De Mangerie

Diependaalselaan 490-494 1215 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356720784

Over het restaurant De Mangerie

Verfijnde culinaire tradities uit China

Maak kennis met de bijzondere, verfijnde kant van de Chinese keuken. Chef Ewan Liu weet als geen ander traditionele gerechten uit deze culinaire grootmacht op tafel te zetten. Het vriendelijke personeel legt je in de watten en adviseert je graag een passend glas wijn. Niet voor niets al jaren een begrip in 't Gooi.

Meer informatie over restaurant De Mangerie

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Mangerie

Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening.
Het eten was gewoon lekker niet bovengemiddeld. Pekingeend was nog iets te rauw. En sowieso was al het eten lauw.
Kleine porties, op zich genoeg, maar voor de prijs zou je wel wat meer verwachten. Dus maak of de porties groter, of de prijzen lager.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eten prima!

Stoelen zijn aan vervanging toe.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Onze reservering was niet bekend.
Reservering was niet doorgegeven aan het bedienend personeel. Er was gelukkig nog plaats voor ons.
Eten was weer geweldig lekker.
gerard J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Erg goede Chinees, modern en mooi opgemaakte borden. Anders dan de standaard Chinees. Hier krijg je echt kwaliteit voorgeschoteld. Het restaurant ligt buiten het centrum, was ook niet zo druk.
JW G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Kwaliteit helemaal prima, kwantiteit absoluut onvoldoende. Toen ik daar uw bediening op aan sprak, werd dat erkent en werd gewezen op het feit dat wij beter hadden kunnen afhalen omdat de porties dan groter zijn.
Wat een waanzin, en hoe makkelijk was het om ons als tevreden klanten te laten vertrekken...
Wij komen niet meer terug!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Schaf een nieuwe pinmachine aan om contactloos te betalen en of een mobiele.
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Fantastisch en heerlijk eten! Alles wordt mooi gepresenteerd en de service is geweldig. Een ruime keuze uit de menukaart met prachtige wijnen. Kom zeker gauw terug
albert P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten, jongste bediende maakte een nog wat onervaren indruk.
Dieuwerke K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Geweldige keuken. De kokkin heeft prijzen gewonnen en w.s. zeer terecht! De locatie van het restaurant is buiten het centrum, misschien daarom minder publiek, want het was voor een zaterdagavond erg rustig, terwijl dit restaurant echt een aanrader is.
Bediening heel attent, vriendelijk en vlot.
We waren er voor het eerst. Op aanraden een gevarieerd hoofdgerecht genomen, combinatie van alle gerechten. Alles smaakte zeer goed. Met wijn en nagerecht betaalden we afgerond p.p. € 40,-.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We moesten 45 minuten wachten voor het eerste gerecht kwam. Het excuus luidde dat het erg druk was. Naar mijn mening ligt de oorzaak bij de afhaal. Dat is daar kennelijk belangrijker dan het restaurant. Het restaurant was niet vol (80%) en dus te weinig capaciteit
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een chinees anders dan anderen. Voor bijgerechten moet je apart bestellen. Opzich prima, maar wel,iets aan de prijs. Het duurt wel lang voordat de gerechten doorkomen. En dit terwijl er maar drie tafeltjes bezet zijn. Personeel is zeer vriendelijk en correct.
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Bij binnenkomst word je aardig verrast. Het restaurant ziet er knus en schoon uit. De tafels staan ver genoeg uit elkaar. Tevens kan je hier afhalen maar daar heb je geen last van als je hier eet.
De bediening is erg jong maar enorm aardig.
Op een amuse hadden wij niet gerekend. Dit was gestoofd rundvlees. De smaak was goed maar het vlees was te taai.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren heerlijk. Heel zuiver en gelukkig werd er met mate van sojasaus gebruik gemaakt. Precies voldoende om de smaak te versterken en de gerechten niet te zout te maken.
Jammer dat (bijna) alle wijnen Frans zijn. Franse wijnen zijn uitgesproken en daar moet je van houden. Een aanrader is gebakken ijs. Echt heerlijk! Kortom, beslist de moeite waard om hier te eten.

Marina A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Aardig gegeten bij de Mangerie. Niet heel bijzonder of hoogstaand. We hebben er ietsjes meer van verwacht. De smaken waren veel hetzelfde. Voorgerecht de gefrituurde hapjes, niet speciaal, gewoon gefrituurde loempiaatjes e.d met een zoetzuur sausje. Een zelfgemaakt ander soya sausje had het bijvoorbeeld wat specialer en lekkerder gemaakt. Peking eend was wel heel goed bereid en smaakvol! Prijzen best aan de hoge kant vond ik, je betaalt al gauw met z'n 2en (voor en hoofd en wat drankjes) 75 euro. Wel een leuke sfeer en mooi ingericht. Het zal ook helemaal vol wat we toch niet hadden verwacht op een zondag met sneeuw en een restaurant wat niet in het centrum ligt (ondanks dat het Valentijn was).
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een echte aanrader om hier te gaan eten voor iedereen die niet van "traditioneel Chinees" houdt.
Erg leuk en lekker was ook de amuse die we kregen aangeboden. Gebakken buikspek ; heerlijk krokant gebakken.
Wij waren met 4 personen en hebben chinees fondue bestelt. Alles was super zacht van smaak, vers en we konden ook nog vlees of vis bij bestellen.
De bediening is vriendelijk (charmante gastvrouw met haar dochter) en niets is teveel, je voelt je thuis en welkom.
Dit was niet de eerste keer dat we bij De Mangerie gegeten hebben en zeker ook niet de laatste keer.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gezellige ambiance, vriendelijke bediening. In mijn beleving een restaurant met een Oosterse twist, geen typische Chinees restaurant. Daardoor wordt je wel verrast wat je op je bord krijgt, in positieve zin.
Minpuntjes: Bediening mag vaker checken of gasten nog iets willen drinken of nog iets willen bestellen. Gerechten waren heerlijk, maar het duurde vrij lang dat we iets kregen terwijl het niet druk was. En tenslotte is de rekening vrij pittig. 3,25 rekenen voor een simpel kopje koffie is wat overdone. Frisdrank ook 3 euro, te hoog naar mijn mening.
Grappig detail: iedereen die binnenkwam leek met oma/opa te komen.
HEIN F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Na het verbouwde restaurant is het nog aantrekkelijker om daar te eten. Verse Ingrediënten, attente bediening, niet een standaard chinees. Moeder en haar kinderen weten hoe je kwaliteit bereikt. Ook de vaste medewerkers zijn gastvrij. Ook het afhaal eten is prima. Ik haal hier regelmatig en is top, de loempia een aanrader in filodeeg en de wonton soep mmmmmmmmm.
Jessie H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Dit is absoluut geen standaard Chinees restaurant. De gerechten zijn altijd vers bereid, je proeft echt verschil! In het restaurant heb je de exclusievere gerechten die je nergens anders zo proeft. Service is top. Niet voor niks is dit restaurant al achttien jaar een begrip in Hilversum.
Jasper W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vaste plek om Chinees af te halen. Veel beter dan een standaard afhaal Chinees. Gerechten zijn met veel meer zorg samengesteld. Ook staan ze open om een gerecht te wisselen bij een combi-gerecht. Echt super lekker allemaal. Ik blijf hier mijn Chinees afhalen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Wat mij betreft een van de betere Chinese (afhaal) restaurants van Hilversum. 'Nederlandse' klassiekers als nasi goreng met sate, foe yong hai en gebakken banaan smaken voortreffelijk. Zou hier minder snel uit eten gaan vanwege de ongezellige ligging en inrichting van het restaurant, maar voor de afhaak helemaal prima!
debolle1949 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Prima afhaalchinees, maar als restaurant niet verrassend genoeg. M.i. zou wat vernieuwing geen kwaat kunnen.
De bediening is uitermate gastvrij en vriendelijk.
Het decor is zoals bij de meeste Chinese afhaalrestaurants.