De Lunchboxx

Binckhorstlaan 143 2516 BA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lunchboxx

Non-fixie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Geluncht op het terras met een uitstekende uitsmijter, waarin vooral de smaakvolle ham opviel. Zo eet ik hem graag! Vlotte en vriendelijke bediening.
Robbbin11 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Al jaren rijden we dagelijks voorbij dit glazen pand op de Haagse Binckhorst en nu toch maar eens samen daar naar binnen gegaan. Het eerste wat opvalt als je binnen komt is de gezellige atmosfeer en zeer vriendelijk personeel. Wij hebben heerlijk boven bij de open haard gezeten en gegeten. En wat was het eten verrassend lekker en betaalbaar! Zo kan het dus ook.
De Surinaamse Soto soep en huisgemaakte sate met friet zijn van een geweldige kwaliteit. Gewoon heel erg lekker!
Een aanrader voor wie veel en echt lekker wil eten voor weinig geld!
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Aan de buitenkant ziet het er niet echt gezellig uit om hier nou te gaan lunchen. Het staat ook niet in een mooie buurt.
Maar de gastvrijheid/service was zeer goed. M'n hond ging mee en daar werd speciaal een bakje water voor neergezet. Er werd in de gaten gehouden wanneer je weer toe bent aan een drankje/hapje. Zeer prettig personeel/baas. We zijn zelfs vóór 19.00 uur teruggegaan om avond te eten. Kleine kaart, veel lunch gerechten, speciale broodjes/soep/uitgebreide salades of iets om te snacken.
Je kan beneden zitten of met een trap naar boven. Daar staat ook een soort van loungebank.
Bij de zelfgemaakte soep kreeg ik bakje met een zelfgemaakte sambal, die top was. Niet te hot!
Hier eten was kwaliteit, met een persoonlijke touch!