de Lunchcafé Zoetelaar

Dorpsstraat 2712 Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Lunchcafé Zoetelaar

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ondanks dat we jaren in Zoetermeer wonen hadden we nog nooit bij dit lunchcafé gegeten, hoogste tijd dus en samen met mijn vrouw hier vanmiddag gegeten.
De kaart is behoorlijk uitgebreid en gevarieerd, de bediening zeer vriendelijk en de locatie midden in de Dorpsstraat erg leuk.
Mijn vrouw had een sandwich met tonijn en ik een couscous salade met kip.
Beide gerechten waren van zodanige hoeveelheid dat we het niet helemaal op konden, en smaakten prima.
De prijzen zijn zeer redelijk en we gaan hier zeker nog wel vaker lunchen.

Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Lunch met mijn man. Hij had twee verschillende tosties en ik had twee kroketten op brood met een bordje friet erbij. Aangezien ik geen prik drink momenteel, was ik blij verrast door grenadine op de drankenkaart, te bestellen per glas of kan. Ik bestelde een glas, maar dit bleek wel een erg klein glaasje dat ik meteen op had, dus toch maar een kan besteld. Die bleek echter voldoende voor 4 mensen! Zit wel een erg groot gat tussen de twee, de kan is zowieso dan een stuk voordeliger. Kroketten waren erg smakelijk, net als de tosties voor mijn man. De frieten waren lekker groot en ook goede portie om te delen. We komen snel weer een keertje terug, als we in de Dorpsstraat zijn.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Sympathiek restaurant. Maken gebruik van talenten die deze mensen in hun mars hebben. Ondanks dat leg ik ze langs de lat van een 'normaal' restaurant. Nou prima hoor. Heerlijke makreel salade. Goed aangemaakt. Frisse dressing. Behoorlijk wat makreel. Heerlijke aardbeien kwark gebak. Allemans vriend. Diep respect voor begeleidend personeel!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Vanmiddag met een gezelschap van 13 mensen genoten van een geweldige high-tea.
Zeer uitgebreid, alles vers bereid. Keus uit zoet en hartig was prima, varierend van grote muffins en verse boterkoek (enorme punten) tot filodeeg hapjes met spinazie en fetakaas.
Ook de bonbons uit de eigen "Choco Toko" zijn niet te versmaden!
Absolute aanrader...zeker gezien de bescheiden prijs (13,95)
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Mooi pand in de gezellige dorpsstraat. Leuk zonnig terras. Dit is natuurlijk een prachtig initiatief, maar buiten dat kan je hier gewoon heerlijk eten. De lunches zijn echt allemaal het proberen waard en de koffie is lekker. Tip: de kipwraps en de chocolade truffels!