Over het restaurant De Mallemok

De Mallemok is een sfeervolle kop-rompboerderij daterende uit 1822, wat in 1970 is omgebouwd tot restaurant. De boerderij ligt in het mooie stadje Sloten wat een van de Elfsteden is.

Brasserie de Mallemok heeft een gevarieerd keukenteam die voornamelijk werkt met producten uit de omgeving. Met een diverse keuken biedt de Mallemok verschillende mogelijkheden op het gebied van dineren. U kunt zelf bepalen of u kiest om verrast te worden met 3 t/m 6 gangen. Naast het verrassingsmenu serveren we ook ons à la carte menu, ook in het naseizoen, met telkens wisselende seizoen gerechten.

Meer informatie over restaurant De Mallemok

Maandag t/m zondag: 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Mallemok

JKees N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Kwamen voor AH restaurant actie, gereserveerd via Iens, restaurant doet echter niet mee.
Bediening is chaotisch, lang wachten, wel lekker.
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De keer dat ik er was, was het tamelijk druk en vermoedelijk daardoor lange wachttijd voor het eten.
De beloofde schaal met frietjes kwam pas na een herinnering van onze kant en toen ons bord al leeg was.
Voor het overige een redelijke maaltijd en redelijke prijs kwaliteit verhouding. Sfeervolle locatie met vriendelijk
personeel.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Buitenterras is super..binnen wat gedateerd.
L D V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Fijne bediening. Eten ruim voldoende. Denken mee en....huisdieren zijn ook van harte welkom.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het was een hete dag geweest en het terras zat behoorlijk vol, maar dan nog is dat onvoldoende excuus voor de lange tijden dat mensen op hun eten moesten wachten. De hele avond geklungel van bestellingen die wel opgenomen maar niet gebracht werden. Verder voelden wij ons enorm op het verkeerde been gezet door de foto’s op de site met prachtig opgemaakte borden: zeg maar gerust ‘fancy food’. Ter plekke: bistrokaart met dito presentatie. Niets mis mee maar wees daar eerlijk over op je website en op de foto’s op Iens
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
gezellig restaurant met heerlijk eten en uitstekende bediening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prima kaart met voor elk wat wils: van hamburgers tot Thaise curry, van stoofpotje tot saté. Het eten was smakelijk bereid en de bediening vriendelijk. Mooi terras met ernaast een speeltuintje voor de kleintjes.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Lunch. Kwaliteitsbeoordeling dan wat lastiger maar werkelijk heerlijke mosterdsoep en lekkere salade waarin de ingrediënten (natuurlijke producten) goed tot hun recht kwamen. Ontspannen sfeer.
Wierd W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We waren beter gewend na de vorige keer
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker op het terras gezeten. Carpaccio was heerlijk. Witte wijn (Viognier) was heerlijk en de saté was prima. Personeel vriendelijk. Dorpje is ook leuk om doorheen te lopen.
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk eten en prachtige locatie. 31 augustus vieren wij hier onze bruiloft. Gisteravond was een leuk voorproefje.
Vooral het toetje was heerlijk !
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Wij belden om 6 uur om te vragen of er nog plek was op eerste paasdag en kregen te horen dat er om half 8 plek voor ons was. Toen wij om half 8 kwamen bleek het restaurant niet eens half vol te zijn en waren veel tafels ook niet ingedekt.We konden ook niet ontdekken of er te weinig personeel was, het personeel hield zich meer met elkaar bezig dan met de gasten en had tijd zat om te kletsen. Het voorgerecht van langzaam gegaard buikspek was vooral zout en niet zacht genoeg gegaard, dus taai. De hamburger die mijn partner had was redelijk maar kan stukken beter, de beloofde side- dishes werden niet gebracht. De kip curry van mezelf was wat flauw en dus ook niet bijzonder. Omdat het eten niet meeviel hebben we geen dessert genomen en zijn meteen vertrokken. Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo hoog scoort of was misschien die avond de vaste kok ziek??
Geachte mevrouw de Beurs,

Allereerst hartelijk dank voor uw recensie. Het spijt ons erg te lezen dat u niet tevreden bent weggegaan. In het rustige Sloten is net weer het seizoen geopend met Pasen, dus altijd weer wennen aan een nieuwe menukaart en vooral een geheel nieuw team, wat nog geïnstrueerd moet worden. We danken uw hartelijk voor uw opmerkingen en zullen hier zeker ook iets mee doen. Graag zou ik u willen vragen voor uw email adres zodat ik u naast de reeds aangeboden wijntjes een passend voorstel kan doen om hopelijk nog eens terug te komen op een ander moment.
U mag dit sturen naar info@mallemok.nl, dan komen we hier heel graag op terug.
Tijdens de dagevaluatie begrepen wij wel dat u heeft aangegeven de curry niet te hebben gegeten aangezien u zich niet lekker voelde.We hopen dat u zich op dit moment weer beter voelt.

Met vriendelijke groet,

Martrude de Bruijn
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Omdat we altijd heerlijk in de Mallemok hebben gegeten , hebben we er voor gekozen om ook gebruik te maken van de catering mogelijkheid. We kregen ruim 30 gasten en dan wil je wel iets goeds aanbieden. Het buffet werd mooi ingedekt en idereen was vol lof. Alles huisgemaakt, o.a.romige mosterdsoep, smaakvolle tomatensoep, een hoogte punt was wel het langzaam gegaarde varkensvlees. (Uit de green egg) Onze gasten zijn dan ook zeer tevreden huiswaarts gegaan.
I. W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Na er al vaker heerlijk te hebben gegeten nu met vrienden mijn verjaardag bij de Mallemok gevierd. Wederom erg lekker gegeten, altijd voor ieder wat wils!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hele vriendelijke mensen, de amuse was echt lekker, De rest van de gerechten waren echt onder de maat was. Het was Indonesische avond. Slechte rendang, hele vieze makreel in bananenblad, en meer smakeloze gerechten. Alleen de kip was lekker. Jammer want het personeel was echt goed, maar je komt natuurlijk voor het eten
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
goede sfeer en als je vroeg boekt, is het heel rustig, maar als je wat later komt is het heerlijk vertoevenen gezellig
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten! Nog nooit zo lekker gegeten als bij de Mallemok. Erg vriendelijk personeel. Zit erg gezellig! Wij komen zeker vaker!
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Weer helemaal zoals het bij de Mok hoort. Het verrasings menue was zeer geslaagd.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk 4-gangen verrassingsmenu gegeten, als altijd uitstekend van kwaliteit met mooie smaken en goede combinaties. b.v. Bloemkoolsoep met kastanjes en lokale kaas, kaas bitterbal en ras-al-hanout tonijn
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hier met een stel collega's gegeten . Gekozen voor het verrassingsmenu. En verrast werden we. Heerlijke gerechten en prachtig opgemaakte borden. Het hoofdgerecht met zwijn en hert met verschillende bereidingswijze klaar gemaakt. Heerlijk. Ook het dessert met o.a. huisgemaakt perenijs. Voor een aantal collega's was dit de eerste kennismaking met de Mallemok maar zeker niet de laatste keer