De Mangerie/Houtrust

Heideweg 23 3829 BC Hooglanderveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Mangerie/Houtrust

Uitgebreid dineren in Amersfoort

Bij de Mangerie, restaurant van Houtrust in Amersfoort, kun je terecht voor heerlijke lunches, high-teas of diner. Iedere zondag serveren zij een brunch van 12.00 tot 15.00 uur. In de maanden van april tot oktober kun je gebruik maken van het mooie terras. De Mangerie is centraal gelegen en beschikt over een ruim eigen parkeerterrein.

Glas champagne

- High Tea 14:00 - 18:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
2 weken geleden hier heerlijk gegeten samen met mijn vriend, wij hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsbon. Uitgebreide 3-gangen lunch voor een mooi prijsje.
Vriendelijk personeel en het eten smaakte heerlijk, de borden waren mooi opgemaakt.
Genoeg parkeerplekken, kortom een aanrader!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere lunch gehad via de AH actie. Het eten was prima, vlotte bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Een sfeervol restaurant waar we zeker nog 's naar toe gaan.
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de lunch het 3-gangen menu voor €25. Een aanrader! Vooral de carpaccio was heerlijk en de tiramisu om van te smullen. Je hebt de hele middag een voldaan gevoel. Tafels met linnen lopers en lekker zittende stoelen die heel wat beter zaten dan de houten stoelen die je meestal in de horeca treft.
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere en gezellige lunch voor in het weekend. Qua hoeveelheid precies goed (Lunchparade): 3 gangen, maar niet te uitgebreid. Verwacht geen uren tafelen, maar even een redelijke snelle en goede lunch.
AA G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heb echt heerlijk gegeten...Vooral het kroketje was zalig :)...
Ik vond het erg gezellig daar en het personeel was heel aardig...
Echt de moeite waard om daar heen te gaan en de prijs is ook goed !!
Gonnie M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en in gezellige ambiance met fijne bediening. Goed eten voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
janny-boer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 4e keer met AH uit eten geweest dit seizoen en deze laatste was de beste: vriendelijk en gastvrij welkom, hetzelfde kan van de bediening worden gezegd. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. De keuze was prima: óf een keuze uit het 3-gangen menu, óf iets anders van de kaart maar dan met korting. Ook de aanwezigheid van vele andere gasten maakten de sfeer gezellig druk. We komen graag nog een keer terug.
GerdineV .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten met vrienden met de ah actie. Zowel keuze uit 3 gangen menu als van de kaart €25,- korting). Vriendelijke bediening.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekkere lunch gehad via de AH actie. Eten was goed bereid en portie erg ruim voor een lunch. Service attent en kindvriendelijk
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
voor de 2e keer gegeten via de AH actie. het terugkomen zeker waard. het restaurant verlengt zelf de actie om aan alle aanvragen te kunnen voldoen.
miquevwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben met z'n vieren lekker gegeten en gedronken. Prima! ???? We komen zeker terug, voor herhaling vatbaar. Ook zonder AH bon.
H G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het voorgerecht was uitstekend! Bij het hoofdgerecht was het vlees erg droog.
De bediening was erg matig wat niet ten goede kwam van het gastvrijheidsgevoel.
Zo zie je maar weer hoe belangrijk service is voor een geslaagde avond uit
EWB .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-aktie. Bediening is goed en vlot. Erg gezellig. We zijn hier vaker geweest, telkens prima kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug!
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben een leuke avond gehad in het restaurant. Goede keuze. Alleen het was erg druk. (goed teken). Het is geen overbodige luxe om wat één extra persoon aan te nemen in de bediening.
TinekeG .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima locatie, aardig personeel, heerlijk eten. Puntje: ze kunnen iets vaker vragen of je nog iets wil drinken. Ook gunstiger voor Houtrust lijkt me.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met z'n vieren van een (AH) diner genoten. Prima eten en duidelijke afspraken vooraf over het gebruik van de AH actiezegels. Alles was goed voor elkaar, hartelijk personeel. Vermoedelijk omdat het op zaterdag was, was het niet heel rustig maar ook weer niet storend. Voor herhaling vatbaar.
Eimert49 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is een prettig restaurant met prettige bediening. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. We hebben een aangename tijd gehad.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima gegeten. Ons voorgerecht was bijna verkeerd (kwamen lepels brengen voor soep die we niet hadden besteld) maar kwamen we dus tijdig achter. Helaas was de scholfilet gefrituurd en waren ze ons dessert vergeten.. En zo nog wat schoonheidsfoutjes van de ober. Het was erg druk, maar ondanks dat was het goed. Ligt ook voor een groot gedeelte aan het gezellige gezelschap waarmee ik uit eten ging!
D.A.L./ H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was heerlijk vertoeven bij De Mangerie/ Houtrust, vriendelijke bediening, prima hoeveelheid en ook nog geweldig lekker.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening en vlot geholpen. Wij komen zeker terug want het was gewoon erg goed. Dankjewel hiervoor!!!