De Lopster Kroon

Dinsdag t/met donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Elkafeetja ..
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eerst een nieuwjaarsborrel met heerlijke tapas hapjes, erg goed verzorgd. Daarna van de menukaart zeer smakelijk gegeten met een grote groep, incl veel kinderen. Alles hartelijk ontvangen en prima in orde. Bedankt voor de fijne middag en avond ! Behalve het cafetaria deel, is het eetcafe menu echt een aanwinst !
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Super geeten op deze unieke locatie. Vriendelijke en gastvrije bediening. Eten was verzorgd en lekker. Vooral de huisgemaakte mosterdsoep is een aanrader. Aanwinst voor Loppersum en omgeving.
lutjekunst .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De Lopster Kroon is nog volop in ontwikkeling. De nieuwe eigenaars brengen nieuw leven in het prachtige, sfeervolle oude pand, dat volledig wordt opgeknapt.
Behalve kroeg en cafetaria is er sinds kort ook de mogelijkheid om in het eetgedeelte van de menukaart te eten.
Omdat deze ruimte nog verbouwd moet worden scoort het decor nog niet zo hoog. Dit zal zeer binnenkort aangepakt worden en dan zeker een hoger cijfer krijgen.

Wij hebben geen voorgerecht genomen (is wel mogelijk) en zijn meteen naar het hoofdmenu gegaan.
Een hoofdgerecht kost tussen de € 15 en € 20 per persoon. De keus bestaat o.a. een spies met biefstuk of kippendij, een schnitzel en spareribs. Hierbij werden salade, broccoli en friet (gebakken aardappelen zijn ook mogelijk) geserveerd. Het vlees was mals gebakken en de salade rijkelijk gevuld met verse ingredienten.
Met een lekker biertje van de tap en een goede rode en witte wijn erbij hebben wij smakelijk gegeten van deze eenvoudige doch voedzame maaltijd.
Onze tip: een visgerecht toevoegen op de kaart.
De sfeer is huiselijk en informeel en met een nieuwe inrichting in oude stijl is dit eetcafe zeker een aanwinst in Loppersum.