De Mandemaaker

Kerkstraat 103 3751 AT Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Mandemaaker

Van walking diner tot kookworkshop en hotel-faciliteiten.

Al tientallen jaren een begrip in Spakenburg! De Mandemaaker is binnen klassiek en fris ingericht terwijl je buiten op een groot terras aan een haventje reuring vindt. Dit restaurant biedt allerlei arrangementen zoals walking diners, aparte ruimtes voor zakelijke bijeenkomsten en een heel pakket aan kookworkshops van bereiden van vis tot black box.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Mandemaaker

Vanuit Amersfoort Bus 76 . Uitstappen bij bushalte Broerswetering in Sapkenburg
  • Kom je met de auto?
    Achter ons restaurant is een parkeerterrein met de naam Schansplein. U kunt daar gratis parkeren. Overige (gratis) parkeergelegenheden: Parkeergarage Oostpoort (50 meter lopen) en De Westmaat (250 meter lopen langs de haven door ons pittoreske dorp)
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Maandag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Mandemaaker

Henri B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Het was een goede keuze. De 3 gerechten waren lekker en compleet. Alle 3 gangen waren smaakvol gecombineerde gerechten. Ook de hoeveelheid was prima. Wat soms bij deze deals wel eens het laat afweten. Goed op temperatuur en gaarheid. Witvis was perfect gegaard. Alleen gnocchi bij het hoofd gerecht was niet echt lekker. Maar dat was slechts een klein iets. Verder goed en smaakvol gegeten.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hier gisteren prima gegeten met de AH-restaurantactie. Mooie gerechtjes (tonijn, schelvis en een mooi dessert). We zaten tenslotte niet voor niets in vissersdorp Bunschoten-Spakenburg! Goede ontvangst, helaas rustig in het restaurant. Leuk pleintje met allerlei eetgelegenheden.
MichelleM .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten bij de Mandemaaker! Het is en blijft een van mijn favoriete restaurants. Het maakt eigenlijk niet uit wat je van de kaart kiest, alles is met zeer veel zorg bereid en bevat mooie en nieuwe smaakcombinaties. En de gerechten zijn allen een klein kunstwerk op het bord. Zeer vriendelijke bediening en prettige sfeer. Ik kom zeker weer terug!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Uitstekende, vriendelijke en voorkomende bediening. Verrassende gerechten, mooi opgediend. Echt kwaliteit.
We hebben genoten van eten en entourage. Een zeer tevredenstellend restaurant. Alles klopte.
Hennie B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Dit restaurant verdient een gastvriendelijkheidsprijs. Dit wil je als je een avondje uit bent.
Daarnaast is de kwaliteit en de opmaak van het geserveerde eten bijzonder smakelijk en verzorgd. Een echte aanrader om hier te eten. De ambiance is zowel binnen als buiten sfeervol.
Machteld P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gegeten, goede wijnsuggesties. De akoestiek is prima (in tegenstelling tot veel andere restaurants).
Jelles .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Meerdere keren in dit restaurant geweest. Nu met vrienden besloten om hier te gaan lunchen.
Wij hebben gekozen voor een 2 gangenlunch menu, incl. koffie. Voorgericht bestond uit gerookte heilbot en hoofdgerecht een pieterman. Beide de gerechten sfeervol opgemaakt met bijpassende sausen. Vis professioneels bereid. Met de vriendelijke en attente bediening hebben wij van onze lunch genoten.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een heel gezellig restaurant met vriendelijke eigenaar. De bediening was perfect. Het eten heerlijk, mooi opgemaakte borden en zeer smakelijk. Echt top. Het allerfijnste......ze schenken alcoholvrije wijn. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk. Echt een aanrader. Wij wonen niet in de buurt, maar gaan zeker terug. Voor ons een 9,9.
Josien H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk wijting en supermalse paling gegeten op het terras met uitzicht op de oude haven. Sfeervol en lekker. Prachtig opgemaakte borden.
Fijn P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Geweldig! We hebben van een heerlijke lunch genoten. Met gerookte heilbot als eerste gang en een op de huid gebakken zeebaars. Heel fijn van smaak en schitterend op het bord geserveerd. Mooi uitzicht op de museumhaven en botterwerf. Vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
N V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lunch op het terras (AH actie). Prettige bediening, 1 tafelgenoot was zwanger, gerechten zijn hier op aangepast zodat we allebei hetzelfde konden eten. Heerlijke heilbot en zeebaars gehad. Absolute aanrader!!
Odette B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wat een top restaurant! Van het begin tot het eind word je in de watten gelegd door de bediening. Zo hoort het te zijn. Super lekker verse vis gegeten. Mijn complimenten.
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Viscombinatie gegeten.kleine porties zowel de vis als de groentes.
De hoeveelheid saus was te groot, vooral als de smaak te overheersend wordt ervaren. Het gerecht zwom in de saus.
De proeverij als dessert was smaakvol.
Opzich niet prettig dathet nodig is een dessert te nemen omdat je nog trek hebt na het hoofdgerecht.
Bieke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten met onze dansgroep, na het optreden op de 'Spakenburgse dagen'. Heel prettige bediening, goede ontvangst, zeer verzorgde maaltijd, vlotte afspraken kunnen maken vooraf (belangrijk als je met een groep reserveert).
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lange wachttijd. Service niet erg hartelijk.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Afgelopen vrijdag met de bewoners van Het Seminarie uit Amersfoort genoten van een overheerlijke lunch.
Super gastvrij ontvangst.
Keurig rekening gehouden met dieet wensen van onze bewoners. De culinaire lunch was voor ons allemaal een verrassing van smaken en kleuren.
Een plek om zeker een keer naar terug te gaan.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gisteren heerlijk verrassingsmenu gegeten. Snel contact met onbekende, maar wel gezellige mensen op het terras. Bediening was spontaan met als uitblinker Patricia. Wat een topper voor de horeca. Zeldzaam. Wij hebben genoten. Gr. Jeroen en Monique uit Zelhem
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren heerlijk verrassingsmenu gegeten. Gezellige mensen ontmoet op het terras. Bediening was goed met als uitblinker Patricia. Wat een topper en aanwinst voor de horeca. Zeldzaam. Wij hebben genoten. Gr. Jeroen en Monique uit Zelhem
jaco D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren super lekker gegeten bij de mandemaaker, zeetong was top.
bediening was goed met een prachtig uitzicht over de oude haven.