Meer informatie over restaurant De Lindehoeve

• Kom je met de auto?
    Midden in het recreatiegebied 'Bergse Bos', aan de rivier de Rotte.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben weer een fijne avond gehad. Eten en bediening, zoals altijd, prima en ontvangst vriendelijk.
Na een glaasje bij de open haard hebben wij heerlijk gegeten. Tot de volgende keer!!
Rosa J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten en leuke bediening
Een aanrader voor een gezellige avond.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Woensdag 2 november weer eens fantastisch gegeten bij restaurant de Lindehoeve. Gastvrouw Stephanie zorgt voor een prima avond. Het eten was wederom voortreffelijk. Wat ons betreft 1 van de betere restaurants in de Regio. Een aanrader voor een ieder. Marian en Dick
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Pareltje bij de Rotte. Geduldige en gezellige bediening. Het eten was in 1 woord fantastisch te noemen. Mals waar het mals moest zijn en verschillende smaaksensaties op elk, mooi opgemaakt, bord. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed!. Kok werkt met plezier en inzet en dat proef je!. Hoop dat meer mensen dit restaurant ontdekken. Een bezoek zeker waard.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een hele fijne locatie, erg gezellig. Het enige waar misschien iets aan te verbeteren zou zijn is dat de stoelen aan de eettafels te diep inzakken, voor een langere tijd aan tafel zitten deze niet echt lekker.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren weer bij de Lindehoeve wezen eten. Het eten was weer heerlijk. Als je erom vraagt kan hier van alles. Kom snel weer terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Mooie loactie langs de Rotte.
Tijdens een fietstocht in dit restaurant de lunch gebruikt.
Het is niet makkelijk een goede uitsmijter te serveren maar hier is dat prima gelukt. 3 Eitjes op super lekker brood. Prima garing. Gewoon lekker. Vriendelijke, snelle bediening.
Anitakoppenberg .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
lekker gegeten.
mooie lokatie, zowel binnen als. buiten goed vertoeven.
Goede service.
heerlijke amuse vooraf gekregen
Koen--M .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uitstekende bavette, heerlijk scharreleitje, tevreden tafelgenoten, keurige bediening in een mooie omgeving (en ietwat oubollig interieur).
Selma_Arida .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
27-8 prima gegeten op het terras van de lindehoeve. Vooraf 3 heerlijke amuses. Bediening is vriendelijk, maar tussen de gerechten wat lange wachttijd. Lekkere sauvignon blanc, sprong eruit.
Richard1768 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening.
Eten eenvoudig maar goed.
Kortom aanrader zeker bij mooi weer op het buitenterras.
Parkeren op eigen terrein.
Els.anton .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Dessert, de sinaasappelparfait. Heerlijk.

Het eten was te koud, geen voorverwarmde borden...

Alleen de prijzen klopten niet met de site informatie....
Geachte gasten,

Ten eerste danken wij u voor uw recensie en wij vinden het fijn dat u van ons
dessert genoten heeft. Dan de rest van uw recensie. U heeft inderdaad gemeld
dat het eten niet op de gewenste temperatuur was. Nogmaals onze excuses daarvoor,
maar wij hebben ons uiterste best gedaan om dit voor u recht te zetten. De gerechten
hoefden van u niet terug dus hebben wij u een wijntje van het huis bij het dessert
aangeboden. Verder kan ik u verzekeren dat de prijzen op onze site altijd kloppen,
en altijd hebben geklopt. Nu kan het zo zijn dat u op een recensie- en/of reserveringssite
hebt gekeken en die zijn, buiten onze schuld om, niet altijd correct. Wij raden u dan ook
altijd aan onze eigen site te bezoeken. Tot slot vinden wij het altijd prettig dat wanneer
iets niet naar wens is, u dat ons meldt zodat wij hier iets aan kunnen doen. Wel vinden wij
het minstens treurig dat na alles wat er gebeurd is u ons zo karig en negatief afschildert,
een foutje kan iedereen overkomen. Wij hopen dat u het diner nog eens opnieuw wilt proberen met borden uit onze bordenwarmer en prijzen van onze site.

Team Lindehoeve.

Reactie van proever:

Deze site is dus de eerste link die je ziet. En de prijzen zijn echt anders.

Wij komen zeker nog een keer eten of borrelen. De bediening en hun service waren gewoon top!
Fkooren .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Erg vriendelijke bediening, vond wel dat de gangen snel na elkaar werden geserveerd. Eten was lekker, maar geheel wat minder als de menukaart suggereerde. Leuke locatie, maar wat oudbollig interieur.
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De lunch was ok, niet spectaculair, prijs kwaliteit een 8.
Bediening was ok, ook niet echt inspirerend, als je iets niet hebt dan juist benoemen wat je wel kunt verkopen.
Decor was matig, terras was niet schoon. spinnenweb op de stoelen en kussentjes smoezelig
Corrina W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Dit restaurant is het bezoeken waard. Sfeer , eten, bediening alles top. We kwamen hier niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst.
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Mooi restaurant aan de Rotte
3 gangen namen wij en dat beviel uitstekend.
De wijnen waren uitstekend pasten zeer goed.
Prima Prijs/kwaliteit verhouding
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zondag jl. heerlijk gegeten. Het menu was zeer verzorgd, en Oma van 91 jaar kreeg op speciaal verzoek haar garnalencocktail en dessert waar ze zo van houdt. Chapeau voor de medewerkers die alles in het werk stelden dat Oma met haar brede rolstoel toch naar binnen kon. Bediening en kok geweldig. Amuses waren ook heerlijk, de presentatie van de Carpaccio was leuk, hoofdgerechten en desserts prima. Ook de geadviseerde Rioja was heerlijk. Geslaagd feestje!
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Afgelopen zondagavond heerlijk bij de Lindehoeve gegeten, mooie gerechten en goed van smaak. De hoeveelheden vind ik wel een beetje karig, voor mij was het voldoende maar voor mijn echtgenoot was het eigenlijk te weinig en hij is een normale eter.
Decor vind ik oubollig aandoen, dat mag wel een update krijgen.
Maar verder een heel fijn restaurant met goed eten.
Noortjeoorschot .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima eten in een mooi tempo uitgeserveerd door zeer vriendelijke bediening! Het was wel erg stil in het restaurant, wat wel jammer was.
PaulGerlach .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten.
Het begon al met erg bijzondere amuses.
Daarna beide gekozen voor een menu.
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren stuk voor stuk erg lekker.
Alle gangen bereid met veel zorg en toewijding.
Erg prettige bediening.
Een echte aanrader.
Wij hebben reeds een nieuwe reservering gemaakt.