De Liskoel

Voordelig
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Lida en Gerard
zaterdagavond 10 september 2016 hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant De Liskoel in Vasse.
mijn vrouw moet zich helaas aan twee dieeten houden. gelukkig werd door het personeel onvoorstelbaar geweldig meegedacht. onze hartelijk dank hiervoor. voor een ieder zeer zeker de moeite waard om naar dit restaurant te gaan. zeer vriendelijk en meedenkend personeel. een dikke 10.
Peteannstopel .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We hebben vandaag verrassend lekker gegeten bij de Liskoel.
Buiten op het ruime terras genoten van een aperitief. De dinerkaart was uitgebreid maar eenvoudig. De Maître was enorm gastvrij en geïnteresseerd in de wensen van gasten. We hebben heerlijk gegeten in het gezellige restaurant. Complimenten voor de keuken (eenvoudig en eerlijke gerechten) en chapeau voor het gastvrije ontvangst en de bediening!!
BDijkman .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Een ontzettend mooie omgeving.
Zeer vriendelijke bediening waar je nog echt als gast in de watten gelegd wordt.
Het eten was werkelijk bijzonder goed!
Nog nooit zulke heerlijke paling gegeten
Qua ingrediënten beste van het beste tot en met het toetje alles even smaakvol !
De prijs voor dit alles was "normaal".
Had wat ons betreft ook best 20 euro pp meer mogen kosten want deze kwaliteit
vind je volgens mij nergens anders voor dat geld.

We komen absoluut nog wel een keer terug als we in de buurt zijn.
Een absolute aanraders wat ons betreft!
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Doordat we vorig jaar in de schitterende omgeving van Vasse een fietstocht hadden gemaakt en we koffie hebben gedronken met heerlijk zelfgemaakt gebak bij De Liskoel, hadden we besloten om er nu te gaan eten.
Door de vriendelijke en een gastvrije bediening en de uitgebreide kaart, voelden we ons gelijk thuis.
Het eten was uitstekend. Heerlijke gamba's als voorgerecht een goed stuk vlees en een mooie garnering, ook het nagerecht was erg lekker. Echt aan te bevelen, goed bezig.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
voor een eerlijk ouderwets goede kaart is dit het goede adres. heerlijke champignons dordogne met een ossehaas van de black angus. voldoende bijgerechten met een keurige bediening.
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Heerlijk gegeten. Eindelijk eens een restaurant waarbij het eten erg goed is en je normale porties krijgt. Buiten is het heerlijk zitten, binnen is het een beetje sober aangekleed. Men is erg gastvrij. Al met al een gelegenheid waar we zeker terug zullen komen.