De lisboa a madrid

Wagenstraat 146A 2512 BA Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De lisboa a madrid

Portugese en Spaanse klassiekers kom je hier zeker tegen maar daarnaast maak je kennis met nieuwe, spannende tapasgerechtjes. Een tafel vol heerlijkheden die uitnodigen om je vooral niet in te houden! Vis, vlees, kip met heel veel bijzonder bereide groentehapjes. In dit restaurant moet je wel delen en dat maakt zo’n avondje uit héél erg gezellig. Smaken vergelijken, proberen uit te leggen wat jij nu juist zo lekker vindt. Het is een beleving en prikkelt de zintuigen. Mediterrane keuken om maximaal van te genieten.

Meer informatie over restaurant De lisboa a madrid

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De lisboa a madrid

Erick D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
leuke rustige ambiance, gevarieerd standaard menu met veel vis en goede bediening. de prijs met 50% korting via iens meeer dan waard!
Heinz G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk Spaans eten met verschillende hapjes. Een verrassende hoeveelheid snaken, maar ook veel knoflook. Zeker voor herhaling vatbaar.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekkere gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Wat eenvoudig interieur.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. De wijn was prima en de smaak van het eten lekker.
marie louise V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We werden zeer hartelijk onthaald en ontvangen met een grote schotel tapas, die bestond uit heerlijke tonijnsalade, olijven. aioli, tomatensaus, paprika, worteltjes, boerenkoolsoepjes, en nog andere dingen en daarbij nog heerlijk en warm brood. toen kregen we superlekkere spareribs met kipkluifjes en de allerlekkerste aardappelen die we ooit hadden gegeten. Daarna kregen we grote garnalen -nog verser dan vers- en vervolgens kregen we bruine bonnen met kaas en varkensvlees, heerlijk. Dat was nog niet alles: we kregen nog weer een pasteis de belem. Niet te geloven, om je vingers bij af te likken. ook de glazen wijn waren prima gevuld en van topkwaliteit.
toen kwam de rekening, we hadden ieder ca. 3 glazen wijn erbij gedronken en koffie na en het kostte 64 euro voor 3 personen. Dat durfden we niet te betalen, dat was echt te weinig, dus hebben wij fooi gegeven en dat was niet meer dan ten rechte. Kortom, een zaak om snel naar toe terug te gaan, een flinke aanrader. Ze zitten wel op het pleintje wagenstraat
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uiterst prettige sfeer, fijne gastheer, goed eten, goede huiswijn, prettigeambiance
Mathijs C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Mijn 2e bezoek aan dit restaurant. De gerechten waren van redelijke kwaliteit maar niet bijzonder te noemen. De koude tapas bestonden uit ansjovis in het zuur, olijven, brood met aioli (alle 3 prima maar vrij standaard), kikkererwtensalade, paprikasalade, wortelschijfjes (alle 3 flauw) en rundvleeskroketjes (flauw en droog). De gerechtjes die hier op volgden, in een naar onze mening te hoog tempo, waren achtereenvolgens mosselen (erg lekker), gamba's in knoflook (prima maar vrij standaard), ovenschoteltje van gegratineerde kabeljauw (erg lekker), gehaktballetjes (lekker maar zonder structuur) en ribs (taai, droog en flauw) met aardappelpartjes. Er waren geen overige gerechten. De desserts bestonden uit crème Catalan (lekker) en chocolade mousse (prima maar vrij standaard). De wijnkaart is zeer beperkt maar de kwaliteit van de wijnen is goed. Ten opzichte van mijn vorige bezoek miste ik een stukje beleving en passie in de gerechten. Zonder de 50% Iens korting is de prijs-kwaliteit verhouding slechts prima.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima eten, echt Portugees. Aanrader!
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Veel en lekker! leuke sfeer en hele aardige bediening.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via een mail van Iens bij dit restaurant terecht gekomen. De gerechten zijn redelijk tot goed, als de rest van hetzelfde kwaliteit was, zouden we hier best nog terug komen. Het concept is leuk "eten wat de pot schaft", tapas voorgeschoteld krijgen tot je genoeg hebt, hadden ze gezegd aan het begin van de avond. Echter kregen we na 45 minuten, en na net genoeg hapjes te hebben gekregen om niet met honger weg te gaan, al te horen of we een nog een toetje wilden. Bij de afrekening vroeg de ober of wij via Iens hadden geboekt, waarop wij bevestigend antwoordden, alleen wisten wij niet waarom hij dit wilde weten. Na vraag om uitleg zei hij dat hij dubbelcheckt omdat hij Iens dan geld moet betalen. Later thuis zag ik in mijn bevestigingsmail van Iens dat wij vanwege een actie 50% korting op de rekening hadden moeten kregen, wij hebben dus gewoon de volle pond betaald en bovendien met een maar net gevulde maag naar huis gegaan. Wat een slechte service!!
Berry K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Top!
Fran T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was redelijk maar niet bijzonder noemenswaardig te noemen. Veel vlees en weinig groente. De garnalen waren goed, en de tomatendip was lekker. Verder was de ossenhaas redelijk (jammer dat t in stukjes was gesneden, sommige stukjes waren mooi rosé maar sommige stukjes ook te gaar) de saus voegde weinig aan t gerecht en was te zoutig. De spareribs vielen tegen en het spek zou ik zelf niet gekozen hebben. Er was geen balans met zout/zoet/krokantje in de gerechten. Er werd ook in ieder gerecht behoorlijk veel knoflook gebruikt. De pastel de nata was top, en crème brulé smaakte redelijk, doch de consistentie van de crème was te dun. Op de bediening viel niks aan te merken, vlot en vriendelijk. Ik zou er niet gauw een tweede keer gaan eten,
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooie ruimte en goede bediening. De acoustiek was niet best er was een grote luidruchtige groep op zaterdagavond dus we konden elkaar niet verstaan. Eerlijk gezegd had ik iets meer verwacht van de tapas. Ik vond het wat te vet en te zout.
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. lekkere kleine gerechtjes die in een hoog tempo worden geserveerd. Beginnend met koude tapas en gevolgd door warme tapas. Enige wat tegen valt is de prijs van een glas wijn. Vind 6 euro voor een glas wat aan de hoge kant.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Geweldige avond gehad hier met een groep van 9 ter gelegenheid van een verjaardag. Heerlijke tapas worden doorlopend geserveerd, goede wijnen en uitstekende service. Iedereen was heel blij, wij komen zeker terug!
Olaf M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De tapas vielen ons helaas tegen. We hadden ons na de goede recensies verheugd op lekkere kleine gerechtjes. Helaas hebben we veel moeten laten staan. Veel gerechtjes met een zeer afwijkende smaak, terwijl wij best wel wat variatie gewend zijn. Uiteindelijk daarom toch niet met een voldaan gevoel de deur uit. Dan is 80 euro voor twee personen ineens zonde van het geld.
De tafel van Luc R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij De Lisboa a Madrid. De gerechten komen snel, misschien zelfs net ietsje te snel, maar zijn heel erg lekker. Enige wat wij niet zo heel lekker vonden was een stukje varkensvlees op het eind. Dat kan ook komen omdat we heel erg vol zaten van de heerlijke gerechten daarvoor! Een prima (eet-)ervaring met een ongedwongen sfeer.
Hanneke O.
Een hele goede keuken, Veel tapas hapjes wren overheerlijk, echter een enkele viel wat tegen. Het nagerecht was voortreffelijk.
Ghislaine D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldige service en heerlijk gegeten, veel waar voor je geld!
HJHL K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prima! heerlijk gegeten, leuke formule (je krijgt gewoon van alles en het is eigenlijk allemaal lekker tot erg lekker, zeker de eerste rondes) leuke sfeer, sympathieke tent, wijn OK, helemaal goed.
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben echt heerlijk gegeten. Werden volledig in de watten gelegd en er word continu meer en meer eten bij ons neer gezet. Echt een aanrader!