De Maaspoort

Maasstraat 20 5361 GG Grave Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Maaspoort

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Tijdens een zonnige fietstocht geluncht bij eetcafe de Maaspoort in Grave. Op een van de terrassen van de horecadriehoek was het goed toeven. De bediening was vrolijk en goed. Nu nog de kwaliteit. Wat kun je van een eetcafe verwachten? We bestelden eerst soep. Een verrukkelijke huisgemaakte vissoep en een even lekkere uiensoep. Daarna een salade gebakken camembert (was jammer genoeg gefrituurd) en een prima carpaccio. Samen met een goed glas rose en een Floreffe tripel een uitstekende lunch met een mooie prijs-kwaliteitverhouding. Voor herhaling vatbaar.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hebben een happen en stappen dag gedaan en we kwamen als tweede bij café de Maaspoort.
We kregen de keuze uit tomatensoep en uiensoep. Allebei de soepen waren aan de pittige kant. Ook vonden we de keuze wat 'exotisch' omdat niet iedereen deze soepen lust (handiger was bijvoorbeeld een groentesoep wellicht). We hebben nog kruidenboter besteld, deze was aan de zoute kant. Omdat we nog een eind terug moesten (dat dat eind dubbel zo lang was als stond aangegeven, wisten we toen nog niet, dat is een ander verhaal) hebben we ook nog bitterballen besteld. Er stond op de kaart dat het er 10 zouden zijn, maar omdat we met zn 3en waren kregen we er 12. Dat vond ik wel netjes. De dame achter de bar bood ons nog aan om de waterflesjes te vullen voor de lange weg terug. Dat was erg attent van haar.
ps. 'Decor' was erg leuk, omdat er een heel goede dixieband buiten aan het spelen was! :)
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op het terras van de Maaspoort plaatsgenomen. Vrijwel meteen stond de bediening naast onze tafel, Ik wilde een bijzonder biertje en omdat ik de bierkaart nog niet goed gezien had, zei ik dat ik eerst nog even op de kaart wilde kijken, voordat ik bestelde.
Waarschijnlijk mag dat niet, want daarna moesten we telkens extreem lang wachten, voordat de bediening langskwam. Ook al gaven we een seintje en reageerde de bediening dat ze het gezien hadden, toch kwamen ze pas na lange tijd de bestelling opnemen. Dat was bij elke bestelling zo. We hadden gelukkig de tijd en besloten ons niet te ergeren, hoewel het gedrag van de dames van de bediening ronduit onbeschoft was.
Ik bestelde een hamburger xxxL. 10,95 euro. Ik kon kiezen uit patat of aardappelkroketjes, ik nam de kroketjes. De hamburger was inderdaad heel groot, er zat saus bij, uitjes en sla, het smaakte goed, het broodje was wel erg zacht, de kroketjes goed, mayonaise 0,50
Een Augustijn Blond was 3 euro, maar de meeste biertjes duurder, maar niet te hoog geprijsd.
De prijs/kwaliteit is prima, maar de leiding moet de dames van de bediening misschien eens aanspreken op hun gedrag, ik had iets anders verwacht van de Brabantse gastvrijheid.