Over het restaurant De Mandemaaker

Van walking diner tot kookworkshop en hotel-faciliteiten.

Al tientallen jaren een begrip in Spakenburg! De Mandemaaker is binnen klassiek en fris ingericht terwijl je buiten op een groot terras aan een haventje reuring vindt. Dit restaurant biedt allerlei arrangementen zoals walking diners, aparte ruimtes voor zakelijke bijeenkomsten en een heel pakket aan kookworkshops van bereiden van vis tot black box.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Mandemaaker

Vanuit Amersfoort Bus 76 . Uitstappen bij bushalte Broerswetering in Sapkenburg
  • Kom je met de auto?
    Achter ons restaurant is een parkeerterrein met de naam Schansplein. U kunt daar gratis parkeren. Overige (gratis) parkeergelegenheden: Parkeergarage Oostpoort (50 meter lopen) en De Westmaat (250 meter lopen langs de haven door ons pittoreske dorp)
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Mandemaaker

Reinder C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Met Valentijn heerlijk gegeten bij de Mandemaaker. Drie gangen menu met een drankje vooraf en twee bijzondere amuses die al veel techniek van de chef toonden. Gerechten allemaal erg goed op smaak en een lust voor het oog. Ook zeer goede porties. Goede bediening die ook nog eens goed wijn kon adviseren bij de gerechten. Komen hier zeker terug. Absoluut aan te bevelen!
Tybald D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. We hadden een 5-gangen menu incl. bijpassend wijnarrangement. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en een genot voor het oog! Een compliment voor de kok Michelle! De wijnen waren ook spannend en heerlijk! Een speciale vermelding voor de bediening. Als je met zoveel passie over wijnen kan praten moet je erg veel van je vak houden. Dat merk je als klant!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Lange tijd geleden dat ik in dit restaurant gegeten heb. De ontvangst door de eigenaar was allerhartelijkst en de bediening was prima! We kozen voor een verrassingsmenu van 4 gangen. Dit beviel prima! Uiterst smaakvol en goede combinaties van diverse smaken. Een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heerlijk gegeten! 7 gangen diner met partner om wat te vieren.
Met 2 amuses erbij dus een hele avond vol met lekker eten.
Ik nam er ook een bijpassend wijnarrangement bij.
De bediening en de bijbehorende uitleg over de gerechten en wijnen was uitstekend.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heb met 12 mensen kook workshop gedaan en was super geregeld en heel erg gezellig, heerlijke gerechten gemaakt en genoten van heerlijke wijnen. Echt een aanrader om met een leuk gezelschap te gaan doen. het is leerzaam en je eet ook nog eens heerlijk verse producten!!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Voor een goed visgerecht ga je naar Spakenburg en dan met name naar De Mandemaaker! Twee maal gefileerde zeebaars en twee maal een gebakken zeetong van 400 gram met groentegarnituur, frites en salade waren goed van textuur. Als dessert kozen wij twee maal een grand dessert, een selectie van het huis en dat was een mooie afsluiting. Met een huiswijntje, een biertje en een tonic als begeleiding.
Sfeervolle ambiance, nette alerte bediening en parkeren (met moeite) achter het restaurant op een plein. Wij vonden wel de prijzen 10% te hoog. Ondanks de kleine bezetting van twee tafels van vier personen hebben we een mooie avond beleefd. Er zitten in Spakenburg enkele goede tot zeer goede restaurants. Dit is er een van.
Jip V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Zeer aangename lunch met twee vrienden. Zeer smakelijk op de huid gebakken snoekbaars. Met heerlijke sauvignon blanc. Mooie inrichting zonder stijf te zijn. Fijne bediening die ons goed bediende zonder het gesprek te onderbreken.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Perfect restaurant niet goedkoop maar . . . Je eet er wel verrukkelijk dus er mag wel voor betaald worden
Netty vd Haar .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was een "goedmakertje" voor een eerdere "slechte ervaring" in augustus. Deze keer was het erg rustig, 1 ander tafeltje met 4 personen was bezet. Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten. Het "vegetarische tuintje" was verrassend lekker. 3 van ons kozen voor verschillende wild/vleesgerecht en die waren super lekker. 1 van ons kreeg een enorme gebakken tongfilet op haar bord, het smaakte uitstekend. Het eten is goed en mooi opgediend. Het is dan een relatief duur restaurant, maar je krijgt wel wat bijzonders opgediend. Wel vinden wij de prijzen van de voorgerechten (te)hoog en ondanks de geringe bezitting, moesten we toch nog een keer vragen om het hoofdgerecht door te laten komen......
Henri B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Het was een goede keuze. De 3 gerechten waren lekker en compleet. Alle 3 gangen waren smaakvol gecombineerde gerechten. Ook de hoeveelheid was prima. Wat soms bij deze deals wel eens het laat afweten. Goed op temperatuur en gaarheid. Witvis was perfect gegaard. Alleen gnocchi bij het hoofd gerecht was niet echt lekker. Maar dat was slechts een klein iets. Verder goed en smaakvol gegeten.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hier gisteren prima gegeten met de AH-restaurantactie. Mooie gerechtjes (tonijn, schelvis en een mooi dessert). We zaten tenslotte niet voor niets in vissersdorp Bunschoten-Spakenburg! Goede ontvangst, helaas rustig in het restaurant. Leuk pleintje met allerlei eetgelegenheden.
MichelleM .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij de Mandemaaker! Het is en blijft een van mijn favoriete restaurants. Het maakt eigenlijk niet uit wat je van de kaart kiest, alles is met zeer veel zorg bereid en bevat mooie en nieuwe smaakcombinaties. En de gerechten zijn allen een klein kunstwerk op het bord. Zeer vriendelijke bediening en prettige sfeer. Ik kom zeker weer terug!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Uitstekende, vriendelijke en voorkomende bediening. Verrassende gerechten, mooi opgediend. Echt kwaliteit.
We hebben genoten van eten en entourage. Een zeer tevredenstellend restaurant. Alles klopte.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Dit restaurant verdient een gastvriendelijkheidsprijs. Dit wil je als je een avondje uit bent.
Daarnaast is de kwaliteit en de opmaak van het geserveerde eten bijzonder smakelijk en verzorgd. Een echte aanrader om hier te eten. De ambiance is zowel binnen als buiten sfeervol.
Machteld P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten, goede wijnsuggesties. De akoestiek is prima (in tegenstelling tot veel andere restaurants).
Jelles .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Meerdere keren in dit restaurant geweest. Nu met vrienden besloten om hier te gaan lunchen.
Wij hebben gekozen voor een 2 gangenlunch menu, incl. koffie. Voorgericht bestond uit gerookte heilbot en hoofdgerecht een pieterman. Beide de gerechten sfeervol opgemaakt met bijpassende sausen. Vis professioneels bereid. Met de vriendelijke en attente bediening hebben wij van onze lunch genoten.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een heel gezellig restaurant met vriendelijke eigenaar. De bediening was perfect. Het eten heerlijk, mooi opgemaakte borden en zeer smakelijk. Echt top. Het allerfijnste......ze schenken alcoholvrije wijn. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk. Echt een aanrader. Wij wonen niet in de buurt, maar gaan zeker terug. Voor ons een 9,9.
Josien H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk wijting en supermalse paling gegeten op het terras met uitzicht op de oude haven. Sfeervol en lekker. Prachtig opgemaakte borden.
Fijn P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Geweldig! We hebben van een heerlijke lunch genoten. Met gerookte heilbot als eerste gang en een op de huid gebakken zeebaars. Heel fijn van smaak en schitterend op het bord geserveerd. Mooi uitzicht op de museumhaven en botterwerf. Vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
N V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lunch op het terras (AH actie). Prettige bediening, 1 tafelgenoot was zwanger, gerechten zijn hier op aangepast zodat we allebei hetzelfde konden eten. Heerlijke heilbot en zeebaars gehad. Absolute aanrader!!