De Mangerie/Houtrust

Heideweg 23 3829 BC Hooglanderveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Mangerie/Houtrust

Uitgebreid dineren in Amersfoort

Bij de Mangerie, restaurant van Houtrust in Amersfoort, kun je terecht voor heerlijke lunches, high-teas of diner. Iedere zondag serveren zij een brunch van 12.00 tot 15.00 uur. In de maanden van april tot oktober kun je gebruik maken van het mooie terras. De Mangerie is centraal gelegen en beschikt over een ruim eigen parkeerterrein.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
gebruik gemaakt van AH restaurantactie
+zeer vriendelijk personeel
+snelle bediening
+karaf kraanwater gratis :-):-)
+ je kon kiezen van de hele menukaart
+heerlijke aspergesoep,lekkere aardbeienparfait
-Kipspies was ietwat ondefinieerbaar,maar deze woorden komen uit de mond van een pietje peut wat vlees betreft.Ik had kipfilet verwacht,maar het waren kipdelen oid.Mijn partner heeft het in ieder geval wel gesmaakt en had nu het voordeel dat hij een dubbele portie kreeg.
+goede prijs kwaliteitsverhouding,hoewel ik dit bedrag er niet voor over had gehad als ik de kortingsbonnen niet had gehad.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gewoon erg lekker en gezellig gegeten, alles tip top in orde! Vriendeljke bediening, toiletten ook schoon en voldoende wc papier, altijd fijn als dat ook in orde is.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Niet pretentieus. Gewoon erg lekker eten en zeeeer vriendelijke bediening. Door de AH-actie zijn we hier terechtgekomen. We zijn blij dat we het ontdekt hebben!
W. B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben in dit restaurant heerlijk gegeten.Het was super.Zeer vriendelijke bediening en erg behulpzaam.We hadden carpaccio vooraf en kabeljauw als hoofdgerecht en eigengemaakt ijs met aardbeien en slagroom als nagerecht alles was heerlijk.Wij komen hier zeker terug.
Lourens B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij de Mancherie Houtrust in Hooglanderveen.
Wij hebben het als prettig ervaren, dat de gelegenheid wordt geboden om zelf een keuze te maken uit de uitgebreide kaart, waarbij een korting wordt gegeven van €25,00 op de rekening.
HarrydenOuden .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten met AH dinerkaarten, € 25 korting per kaart. Voorgerecht heerlijk, de steak lekker mals en tot slot smikkelen van de aardbeien parfait. Helemaal geslaagd.
Mary M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Na een fietstocht met de vriendengroep was dit onze dinner eindbestemming. AH menu was/is uitstekend zag er verzorgd uit.
L K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De gerechten zagen er goed uit en smaakte heerlijk. De bediening was prima. Ze kwamen allemaal even langs om te vragen of het smaakten.
Martina S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening, misschien hier en daar nog wat onervaren - de wijnglazen werden wel heel vol geschonken ???? Het Ah menu gaf voldoende keuze. Op een enkel schilletje na was de aspergesoep zalig. De kabeljauwfilet was goed bereid. De porties zijn overigens fors. De aardbeien na waren eenvoudig maar lekker. Kortom, met een Ah kaart niets te klagen.
Evelyne V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wij aten buiten, tafel was zonder placemats niet zo schoon vonden wij, zo op t hout. Ik had aspergesoep zonder asperges, wel stukjes schil in de soep.
Bediening was erg vriendelijk, mijn partner had kip die rosé was, maar dat bleek zo te horen, hij kon ook een ander gerecht krijgen als hij dat wilde.
Dus men deed wel z'n best. Wel jammer dat je voor je bon geen keuze menu hebt voor t bedrag van 45 euro,met z'n tweeen, nu werd 45 euro van het totaal bedrag afgetrokken. Misschien een idee dat toch in te voeren?
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
2 weken geleden hier heerlijk gegeten samen met mijn vriend, wij hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsbon. Uitgebreide 3-gangen lunch voor een mooi prijsje.
Vriendelijk personeel en het eten smaakte heerlijk, de borden waren mooi opgemaakt.
Genoeg parkeerplekken, kortom een aanrader!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere lunch gehad via de AH actie. Het eten was prima, vlotte bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Een sfeervol restaurant waar we zeker nog 's naar toe gaan.
Marj0 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de lunch het 3-gangen menu voor €25. Een aanrader! Vooral de carpaccio was heerlijk en de tiramisu om van te smullen. Je hebt de hele middag een voldaan gevoel. Tafels met linnen lopers en lekker zittende stoelen die heel wat beter zaten dan de houten stoelen die je meestal in de horeca treft.
AA G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heb echt heerlijk gegeten...Vooral het kroketje was zalig :)...
Ik vond het erg gezellig daar en het personeel was heel aardig...
Echt de moeite waard om daar heen te gaan en de prijs is ook goed !!
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekkere en gezellige lunch voor in het weekend. Qua hoeveelheid precies goed (Lunchparade): 3 gangen, maar niet te uitgebreid. Verwacht geen uren tafelen, maar even een redelijke snelle en goede lunch.
Gonnie M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en in gezellige ambiance met fijne bediening. Goed eten voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
janny-boer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Voor de 4e keer met AH uit eten geweest dit seizoen en deze laatste was de beste: vriendelijk en gastvrij welkom, hetzelfde kan van de bediening worden gezegd. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. De keuze was prima: óf een keuze uit het 3-gangen menu, óf iets anders van de kaart maar dan met korting. Ook de aanwezigheid van vele andere gasten maakten de sfeer gezellig druk. We komen graag nog een keer terug.
GerdineV .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten met vrienden met de ah actie. Zowel keuze uit 3 gangen menu als van de kaart €25,- korting). Vriendelijke bediening.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekkere lunch gehad via de AH actie. Eten was goed bereid en portie erg ruim voor een lunch. Service attent en kindvriendelijk
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
voor de 2e keer gegeten via de AH actie. het terugkomen zeker waard. het restaurant verlengt zelf de actie om aan alle aanvragen te kunnen voldoen.