De Mandarijn

Biesbos 1 3332 EC Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Mandarijn

RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Eten was prima, bediening was goed georganiseerd. Jongere bediening had een vrolijke, vriendelijke uitstraling, de 'ouderen' keken alsof ze toe waren aan hun pensioen.
Maar er werd goed voor onze groep van 10 man gezorgd. Prijs/kealiteit in goede verhouding met elkaar. Tip: neem geen noga bij de koffie/thee, tenzij je je tandarts wilt bezoeken!
Jan001 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Dit is al jarenlang onze vaste Chinees! Het eten is altijd erg goed. De zaak is niet zo heel lang geleden overgenomen. Dit is helaas wel te merken. We kwamen niet alleen voor 't eten maar ook voor de gezelligheid bij Kenneth en zijn vrouw. Gelukkig is zijn vrouw nog wel steeds werkzaam in de zaak. Die andere vrouw (nieuwe eigenaar) is ook aardig, maar spreekt slecht Nederlands en we begrijpen elkaar dan ook niet altijd. Dus voor echt goed Chinees eten is dit adresje zeker aan te raden, zolang de vrouw van Kenneth er ook is voor de gezelligheid!
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Al jarenlang mijn vaste adres voor Chinese gerechten. Eigenlijk altijd valt de keuze op de redelijk standaard maandmenu's, maar die zijn dan ook erg goed.
Dc10dennis .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Een van de betere chinezen van de regio
Heerlijk gegeten, knoflook kip en peking eend, grote garnalen en iets met veel groente was heel erg lekker, chinees eten in zwijndrecht ? Ga naar de mandarijn
Slagmeulen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Al de nodige jaren een begrip in Zwijndrecht "De Mandarijn". Deze keer in het restaurant met zijn drietjes gegeten. De geroosterde peking eend smaakte uitstekend evenals de kipgerechten en de bami speciaal, niet te zout zodat je zelf mede de smaak kunt bepalen. De bediening was vlot en vriendelijk. Lekker eten voor een vriendelijke prijs.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Mijn standaard chinees waar ik afhaal. Zeer lekkere Chinese (vernederlandst) gerechten. Wel wat prijzig voor de porties, maar het smaakt allemaal zeer goed. De bediening is alleen behoorlijk chagrijnig. Het eten maakt dat weer goed
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Op 2e Kerstdag naar de chinees maar eerst even met vrienden en de kinderen gebowld. Zelf uitermate belabberd gespeeld maar dit terzijde. Bij binnenkomst in De Mandarijn, door de eigenaar, heel vriendelijk ontvangen en begeleid naar de gereserveerde tafel. Een voor een chinees ietwat kleine entourage met een voorspelbare inrichting. Vrijwel direct werden de eerste drankjes opgenomen en gebracht, tegelijkertijd werd de menukaart in veelvoud verdeeld. Een bescheiden kaart maar wel met allerhande variëteiten. Allen bestelden we verschillende spijzen dus konden we van elkaar proeven. Ik moet zeggen stuk voor stuk even smakelijk. Het was gezellig druk en alle tafels waren inmiddels bezet. Een sjofele en vriendelijke bediening, kinderen kregen extra aandacht. Als u aan de gewoonlijke massa wil ontsnappen dan kunt u hier in alle rust Chinezen.
Lilaliu .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Fijne (nederlandse) chinees om af te halen, ze zijn vriendelijk en het eten smaakt altijd goed. Eten in het restaurant is ook prima, helaas zijn de potjes thee niet gratis.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
De lekkerste chinees van Zwijndrecht en omstreken. De Mandarijn is redelijk bekent in Zwijndrecht, één van de redenen is dat het restaurant al meer dan 15+ jaar bestaat! Ik heb samen met me vriendin de Peking eend genomen (er zijn verschillende variante, ik had met hoi-sin saus en me vriendin met 5 verschillende kruiden genomen) en het was heerlijk! Waarschijnlijk de lekkerste Peking een die ik ooit op heb. Enigste na-deel is de locatie, je kijkt namelijk uit op een parkeerplaats, dus plekje aan het raam is niet de beste keuze. De interieur is wel in de chinezen-style dus dat verbetert de situatie weer een beetje.
Al en al, als je eens trek hebt in chinees is dit the place to be!