De Luytervelde

Jo Goudkuillaan 11 5626 GC Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Luytervelde

Mooie balans

Hier kennen ze het geheim van echt genieten en dat wordt maar al te graag gedeeld met alle gasten. Echt genieten doe je namelijk pas als alles klopt: het eten, de wijnen, het gezelschap en de sfeer. Gastvrouw Karin Smits en Chef-kok Leon Bogers verwelkomen je dan ook graag in dit smaakvolle stukje Eindhoven.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Luytervelde

• : Privé parkeerterrein (gratis)

Maandag t/m Vrijdag

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Luytervelde

Eugene C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het was een feestelijke lunch met een perfecte ambiance
Loes R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We hadden een heerlijke familie-avond. Gerechten waren voortreffelijk. Bediening vriendelijk en gastvrij.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Al jaren van plan. Nu eindelijk geweest en het was zeker de moeite !
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Vanavond hebben we bij de Luytervelde weer ontzettend bijzonder mogen dineren. De Luytervelde staat voor ons al jaren symbool voor fantastisch culinair eten. Zonder twijfel één van de beste restaurants van de wijde omgeving.

Inmiddels zijn we al enkele tientallen keren gast geweest, en dat heeft nooit teleurgesteld. De gerechten en amuses worden stuk voor stuk prachtig en origineel geserveerd, en zijn telkens weer een heuse smaakbeleving.

Gastvrouw Karin en het personeel zijn altijd uiterst vriendelijk en vakbekwaam, maar ook niet te formeel. Bij elk gerecht en elke amuse wordt kort verteld wat je op je bord hebt liggen. Ook speciale wensen gaan zij niet uit de weg, en bij elke gang wordt op verzoek een bijzondere en bijpassende wijn geserveerd.

We kijken alweer uit naar de volgende zomer, zodat we weer in de prachtige tuin kunnen lunchen en dineren.
John T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Deze week met een klant van mij daar gegeten, de eerste keer. Ben intussen verschillende keren ook in sterrenrestaurants te gast geweest, maar De Luytervelde kan zich daar moeiteloos aan meten. Ben eigenlijk wel benieuwd waarom Michelin dit restaurant niet honoreert met een ster.
Tijdens de lunch een 5-gangen amuse menu genomen met bijpassende witte en rode wijn. Elke gang was meer dan uitstekend. Gastvrij, prettig ingericht, vriendelijke bediening. Alleen verwacht je wat mij betreft van een restaurant met een dergelijke allure dat de chef nog even aan tafel komt op wat uit te leggen.
Zou dat het verschil kunnen zijn met een sterrentent? Zou wat mij betreft het verschil niet mogen zijn, maar ikzelf let ook wel op dat soort details.
Omdat de rest zonder uitzondering top was, kom ik hier graag een volgende keer terug.
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij, 5 personen, hebben hier van het " verrassingsmenu " genoten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Mijn moeder werd gisteren 85 jaar en ter ere van haar verjaardag zijn gaan eten bij de Luytervelde. Vanuit de bediening is aan de verjaardag van mijn moeder ruimschoots aandacht besteed, waarvoor dank. We hebben gekozen voor het 4 gangs verrassingsmenu. De gerechten waren prima op elkaar afgestemd en voldoende. De bediening was keurig en erg attent. Kortom: We hebben heerlijk gegeten en de Luytervelde is zeker aan te bevelen.
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het duurde voor ons iets te lang, was ook vol waardoor dit kan gebeuren, tuin is mooi en rustig, verkeer Boschdijk bijna niet te horen, eten was super heerlijk, zeer prijzige rekening (ook de drank) waardoor we de vergelijking met een sterrenrestaurant gingen maken, maar dat is een andere categorie, niet vergelijkbaar, GROOT MINPUNT: eigenaresse, schijnbaar heet ze Karin volgens de recensies, zat constant met haar handen haar haren goed te doen, viel onze kinderen als 1e op, en pakte daarna de borden met eten , tip: Wellicht bediening volle borden aan de jongens overlaten of wat haarspray bij de kapper vragen.
vandergraaf D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Echt een openbaring als Rotterdammer in Eindhoven. Kwaliteit eten fantastisch en onze bediening aan tafel was zeer persoonlijk, vrolijk en we voelden ons welkom. Echt een aanrader
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Een prachtig restaurant met een mooie tuin en romantisch terras. De culinaire gerechten zijn echte kunstwerken!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
heerlijk gegeten en professionele, viendelijke bediening
Marie J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het was geweldig! Genoten met de lunch in de tuin. Karin en team bedankt! We zullen snel weer terugkomen. Grechten zijn vernieuwend met heerlijke smaken.
Marie J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Geweldige plek om te lunchen. Parkeren kan voor de deur en een enorme tuin waar je helemaal tot rust komt. Karin en team bedankt!
Amanda J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten en met deze zonnige dagen weer in de mooie tuin gezeten
Rosita V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Thom S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Onze eerste ervaring in dit restaurant. Zeker een aanrader!
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Uitstekende kwaliteit. Het was een feestje hier te kunnen eten. Zeer gastvrije ontvangst en top bediening. Kom hier zeker gauw terug.
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was echt super!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Voor de tweede keer mijn verjaardag gevierd bij De Luytervelde. Wederom verrassend, gezellig en heerlijk. Kortom: Top! Sinds vorig jaar weer duidelijk verbetert en weer naar een hoger niveau. Tot volgend jaar!
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier donderdag 12 oktober geluncht. Bij binnenkomst kregen we een verfrissende cocktail die bestond uit een combinatie van grapefruit, knetterpop en oester. Dit was heerlijk!!! Toen een 2 luik van amuses: Chili sin carne met een schuim van mais en een pompoensoepje met lemongrass. Het voor- en hoofdgerecht wat volgde waren plaatjes en een lust voor de mond. Het dessert: Peche Melba 2018 met spongecake van viooltjes was hemels, alles klopte hier aan. Dit menu vergezeld van zeer goede service door gastvrouw Karin en haar zoon, zeggen wij: Michelin wordt wakker, dit is STERWAARDIG !!!!