De Mandarijn

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Mandarijn

Wytse D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heel vriendelijk bediening en de eten was prefect!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
restaurant en afhaal zijn samen ,dit komt de sfeer niet ten goede, daarom vind ik dit geen " restaurant"
er waren 3 tafelrjesbezet, en dat voor 2e kerstdag. iedereen daar in de buurt weet al dat dit geen echt " restaurant" is, merr afhaalgeschikt.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was prima, maar de prijs hoog, voor een Chinees restaurant.
‘Wilt u kroepoek’.....ook weer 4 euro.
Beter moeten denken.....o, het wordt niet zomaar neer gezet.
Modern ingericht maar we gaan daar niet meer naar toe.
Dan maar weer eens afhalen.
C V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was zeer rustig. Klein, sober ingericht. Leuke meubels, maar verder niet sfeervol.Het was koud. Vriendelijke bediening. Gerechten werden heel snel opgediend. Ik weet natuurlijk niet of dat altijd zo is, want het was rustig.
Eten was goed. Ik schrok wel ene beetje van de prijs. Voor m'n idee is chinees eten echt niet zo prijzig! In dat geval zou de kwaliteit veel beter moeten zijn!
r.4.8 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooi gezellig restraurantje
Ziet er allemaal keurig uit
Personeel heel vriendelijk
Wij hebben heerlijk gegeten
En komen zeker terug
Top
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een etentje bij de Chinees, dat was lang geleden. Door de AH-actie, konden we uit een beperkte kaart kiezen. Ik nam als voorgerecht tomatensoep, die was echt heel lekker, en mijn man een deeghapje met kip. Smaakte ook goed. Als hoofdgerecht kipfilet in echt scherpe saus en gefrituurde tongfilet. Nasi en mihoen (tegen meerprijs) erbij. Alles bij elkaar lekker, maar teveel. Gelukkig mochten we het restant mee naar huis nemen. Nagerecht een dame blanche en een sorbet. Prima menu voor goede prijs.
Muziek was wat eentonig. Inrichting strak, goede stoelen maar de kleuren waren donker (bruin, zwart met als kleurige touch een rode waxinelichthouder).
Bediening snel en vriendelijk.
Voor een vrijdagavond was het erg rustig. Drie tafeltjes bezet. Afhaalgedeelte liep beter.
Jammer dat je langs de afhaal moet lopen voordat je in het restaurant komt.
Samenvatttend voor een prima prijs gegeten, maar de sfeer zou iets warmer mogen.
Carla G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De tomatensoep is heerlijk, met heel veel kip. Tjap tjoy met garnalen, kip en ossenhaas was
voortreffelijk. De Dame Blanche maakte deze heerlijke maaltijd compleet.
Een aanrader we gaan zeker terug.
We werden vriendelijk ontvangen, en de bediening was goed.
We vonden het restaurant wat inrichting betreft wat tegen vallen.