Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • glas prosecco van het huis
      carpaccio van gerookte ham
      dessert van de chef
      ---

Over het restaurant De Maatschappij

Het totaalplaatje

Waar te beginnen? Groepen, feestjes, catering, een heuse carpaccio show... De Maatschappij is echt van alle markten thuis. De originele klassiekers komen al heel wat jaren voor een zachte prijs de keuken uit. En als bedankje aan bestaande of toekomstige gasten kun je hier op de derde dinsdag van de maand -mits gereserveerd- aanschuiven bij een gratis buffet!

Meer informatie over restaurant De Maatschappij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Maatschappij

Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben met z'n twee heerlijk genoten van alles wat op tafel kwam. Kwalitatief gewoon top. Niks negatiefs over te melden. De aankleding zou wellicht iets minder bar, en meer restaurant kunnen zijn. Maar ach, dat is persoonlijk.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gezien de actieprijs perfect. Anders prijs kwaliteit redelijk .
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Geweldige bediening en het eten van hoge klasse en kwaliteit.
Het prettige van dit restaurant is de uitgebreide voorlichting over het menu.Er werd ook uitgebreid gevraagd naar dieet en of bepaalde voorkeuren.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Dit is echt een aanrader. Gezellig en zeer plezierig personeel. De sfeer op het terras was perfect een heerlijk ratjetoe van allerlei mensen. Het eten wat werd geserveerd was top. Echt een aanrader, de prijs kwaliteit is prima. We waren met 5 personen ieder met een lach op het gezicht en met een voldaan gevoel naar het theater ter afsluiting. Het was een perfect begin van de avond. Bedankt voor de goede start.
Debora G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Het voorafje, brood met smeersel was oké, maar met het hoofdgerecht ging het echt mis.
Als je vis van de dag bestelt verwacht je dat die vers is. Nee, dus.
Op het bord lag ook groente, de courgette was verzadigd met vet. Alles dreef in een plas boterachtige saus, die langzaam, tijdens het half opeten van het bord (verder kwamen we niet), splitste in olie en gele saus.
De bediening was vriendelijk. Beloofd werd ons commentaar door te geven aan de keuken.
Johnny D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk cafe restaurant in scheveningen waar iedereen elkaar kent. Geweldige bediening en een leuke sfeer. In de namiddag gezellig wezen borrelen, hierbij kwamen ze constant langs met heerlijke hapjes. Vervolgens ook nog een hoofdgerecht gegeten. Ook dit werd goed verzorgd en was erg lekker. Zeker een aanrader als je op bezoek bent in scheveningen.
Ina R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Een enthousiaste eigenaar die graag zijn zaak aan ons liet zien. Gemoedelijk en hier en daar een grapje. En heerlijk gegeten. Super!
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben fantastisch lekker gegeten, vriendelijk personeel én niet duur! Mijn zoon had een burger en ik de vis van de dag met ravioli. Daarna nog het chocoladetaartje met ijs. Alles was heerlijk! Daar gaan we vaker eten!
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Jammer. Een gemiste kans
Met de Hema bon: 3 gangen diner voor twee vanavond na van te voren gebeld en gereserveerd te hebben gegeten
Per telefoon werd ons verteld: we gaan voor u een lekker 3 gangendiner samenstellen.
We werden hartelijk ontvangen en mochten voor het voor en hoofdgerecht kiezen uit 3 mogelijkheden. Mooi aanbod en heerlijke gerechten. Na het hoofdgerecht werd ons als nagerecht de Crème brûlée aangeboden.Mijn partner vindt dit heerlijk ik echt niet.. ik mocht een koffie in de plaats hiervan bestellen. Wat een domper...
Van te voren had ik recensies gelezen over dit restaurant had er hoge verwachtingen van Dit was voor 2 gangen prima. de 3e gang zeker niet waard.
Als je meedoet aan deze actie 3 gangen voor 2 personen voor 59,=.
Mag je een keuze uit nagerechten verwachten. Dus nogmaals geen reclame dus een gemiste kans.
Carlo N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Geen opmerkingen, alles was prima.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en bediening is top zeker een aanrader
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Aanrader prijs/kwaliteit, gezellige gelenheid en goede bediening
M.L Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten was heerlijk en service naar behoren.
Wij hadden van onze avond genoten!
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Gegeten tijdens hipfest.
Gezellige sfeer, lekker eten.
Prima bediening.
Genoten
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De maatschappij is een hele gezellige en lekkere plek om te eten. Wij hebben er met het gezin en aanhang gegeten (totaal 9 personen). We zijn aan de bar ontvangen waar we bij de borrel al heerlijke hapjes kregen. Onder andere: stokbrood met Filet American, heerlijke olijven, kaasjes en nootjes. Vervolgens aan tafel heerlijk gegeten. Door de heerlijke borrelhapjes geen voorgerecht meer hoeven nemen. Als hoofdgerecht de tonijn steak - teriyaki - sesam. Heerlijk bereid. Verder werd er genoten van de vegetarische schotel, maatschappij burgers, gamba's en steak. Eigenlijk waren alle hoofdgerechten even goed. De wachttijd was prima en de bediening was erg vriendelijk en kundig.
De toetjes waren iets minder. De chocolademousse met bonbons was erg lekker, maar veel te groot en machtig. De andere toetjes waren het nét niet. De smaak viel tegen na het heerlijke hoofdgerecht. Zo was de kokos met pecannoten vooral heel veel kokos en weinig pecan. Terwijl de combinatie juist zo lekker is. Verder weinig te klagen! Echt een aanrader!
Peggy S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst, prettige bediening. Lekker eten. Was erg gezellig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten met z'n 3n, kabeljouw, eend en steak, mooi opgediend en bereid zoals t hoort, zeer de moeite waard om terug te komen, ook prima bediening, gewoon n gezellige tent , Hans
joira .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten,pure eerlijke producten! Vriendelijke Bediening .daarna kan je ook nog aan de gezellige bar na borrelen. Wij komen graag weer teug .....
joira .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten , prijs kwaliteit goed ! Echt waar voor je geld eerlijke mooie verse producten, mooi opgedient bediening vriendelijk .daarna gezellig na borrelen.