De Lindeboom

Lindeboomsweg 1a 7433 BH Schalkhaar Nederland Kaart

Over het restaurant De Lindeboom

Ouderwets genieten in het dorp Schalkhaar

In het hartje van het dorp Schalkhaar, onder de rook van Deventer, ligt het restaurant De Lindeboom. Het restaurant staat bekend om haar informele sfeer, fijne prijzen en traditionele Hollandse keuken. De gerechten worden op een ambachtelijke wijze met verse en lokale producten bereid. Een avondje De Lindeboom is ouderwets genieten!

Meer informatie over restaurant De Lindeboom

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag 09:00 - 22:00
- Lunch vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant De Lindeboom

Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer klant gericht team gevarieerde maaltijd en goede prijskwaliteit verhouding.
Zeker een aanrader voor het volgende seizoen en van ons kunnen ze vaker bezoek verwachten
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wellicht niet de aller hipste tent, maar voor de deur parkeren en we werden vriendelijk geholpen. Het eten was uitstekend!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima menu, gewoon goed, geen poespas, maar wel lekker en erg veel! Vlees had iets malser gemogen, maar garnituren waren weer gevarieerd, prijzen voor de drankjes zeer redelijk.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben lekker gegeten. Snelle service. We hadden alleen de pech een tafeltje in het midden van de zaal te krijgen, waar de bediening constant dicht langs kwam lopen.
w.mjansen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De medewerkster was vriendelijk en aardig. Het eten was geweldig goed eenvoudig maar heerlijk. Wij gaan zeker nog een keer.
mariejose5 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het was gezellig druk bij de Lindeboom. De bediening was goed en het was lekker zitten op de banken achter de tafels. Als voorgerecht was de carpaccio erg lekker en leuk opgemaakt. Ook de hoofdgerechten waren lekker en er werd met je wensen rekening gehouden.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Groente zoals een bakje sla en een schaaltje met champignons en wat paprika!!
Bediening vriendelijk er wordt ook wel gevraagt of je er nog wat bij wilt hebben.
Maar ik vraag mij af? als je dit alleen gaat eten of je dan ook 34,95 voor moet betalen!!!
Dan 2x = 69,90 dan is het veel geld
W K
Jose J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Leuk restaurant, de enigste in schalkhaar. Bediening helemaal goed. Voorgerecht was super. Hoofgerecht kalfssucade was heerlijk de groente vonden we matig. nagerecht goed.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Heel lekker vegetarisch gegeten. Gevulde courgette met groenten en rijst en kaas uit de oven. Ruim voldoende. Groentesoep was lekker maar niet bijzonder. Het griesmeelpuddinkje met bosvruchtensaus (een ouderwets toetje) was echt heel lekker.

Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Bij de Lindeboom gegeten met 4 personen met de AH actie het was fantastisch, we konden kiezen uit 2 voor- hoofdgerechten en 2 toetjes.
3 personen hebben de keus laten vallen op uiensoep en 1 persoon had een salade met eendenborstfilet, en bij het hoofdgerecht 2 personen gegrilde kalfentrecote met pepersaus en 2 personen hadden de duo van zalm en kabeljauw met botersaus het smaakte verrukkelijk zowel het vlees als ook de vis, hierbij werden gebakken aardappeltjes, salade en witlofstronkjes met kaas uit de oven geserveerd.
Wat de bediening aangaat dit was ook uitstekend er liep 1 mevrouw te bedienen en kwam op gepaste momenten even vragen of alles naar wens was, dus gelukkig niet elke keer iemand aan de tafel voor dit of dat.
De inrichting van het restaurant ziet er zeer netjes uit met loungebanken langs de kant en een paar stoeltjes bij de open haard en voor de rest gewone tafels en stoelen, gewoon een heerlijk rustige huiselijke omgeving om heerlijk te eten.
Wij komen hier zeker nog eens terug, team van de Lindeboom ga zo door.
Met vriendelijke groet,
Pieter.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Aardige brasserie, het eten was goed, de ambiance aardig, enkel wel wat rustig voor een zaterdagavond. bediening vriendelijk, maar vergat wel een van onze etenswensen door te voeren in het hoofdgerecht.
John L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Het voorgerecht vonden wij het lekkers.
De keuze van het hoofdgerecht is beperkt.
Dit geld ook voor her nagerecht bijvoorbeeld een kopje koffie of thee.
fzandkamp .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Ondanks een kleine kaart ( keuze uit 2 menu's) was het prima te eten.
Goede bediening, liet niets te wensen over. Voor het dessert vroegen wij om koffie ipv ijs. Dat was helemaal geen probleem.
Het restaurant was al in kerstsfeer, dus het was erg gezellig.
Al met al zeer de moeite waard.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Vriendelijke bediening, de gangen werden in een juist tijdschema uitgeserveerd. voorgerecht salade/zalm prima, hoofdgerecht schnitzel/garnituren goed.....echter er wordt in de keuken geen gebruik gemaakt van rechauds, waardoor de maaltijd in no time koud is, hetgeen de smaakpapillen niet ten gunste komt....pas dit aan !! het nagerecht IJs met vruchten prima.
de prijs kwaliteit verhouding is goed.
jan.overvelde .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het diner was helemaal in orde. Alle gangen waren prima. De sfeer was goed maar er waren niet teveel gasten. De grote zaal was helaas niet beschikbaar omdat daar een privébijeenkomst was (condoleance voor een dorpsgenote) De Lindeboom wordt door ons aanbevolen!
Luistervink W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Lekker gegeten, vooraf vastgesteld menu, zonder veel toeters en bellen in een sobere ambiance met een redelijke prijs kwaliteitsverhouding en een correcte en vriendelijke bediening. Het restaurant wordt bezocht door buurtbewoners en voldoet daardoor voor het invullen van een behoefte.
We zaten in een andere zaal dan gebruikelijk in verband met een groepsreservering.
De kok had het zich met de vissalade wel heel makkelijk gemaakt. Het was wat het was: vis met sla. De prijs was vooral redelijk te noemen omdat we het tweede menu er gratis bij kregen.
Gerbri .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
de bediening is vriendelijk, maar niet service gericht.we kwamen met 8 volwassenen en 5 kinderen.dat was niet doorgegeven via Iens,alleen de 8 volwassenen. we kregen een tafel voor 8 aangewezen, waar later nog een klein tafeltje bijgezet werd.echter,er was voor 10 personen gedekt en er kwam ook na herhaaldelijk vragen geen extra bestek bij.we kregen te horen dat er genoeg bij een ander lag dat konden we wel gebruiken.
het eten was goed, maar ook niet meer dan dat.weinig groente, alleen sla en witlof.
de prijs was redelijk.
Leicec .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het personeel is erg vriendelijk. Het eten was prima. Geen hoogstaande kwaliteit, maar daar is de prijs ook naar. Creme brulee is een aanrader!
lodylody .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
We namen deel aan de Albert Heijn aktie.
Er werd een keuzemenu aangeboden. Allemaal kozen we voor de carpaccio als voorgerecht, een varkenshaas als hoofdgerecht en als toetje een creme brulee. De prijs voor het menu bedroeg € 29,50 (voor 2 personen i.v.m. de aktie). Iedereen was het er over eens. Alles was voortreffelijk. De carpaccio afgewerkt met sla en een heerlijke dressing, de varkenshaas uitstekend bereid zoals het echt hoort, daarbij geserveerd groente, tarte van aardappel, frietjes en een gestoofd peertje.
Het restaurant was vol geboekt, maar desondanks verliep alles vlot. De bediening was erg voorkomend en beleefd.
De entourage van het restaurant is goed. Niet meer, niet minder en maakt onderdeel uit van een soort kleinschalig wijkcentrum. Voor de gehele entourage en inrichting een kleine 8.
E.haverkampje H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het driegangenmenu was goed. Je kon kiezen uit 2 voor gerechten,2 hoofdgerechten en 2 nagerechten . De hoeveelheid wat er werd geserveerd was voldoende, en het smaakte heerlijk.
De bediening was goed en het was er erg gezellig . Een aanrader voor iedereen die met een bon van de AH nog gaat uit eten.