de Lunchkamer

Roomweg 75 7523 BL Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Lunchkamer

Vanmij .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heerlijk buiten op het terras in het zonnetje gezeten met een lekkere cappuccino.
Later nog een overheerlijk broodje Rijksmuseum besteld. Vers afgebakken brood met verse stukjes kip en dillesaus.
Een fijne zondagmiddag doen we nog een keer.

Josefien en Mark
Annekje84 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Ongeveer vijf keer geluncht en even zovaak koffie / thee gedronken. Zeer trage bediening, lauw theewater, weinig flexibiliteit bij bestellen en de eigenaars stralen uit dat ze met tegenzin de zaak runnen. Wel heel lekkere broodjes en wafels voor een nette prijs.
Marieke1974 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Alhoewel de Lunchkamer vooral lunchgerechten heeft, kwamen wij er voor een borrel en een hapje erbij. Ter plekke werd er een plateau samengesteld, met olijfjes, brood, dipjes etc. Heerlijk brood, lekker wijntje en een superbediening. Ook de broodjes van de andere aanwezige gasten zagen er heel lekker uit, dus op deze plek gaan wij zeker nog eens een lunch proberen.