de Lingehoeve

Lingedijk 199 4163 LK Oosterwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Lingehoeve

5,2
7,2
Reinier Van E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een mooie plek, dat is zeker. De lunch en de bediening echter matig. De visstoofpot was armoe. Voor €25 en dan vooral saus en een heel klein beetje vis. De patat had iets met paprikakruiden. Helaas was de bediening ook nog eens matig met weinig aandacht en slecht luisteren. Tja en een handmatig opgetelde factuur is toch wel wat apart. Tijd voor een refresh!!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
wat ziet dit er op afstand mooi uit, eenmaal binnen oubollig slechte stoelen twee maal specialiteit Italiaans bol gevuld met ragout besteld gewoon schandalig slecht en dat voor €9,75 stuk
2 spa blauw besteld ongelofelijk uit een 1.5 liter fles geschonken een klein glas en €2.50 op de rekening die trouwens gewoon geschreven was, ik heb daar mijn bedenkingen over.
dit is een van de slechtste bedrijven die ik heb meegemaakt, de bediening snapt er niks van, wat in de keuken staat ja sorry hoor maar dit kan echt niet.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Geen aanrader: dure, zoute champignonbouillon. Ik schrijf normaliter geen recensie als ik ergens alleen een kop soep heb gegeten. Deze keer een uitzondering. De champignonsoep bleek een bouillon te zijn, met stukjes uitgebakken rookspek, wat snippers lente-uitjes, wat champignons in een relatief klein kommetje. En wat brood. Erg zout. En duur. €7 voor zo'm kommetje kwalitatief bedenkelijke bouillon is veel te duur. Vermijden, ondanks de mooie lokatie.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Voor het eerst bij de Lingehoeve geweest voor de Restaurant Week. Locatie en gebouw zijn mooi. Voorgerecht was een tonijn-tartaar en kalfsvlees-tartaartje met kappertjessaus. Hoofdgerecht was een erg malse sukade. Beiden prima! Het toetje was een verzameling van gerechten, waarvan eentje een Kokosnoot merengue zou moeten zijn geweest.... Dit was echter gewoon een bakje slagroom. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, tot ik een vrouw een tafel verderop hetzelfde tegen haar man hoorde zeggen!

De gastvrouw is wat nog het meeste opviel. Een aardige, doch ietwat grove vrouw met een erg luide stem. Totaal niet wat je zou verwachten bij het restaurant. We vroegen of het mogelijk was een kaasplankje tussen de gangen toe te voegen, als extra gang. Het leek of men water zag branden. Na uitgebreide uitleg m.b.t. tussen welke gangen dit plankje dan zou moeten komen, was het zover. Prima kaasjes, maar ze werden geserveerd met de opmerking dat men niet helemaal wist wat nou wat was.

We hadden vooraf betaald via de Restaurant Week, maar dit was totaal niet bekend bij het restaurant, wat duidelijk was toen we de handgeschreven rekening ontvingen. Na een gesprek hierover, met zelfs het laten zien van de afschrijving op mijn Rabobank app, werd het opgelost.

Uiteindelijk zou ik zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding in orde is. Helaas heeft het ondanks het mooie interior en prima eten, een beetje het gevoel van een eetcafe door de bediening.
Arco49 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Afgelopen zondag hebben wij een feestje gevierd in De Lingehoeve met zo'n 50 personen. Het was fantastisch. Gastvrij en klantvriendelijk ontvangst, heerlijk eten, goed service gericht personeel. Hele goede sfeer. Aanrader Walking dinner. Erg leuk voor een feest.
Peterhooft .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerst wil ik kwijt dat wij absoluut nooit een negatief review ergens hebben achtergelaten, maar nu vinden wij dat dit echt nodig is. Aan de entourage van de Lingehoeve mankeert het niet, wel aan de aandacht voor de klant. Jas aannemen...nooit van gehoord. ( voor een goede uitstraling van het restaurant mag dat wel). Gerechten die warm moesten zijn, waren lauw. Oké, daar konden we nog mee leven, maar als er om 21.15 uur gevraagd wordt of we als afsluiting nog koffie met patisserie willen en deze eindelijk om 21.55 uur wordt geserveerd en dit absoluut niet aan de kwaliteit voldoet die je mag verwachten, dan is de lol er gauw af. Dan komt het afrekenen. Ik ben naar de bar gelopen om te betalen, maar degene die ons bedient heeft, is druk om voor de diverse klanten met de hand geschreven rekeningen te creëren...en dat kost behoorlijk wat tijd. Ik sta wat verloren bij de bar terwijl het overige personeel links en rechts om me heen loopt, zonder even te vragen of ze ergens mee kunnen helpen. Ik ga dus maar weer naar ons tafeltje in afwachting van de rekening.
En die kregen we. ..handgeschreven, maar niets bleek gespecificeerd, alleen een totaalsom van € 138,00?! Wel wat hoog vonden wij, want 2 couvert à € 42,50 = € 85,00, dan rest nog € 53,00 voor 4 witte wijn en koffie plus patisserie??? Belachelijk voor deze kwaliteit!!!!

Nou, dit was ons kerstdiner, dat we ons toch écht anders hadden voorgesteld!
Joost98765 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
wij hebben ook de sandwich spek tomaat op helemaal top een dikke 10 bediening ook top prachtige locatie lijkt me super om een feest te geven vorige recensie dat mens is niet wijs lust geen spek zeker,.....
MarjanSl .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Club Sandwich was geen club sandwich maar 2 geroosterde boterhammen met wat gebakken vette spek (blokjes) en plakken tomaat ertussen. ( vette zooi! ) Club sandwich zijn op elkaar gestapelde geroosterde boterhammen met sla tomaat bacon ei enz........

Mevrouw gaf aan zo maken wij deze hier! Dat was het dan.....

Teleurstelling zeker toen ik er ook voor moest betalen.
Dit was de laatste keer Lingehoeve voor ons.

MJMPEET .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Sfeervol restaurant aan de Linge, terug naar grootmoeders tijd.
Een goede Italiaanse wijn, Chianti Classico Castello di Bossi 2007, gedronken.
Eten is niet Haute Cuisine, maar heel lekker.
Bediening is vriendelijk en aangenaam.
Wij hadden aan arrangement voor 150 Euro met overnachting, echt aan te raden.
Prijs/kwaliteit is OK.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
hier vandaag gegeten (sate schotel) werkelijk een aanfluiting bakje met een paar stukjes vlees geheel ondergedompeld met saus had niets met sate te maken, kroepoek, met fruitversiering welke geheel niet bij sate horen werkelijk brem zoute patat, dit gemeld maar verder geen actie, bediening waar je bijna bang van werd om wat te vragen