De Lindehof

Beekstraat 1 5671 CS Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De Lindehof

Soenil Bahadoers smaakclimax

Chef-kok Soenil Bahadoer belichaamt zijn restaurant De Lindehof. Zijn passie voor het koken proef je in geïnspireerde gerechten. Een reeks aan kleine hapjes bouwt op naar een ware smaakclimax. De gastvrijheid en het plezier van de keuken heeft hij van huis meegenomen. Iedereen is welkom en zo voelt het ook in deze warme en gezellige omgeving.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Lindehof

Maandag
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 14:00 (m.u.v. zaterdag)

Uitmuntend
9,8
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Lindehof

Ine M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer verrassend exclusief eten.
Ik heb volop genoten
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Bijzonder origineel
A.I V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijke plaats om gezellig, rustig te eten. Het is meer een huiskamersfeer dan een restaurant.
Prachtige presentatie van alle lekkers en vaak een verrassende scherpere smaak.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Na een oog- en smaakstrelende serie van amuses volgt een overheerlijk 5-gangen diner. Een heerlijk voorgerecht met shortrib en vis, gevolgd door nog 2 heerlijke voorgerechten waarvan de kalfswang een van onze favorieten van de avond was. Dan een heerlijk stukje wagyu als hoofdgerecht. Als afsluiten een fantastisch dessert van perzik en koffie met heerlijke zoetigheden erbij. Zoals altijd alles weer top op smaak. De Lindehof is en blijft met stip ons favoriete restaurant!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Na een groot aantal amuses genoten van een heerlijk 6 gangen menu. Ieder gerecht hoog op smaak, soms zelfs gewaagd pittig. Mooi opgemaakte borden en prima bediening. Wijnarrangement lekker, soms wat karig, maar goede keuzes. Een gezellige avond met een goede gastheer!
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten
Alleen moeilijk te vinden
Charles R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Een zeer goede gelegenheid om voortreffelijk te dineren.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Dit was de tweede keer dat we hier te gast waren met deze vriendengroep en de verwachtingen waren hooggespannen. De enorme varieteit aan gerechten laat nauwelijks een smaaksensatie onvervuld. Aangevuld met passende wijnen hadden we een heerlijke avond. Aandacht niet optimasl en entourage wat aan de kille kant. Prijs/kwaliteit wel over de top.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De Lindehof is geweldig! Wat een smaaksensaties en smaakexplosies! De gerecht(jes) zijn fantastisch opgemaakt, echt geweldig! Ik vond de bediening en zeker de kok, die even uit de keuken kwam, iets te amicaal/joviaal, dat had ik graag anders ervaren. Als je in het midden van de ruimte zit, zit je er ook ietwat "bekeken" bij. Maar al met al een super ervaring!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima 4 gangen menu en zelfs de non-alcohol wijnen smaken fantastisch!!
De verschillende smaken waren weer een genot voor de zintuigen. TOP.
David E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Bijzondere smaken. Goed uitgebalanceerd. Voorkomend en vriendelijk personeel.
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ook een wat later ingestuurde recensie, maar de diners bij de Lindehof vergeet ik niet zo snel. We namen een 5-gangen menu in ons favoriete restaurant. Het culinaire feest begint met een hoop amuses; dat is altijd puur genieten van alle smaken en ook van wat je ziet: de durian is het meest opvallend! Ook het uiteindelijke menu is heerlijk en wordt prachtig geserveerd. Paling, langoustine, duif, er komt van alles voorbij en we sluiten af met een dessert van vooral asperges (!) en aardbeien! Wel jammer dat 'chef' zich niet laat zien in het restaurant.
John J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
In één woord met drie lettergrepen GE-WEL-DIG!! Genieten van Surinaamse invloeden, maar ook de traditionele Europese Topkeuken komt voorbij. We hebben van de kaart gegeten. Allerlei ingrediënten uit de streek zoals asperges smaakte uniek, fris. De ganzenlever(s) was absoluut de Topper, als je al een keuze kunt maken. Triviaal maar toch: De wijze hoe snel en onopvallend gangen uitgeserveerd worden en opgeruimd was voor ons uniek.
Na afloop hebben we met Soenil en het gezelschap een foto bij de ingang gemaakt gelijk 'een popster'.
Dank voor de gastvrijheid, ontspannen sfeer en culinaire reis van zeker 3 uur!, het was meer dan de relatieve moeite waard om vanuit omg. Haarlem naar Nuenen te rijden.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De ontvangst - ook door Soenil zelf - is hartelijk en geinteresseerd. Het eten is over het geheel ronduit fantastisch, alhoewel Ik hèt bombardement van amuses en smaken op het randje vind komen dat je maag protesteert. Gelukkig er niet over heen, maar pas op. Één gang , de Oosterschelde kreeft , was bij mij net niet goed van cuisson en ook volgens de tafel genoten vergezeld van te veel niet harmoniërende smaken. Het werd door de patron zelf perfect ,oprecht geinteresseerd , opgelost met een extra gangetje . Chapeau ! Het personeel werkt attent , vriendelijk en snel , wel brabants amicaal maar niet popy. Dat gold helaas niet voor de sommelier uit Litauen die met een ‘ yes boss ‘ ( grappig bedoeld ?) de hele avond een beetje ongelukkig de plank missloeg. Overall een klasse zaak !
kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
In een woord geweldig !
2 uur lang een invasie van smaak explosies, hoe krijg je het verzonnen, metname de paling en wagyu, bonbon met babi ketjap en de merengue van rode kool appel en curry! Ik zou zo een zak kopen, briljant ik ga hier naar toe terug !
kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Geweldig, zondag middag naar nuenen gereden voor de lunch, of de zaak mooi verbouwd is geen idee was er nog nooit geweest, maar de stoelen zitten prima en dat is erg belangrijk, wat ik wilde eten ? Doe maar wat zei ik nou dat heb ik geweten, ruim 2 uur lang een reeks enorme smaak explosies, met name de paling en de wagyu tartaar/ shortrib was bingo ! Bonbons met babi ketjap hoe krijg je het verzonnen en vooral waarom verzin je dit, geweldig, ik kom zeker terug
Franc B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wederom (2x) genoten van een 5-gangen RE-MEET Menu, n.a.v. de geslaagde verbouwing. Prachtige gerechten, voortreffelijke amuses, uitstekende bediening. Persoonlijke "touch" door de chef & medewerkers. Wat wens je nog meer...?
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk genoten van de vele rijkelijke smaken en ingrediënten. De Indiaase touch maakt het heel bijzonder en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Perfecte gelegenheid voor een romantisch avondje uit! Het eten was perfect en de wijnen sloten hier heel goed op aan, spannende smaken en verrassende combinaties.
De chef komt zelf inventariseren of Er allergieën of dieetwensen zijn, wat wij vonden zorgen voor een persoonlijk tintje aan de avond.
En Eddy zorgt met zijn entertainment en passie voor zn werk dat dit zeker niet onze laatste keer is geweest.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Uitstekend gegeten met erg bijzondere smaak combinaties. Verrassend gebruik van kruiden en specerijen, een verademing. Dit restaurant weet zich echt te onderscheiden. De vele amuses zijn stuk voor stuk een beleving. De bediening is uitstekend. Je voelt je echt welkom. De inrichting is goed, maar zou voor zo'n restaurant iets " luxer" mogen zijn.