De Loopplank

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Loopplank

carlaweijers .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heel positief ervaren...ik eet koolhydraatarm en had dat van te voren gemaild...was geen probleem en ze hadden speciaal koolhydraatarme gerechten gemaakt...het was heerlijk...ga zeker terug
Robbie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat waardeloos. Wildstoofpotje besteld 45 min later zeggen ze is op.toen kip met gamba besteld ook op. Toen 4 andere gerechten besteld.angusburg zaten meer als de helft van de ingrediënten niet bij. Eendeborstfilet met hamburgerbroodje augurk rauwe ui. Wat een combinatie. Al met al 2 uur gewacht en de soep vooraf was de helft van gisteren.
Ik kom hier nooit meer terug.
John A.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We hebben vanavond lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en accuraat. Je zit er prachtig met uitzicht op de haven.
De prijs- / kwaliteitverhouding is prima.
Bij het nagerecht zou de verdeling fruit, ijs en slagroom wat beter mogen. Iets meer fruit zou passend zijn. Dit gold voor alle nagerechten.
Zeker een aanrader en we gaan zeker nog een keer terug.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Restaurant met leuk terras aan het water. Lekker buiten zitten lunchen. Aardige bediening, genoten van de XXL hamburger, behoorlijk aan de maat, maar prima en dat voor 8 euro 95. Koffie na kwam met klein stukje gebak en mokkaslagroom, lekker.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De bediening was vriendelijk, maar jongelui die het vak aan het leren zijn. De maaltijdsalade met div. soorten kaas was perfect. De biefstuk loopplank deed meer verwachten dan gesuggereerd. In vier kleine stukjes gesneden en niet echt mals. Gemengde salade en groente bestond uit twee koude salades. Kwaliteit was niet slecht, maar hebben hier toch met een gemengd gevoel gegeten.
Nhekke .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Goed gegeten en leuk uitzicht. Aanrader om vanuit Nijmegen een keer door te rijden. De gerechten kwamen snel uit de keuken, goede service.
Alphons D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Op eerste Paasdag heerlijk gegeten. 8 volwassen en 4 kinderen. De uitgebreide kaart biedt voor elk wat wils.
Erg tevreden over de gerechten en de service.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Na dat we hier eens eerder hadden gegeten gingen we nogmaals.
Na bestelling van ons menu kregen we ons voorgerecht wat goed smaakte.
Echter een uur later vroegen we waar ons hoofdgerecht bleef,en als antwoord zeiden ze dat door ons voorgerecht we weer onder op stapel terecht kwamen.
Dus na veel erfenis en 5 kwartier later kwam ons hoofdgerecht, wat erg smaakte.
Naderhand bestelde we 2 ijscoupes en 1 koffie na,echter na een half uur nog steeds niets.
Dus toen gelijk de rekening gevraagd en gegaan.
Kortom het eten is prima maar personeel en keuken kunnen de drukte niet aan en laten je gewoon barsten.
Helaas zal ik hier niet meer komen.
AW V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Verschrikkelijk lekker gegeten bij dit restaurant waar we bij toeval bij langs kwamen. Verrassing 1: er liep t/m maart een actie waarbij het tweede hoofdgerecht gratis was. Verrassing 2: de door ons gekozen 'Proeverij' bleek een super lekker smakend en mooi uitziende samenstelling te zijn van allerlei vlees-, vis- en groentengerechtjes. Verrassing 3: we hebben hier lang gezeten om te eten en te praten, en werden heel goed en vriendelijk bediend en ondanks het feit dat de zaak langzamerhand vol liep bleven we welkom.
Dit restaurant heeft een mooie ligging aan het water.
Alles bij elkaar: hier gaan we zeker naar terug.
SjaakRutten .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Mooie ligging en mooi terras met uitzicht op jachthaven. Lang van te voren gepland familie-etentje. Het was een warme en dus drukke dag. De drukte leek wat te veel voor het personeel. Veel aandacht voor dagjesmensen op terras terwijl wij in het restaurant erg lang moesten wachten op eten en drinken. Erg onverschillige reactie toen we vroegen waar het eten bleef. Het eten zelf was kwalitatief prima. Erg teleurstellend dat de bediening het dan zo laat afweten en dat we ontevreden naar huis gingen. Gastvrijheid en vriendelijkheid kunnen hier nog een slag maken.