De Lindehof

Beekstraat 1 5671 CS Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De Lindehof

Soenil Bahadoers smaakclimax

Chef-kok Soenil Bahadoer belichaamt zijn restaurant De Lindehof. Zijn passie voor het koken proef je in geïnspireerde gerechten. Een reeks aan kleine hapjes bouwt op naar een ware smaakclimax. De gastvrijheid en het plezier van de keuken heeft hij van huis meegenomen. Iedereen is welkom en zo voelt het ook in deze warme en gezellige omgeving.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Lindehof

Maandag
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 14:00 (m.u.v. zaterdag)

Uitmuntend
9,8
9,6

Jouw recensie over het restaurant De Lindehof

HarleyHarrie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wederom (2x) genoten van een 5-gangen RE-MEET Menu, n.a.v. de geslaagde verbouwing. Prachtige gerechten, voortreffelijke amuses, uitstekende bediening. Persoonlijke "touch" door de chef & medewerkers. Wat wens je nog meer...?
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk genoten van de vele rijkelijke smaken en ingrediënten. De Indiaase touch maakt het heel bijzonder en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Perfecte gelegenheid voor een romantisch avondje uit! Het eten was perfect en de wijnen sloten hier heel goed op aan, spannende smaken en verrassende combinaties.
De chef komt zelf inventariseren of Er allergieën of dieetwensen zijn, wat wij vonden zorgen voor een persoonlijk tintje aan de avond.
En Eddy zorgt met zijn entertainment en passie voor zn werk dat dit zeker niet onze laatste keer is geweest.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Uitstekend gegeten met erg bijzondere smaak combinaties. Verrassend gebruik van kruiden en specerijen, een verademing. Dit restaurant weet zich echt te onderscheiden. De vele amuses zijn stuk voor stuk een beleving. De bediening is uitstekend. Je voelt je echt welkom. De inrichting is goed, maar zou voor zo'n restaurant iets " luxer" mogen zijn.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hadden een lunch van drie gangen signature dishes. Na een groot aantal heerlijke amuses, begonnen we met een gang van drie bijzondere gerechten met zeer veel verschillende smaken. Daarna het hoofdgerecht met haas op twee wijzen. Vooral de oriëntaalse smaak was weer geweldig.
Het dessert met een smaak van Thaise Thom Ka Ka soep omgezet in fantastische smaak was geweldig.
Het wijnarrangement was goed. De service was prima en vriendelijk.
De prijs is wel relatief hoog, zoals water voor 6 Euro per fles en koffie met weliswaar heerlijke friandises voor 12,50 per persoon zijn aan de hoge kant. Echter de ervaring is het zeker waard. Weer een fantastische belevenis van een absolute topkok met zijn team!
rein Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Samen met vrienden een avondje uit gehad. We waren met een grote groep. Elf vrienden, dit hebben zij erg goed gedaan. Prima bediening mooie gerechten en goede wijn. Elke gang was een verrassing mooie smaakcombinaties en sensaties. Mooi uitgeserveerd en de tafel mooi gedekt. Aanrader! Prijs incl wijn was 135 euro pp maar meer dan waard!
mia L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
hier vanmiddag een fijn gesprek gehad met mijn broer. heerlijk rustig genoten van de culinaire lunch!!..
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijke avond gehad. De gerechten waren allemaal even smaakvol en fantastisch gepresenteerd. Zeer mooie, warme smaken waaraan je de Indiase /Hindoestaanse roots van chef Soenil herkent.
Het personeel was zeer vriendelijk, gastvrij en informeel. Echt fantastisch!
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten was echt geweldig! Met een heel gastvriendelijk ontvangst, heerlijke wijnen en een fantastische bediening. Echt een aanrader voor een gezellig en ontspannen avond uiteten
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer heerlijk genoten bij ons met stip meest favoriete restaurant.
Na een reeks van overheerlijke amuses een fantastisch eerste gerecht van ganzenlever, framboos en radijs. Ongelooflijke smaakcombinatie. Dit mooie gerecht werd gevolgd door een perfecte gebrande langoustine met heerlijk garnituur en saus. Als derde een lekker visgerecht met daslook en bereidingen van tomaat. Het hoofdgerecht, zomerree met een mooie krachtige saus onze favoriet van de avond. Als afsluiter 2 overheerlijke desserts. Wat een verwennerij weer en wat hebben we dan ook weer genoten!
Bediening perfect als altijd, deze keer met de super enthousiaste toelichting van een van de jonge mensen van de keukenbrigade bij een aantal gerechten.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Supervriendelijke ontvangst door de chef zelf! Gezellig restaurant, toffe sommelier! We hebben enorm genoten van 'Soenil's signature' dit waren 3 TOP gerechten!! We komen nog terug :-)
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We aten hier geweldig. Heerlijke smaken van de hele wereld, heel verrassend gecombineerd. De chef heeft een Surinaams-hindoestaanse achtergrond en laat dit terugkomen in diverse gerechten. Het is allemaal erg smaakvol en ook ruim voldoende. De bediening is correct en vriendelijk, gelukkig niet stijfjes. Het tempo is goed, variatie in de gerechten ook prima. Het is een heerlijke avond uit. De prijs is er wel naar, bv water kost 11€ pp.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Emotioneel! Wat was dit geweldig! Ik heb al op heel wat plaatsen mogen eten maar dit overtrof echt alles. We werden zo goed ontvangen en begeleid tijdens de hele avond. Ik werd van een paar gerechten gewoon emotioneel, dit had ik nog nooit zo meegemaakt. WoW! Als je de kans hebt, doen!!!
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Op uitnodiging gegeten bij dit sfeervolle restaurant in het centrum van Nuenen. Gratis parkeren in de omgeving. In het weekend wel even rondrijden voor een vrije plaats.

Na de gastvrije ontvangst en het serveren van een aperitief volgde een reeks van heerlijke, prachtig gepresenteerde amuses. De een nog spectaculairder dan de ander. Een waanzinnige mix van traditioneel en oriëntaal. De recensies lezend blijkbaar de zeer herkenbare stijl van de chef.

Om het kort te houden: de rest van het menu was net zo indrukwekkend. We hadden geen spijt van onze keuze voor het wijnarrangement. De combinaties waren prima en er werd ook nog eens royaal (bij)geschonken. De friandises bij de koffie waren onovertroffen.

Alleen de stijl van de sommelier was wat ons betreft voor verbetering vatbaar. We kunnen ons voorstellen dat anderen daar anders over denken: veel kennis, flair en gevoel voor presentatie. Aan onze tafel alleen wel erg vrijpostig.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben genoten van een werkelijk waar ongelooflijk mooie gastronomische avond bij Soenil en zijn brigade.
De talloze amuses, ware kunstwerkjes, de persoonlijke touch van Soenil, wat een beleving. Het verrassingsmenu; subliem! De wijnen die door de zeer kundige en ook erg aardige sommelier geserveerd werden droegen zeker bij an de ervaring.
Ik vind het ongelooflijk knap als mensen zoveel smaken en texturen in 1 gerecht weten te brengen en dat je dit als een prachtig geheel ervaart, dan ben je een kunstenaar!
Deze avond ging de boeken in!
Sharifa C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldig! Top! Heerlijk! Gastvrij! Te veel om op te noemen. We hebben onze Suri-roots geproefd in Soenil's Franse keuken. Geweldig!
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het was erg lang geleden maar nu Zondag op mijn Verjaardag met 3 personen gereserveerd in dit 2 sterren restaurant van Soenil Bahadoer.
De inrichting is gelukkig nu meer neutraal modern klassiek en de ontvangst is prima. Ons drietal heeft gekozen voor het menu van Sunil dat bestaat uit vele fantastische amuses en een 6 gangen tasting menu.
De karakteristieke Aziatische kruiden komen fantastisch tot zijn recht in combinatie met de Europese ingrediënten.
Ook zijn alle andere gerechten van grote klasse goed begeleid door mooie (maar geen aparte) wijnen.
Service door personeel en sommelier is top precies op de juiste toon opvallende ( en prijzenswaardig) is dat de chef ook in de bediening zelf meewerkt zowel met inzetten als uithalen. Klasse.
Al met al een geslaagde Avond. Wel ff sparen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wie ben ik om de professionele recensenten te verbeteren of aan te vullen?
Een geweldige moederdag gevierd in een heerlijke atmosfeer met veel kleine heerlijke gerechten en over het algemeen prima passende wijnen.
Alhoewel de aanduiding "gast" in de horeca meer een woord dan een classificatie is geworden, hier is dat anders en voel je jezelf echt de "gast". De gastheren en gastvrouwen hebben blijkbaar ogen in hun achterhoofd, ze zien werkelijk alles en reageren direct.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een fantastische ervaring. Het is veel meer dan eten het is beleven en genieten. De eerste twee uur van de avond tijdens de negen amuses en de voorgerechten kunnen we alleen maar praten over het eten. Het totaal plaatje van sfeer, de professionele bediening en de sublieme smaken klopt gewoon. Kortom heel bijzonder!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een fantastische Lunch,

We zijn hier vaste klant en komen regelmatig. Maar eigenlijk altijd voor het diner. Toen we de mailing binnen kregen voor de kerstlunch hebben we meteen gereserveerd.

Het was weer een aaneenschakeling van smaak explosies.
Ook de wijn was weer top verzorgd door Edgar. Deze keer hadden we speciaal voor hem een flesje Kaiken Ultra meegenomen, kan ie thuis ook eens genieten van een lekker wijntje :-)

Ga alsjeblieft zo door mensen!