvrij en vriendelijk.
Het decor is zoals bij de meeste Chinese afhaalrestaurants.
Huizinga006 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Dit is bepaald geen slechte chinees. Sterker nog, het is eigenlijk een best heel goede chinees. De meeste gerechten vindt je weliswaar bij vrijwel elke chinees, maar hier wordt er merkbaar meer aandacht aan besteed.
De bediening is uiterst vriendelijk en efficient, zonder opdringerig te worden. Uiteindelijk blijft het natuurlijk toch wel een chinees, met in mijn ogen iets hogere dan gemiddelde prijzen, maar dus wel een goede prijs kwaliteit verhouding.
Dan de zaak zelf. Tsja, ik heb hier gegeten, ik geloof dat ik toch liever zou afhalen. Ofschoon de eigenaar echt heel erg zijn best heeft gedaan, is het pand nu eenmaal wat het is: een raar, hoekig gebouw met uitzicht op een van de drukste uitvalswegen van Hilversum. Ik gun de Mangerie een locatie die meer recht doet aan de formule.
Pschoehuijs .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Zojuist gegeten bij de Mangerie en het lijkt wel of het iedere keer beter wordt. Vandaag de dumplings en de peking duck flensjes gegeten als voorgerechten en hoofdgerecht de -kies 3 van de 6-. Het was ongelooflijk lekker, leuk opgediend, ruim voldoende en zonder gezeur over extra betalen voor bami. Alles zat er gewoon bij. En kroepoek en water zoveel als we wilden.
Echt een aanrader!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Leuke gerechten goed van smaak maar niet verrassend.

Vriendelijke bediening.

Het is een omgebouwd wegrestaurant en hoewel; men er zeker moeite voor heeft gedaan blijft het pand die eenvoudige sfeer uitstralen.

De avond dat wat er aten was er ook maar 1 andere tafel bezet.
Viognier .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Wij komen al jaren in dit restaurant en het is elke keer weer een feestje. Mooie gerechten en ook, als je hier belang aan hecht, veel aandacht voor wijn-spijs combinaties
Aanrader: de Saté Kambing, een must!
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Gister met een groep van 8 heerlijk gegeten. Dit is echt Chinees eten, waarbij de pekingeend voor onze neus op de pannenkoekjes kwam. Ook onze vegetarier heeft super gegeten.