De Luytervelde

Jo Goudkuillaan 11 5626 GC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Luytervelde

Mooie balans

Hier kennen ze het geheim van echt genieten en dat wordt maar al te graag gedeeld met alle gasten. Echt genieten doe je namelijk pas als alles klopt: het eten, de wijnen, het gezelschap en de sfeer. Gastvrouw Karin Smits en Chef-kok Leon Bogers verwelkomen je dan ook graag in dit smaakvolle stukje Eindhoven.

Meer informatie over restaurant De Luytervelde

Uitmuntend
9,3
René D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
was zoals altijd gewoon goed
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben genoten van de uitstekende service en kwalitatief heerlijke gerechten!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Goed verzorgde lunch in de prachtige tuin van de Luytervelde
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Dit adres wil ik iedereen aanbevelen! Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en heerlijke gerechten!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was erg lekker en de gerechten bijzonder.
De bediening was prettig , de zaak zelf een tikje luidruchtig.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wat een aangename verrassing! Mooie kaart met veel variatie en originele receptuur. Erg smakelijk en buitengewoon mooi opgediend. Prettige bediening. Echt een aanrader. Ik kom zeker terug.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Stijlvol Top restaurant met dito eten en bediening !
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Ter gelegenheid van onze trouwdag hier gaan eten op een dinsdag en tot onze verbazing was het restaurant bijna leeg. Even vreesden we dat dit zou zorgen dat het tempo van serveren hoog kwam liggen, wat tot het tussengerecht ook wel zo was, maar omdat er later nog een stelletje binnen kwam lopen zakte het toen gelukkig wat in. We hebben ons laten verrassen en kregen de heerlijkste gerechten met zeer goed passende wijnen. Met name de visgerechten konden ons bekoren, wat een smaakvolle creaties!
Buiten het heerlijke eten was de sfeer zeer relaxt en werden we echt gastvrij ontvangen; terwijl we onze fietsen nog aan het parkeren waren werd de deur al voor ons geopend. Dat is heel prettig binnenkomen!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Echt geamuseerd worden door amuses. Fantastisch! eindelijk weer eens heerlijk verrast worden. Mooie kaart met goede kwaliteit gerechten. Eten in een fijn decor. We komen zeer zeker terug.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Topavond !
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een heerlijk verrassend viergangenmenu met wijnarrangement.
Peggy N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
In dit restaurant gegeten na een positieve aanbeveling van een collega! Zeker geen spijt van gekregen. Prima ontvangst! Gastvrouw vrolijk en relaxt, zeker (en wat ons betreft gelukkig) niet formeel en stijf! Gekozen voor het 7-gangen verrassingsmenu! Zeer zeker geen spijt van gekregen, mooi opgemaakte borden, heerlijke combinaties! Bediening alert, maar zeker niet dwingend aanwezig. Als minpunt zou ik alleen aan willen dragen dat we vonden dat de gerechten elkaar wel erg snel opvolgden (7 gangen in ruim 2 uur, vinden wij veel te vlug). Nu geen opmerking over gemaakt, gaan we bij een volgende keer (en die gaat er absoluut komen) echter wel doen!
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Fijne plek om gasten uit te nodigen en ze kennis te laten maken met een beleving op het gebied van gastvrijheid en heerlijk eten.
Joan T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fantastische vriendelijke service, er wordt erg goed naar je wensen geluisterd en die hadden we nogal wat! Het eten is ongelooflijk lekker en wordt mooi gepresenteerd. Het enige minpuntje zou ik de inrichting van het restaurant noemen. Maar dat is uiteindelijk ook een kwestie van smaak! Ik vond het weer een bijzonder prettige ervaring en we gaan zeker nog eens.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wat een fantastisch restaurant is dit! Ambiance bijzonder gemoedelijk. Personeel is heel attent en snel. We hebben gekozen voor een gangen menu. Voorgerecht tartare van tonijn. Prachtige textuur en smaak. Tarbot met kreeft als tussen gerecht, een plaatje. Hert als hoofdgerecht, uitstekend.
Tia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Een meer dan prima locatie voor een bijzondere familie aangelegenheid. Top!
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het was geweldig!
Grotegenieter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Mooi weer om op het terras te dineren. Attente bediening, met een wilswaar iets oppervlakkige toelichting op de wijnen. Zeer smakelijk en mooi opgediende gangen van het verrassingsmenu. Al met al was het een feestje om in De Luytervelde te zijn.
Dmoonen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gisteren hebben we heerlijk gegeten in restaurant de Luytervelde in Acht.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie plek aangewezen in hun prachtige tuin.
Het eten was als een schilderijtje gepresenteerd. Goede combinaties en de smaak was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Afgelopen week weer bij De luytervelde gaan eten met mijn partner. We kregen een tafel toegewezen in de prachtige tuin. We hebben aan het begin van de avond aangegeven rustig aan te willen doen zodat we de hele avond konden tafelen, dit werd goed opgepakt! De gastvrouw is een charmante, vriendelijke vrouw met hart voor de zaak. Als afsluiter hebben we het nieuwe 'Tony's Chocolony' dessert besteld en dit was echt overheerlijk! Alles was nog beter dan verwacht, jullie zien ons snel weer!