Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Lindehoeve

Metrostation Hesseplaats, 15 minuten lopen richting de Rotte
  • Kom je met de auto?
    Midden in het recreatiegebied 'Bergse Bos', aan de rivier de Rotte.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Diners Club , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Rookruimte , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
1,5 week geleden via een Heerlijk-deal hier terecht gekomen. Misschien was het omdat er een grote groep gelijktijdig kwam eten, misschien gewoon pech. Maar er was geen ontvangst. We waren er voor het eerst en waande ons aanvankelijk op een besloten feestje en dachten dat we in de verkeerde ruimte waren. Uiteindelijk kwam er wel iemand naar ons toe. Gerechten waren oke, niet bijzonder. De frites welke bij het gerecht zaten was men vergeten en kwamen pas nadat het hoofdgerecht al genuttigd was. Al met al geen geweldige ervaring. Qua kosten geef ik liever iets meer uit voor een echt goede ervaring. Qua locatie is het wel grappig. Heeft iets weg van een duitse herberg.
millyvanderlinde .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Op 12 april bij De Lindehoeve gegeten. Vriendelijke ontvangst en attente bediening door gastvrouw. Goed eten voor een redelijke prijs. Restaurant ligt in mooie omgeving en heeft een sfeervolle inrichting. Leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rens En Elly D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Mooie gelegenheid om heerlijk te dineren. Hadden gereserveerd, maar bleek achteraf niet nodig. Een tafel voor zes was keurig gedekt. Verder was de zaak niet bezet. Vriendelijke service van zowel de kok als de eigenaresse. Uitstekende kwaliteit gerechten, goed gebakken biefstukken en vis, de borden prachtig verzorgd​. Het dessert met zorg bereid en heerlijk van smaak. Prijs/kwaliteit prima.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Voortreffelijk gegeten voor zeer redelijke prijs. Vriendelijke ontvangst en we hebben genoten vh het 4-gangen aanbiedingsmenu: zalmrillette, parelhoenfilet (perfecte garing) met truffelrisotto, diamanthaas en n aangeklede koffie. Prima bijpassende wijnen tegen schappelijke prijzen. Bediening vriendelijk en attent, maar wat op afstand. Inrichting is in orde; wat donker. Al met al fijn gegeten bij de Lindenhoeve!
Ivanka B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Uitstekende kwaliteit eten, hele attente bediening. Op de avond dat wij er waren was het wel wat rustig, mag voor de gezelligheid iets drukker. Leuke open haard en mooi aan de Rottemeren gelegen.
Tjitse S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met de Kerst hier gegeten samen met mijn vrouw. Het menu was prima en gevraagd of er voor één persoon de vis vervangen kon worden (bij reservering). De sfeer was gezellig en de open haard was aan en nodigde uit om een borrel te nemen. De bediening was prima in orde en zeer gemoedelijk. Het eten was echt voortreffelijk en we hebben genoten van dit 4 gangen kerstdiner. Ee aanrader om hier te gaan eten, voor ons de tweede keer en zeker voor herhaling vatbaar.
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was helemaal top. Het eten was erg lekker en gezellige locatie. Goede en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
a_verwey .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hadden, voor 4 personen gereserveerd, doch een van de personen werd die dag, voordat we gingen eten,dusdanig ziek, dat 2 personen niet meekonden. Bij aankomst bij de Lindenhoeve, dit gemeld, het was geen probleem, de tafel werd gedekt voor 2 personen en ze wensten de thuisblijvers beterschap.
Het eten en de bediening waren prima, al met al, een zeer geslaagd kerstdiner en het is voor herhaling vatbaar.
Een grote pluim voor de Lindenhoeve.
Jochims H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten. Gerechten waren verzorgd, goede smaak samenstelling en met zorg bereid.
Entourage is wel erg uit de tijd en heeft enige verfrissing en modernisering nodig.
Jolande K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Viona D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wederom een avond doorgebracht in de Lindehoeve. De gastvrouw was zoals altijd super en de bediening erg charmant. De kok heeft een prachtig vier gangen menu voorgeschoteld tegen een prijs die zelfs aan de lage kant is. Het is een pareltje in de natuur en zeker een aanrader voor ieder!
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben weer een fijne avond gehad. Eten en bediening, zoals altijd, prima en ontvangst vriendelijk.
Na een glaasje bij de open haard hebben wij heerlijk gegeten. Tot de volgende keer!!
Rosa J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten en leuke bediening
Een aanrader voor een gezellige avond.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Woensdag 2 november weer eens fantastisch gegeten bij restaurant de Lindehoeve. Gastvrouw Stephanie zorgt voor een prima avond. Het eten was wederom voortreffelijk. Wat ons betreft 1 van de betere restaurants in de Regio. Een aanrader voor een ieder. Marian en Dick
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Pareltje bij de Rotte. Geduldige en gezellige bediening. Het eten was in 1 woord fantastisch te noemen. Mals waar het mals moest zijn en verschillende smaaksensaties op elk, mooi opgemaakt, bord. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed!. Kok werkt met plezier en inzet en dat proef je!. Hoop dat meer mensen dit restaurant ontdekken. Een bezoek zeker waard.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een hele fijne locatie, erg gezellig. Het enige waar misschien iets aan te verbeteren zou zijn is dat de stoelen aan de eettafels te diep inzakken, voor een langere tijd aan tafel zitten deze niet echt lekker.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren weer bij de Lindehoeve wezen eten. Het eten was weer heerlijk. Als je erom vraagt kan hier van alles. Kom snel weer terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Mooie loactie langs de Rotte.
Tijdens een fietstocht in dit restaurant de lunch gebruikt.
Het is niet makkelijk een goede uitsmijter te serveren maar hier is dat prima gelukt. 3 Eitjes op super lekker brood. Prima garing. Gewoon lekker. Vriendelijke, snelle bediening.
anitakoppenberg .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
lekker gegeten.
mooie lokatie, zowel binnen als. buiten goed vertoeven.
Goede service.
heerlijke amuse vooraf gekregen
Koen--M .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uitstekende bavette, heerlijk scharreleitje, tevreden tafelgenoten, keurige bediening in een mooie omgeving (en ietwat oubollig interieur).