De Locomotief

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 00:00
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk ingericht restaurant, grote Amerikaanse smoker in de open keuken. Gegeten op het terras, gelegen aan een plein. Parkeren voor de deur, dus handig. Terras is wel erg kaal. Vooraf een heerlijke warme Waldkornbol met twee sausjes. Hoofdgerecht spies 'De Locomotief'. Op zich wel lekker, maar eenvoudig. Verwachting van de smoker waren hoger. Bakje friet en bakje komkommersalade, die dreef in de saus. Dat was het. Alles ziet er gewoon leuk uit, de zaak, de kaart, vriendelijk personeel, maar wat er uit de keuken komt is wat mager. Iets meer aankleding op het bord en wat extra rondom de dis en de score zal omhoog gaan. Prijs/kwaliteit is daarom iets aan de hoge kant.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Voortreffelijk gegeten in De Locomotief tijdens ons weekend in Groesbeek. De kok kwam persoonlijk met ons overleggen over het eten omdat hij gehoord had dat we bij het reserveren iets vermeld hadden over ons dieet. Meestal wordt er dan van alles weggelaten en blijft er een sobere maaltijd over, maar deze kok heeft er met creativiteit iets moois van weten te maken wat heerlijk gesmaakt heeft. We hadden biefstuk met salade en frietjes en gamba's met een enorme gepofte aardappel en groente (de groente harmonieerde niet zo goed met de gamba's). Leuke entourage met rustieke aankleding en een opvallende grote zwarte smoker. Niet duur, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
Frederik_de_Baspod .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wil je spareribs?
Dan is dit je adres!
Rijdt er gerust 100 km voor om.

De eigenaar importeerde de zogenaamde Locomotive Food Smoker uit the US.

Slow food!
Cant get much better than this!
Mmmmmmmm......

En ook nog een briljant toetje..
Bediening ook top en service gericht.

Eva_50 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
All inclusive zeer de moeite waard! Tijdens ons weekend in Groesbeek heerlijk gegeten met 6 volwassenen! Attente en vriendelijke bediening! Vlees en vis gegaard op de smoker! Een echte aanrader!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Buiten op het terras hier neergestreken voor een eenvoudige maaltijd. De hamburger smaakte goed evenals de black angus steak vergezeld van champignons en spek.
Beide gerechten werden geserveerd op een houten plank, iets waar ik niet zo van houd gezien de kans op bacteriën. De bediening was vriendelijk maar niet alert. We zaten zeker al 10 minuten op het terras voordat we de kaart kregen. Duidelijk was te merken dat de dames niet geschoold zijn in de bediening. Pakte bijvoorbeeld het wijnglas met volle hand bij het glas vast i.p.v. bij de voet.
De kwaliteit van de gerechten was goed. Prijs n.m. mening veel te hoog.