Meer informatie over restaurant De Lindehoeve

• Kom je met de auto?
    Midden in het recreatiegebied 'Bergse Bos', aan de rivier de Rotte.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Tjitse S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met de Kerst hier gegeten samen met mijn vrouw. Het menu was prima en gevraagd of er voor één persoon de vis vervangen kon worden (bij reservering). De sfeer was gezellig en de open haard was aan en nodigde uit om een borrel te nemen. De bediening was prima in orde en zeer gemoedelijk. Het eten was echt voortreffelijk en we hebben genoten van dit 4 gangen kerstdiner. Ee aanrader om hier te gaan eten, voor ons de tweede keer en zeker voor herhaling vatbaar.
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was helemaal top. Het eten was erg lekker en gezellige locatie. Goede en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
a_verwey .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hadden, voor 4 personen gereserveerd, doch een van de personen werd die dag, voordat we gingen eten,dusdanig ziek, dat 2 personen niet meekonden. Bij aankomst bij de Lindenhoeve, dit gemeld, het was geen probleem, de tafel werd gedekt voor 2 personen en ze wensten de thuisblijvers beterschap.
Het eten en de bediening waren prima, al met al, een zeer geslaagd kerstdiner en het is voor herhaling vatbaar.
Een grote pluim voor de Lindenhoeve.
Jochims H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten. Gerechten waren verzorgd, goede smaak samenstelling en met zorg bereid.
Entourage is wel erg uit de tijd en heeft enige verfrissing en modernisering nodig.
Jolande K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Viona D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wederom een avond doorgebracht in de Lindehoeve. De gastvrouw was zoals altijd super en de bediening erg charmant. De kok heeft een prachtig vier gangen menu voorgeschoteld tegen een prijs die zelfs aan de lage kant is. Het is een pareltje in de natuur en zeker een aanrader voor ieder!
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben weer een fijne avond gehad. Eten en bediening, zoals altijd, prima en ontvangst vriendelijk.
Na een glaasje bij de open haard hebben wij heerlijk gegeten. Tot de volgende keer!!
Rosa J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prima gegeten en leuke bediening
Een aanrader voor een gezellige avond.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Woensdag 2 november weer eens fantastisch gegeten bij restaurant de Lindehoeve. Gastvrouw Stephanie zorgt voor een prima avond. Het eten was wederom voortreffelijk. Wat ons betreft 1 van de betere restaurants in de Regio. Een aanrader voor een ieder. Marian en Dick
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Pareltje bij de Rotte. Geduldige en gezellige bediening. Het eten was in 1 woord fantastisch te noemen. Mals waar het mals moest zijn en verschillende smaaksensaties op elk, mooi opgemaakt, bord. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed!. Kok werkt met plezier en inzet en dat proef je!. Hoop dat meer mensen dit restaurant ontdekken. Een bezoek zeker waard.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een hele fijne locatie, erg gezellig. Het enige waar misschien iets aan te verbeteren zou zijn is dat de stoelen aan de eettafels te diep inzakken, voor een langere tijd aan tafel zitten deze niet echt lekker.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Gisteren weer bij de Lindehoeve wezen eten. Het eten was weer heerlijk. Als je erom vraagt kan hier van alles. Kom snel weer terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Mooie loactie langs de Rotte.
Tijdens een fietstocht in dit restaurant de lunch gebruikt.
Het is niet makkelijk een goede uitsmijter te serveren maar hier is dat prima gelukt. 3 Eitjes op super lekker brood. Prima garing. Gewoon lekker. Vriendelijke, snelle bediening.
anitakoppenberg .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
lekker gegeten.
mooie lokatie, zowel binnen als. buiten goed vertoeven.
Goede service.
heerlijke amuse vooraf gekregen
Koen--M .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uitstekende bavette, heerlijk scharreleitje, tevreden tafelgenoten, keurige bediening in een mooie omgeving (en ietwat oubollig interieur).
Selma_Arida .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
27-8 prima gegeten op het terras van de lindehoeve. Vooraf 3 heerlijke amuses. Bediening is vriendelijk, maar tussen de gerechten wat lange wachttijd. Lekkere sauvignon blanc, sprong eruit.
richard1768 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening.
Eten eenvoudig maar goed.
Kortom aanrader zeker bij mooi weer op het buitenterras.
Parkeren op eigen terrein.
els.anton .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Dessert, de sinaasappelparfait. Heerlijk.

Het eten was te koud, geen voorverwarmde borden...

Alleen de prijzen klopten niet met de site informatie....
Geachte gasten,

Ten eerste danken wij u voor uw recensie en wij vinden het fijn dat u van ons
dessert genoten heeft. Dan de rest van uw recensie. U heeft inderdaad gemeld
dat het eten niet op de gewenste temperatuur was. Nogmaals onze excuses daarvoor,
maar wij hebben ons uiterste best gedaan om dit voor u recht te zetten. De gerechten
hoefden van u niet terug dus hebben wij u een wijntje van het huis bij het dessert
aangeboden. Verder kan ik u verzekeren dat de prijzen op onze site altijd kloppen,
en altijd hebben geklopt. Nu kan het zo zijn dat u op een recensie- en/of reserveringssite
hebt gekeken en die zijn, buiten onze schuld om, niet altijd correct. Wij raden u dan ook
altijd aan onze eigen site te bezoeken. Tot slot vinden wij het altijd prettig dat wanneer
iets niet naar wens is, u dat ons meldt zodat wij hier iets aan kunnen doen. Wel vinden wij
het minstens treurig dat na alles wat er gebeurd is u ons zo karig en negatief afschildert,
een foutje kan iedereen overkomen. Wij hopen dat u het diner nog eens opnieuw wilt proberen met borden uit onze bordenwarmer en prijzen van onze site.

Team Lindehoeve.

Reactie van proever:

Deze site is dus de eerste link die je ziet. En de prijzen zijn echt anders.

Wij komen zeker nog een keer eten of borrelen. De bediening en hun service waren gewoon top!
fkooren .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Erg vriendelijke bediening, vond wel dat de gangen snel na elkaar werden geserveerd. Eten was lekker, maar geheel wat minder als de menukaart suggereerde. Leuke locatie, maar wat oudbollig interieur.
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De lunch was ok, niet spectaculair, prijs kwaliteit een 8.
Bediening was ok, ook niet echt inspirerend, als je iets niet hebt dan juist benoemen wat je wel kunt verkopen.
Decor was matig, terras was niet schoon. spinnenweb op de stoelen en kussentjes smoezelig