Over het restaurant De Luytervelde

Mooie balans

Hier kennen ze het geheim van echt genieten en dat wordt maar al te graag gedeeld met alle gasten. Echt genieten doe je namelijk pas als alles klopt: het eten, de wijnen, het gezelschap en de sfeer. Gastvrouw Karin Smits en Chef-kok Leon Bogers verwelkomen je dan ook graag in dit smaakvolle stukje Eindhoven.

Meer informatie over restaurant De Luytervelde

Uitmuntend
9,2
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Stijlvol Top restaurant met dito eten en bediening !
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Ter gelegenheid van onze trouwdag hier gaan eten op een dinsdag en tot onze verbazing was het restaurant bijna leeg. Even vreesden we dat dit zou zorgen dat het tempo van serveren hoog kwam liggen, wat tot het tussengerecht ook wel zo was, maar omdat er later nog een stelletje binnen kwam lopen zakte het toen gelukkig wat in. We hebben ons laten verrassen en kregen de heerlijkste gerechten met zeer goed passende wijnen. Met name de visgerechten konden ons bekoren, wat een smaakvolle creaties!
Buiten het heerlijke eten was de sfeer zeer relaxt en werden we echt gastvrij ontvangen; terwijl we onze fietsen nog aan het parkeren waren werd de deur al voor ons geopend. Dat is heel prettig binnenkomen!
van der Biest N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heb lekker gegeten met de hele familie. Echt een aanrader om met de hele familie te gaan eten. We zullen dit vaker gaan doen
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Echt geamuseerd worden door amuses. Fantastisch! eindelijk weer eens heerlijk verrast worden. Mooie kaart met goede kwaliteit gerechten. Eten in een fijn decor. We komen zeer zeker terug.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Topavond !
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een heerlijk verrassend viergangenmenu met wijnarrangement.
Peggy N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
In dit restaurant gegeten na een positieve aanbeveling van een collega! Zeker geen spijt van gekregen. Prima ontvangst! Gastvrouw vrolijk en relaxt, zeker (en wat ons betreft gelukkig) niet formeel en stijf! Gekozen voor het 7-gangen verrassingsmenu! Zeer zeker geen spijt van gekregen, mooi opgemaakte borden, heerlijke combinaties! Bediening alert, maar zeker niet dwingend aanwezig. Als minpunt zou ik alleen aan willen dragen dat we vonden dat de gerechten elkaar wel erg snel opvolgden (7 gangen in ruim 2 uur, vinden wij veel te vlug). Nu geen opmerking over gemaakt, gaan we bij een volgende keer (en die gaat er absoluut komen) echter wel doen!
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Fijne plek om gasten uit te nodigen en ze kennis te laten maken met een beleving op het gebied van gastvrijheid en heerlijk eten.
Joan T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fantastische vriendelijke service, er wordt erg goed naar je wensen geluisterd en die hadden we nogal wat! Het eten is ongelooflijk lekker en wordt mooi gepresenteerd. Het enige minpuntje zou ik de inrichting van het restaurant noemen. Maar dat is uiteindelijk ook een kwestie van smaak! Ik vond het weer een bijzonder prettige ervaring en we gaan zeker nog eens.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wat een fantastisch restaurant is dit! Ambiance bijzonder gemoedelijk. Personeel is heel attent en snel. We hebben gekozen voor een gangen menu. Voorgerecht tartare van tonijn. Prachtige textuur en smaak. Tarbot met kreeft als tussen gerecht, een plaatje. Hert als hoofdgerecht, uitstekend.
Tia H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Een meer dan prima locatie voor een bijzondere familie aangelegenheid. Top!
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het was geweldig!
Grotegenieter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Mooi weer om op het terras te dineren. Attente bediening, met een wilswaar iets oppervlakkige toelichting op de wijnen. Zeer smakelijk en mooi opgediende gangen van het verrassingsmenu. Al met al was het een feestje om in De Luytervelde te zijn.
Dmoonen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gisteren hebben we heerlijk gegeten in restaurant de Luytervelde in Acht.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie plek aangewezen in hun prachtige tuin.
Het eten was als een schilderijtje gepresenteerd. Goede combinaties en de smaak was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hadden een lunch met prachtig warm weer in de tuin. Het was een heerlijk twee gangen menu met amuse vooraf. Alle gangen heerlijk. Zowel het hoofdmenu met zeebaars en dat met parelhoen waren uitstekend.
Twee van ons hadden een Romanoff dessert. Ook dat was prima. Prijs-kwaliteitsverhouding goed.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Afgelopen week weer bij De luytervelde gaan eten met mijn partner. We kregen een tafel toegewezen in de prachtige tuin. We hebben aan het begin van de avond aangegeven rustig aan te willen doen zodat we de hele avond konden tafelen, dit werd goed opgepakt! De gastvrouw is een charmante, vriendelijke vrouw met hart voor de zaak. Als afsluiter hebben we het nieuwe 'Tony's Chocolony' dessert besteld en dit was echt overheerlijk! Alles was nog beter dan verwacht, jullie zien ons snel weer!
Mborghs .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Bij binnenkomst werd ik vriendelijk onthaald en werd ik naar mijn tafel begeleid. We zaten in de schittererende tuin. Ik startte met een erg lekkere gin-tonic. Ik had gekozen voor het amuse-menu. Dit was werkelijkwaar fantastisch. Veel gerechten zijn mij bijgebleven, in het bijzonder het gerecht met de handgedoken coquille met een heerlijke saus van vongole. De verschillende wijnen die we geserveerd kregen waren erg lekker en pasten uitstekend bij de gerechten. Het eten, in combinatie met de wijnen en fantastische gastvrouw, laten mij zeker vaker terugkomen.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Goed eten, zeer vriendelijke bediening in een mooi pand. Lunch was licht verteerbaar zonder dat je het idee hebt te weinig eten. Lunchmenu heeft uitstekende prijs-kwaliteits verhouding.
jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Top restaurant sterwaardiger dan ?? en dit wordt zeker een van mijn 3 favoriete toprestaurants in Eindhoven, mooie gerechtjes en een streling op de tong, vriendelijke bediening, vlot,
ga er zeker meer komen, we hadden een fijne avond, en dat we werden begeleid onder de paraplu naar de auto vind ik helemaal service!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Karin Smits is weer helemaal terug! Hopelijk gaat zij weer volop voor het beste restaurant van Eindhoven, want dat kan zij! Toen ik nog werkzaam was op het industrieterrein Acht at ik er zeer regelmatig, zakelijk veelal tijdens de lunch, privé meestal tijdens het diner. Als pensionado is de frequentie van uit eten gaan duidelijk afgenomen, net zo als de restaurantkeuze. De Luytervelde is daarop echter een uitzondering want daar ben ik vanaf 1992 blijven komen, toegegeven wel wat minder vaak. Want het is altijd puur genieten op dat unieke plekje aan de Goudkuillaan of je nu binnen zit of op het terras. De laatste keer met mijn Bourgondische boezemvriend weer een keertje binnen ouderwets a la carte gedineerd. Van te voren hadden wij afgesproken één gaat voor de vis, de ander voor het vlees. En dan van elkaar proeven is dan het concept. Ik won de toss en ging ditmaal voor vlees, Oester en pata negra bij het aperitief, de klassiekers kreeftensoep en steak tartare als voorgerecht. Als hoofdgerecht viel de keuze op de zeebaars en de lamsrugfilet. Met een kaasarrangement als afsluiter werd het een top avond. De door mijn vriend daarbij uitgezochte wijnen, dat is zijn grote hobby, maakte het tot een ouderwets 'ronde' avond. Zowel Karin als Leon hebben het voor ons tot een echt feest gemaakt, chapeau! Even sparen en dan komen wij terug, dan wel in de tuin als het weer het toelaat.