De Lindehof

Beekstraat 1 5671 CS Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De Lindehof

Soenil Bahadoers smaakclimax

Chef-kok Soenil Bahadoer belichaamt zijn restaurant De Lindehof. Zijn passie voor het koken proef je in geïnspireerde gerechten. Een reeks aan kleine hapjes bouwt op naar een ware smaakclimax. De gastvrijheid en het plezier van de keuken heeft hij van huis meegenomen. Iedereen is welkom en zo voelt het ook in deze warme en gezellige omgeving.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Lindehof

Maandag
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 14:00 (m.u.v. zaterdag)

Uitmuntend
9,8
9,5

Jouw recensie over het restaurant De Lindehof

Robert D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Prima 4 gangen menu en zelfs de non-alcohol wijnen smaken fantastisch!!
De verschillende smaken waren weer een genot voor de zintuigen. TOP.
David E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Bijzondere smaken. Goed uitgebalanceerd. Voorkomend en vriendelijk personeel.
John J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
In één woord met drie lettergrepen GE-WEL-DIG!! Genieten van Surinaamse invloeden, maar ook de traditionele Europese Topkeuken komt voorbij. We hebben van de kaart gegeten. Allerlei ingrediënten uit de streek zoals asperges smaakte uniek, fris. De ganzenlever(s) was absoluut de Topper, als je al een keuze kunt maken. Triviaal maar toch: De wijze hoe snel en onopvallend gangen uitgeserveerd worden en opgeruimd was voor ons uniek.
Na afloop hebben we met Soenil en het gezelschap een foto bij de ingang gemaakt gelijk 'een popster'.
Dank voor de gastvrijheid, ontspannen sfeer en culinaire reis van zeker 3 uur!, het was meer dan de relatieve moeite waard om vanuit omg. Haarlem naar Nuenen te rijden.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De ontvangst - ook door Soenil zelf - is hartelijk en geinteresseerd. Het eten is over het geheel ronduit fantastisch, alhoewel Ik hèt bombardement van amuses en smaken op het randje vind komen dat je maag protesteert. Gelukkig er niet over heen, maar pas op. Één gang , de Oosterschelde kreeft , was bij mij net niet goed van cuisson en ook volgens de tafel genoten vergezeld van te veel niet harmoniërende smaken. Het werd door de patron zelf perfect ,oprecht geinteresseerd , opgelost met een extra gangetje . Chapeau ! Het personeel werkt attent , vriendelijk en snel , wel brabants amicaal maar niet popy. Dat gold helaas niet voor de sommelier uit Litauen die met een ‘ yes boss ‘ ( grappig bedoeld ?) de hele avond een beetje ongelukkig de plank missloeg. Overall een klasse zaak !
kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
In een woord geweldig !
2 uur lang een invasie van smaak explosies, hoe krijg je het verzonnen, metname de paling en wagyu, bonbon met babi ketjap en de merengue van rode kool appel en curry! Ik zou zo een zak kopen, briljant ik ga hier naar toe terug !
kees V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Geweldig, zondag middag naar nuenen gereden voor de lunch, of de zaak mooi verbouwd is geen idee was er nog nooit geweest, maar de stoelen zitten prima en dat is erg belangrijk, wat ik wilde eten ? Doe maar wat zei ik nou dat heb ik geweten, ruim 2 uur lang een reeks enorme smaak explosies, met name de paling en de wagyu tartaar/ shortrib was bingo ! Bonbons met babi ketjap hoe krijg je het verzonnen en vooral waarom verzin je dit, geweldig, ik kom zeker terug
HarleyHarrie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wederom (2x) genoten van een 5-gangen RE-MEET Menu, n.a.v. de geslaagde verbouwing. Prachtige gerechten, voortreffelijke amuses, uitstekende bediening. Persoonlijke "touch" door de chef & medewerkers. Wat wens je nog meer...?
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk genoten van de vele rijkelijke smaken en ingrediënten. De Indiaase touch maakt het heel bijzonder en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Adriana- .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Perfecte gelegenheid voor een romantisch avondje uit! Het eten was perfect en de wijnen sloten hier heel goed op aan, spannende smaken en verrassende combinaties.
De chef komt zelf inventariseren of Er allergieën of dieetwensen zijn, wat wij vonden zorgen voor een persoonlijk tintje aan de avond.
En Eddy zorgt met zijn entertainment en passie voor zn werk dat dit zeker niet onze laatste keer is geweest.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Uitstekend gegeten met erg bijzondere smaak combinaties. Verrassend gebruik van kruiden en specerijen, een verademing. Dit restaurant weet zich echt te onderscheiden. De vele amuses zijn stuk voor stuk een beleving. De bediening is uitstekend. Je voelt je echt welkom. De inrichting is goed, maar zou voor zo'n restaurant iets " luxer" mogen zijn.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hadden een lunch van drie gangen signature dishes. Na een groot aantal heerlijke amuses, begonnen we met een gang van drie bijzondere gerechten met zeer veel verschillende smaken. Daarna het hoofdgerecht met haas op twee wijzen. Vooral de oriëntaalse smaak was weer geweldig.
Het dessert met een smaak van Thaise Thom Ka Ka soep omgezet in fantastische smaak was geweldig.
Het wijnarrangement was goed. De service was prima en vriendelijk.
De prijs is wel relatief hoog, zoals water voor 6 Euro per fles en koffie met weliswaar heerlijke friandises voor 12,50 per persoon zijn aan de hoge kant. Echter de ervaring is het zeker waard. Weer een fantastische belevenis van een absolute topkok met zijn team!
rein Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Samen met vrienden een avondje uit gehad. We waren met een grote groep. Elf vrienden, dit hebben zij erg goed gedaan. Prima bediening mooie gerechten en goede wijn. Elke gang was een verrassing mooie smaakcombinaties en sensaties. Mooi uitgeserveerd en de tafel mooi gedekt. Aanrader! Prijs incl wijn was 135 euro pp maar meer dan waard!
mia L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
hier vanmiddag een fijn gesprek gehad met mijn broer. heerlijk rustig genoten van de culinaire lunch!!..
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijke avond gehad. De gerechten waren allemaal even smaakvol en fantastisch gepresenteerd. Zeer mooie, warme smaken waaraan je de Indiase /Hindoestaanse roots van chef Soenil herkent.
Het personeel was zeer vriendelijk, gastvrij en informeel. Echt fantastisch!
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten was echt geweldig! Met een heel gastvriendelijk ontvangst, heerlijke wijnen en een fantastische bediening. Echt een aanrader voor een gezellig en ontspannen avond uiteten
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer heerlijk genoten bij ons met stip meest favoriete restaurant.
Na een reeks van overheerlijke amuses een fantastisch eerste gerecht van ganzenlever, framboos en radijs. Ongelooflijke smaakcombinatie. Dit mooie gerecht werd gevolgd door een perfecte gebrande langoustine met heerlijk garnituur en saus. Als derde een lekker visgerecht met daslook en bereidingen van tomaat. Het hoofdgerecht, zomerree met een mooie krachtige saus onze favoriet van de avond. Als afsluiter 2 overheerlijke desserts. Wat een verwennerij weer en wat hebben we dan ook weer genoten!
Bediening perfect als altijd, deze keer met de super enthousiaste toelichting van een van de jonge mensen van de keukenbrigade bij een aantal gerechten.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Supervriendelijke ontvangst door de chef zelf! Gezellig restaurant, toffe sommelier! We hebben enorm genoten van 'Soenil's signature' dit waren 3 TOP gerechten!! We komen nog terug :-)
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We aten hier geweldig. Heerlijke smaken van de hele wereld, heel verrassend gecombineerd. De chef heeft een Surinaams-hindoestaanse achtergrond en laat dit terugkomen in diverse gerechten. Het is allemaal erg smaakvol en ook ruim voldoende. De bediening is correct en vriendelijk, gelukkig niet stijfjes. Het tempo is goed, variatie in de gerechten ook prima. Het is een heerlijke avond uit. De prijs is er wel naar, bv water kost 11€ pp.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Emotioneel! Wat was dit geweldig! Ik heb al op heel wat plaatsen mogen eten maar dit overtrof echt alles. We werden zo goed ontvangen en begeleid tijdens de hele avond. Ik werd van een paar gerechten gewoon emotioneel, dit had ik nog nooit zo meegemaakt. WoW! Als je de kans hebt, doen!!!
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Op uitnodiging gegeten bij dit sfeervolle restaurant in het centrum van Nuenen. Gratis parkeren in de omgeving. In het weekend wel even rondrijden voor een vrije plaats.

Na de gastvrije ontvangst en het serveren van een aperitief volgde een reeks van heerlijke, prachtig gepresenteerde amuses. De een nog spectaculairder dan de ander. Een waanzinnige mix van traditioneel en oriëntaal. De recensies lezend blijkbaar de zeer herkenbare stijl van de chef.

Om het kort te houden: de rest van het menu was net zo indrukwekkend. We hadden geen spijt van onze keuze voor het wijnarrangement. De combinaties waren prima en er werd ook nog eens royaal (bij)geschonken. De friandises bij de koffie waren onovertroffen.

Alleen de stijl van de sommelier was wat ons betreft voor verbetering vatbaar. We kunnen ons voorstellen dat anderen daar anders over denken: veel kennis, flair en gevoel voor presentatie. Aan onze tafel alleen wel erg vrijpostig.