De Maatschappij

Keizerstraat 67 2584 BC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De Maatschappij

Het totaalplaatje

Waar te beginnen? Groepen, feestjes, catering, een heuse carpaccio show... De Maatschappij is echt van alle markten thuis. De originele klassiekers komen al heel wat jaren voor een zachte prijs de keuken uit. En als bedankje aan bestaande of toekomstige gasten kun je hier op de derde dinsdag van de maand -mits gereserveerd- aanschuiven bij een gratis buffet!

Meer informatie over restaurant De Maatschappij

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

joira .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
joira .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten , prijs kwaliteit goed ! Echt waar voor je geld eerlijke mooie verse producten, mooi opgedient bediening vriendelijk .daarna gezellig na borrelen.
Gillienne A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De sfeer en alles was goed! Het meest teleurstellend waren de gerechten, bij het voorgerecht kregen we bij de salade wat groente chips die uit de pak kwam, de soep was lauw warm, de borden van het hoofdgerecht waren koud en daardoor was de saus ook gelijk koud. De gerechten waren niet echt wauw.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De meeste gerechten waren restaurantwaardig.
De schelp met garnalen vonden wij beiden ontzettend zout
De eendebout was van 1 pers. niet goed gaar en taai
Voor een eetcafé vonden we de prijs pittig.
Heidy S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben bij de Maatschappij gegeten met de AH actie, Het werd tot onze stomme verbazing een 7 gangen diner!! Heerlijk gegeten zeer afwisselende gerechten, Het eten was perfect klaargemaakt met heel veel smaak. Complimenten aan de kok. Voor herhaling vatbaar om daar nog een keertje te gaan eten.
Maarten-48 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heb het 5-gangen surprise menu van AH genomen. Alle 5 gangen waren apart en bijzonder smakelijk, wij waren aangenaam verrast. Bediening was correct, vriendelijk en snel
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Super eten. Bij de aanblik van het restaurant verwacht je niet zulk kwalitatief verrassend goed eten. We namen het vijf gangenmenu, en we ontvingen nog meer. Ook glutenvrij was het verrukkelijk. Vriendelijke bediening. Kortom, we hadden een heerlijke avond.
Oda B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Uitstekend 7 gangen diner met ah bon. Zeer plezierig en gastvrij. De moeite waard om terug te komen. Het heet een eetcafé, restaurant zou veel meer op zijn plaats zijn!!
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een geweldig goed en verrassend vijf gangen verrassingsmenu voorgeschoteld gekregen naar aanleiding van de AH Restaurantactie. Na een matinee van de Lion King was dit de kers op de taart!!!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een zeer aangename verassing. de geserveerde gerechten waren zeer goed van samestelling en smaak. De combinaties waren zeer goed en ook het toetje was een goede en verassende smaak combinatie. De verassing is dan ook dat je in een beetje achteraf liggende kroeg zo'n geweldige smaaksentatie beleefde en dat ze het AH concept zo goed hebben ingevuld dat ze zich zo wel kunnen profileren dat er bekendheid komt. Wij komen zeker terug en zullen deze gelegenheid zeker aanbevelen.
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Wat i echt een ieder aan zou willen raden is de Scheveningse vissoep. Erg goed! Verder leuke bediening. Een 'echte Scheveninger', stug maar ook erg vriendelijk! En een jonge, maar ervaren Horcaman, iemand met gevoel voor service. Erg leuk hier geweest te zijn.
Mh95 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ons diner bestond geheel uit verrassingen. Alle gerechten vielen bij ons in de smaak; niet te grote porties en van goede kwaliteit. We werden geholpen door een professionele gastheer, we voelden ons welkom! Zeker een aanrader en voor ons een extra reden om nog eens voor een verrassingsmenu te kiezen. Complimenten!
Yara M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig! Gebruik gemaakt van de AH-actie en we kregen i.p.v. het beloofde 5-gangen diner een 7-gangen! Ze hebben uitstekend rekening gehouden met de dieetwensen en een prachtig menu samengesteld.
De medewerkers waren zeer vriendelijk en erg vlot! We hebben heerlijk gegeten en een super avond gehad.
Ik gun iedereen deze ervaring.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Op deze vrijdagavond, vergezeld van een Zwitsers echtpaar, hebben wij een voortreffelijk 5-gangen (met extra's) mogen genieten. Gerechten van prima kwaliteit, decoratief opgemaakt en uitgeserveerd door zeer vriendelijk personeel. De toestemming voor het ophangen van ballonnen voor een komende surpriseparty werd keurig gevraagd en natuurlijk gegeven. Vandaar enig rumoer, maar....dit werd ruimschoots vergoed door de zeer vriendelijk aangeboden "koffie van het huis". De Maatschappij wordt door ons van harte aanbevolen en onze Zwitserse vrienden zullen dit thuis opgetogen verhalen. Bedankt en ga zo door !!!
Wim van Smoorenburg, Den Haag.
waterdruppeltje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leaker gegeten, kregen tussen tussen de verschillende gangen een Klein tussendoortje. Een vriendelijke en gastvrije service .
Jordi D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mijn vrouw en ik waren hier gisteren vanwege de restaurantactie van AH. Helaas waren wij niet tevreden over de gerechten die wij geserveerd kregen. Dit hebben wij ook aangegeven aan het bedienend personeel maar hier werd niets mee gedaan. Het was kennelijk druk geweest door de Scheveningsche historische week en dit had invloed op de kwaliteit van de maaltijden. Ook was het menu aangepast, niet ten goede.
De soep leek kant-en-klaar en de ballen waren borrelballen uit de fabriek. Voor het diner waren de meeste onderdelen ook kant en klaar uit een pakje. Als nagerecht hadden wij maar koffie genomen.
Al met al hadden wij geen goede ervaring met deze eetgelegenheid.
GabenJeen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Erg prettig om ondanks de AH-actie toch uit alles te kunnen kiezen met verrekening. Gezellig gezeten en goed gegeten. Prima bediening.

Enige minpuntje: rommelige en onoverzichtelijke stapel menubladen.
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Ah restaurant actie 3 gangen diner gegeten met 4 personen. Het was mogelijk tegen bijbetaling af te wijken. De voorgerechten waren prima, maar de ossenhaas-specialiteit viel tegen en de andere hoofdgerechten waren extreem overdadig. De nagerechten waren prima en op leuke wijze geserveerd. Buitengewoon vriendelijke en snelle bediening. De zaak bestaat uit drie totaal andere gedeelten plus een leuk maar klein terras.
malbisa .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gezellig en betaalbaar eetcafe.
Ligging is leuk door doorloop naar t strand.
T personeel is uiterst vriendelijk en meedenkend.
T is prima qua prijs/kwaliteit verhouding en wordt leuk opgediend.
Aanrader!
cas9999 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gegeten via de AH actie. Dat was een standard menu we hebben van de kaart gegeten waardoor het wel duurder werd. Maar al met al een leuke avond, bediening gezellig en vriendelijk. Eten was goed, ossenhaas aan de kleine kant dat was jammer. Sla was niet vers, maar gamba;'s en ook zeker het toetje erg lekker. AL met al een zeer leuke en lekker ervaring.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie en we zin blij dat u met de 1 persoon eet gratis actie van de AH een lekkere en gezellige avond heeft gehad. Het verhaal van de ossenhaas en de sla vinden we niet zo leuk. Tot 7 dagen in de week komt onze groentenjuwelier verse groentes en sla brengen dus uw opmerking is een beetje vreemd mbt de grote van de ossenhaas neem ik aan dat u 1 van onze populaire duo gerechten heeft geprobeerd de grote van de ossenhaas is altijd rond de 200 gram en bij een duo gerecht 100 gram plus natuurlijk gamba's of kipfilet of...
We zien u graag een keer terug met of zonder ah actie om nogmaals te komen genieten.

Met vriendelijke groet

De maatschappij.