de Lingehoeve

Lingedijk 199 4163 LK Oosterwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant de Lingehoeve

Herberg Restaurant de Lingehoeve is levend schilderij. De karakteristieke boerderij heeft een unieke uitstraling dankzij de oude elementen en het sfeervol gestileerde interieur. In het restaurant serveren ze huisgemaakte gerechten, bijna alle ingrediënten zijn biologische streekproducten. Ieder seizoen zijn hier weer nieuwe smaken te ontdekken. Dankzij deze culinaire hoogstandjes en originele setting, worden hier ook veel huwelijken voltrokken. Daarnaast is er ook volop ruimte voor zakelijke bijeenkomsten.

Meer informatie over restaurant de Lingehoeve

• Kom je met de auto?
    Het restaurant is gevestigd in Oosterwijk, gemeente Leerdam. Volg de A15 en neem de afslag Leerdam.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid, ook voor touringcars.

Maandag geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Dinsdag t/m zondag van 10.00 tot 22.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant de Lingehoeve

Chris K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijke ambiance mooie en lekkere gerechten meer dan voldoende eten.een hele fijne avond gehad.dank jullie wel
Hillery H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Fijne sfeer, mooie locatie, gastvrouw deed haar best. 37,50 voor een driegangenmenu (normaliter) niet waard. Ondanks dat kom ik graag nog eens terug, maar dan denk ik toch eerder voor koffie met wat lekkers op het heerlijke terras.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Hoeveelheid ruim voldoende en goede variatie in het aangebodene.Ook voor een karaf water werd uiteraard niets berekend.Chapeau!,
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was best lekker. Niet verrassend; niet uitdagend en niet bijzonder. Locatie is mooi. Bediening was vaak kwijt en had beter kunnen scoren. Al met al 'best'
Anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De kwaliteit en de smaak van het eten is goed. De temperatuur van het hoofdgerecht te laag, lauw tot koud.
Elleke W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prachtige hoeve en locatie. Buiten mooier dan binnen. Eten via AH-actie stelt niks voor, eigenlijk was alleen het dessert echt lekker, verder “matig huisvrouwenniveau”. Stukjes supermarktbrood met mini portie smeerseltjes voor 5,75, fles water voor 5,75. Kortom geen aanrader.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gebruik gemaakt van de AH actie, gerechtjes waren heel gewoon en niet de hoeveelheid best weinig. Bediening was niet bijzonder, voelde me niet heel welkom.Ligging van het restaurant en de inrichting zijn prachtig.
Jannette S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De ontvangst was zakelijk. Mijn vriendin en ik waren een groot gedeelte van de avond en enige gasten in het restaurant. Vonden we niet zo gezellig...
Het eten was karig, vooral het vlees/vis (kipspiesje met 2 stukjes kip, 2 gamba's en klein stukje zalm. Er was echt bespaard op het menu, dat was duidelijk te merken. € 37,50 voor dit 3 gangenmenu was echt te veel geweest, dus we waren blij met ons gratis tweede menu.
Hilde G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik heb een gluten en lactose intolerantie en eet daarbij vegetarisch, wel gevogelte en vis.
Via Iens een tafel gereserveerd. Ik werd gebeld dat ik wel kon komen eten maar dan niet met de AH actie, maar a la carte. Met de daarbij behorende prijzen.
Zeer teleurstellend! Nergens op de site heb ik terug kunnen vinden dat iemand met een intolerantie niet kan komen eten met deze actie. Ik heb dan ook de reservering geannuleerd.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Hier gegeten na een dagje varen op de Linge. Gereserveerd met Albert Heijn menu. Per gang kregen we 3 kleine gerechten, in totaal 3 gangen. Normaliter kost het €37,50 per persoon en dat is echt teveel voor wat je krijgt. Nu was het samen €37,50. Dat was prima. Het eten was niet enorm veel. De sfeer en bediening was super! Het grote minpunt wat we naderhand zagen op de rekening was de prijs van het water! Bijna €6 voor een fles! Echt belachelijk.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Heerlijk gegeten van het AH menu, al waren wij niet zo dol op het lamsvlees dat er bij zat. De volgende keer maar even van te voren melden.... Verder was alles top!
Voor herhaling vatbaar!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
De bediening was vlot. De dame was zeer vriendelijk. Culinair was het eten goed te noemen. De vormgeving en de smaken waren weer een feestje. Lekker informele sfeer.
De tafel van Marco Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Gegeten met ah actie, shared dining concept erg leuk en lekker gegeten! Echt een aanrader op deze mooie locatie!
ninette V.
Heerlijk buiten gegeten...
Lekkere kleine hapjes en super menu van ah actie
Vriendelijk personeel...
En heerlijk zitten daar...
Top tent en zeker aan aanrader...
Tot gauw..
Tim H.
Het is een super leuk concept shared dining! Het eten smaakte ook erg goed. En dit alles in een super mooie landelijke omgeving!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Prachtig terras. Het was zondagavond en erg rustig, er waren maar 3 andere tafels bezet. Het eten was prima, lekker, maar niet bijzonder qua smaak. De porties waren voldoende, na 3 gangen zaten wij lekker vol (we hadden shared dinner met de appie actie). Wat ik wel vreemd vond is dat andere gezelschappen die ook van de appie actie gebruik maakte andere gerechten kregen (hier kan ik me nog wel iets bij voorstellen), maar ook méér geserveerd kregen. Geen 3 verschillende mini desserts, maar 4. Nu hadden wij echt genoeg op, maar wel een beetje vreemd.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten op het mooie terras. Onder het genot van eerst koffie met gebak. En daarna een zalige lunch. Even qualittime met mijn vriendin..
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Uitgenodigd door vrienden i.v.m. bruiloftsfeest. Ontvangst 15.00u. Zou beginnen met drankje en hapje. Daarna gepland eten, gevolgd door nagerecht.
Ontvangst zeer matig, weing enthousiasme. Serveerster in "smerig T-shirt". Drankjes kwamen er wel, maar daar bij behorende hapjes never seen!! Buffet zag er redelijk uit, maar uitendelijk niet te eten!! Er lag een prachtige zalm, Maar na het opdienen kwam er op het bord een stukje zalm terecht over goten met GRATEN. Ongelooflijk. De serveerster hierop aangesproken, maar die had er weinig voor over en zei simpelweg "das normaal hoor"??? Die juffrouw had pech. Ik kom uit Z-W Frankrijk en heb heel veel ervaring met het eten van vis- plateaux. Ik heb haar die avond niet meer gezien.
Waardeloos restaurant. Heb er ooit nog eens een pannekoek gegeten. Zelfs die kunnen ze daar nog niet bereiden. "Het beslag liep over het bord, pannekoek echt niet te eten.
Jammer. Ik begrijp niet dat er zo hoog wordt op ge geven over dit restaurant.
M.Vr. Gr. Ron van Eenennaam.
Leo L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Mooie ambiance,vriendelijke bediening. Wel vreemd dat je bij de gerechten apart moet betalen voor frites of aardappeltjes en de mayonaise ook apart wordt berekend!!!
mchvangenderen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima lunch gehad, jammer dat de tonijn op was. Verder was alles smakelijk, vriendelijke bediening ook.
Locatie onder aan de dijk is heel mooi.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gezellige warme lokatie. Smakelijk gegeten
rosanne K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Zeer goed! Gezellig restaurant, leuk aangekleed en goede sfeer. Eten was goed. Er werd alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. Een gezellige avond????!