De Mangerie/Houtrust

Heideweg 23 3829 BC Hooglanderveen Nederland Kaart

Over het restaurant De Mangerie/Houtrust

Uitgebreid dineren in Amersfoort

Bij de Mangerie, restaurant van Houtrust in Amersfoort, kun je terecht voor heerlijke lunches, high-teas of diner. Iedere zondag serveren zij een brunch van 12.00 tot 15.00 uur. In de maanden van april tot oktober kun je gebruik maken van het mooie terras. De Mangerie is centraal gelegen en beschikt over een ruim eigen parkeerterrein.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ronald D.
miquevwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben met z'n vieren lekker gegeten en gedronken. Prima! ???? We komen zeker terug, voor herhaling vatbaar. Ook zonder AH bon.
H G.
EWB .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-aktie. Bediening is goed en vlot. Erg gezellig. We zijn hier vaker geweest, telkens prima kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug!
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben een leuke avond gehad in het restaurant. Goede keuze. Alleen het was erg druk. (goed teken). Het is geen overbodige luxe om wat één extra persoon aan te nemen in de bediening.
TinekeG .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima locatie, aardig personeel, heerlijk eten. Puntje: ze kunnen iets vaker vragen of je nog iets wil drinken. Ook gunstiger voor Houtrust lijkt me.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met z'n vieren van een (AH) diner genoten. Prima eten en duidelijke afspraken vooraf over het gebruik van de AH actiezegels. Alles was goed voor elkaar, hartelijk personeel. Vermoedelijk omdat het op zaterdag was, was het niet heel rustig maar ook weer niet storend. Voor herhaling vatbaar.
Eimert49 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is een prettig restaurant met prettige bediening. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. We hebben een aangename tijd gehad.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima gegeten. Ons voorgerecht was bijna verkeerd (kwamen lepels brengen voor soep die we niet hadden besteld) maar kwamen we dus tijdig achter. Helaas was de scholfilet gefrituurd en waren ze ons dessert vergeten.. En zo nog wat schoonheidsfoutjes van de ober. Het was erg druk, maar ondanks dat was het goed. Ligt ook voor een groot gedeelte aan het gezellige gezelschap waarmee ik uit eten ging!
D.A.L./ H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was heerlijk vertoeven bij De Mangerie/ Houtrust, vriendelijke bediening, prima hoeveelheid en ook nog geweldig lekker.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening en vlot geholpen. Wij komen zeker terug want het was gewoon erg goed. Dankjewel hiervoor!!!
johnvh .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prijs kwaliteit oke.Ober kwam op tijd vragen of alles naar wens was
en vroeg zelf of we extra friet wenste.Stond later niet als extra op rekening
r W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
net gegeten bij dit restaurant. service was lekker snel omdat het rustig was maar de bediening kon veel beter. ze konden niet uitleggen wat ze nou eigenlijk serveerden ook de glazen waren niet bepaald schoon gezien de lipafdrukken van der vorige gasten er nog in stonden. het entrieur doet ook niet veel en hangt wat scheef hier en daar. het eten was oké voor een vreetschuur die gek is op kappertjes maar is het absoluut niet waard kwa prijs dat je er voor moet betalen. waren 72 euro kwijt voor 2 personen waar de 25 euro korting al van af was.... hier komen wij in ieder geval niet meer terug en raden het ook niemand aan gezien de prijs/kwaliteit verhouding.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! De gerechten zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk en creatief, zowel wat betreft de ingrediënten als presentatie.
De mensen van de bediening zijn zeer vriendelijk en voorkomend, je voelt je op je gemak!
Tussen de gangen door was precies voldoende tijd, het duurde niet te lang, maar de volgende gang kwam ook niet te snel.
En dat alles in een sfeervolle en mooie ambiance, compliment!
Dit restaurant is zeker een aanrader!
tvdhoogen1 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ben hier meer geweest en was zeer tevreden maar deze keer was het minder.
Oerhammetje en ossenhaas waren goed, de hertenbiefstuk was echter een belachelijk klein stukje wat met een hap naar binnen was te werken. De patat kwam veel te laat tov het hoofdmenu.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was heerlijk. De boontjes hadden warmer gemogen. Ook wat meer groenten (al is het maar wat salade), is aan te bevelen.
De bediening was vlot, ook werd er gevraagd of we er nog wat friet bij wilden. Dit maken we eigenlijk nooit mee, wel prettig. De extra friet werd niet in rekening gebracht.
Kortom; een aanrader!
veenhuizen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vaak geweest, alleen maar prettige ervaringen! Altijd vriendelijk personeel. Aanrader! Ook met feestdagen en brunches en high tea.
Vallee22hl G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een absolute aanrader, uitstekend eten, vriendelijke bediening en gezellige atmosfeer. Prijs-kwaliteitverhouding ook goed. Prima parkeergelegenheid. Kom er graag nogeens terug.