De lisboa a madrid

Wagenstraat 146A 2512 BA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant De lisboa a madrid

Portugese en Spaanse klassiekers kom je hier zeker tegen maar daarnaast maak je kennis met nieuwe, spannende tapasgerechtjes. Een tafel vol heerlijkheden die uitnodigen om je vooral niet in te houden! Vis, vlees, kip met heel veel bijzonder bereide groentehapjes. In dit restaurant moet je wel delen en dat maakt zo’n avondje uit héél erg gezellig. Smaken vergelijken, proberen uit te leggen wat jij nu juist zo lekker vindt. Het is een beleving en prikkelt de zintuigen. Mediterrane keuken om maximaal van te genieten.

Meer informatie over restaurant De lisboa a madrid

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De lisboa a madrid

Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We aten hier met ons gezin het dagmenu. Heerlijke frisse + romige pompoensoep, vele koude tapas en vele heerlijke warme tapas. Superlekkere garnalen, kipjes, gahaktballetjes en een verrukkelijk bakje warme geitenkaas met honing en brood. Kabeljauw met friet tapas. Viskroketjes. Meer dan genoeg en alles smullen. En toen nog een lekker dessert; pastel de nata (romig en zo lekker) en chocolademousse. Wij dronken er zachte en volle portugese wij bij. Ik kan het aanraden!
skip S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ik ben met een groep studenten (6) hier gaan eten. De gemiddelde prijs van 17 euro p.p. , zoals op iens.nl staat is verre van waar, evenals het "a la carte" menu.
Het restaurant heeft enkel een vaste procedure: gangen met vaste gerechten.
De prijs is 28 euro per persoon om deze diverse gerechten te proeven, variërend van gesneden worteltjes, een boerenkool soep naar een schaaltje ansjovis.

Met een drankje erbij ben je dus relatief veel geld kwijt voor een, in mijn optiek, lage kwaliteit.
Enige plus punt: de toetjes waren best lekker.
Francine E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het restaurant werkt met een vaste kaart. Je kunt dus nergens uit kiezen, dat vind ik niet prettig. De gerechtjes die geserveerd werden, waren niet onaardig of naar van smaak, maar ik maak liever zelf een keuze uit gerechten. Het enige vlees dat ik heb kunnen ontdekken waren 3 stukjes rib die wij met z'n tweeën moesten delen. De inktvisringen waren te zout en taai.
Het dessert was wel lekker, toeval mijn partner houd van chocolade mousse en ik van crème brulée, dus dat was goed. Omdat je geen keuze hebt, vind ik een prijs van € 28,50 (normale prijs) te hoog.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bij binnenkomst in het restaurant waren we niet heel enthousiast. De ruimte is niet erg sfeervol en de tafels en stoelen doen een beetje goedkoop aan.
Gelukkig was de eigenaar aardig en is het een echt familiebedrijf, wat uiteindelijk wel voor een goede sfeer zorgt. Het eten smaakte heerlijk en het aantal rondes was precies goed. De eigenaar vroeg aan het einde of we nog trek hadden, zodat je niet nóg meer gerechten voorgeschoteld krijgt terwijl je al vol zit en je ook niet met honger naar huis gaat. Het dessert was echt goddelijk en de wijn is ook van goede kwaliteit.
Kortom, na een licht teleurstellend begin zijn we helemaal tevreden naar huis gegaan.
Sylvie H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De calamaris en sardines waren wat te zout. Voor de rest lekker gegeten.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk concept... niet echte 'restaurant'gerechten maar gewoon wat mensen thuis zouden maken in Portugal. Vriendelijk personeel. Gewoon echt het proberen waard.
Fokelien K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De tapas zijn redelijk, tegen een redelijk hoge prijs. Niet alle porties kwamen soepel door, soms was de wachttijd te lang. Daardoor waren warme tapas lauw, jammer. Misschien iets te weinig personeel op een drukke zaterdagavond.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Portugees/Spaans tapas restaurant met goede gerechten die ter plekke worden klaargemaakt. Aan diegene die geen vlees eet komen ze vragen wat hij wel eet en maken dit apart. Goede prijs/kwaliteit.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik ging er vanuit dat ik zelf van de kaart mocht kiezen bij 50% korting. Helaas kreeg ik een vast menu van €28,00 met veel zetmeel producten.
Je krijgt geen prijslijst dus de wijn die we bestelden wisten we niet de prijs van. Er was ook maar 1 soort witte wijn met de prijs van €28,00. Een hoge prijs voor een simpele wijn.
Bij binnenkomst wordt je jas niet aangepakt, je mag hem zelf ophangen, terwijl we de enige gasten waren. We zaten op een klapstoeltje, wat niet echt lekker ziten was. Jammer een gemiste kans voor dit restaurant.
Eefje B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Echt Spaans/Portugees sfeertje, lekker makkelijk en je hoeft geen keuzes te maken, echt fijn! Kwaliteit van het eten is gewoon goed evenals de wijn en de rekening. Heel fijne avond, aanrader!
Erick D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
leuke rustige ambiance, gevarieerd standaard menu met veel vis en goede bediening. de prijs met 50% korting via iens meeer dan waard!
Heinz G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk Spaans eten met verschillende hapjes. Een verrassende hoeveelheid snaken, maar ook veel knoflook. Zeker voor herhaling vatbaar.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekkere gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Wat eenvoudig interieur.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. De wijn was prima en de smaak van het eten lekker.
marie louise V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We werden zeer hartelijk onthaald en ontvangen met een grote schotel tapas, die bestond uit heerlijke tonijnsalade, olijven. aioli, tomatensaus, paprika, worteltjes, boerenkoolsoepjes, en nog andere dingen en daarbij nog heerlijk en warm brood. toen kregen we superlekkere spareribs met kipkluifjes en de allerlekkerste aardappelen die we ooit hadden gegeten. Daarna kregen we grote garnalen -nog verser dan vers- en vervolgens kregen we bruine bonnen met kaas en varkensvlees, heerlijk. Dat was nog niet alles: we kregen nog weer een pasteis de belem. Niet te geloven, om je vingers bij af te likken. ook de glazen wijn waren prima gevuld en van topkwaliteit.
toen kwam de rekening, we hadden ieder ca. 3 glazen wijn erbij gedronken en koffie na en het kostte 64 euro voor 3 personen. Dat durfden we niet te betalen, dat was echt te weinig, dus hebben wij fooi gegeven en dat was niet meer dan ten rechte. Kortom, een zaak om snel naar toe terug te gaan, een flinke aanrader. Ze zitten wel op het pleintje wagenstraat
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uiterst prettige sfeer, fijne gastheer, goed eten, goede huiswijn, prettigeambiance
Mathijs C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Mijn 2e bezoek aan dit restaurant. De gerechten waren van redelijke kwaliteit maar niet bijzonder te noemen. De koude tapas bestonden uit ansjovis in het zuur, olijven, brood met aioli (alle 3 prima maar vrij standaard), kikkererwtensalade, paprikasalade, wortelschijfjes (alle 3 flauw) en rundvleeskroketjes (flauw en droog). De gerechtjes die hier op volgden, in een naar onze mening te hoog tempo, waren achtereenvolgens mosselen (erg lekker), gamba's in knoflook (prima maar vrij standaard), ovenschoteltje van gegratineerde kabeljauw (erg lekker), gehaktballetjes (lekker maar zonder structuur) en ribs (taai, droog en flauw) met aardappelpartjes. Er waren geen overige gerechten. De desserts bestonden uit crème Catalan (lekker) en chocolade mousse (prima maar vrij standaard). De wijnkaart is zeer beperkt maar de kwaliteit van de wijnen is goed. Ten opzichte van mijn vorige bezoek miste ik een stukje beleving en passie in de gerechten. Zonder de 50% Iens korting is de prijs-kwaliteit verhouding slechts prima.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima eten, echt Portugees. Aanrader!
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Veel en lekker! leuke sfeer en hele aardige bediening.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via een mail van Iens bij dit restaurant terecht gekomen. De gerechten zijn redelijk tot goed, als de rest van hetzelfde kwaliteit was, zouden we hier best nog terug komen. Het concept is leuk "eten wat de pot schaft", tapas voorgeschoteld krijgen tot je genoeg hebt, hadden ze gezegd aan het begin van de avond. Echter kregen we na 45 minuten, en na net genoeg hapjes te hebben gekregen om niet met honger weg te gaan, al te horen of we een nog een toetje wilden. Bij de afrekening vroeg de ober of wij via Iens hadden geboekt, waarop wij bevestigend antwoordden, alleen wisten wij niet waarom hij dit wilde weten. Na vraag om uitleg zei hij dat hij dubbelcheckt omdat hij Iens dan geld moet betalen. Later thuis zag ik in mijn bevestigingsmail van Iens dat wij vanwege een actie 50% korting op de rekening hadden moeten kregen, wij hebben dus gewoon de volle pond betaald en bovendien met een maar net gevulde maag naar huis gegaan. Wat een slechte service!!