De Looier

Looierstraat 25 6271 BA Gulpen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Looier

Govert E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Vanochtend genoten van een zeer gastvrije ontvangst maar ook van een overheerlijke vlaai en een uitstekende cappuccino. De gastvrouw kwam even een leuk gesprekje voeren en dat was gezellig. Leuk pleintje in Gulpen met twee ruime terrassen.
Hyb M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wij zijn hier wezen lunchen op een zeer warme middag. Op het terras stonden veel parasols en dat was zeker nodig bij 33 graden Celsius. Ze serveerden een heerlijk witbier: "Weihenstephan", de oudste, nog werkende, brouwerij ter wereld (sinds 1040).
De bediening was zeer vriendelijk.
Het bestelde eten was zeer goed verzorgd. Vooral het zuurvlees is een aanrader!
Enig klein minpuntje is dat voor sausen zoals mayonaise en mosterd €0,50 apart in rekening gebracht wordt terwijl dit gewoon bij de gerechten hoort.
Maar over het algemeen: Erg lekker en uitstekende en vriendelijke bediening!
Fvhdziggonl .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
slechte bediening , op onze rekening stonden de consumpties van de buren en voor een "beetje" mosterd bij de kroket moest € -,50 extra worden betaald !