De Maatschappij

Keizerstraat 67 2584 BC Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant De Maatschappij

Het totaalplaatje

Waar te beginnen? Groepen, feestjes, catering, een heuse carpaccio show... De Maatschappij is echt van alle markten thuis. De originele klassiekers komen al heel wat jaren voor een zachte prijs de keuken uit. En als bedankje aan bestaande of toekomstige gasten kun je hier op de derde dinsdag van de maand -mits gereserveerd- aanschuiven bij een gratis buffet!

Meer informatie over restaurant De Maatschappij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Erg kort
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een zeer aangename verassing. de geserveerde gerechten waren zeer goed van samestelling en smaak. De combinaties waren zeer goed en ook het toetje was een goede en verassende smaak combinatie. De verassing is dan ook dat je in een beetje achteraf liggende kroeg zo'n geweldige smaaksentatie beleefde en dat ze het AH concept zo goed hebben ingevuld dat ze zich zo wel kunnen profileren dat er bekendheid komt. Wij komen zeker terug en zullen deze gelegenheid zeker aanbevelen.
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Wat i echt een ieder aan zou willen raden is de Scheveningse vissoep. Erg goed! Verder leuke bediening. Een 'echte Scheveninger', stug maar ook erg vriendelijk! En een jonge, maar ervaren Horcaman, iemand met gevoel voor service. Erg leuk hier geweest te zijn.
Mh95 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ons diner bestond geheel uit verrassingen. Alle gerechten vielen bij ons in de smaak; niet te grote porties en van goede kwaliteit. We werden geholpen door een professionele gastheer, we voelden ons welkom! Zeker een aanrader en voor ons een extra reden om nog eens voor een verrassingsmenu te kiezen. Complimenten!
Yara M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig! Gebruik gemaakt van de AH-actie en we kregen i.p.v. het beloofde 5-gangen diner een 7-gangen! Ze hebben uitstekend rekening gehouden met de dieetwensen en een prachtig menu samengesteld.
De medewerkers waren zeer vriendelijk en erg vlot! We hebben heerlijk gegeten en een super avond gehad.
Ik gun iedereen deze ervaring.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op deze vrijdagavond, vergezeld van een Zwitsers echtpaar, hebben wij een voortreffelijk 5-gangen (met extra's) mogen genieten. Gerechten van prima kwaliteit, decoratief opgemaakt en uitgeserveerd door zeer vriendelijk personeel. De toestemming voor het ophangen van ballonnen voor een komende surpriseparty werd keurig gevraagd en natuurlijk gegeven. Vandaar enig rumoer, maar....dit werd ruimschoots vergoed door de zeer vriendelijk aangeboden "koffie van het huis". De Maatschappij wordt door ons van harte aanbevolen en onze Zwitserse vrienden zullen dit thuis opgetogen verhalen. Bedankt en ga zo door !!!
Wim van Smoorenburg, Den Haag.
Waterdruppeltje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leaker gegeten, kregen tussen tussen de verschillende gangen een Klein tussendoortje. Een vriendelijke en gastvrije service .
Jordi D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mijn vrouw en ik waren hier gisteren vanwege de restaurantactie van AH. Helaas waren wij niet tevreden over de gerechten die wij geserveerd kregen. Dit hebben wij ook aangegeven aan het bedienend personeel maar hier werd niets mee gedaan. Het was kennelijk druk geweest door de Scheveningsche historische week en dit had invloed op de kwaliteit van de maaltijden. Ook was het menu aangepast, niet ten goede.
De soep leek kant-en-klaar en de ballen waren borrelballen uit de fabriek. Voor het diner waren de meeste onderdelen ook kant en klaar uit een pakje. Als nagerecht hadden wij maar koffie genomen.
Al met al hadden wij geen goede ervaring met deze eetgelegenheid.
GabenJeen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Erg prettig om ondanks de AH-actie toch uit alles te kunnen kiezen met verrekening. Gezellig gezeten en goed gegeten. Prima bediening.

Enige minpuntje: rommelige en onoverzichtelijke stapel menubladen.
Janlemain .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Ah restaurant actie 3 gangen diner gegeten met 4 personen. Het was mogelijk tegen bijbetaling af te wijken. De voorgerechten waren prima, maar de ossenhaas-specialiteit viel tegen en de andere hoofdgerechten waren extreem overdadig. De nagerechten waren prima en op leuke wijze geserveerd. Buitengewoon vriendelijke en snelle bediening. De zaak bestaat uit drie totaal andere gedeelten plus een leuk maar klein terras.
Malbisa .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gezellig en betaalbaar eetcafe.
Ligging is leuk door doorloop naar t strand.
T personeel is uiterst vriendelijk en meedenkend.
T is prima qua prijs/kwaliteit verhouding en wordt leuk opgediend.
Aanrader!
Cas9999 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gegeten via de AH actie. Dat was een standard menu we hebben van de kaart gegeten waardoor het wel duurder werd. Maar al met al een leuke avond, bediening gezellig en vriendelijk. Eten was goed, ossenhaas aan de kleine kant dat was jammer. Sla was niet vers, maar gamba;'s en ook zeker het toetje erg lekker. AL met al een zeer leuke en lekker ervaring.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie en we zin blij dat u met de 1 persoon eet gratis actie van de AH een lekkere en gezellige avond heeft gehad. Het verhaal van de ossenhaas en de sla vinden we niet zo leuk. Tot 7 dagen in de week komt onze groentenjuwelier verse groentes en sla brengen dus uw opmerking is een beetje vreemd mbt de grote van de ossenhaas neem ik aan dat u 1 van onze populaire duo gerechten heeft geprobeerd de grote van de ossenhaas is altijd rond de 200 gram en bij een duo gerecht 100 gram plus natuurlijk gamba's of kipfilet of...
We zien u graag een keer terug met of zonder ah actie om nogmaals te komen genieten.

Met vriendelijke groet

De maatschappij.
Scheveningen70 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We hebben gegeten met de ah actie. Was heel goed lekker en ruim genoeg. Ook de bediening was perfect. Dat is hij altijd bij de Maatschappij want we komen ook vaak zonder aktie eten. Nou wilde we weer reserveren met de AH maar de eigenaar zei dat hij er voorlopig even klaar mee was. Hij vond dat de mensen het eten niet op de juiste waarde inschatten, hij krijgt van de gast voor een 3 gangen menu nog geen 10 euro (normaal 20) bij de Albert Heijn actie en dan moet hij per persoon ook nog 3 EURO in leveren voor de reservering, das 7 euro voor drie gangen, daar kan je het bij appie niet voor inkopen. We gaan wel zonder bon eten hoor !
Marjaspruitdemos .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gezellige tent in de leuke Keizerstraat. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon heel lekker eten, ruime porties, vriendelijk personeel op een leuke locatie
Debra_romswinckel .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben hier gegeten via de Shell actie. Eten was super, bediening was top, niet duur, vonden alleen de inrichting niet zo mooi, maar dat is een smaak kwestie. Komen zeker terug als we weer is in Scheveningen zijn.
Ckristel1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Het eten was niet heel bijzonder. We zaten alleen in het restaurant. De zaak kon ook wel een kleine opknapbeurt gebruiken. Personeel was vriendelijk.
Ik zal het niet aanraden aan vrienden.
Dj.dejong .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Tja, wij kwamen met de Shell bonnen en namen een menu (met bijbetaling voor de ossenhaas). Uiensoep en vissoep waren smakelijk, maar wel eenvoudig. Mayonaise kwam erbij voor 1 euro. Ons voorstel om ipv het dessert koffie te nemen, bleek niet geaccepteerd toen we bij de rekening 5 euro voor twee espresso moesten bijbetalen. Maar ja, we hadden Shell bonnen en een mens moet toch ergens van leven. De bediening was verder allervriendelijkst.
Swaerts44 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Wij werden heel leuk ontvangen , we kregen een tafeltje heerlijk buiten,
We konden eten wat we wilden, en we kozen natuurlijk de Scheveningse Vissoep en de Ossenhaas was overheerlijk. Een kleine bijbetaling voor bepaalde gerechten en voor een extra voorgerecht. Lekker wijntje erbij. De bediening was leuk en attent, er was zelfs tijd voor een praatje.
Hartelijk dank, tot een volgende keer.
Francis K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij komen regelmatig bij eetcafe De Maatschappij in de Keizerstraat. Dit altijd zeer gezellige eetcafe valt vooral op door de vriendelijke en goede service van de eigenaar en het personeel. De prijs / kwaliteit verhouding van het eten is dik in orde. De Maatschappij doet zijn naam eer aan door 1 x per maand iedereen gratis te laten weten! Bij lekker weer zit je heerlijk op het terras.
Pvsuchtelen .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heten was via de Shell aktie. Het was erg lekker, ruim voldoende. Heel vriendelijmk personeel en een leuke geste vonden wij de kleine appentizers tussendoor.
Alleen het nagerecht vonden wij met ons vieren íets te koud opgediend. Maar wél erg lekker en verrassende combinaties.