De Loods

Hoofdstraat 10 4484 CE Kortgene Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Loods

Dennis-79 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Lekker gegeten hier vooraf mandje brood met pittige kruidenboter, deze was erg lekker. Hoofdgerecht Bourgondische steak en trio van vis waren beide ook lekker klaargemaakt.
Toetje IJsmacaron met passievrucht en mango was ook erg lekker. Bediening was goed.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Voor de tweede keer bij de Loods gegeten. Met ons zevenen op het buitenterras. De aankleding is hier sober op witte vrij harde kuipstoeltjes. Een van ons gezelschap kon hier niet lang op zitten. Binnen ziet het er gezellig en sfeervol, en beter gestyled uit dan buiten.
Er worden vrij eenvoudige maar smakelijke gerechten geserveerd.
Vooraf hadden we simpele stokbrood kruidenboter. Op de hoofdgerechten moesten we redelijk lang wachten maar niet te lang. De biediening leek onderbezet. Er was 1 serveerster die onze tafel bediende, dus het brengen van alle hoofdgerechten duurde langer. Zij was wel allervriendelijkst. De gekookte Zeeuwse mosselen waren heerlijk, vrij groot en sappig. De frieten waren ruim bedeeld. Jammer dat er geen salade of andere groenten bij werden geserveerd. Fijn was dat er gewoon een karaf kraanwater bij werd geserveerd. Twee van ons gezelschap hadden smakelijke spareribs die met een goede salade werden opgediend. Jammer dat ze lauw waren. We hadden het idee dat ze opgewarmd waren en niet rechtsreeks uit de oven kwamen. De gambas en vis trio waren prima op smaak. Op de nagerechten moesten we lang wachten terwijl de koffie al lang opgedronken was.....jammer.
Op zich komen we er graag terug. Ondanks de onvolkomenheden is de Loods een fijn ongedwongen restaurant met een gemiddelde kwaliteit.
Perzik45 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk buiten gegeten. Wij vonden de bordjes met daarop de gerechten buiten de kaart om erg leuk. De tafels en stoelen buiten zijn wat simpel, maar dat hoort ook een beetje bij de charme van de kust.

We hebben heerlijk gegeten, vooral de pittige kruidenboter viel bij ons goed in de smaak. Als voorgerecht garnalenkroket en garnalencocktail op, die waren allebei zeer goed en mooie porties. Als hoofdgerecht de mosselen en het trio van vis, vooral de mosselen waren heerlijk en het trio van vis was ook goed klaargemaakt, goed gebakken, niet vettig en lekkere smaak. Voor een toetje hadden wij helaas geen plaats meer.

Wij komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
We hebben heerlijk de lunch gebruikt op het terras. De bediening was aardig en vlot. Heerlijk 3 sliptongetjes gegeten met sla en patat voor een lage prijs. Goed verzorgd. We zijn niet binnen geweest dus weten niet hoe het binnen eruitziet. Zeker komen we hier nog eens terug.