De Mandemaaker

Kerkstraat 103 3751 AT Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Mandemaaker

Van walking diner tot kookworkshop en hotel-faciliteiten.

Al tientallen jaren een begrip in Spakenburg! De Mandemaaker is binnen klassiek en fris ingericht terwijl je buiten op een groot terras aan een haventje reuring vindt. Dit restaurant biedt allerlei arrangementen zoals walking diners, aparte ruimtes voor zakelijke bijeenkomsten en een heel pakket aan kookworkshops van bereiden van vis tot black box.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Mandemaaker

Vanuit Amersfoort Bus 76 . Uitstappen bij bushalte Broerswetering in Sapkenburg
  • Kom je met de auto?
    Achter ons restaurant is een parkeerterrein met de naam Schansplein. U kunt daar gratis parkeren. Overige (gratis) parkeergelegenheden: Parkeergarage Oostpoort (50 meter lopen) en De Westmaat (250 meter lopen langs de haven door ons pittoreske dorp)
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant De Mandemaaker

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Het was weer geweldig.
Ik hoef geen uitgebreide review te maken; de bediening was prima en het eten fantastisch.........
Gryanne D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met onze firma hier gegeten na het botter varen wat ook door de Mandemaaker is verzorgd.
Geweldige dag gehad en goed verzorgd. Op de botter hadden we ook eten en drankjes die door hen werden verzorgd.
Enske .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Op donderdag 9 augustus hebben wij heerlijk gegeten in de Mandenmaker. Het eten was verrukkelijk, werd geserveerd op mooie borden en wij eerder prima bediend. Zeker een aanrader als je eens echt lekker wil eten!
Hks .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk geluncht, fijne en vriendelijke bediening, mooie vis gerechten, echt een aanrader. Komen wij zeker nog wel weer terug.
Corina B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig uitzicht en zeer vriendelijk klantgericht personeel. Aanrader!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten en zeer prettig geholpen,, prettig naturel,
Leuk gesprekje met de grote baas, inspirerend.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Voor liefhebbers van vis is dit restaurant een eldorado. Op het terras heb je uitzicht op oude vissersboten (die helaas niet meer worden gebruikt) en op je bord krijg je verse vis in kloeke porties. Zo hebben we genoten van ons voorgerecht: paling, zalm en garnaaltjes, mooi gerangschikt op het bord. Ook de verse makreel met kaffir en wasabi is erg smakelijk. Als hoofdgerecht krijgen we een verse Canadese kreeft uit het homarium, eenvoudig bereid met knoflookolie en Hollandaise saus. Erg lekker is ook de snoekbaars met paling.
Hartelijke, deskundige bediening, die de indruk weet te wekken dat ze zelf ook genieten van alles wat uit de keuken komt. Redelijke prijzen.
Marjan P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Op het terras, zit je toch wel erg dicht op elkaar.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Prima service, heerlijk eten. ik kan iedereen dit restaurant met zeer vriendelijke en professionele bediening aanraden.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Als je de referenties leest en de gemiddelden ziet, dan denk je dat het onmogelijk is. Maar het klopt allemaal. Wat een heerlijk eten en een leuke, goede en kundige bediening. Een absolute aanrader. Dank jullie wel.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
het hoofdgerecht, wiwi/botter, zou aangevuld moeten worden met wat frieten, wij vonden het,erg kaal.
voor het andere was het goed.
Connie H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Zaterdagavond zijn we heerlijk verwend bij dit gezellige en gastvrije restaurant. Het 5 gangen menu was heerlijk, met verrassende gerechtjes en daarbij dronken we een wijnarrangement. De wijnen waren ook verrukkelijk en ook daar was over nagedacht. De bediening is zeer vriendelijk! Altijd voor herhaling vatbaar.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Gezellig en behulpzaam personeel. Heerlijke gerechten en van alles zeker voldoende.
Puck P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fijne vriendelijke bediening. Heerlijk eten. Voldoende ruimte tussen de tafels. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader.
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten! In de Mandemaaker hangt een relaxte sfeer en de bediening heeft z'n zaakjes goed voor elkaar. Qua gangen positief verrast, zoals voorgaande keren.
evdajoha .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Tweede Paasdag genoten van een 5-gangendiner.
Complimenten voor de kok over de veganistische gerechten die op verzoek bereid waren. De mede tafelgenoten namen het gewone diner.
Het is zeer aan te raden als je veganistisch eten wil om naar de Mandemaker te gaan. Heb het wel vantevoren gemeld.
Zeer gevarieerde gerechten met goede uitleg door een zeer vriendelijke gastvrouw.
Advies gegeven om op de website te vermelden dat er ook vegetarisch/veganistisch gekookt kan worden.
Al met al met ons gezelschap een zeer fijne avond gehad.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Vandaag heerlijk geluncht bij restaurant Mandemaaker. De bediening was erg vriendelijk.
José H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hebben hier met een feestelijke brunch de 90e verjaardag van onze moeder gevierd met een groep van 21 personen. We kregen een aparte eetzaal met feestelijk gedekte tafel in een mooie ambiance inclusief prachtig wanddecor van historisch Spakenburg.
De bediening was uitstekend en de gerechten voortreffelijk!
Elk gerecht was een waar kunstwerk! Het maakte dat deze verjaardag voor mijn moeder en voor alle gasten onvergetelijk is!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wij hebben gelunchd bij de Mandemaaker. Daarbij een tartaar van zeebaars en een tongschar gegeten. Zeer de moeite waard. Vis was erg vers, bo
rden waren opgemaakt als prachtige schilderijtjes, maar het belangrijkste: bijzonder smakelijk en verrassend. Mooie witte wijn erbij en goede koffie na afloop. Klein puntje van aandacht: de appeltaart was aan de koude kant. Verder dikke complimenten!
Josien H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellig geluncht met een groep van 10 personen. Een ruimte een beetje apart van het restaurant zelf waar we prettig in onze eigen sfeer konden tafelen. Het eten was heerlijk en zag er ook prachtig uit. Ook de bediening was erg aangenaam.