De Mandarijn

Meer informatie over restaurant De Mandarijn

r.4.8 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Mooi gezellig restraurantje
Ziet er allemaal keurig uit
Personeel heel vriendelijk
Wij hebben heerlijk gegeten
En komen zeker terug
Top
RdM .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een etentje bij de Chinees, dat was lang geleden. Door de AH-actie, konden we uit een beperkte kaart kiezen. Ik nam als voorgerecht tomatensoep, die was echt heel lekker, en mijn man een deeghapje met kip. Smaakte ook goed. Als hoofdgerecht kipfilet in echt scherpe saus en gefrituurde tongfilet. Nasi en mihoen (tegen meerprijs) erbij. Alles bij elkaar lekker, maar teveel. Gelukkig mochten we het restant mee naar huis nemen. Nagerecht een dame blanche en een sorbet. Prima menu voor goede prijs.
Muziek was wat eentonig. Inrichting strak, goede stoelen maar de kleuren waren donker (bruin, zwart met als kleurige touch een rode waxinelichthouder).
Bediening snel en vriendelijk.
Voor een vrijdagavond was het erg rustig. Drie tafeltjes bezet. Afhaalgedeelte liep beter.
Jammer dat je langs de afhaal moet lopen voordat je in het restaurant komt.
Samenvatttend voor een prima prijs gegeten, maar de sfeer zou iets warmer mogen.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De tomatensoep is heerlijk, met heel veel kip. Tjap tjoy met garnalen, kip en ossenhaas was
voortreffelijk. De Dame Blanche maakte deze heerlijke maaltijd compleet.
Een aanrader we gaan zeker terug.
We werden vriendelijk ontvangen, en de bediening was goed.
We vonden het restaurant wat inrichting betreft wat tegen vallen.