De Lindeboom New Style

- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Maria K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Twee voorgerechten op, waren beide goed op smaak. Wijnadvisering was uitermate goed. Als nagerecht kaasplanken gegeten, was erg lekker zeker een aanrader met een PX.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Ik ben hier met een paar klanten en collega's gaan lunchen. Het eten was gewoon perfect! We hebben allemaal het dag lunchmenu genomen, omdat het met enthousiasme door se ober gepresenteerd werd. Voorgerecht: in bouillon gekookt rundvlees met groene asperges en een mousse van paddestoelen: Prima! Hoofdgerecht: Limburgs kloostervarken met diverse bijgerechtjes: Prima! Verder zeer kundig en vriendelijk personeel, goede wijn keuzes bij de gerechten. Decor vind ik goed maar niet overdreven of wow, dit zou wel wat gewaagder mogen zijn. Aanrader!
SuzanneJvK .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag gedineerd bij de Lindeboom. Ik koos voor het 4-gangen dagmenu dat echt verrukkelijk was. De combinaties waren goed, het eten was zeer goed op smaak en de bijbehorende wijnen een goede match. De service is prima, niet super snel maar als je een gezellige avond hebt is dat geen enkel probleem. Klein minpuntje was dat het tussengerecht iets te zout was naar mijn smaak; de combinatie van risotto, vis en een saus van schaaldieren was prima maar door de toegevoegde zeekraal werd het net iets TE. Hoogtepunt was het dessert. Ik had gekozen voor een ijsparfait van karamel, met lauwwarme karamelsaus, ananas en mint. Het smaakte fris, zoet, smeuïg en krokant... voor mij was het gewoonweg perfect!
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Voor iedereen die van lekker eten houdt is de Lindeboom een aanrader. Wat mij het meest is bijgebleven aan het bezoek is de vriendelijke bediening, leggen alles goed uit en maken het echt een fijne avond. Het eten subliem en goed geprijsd voor de geboden kwaliteit. Bibgourmand verdienen ze zeker.
Stille_Genieter .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Een paar weken geleden hebben wij op uitnodiging van vrienden bij de Lindeboom in Beek gegeten. Het voorgerecht waren "verschillende hammetjes" zoals dit door de gastheer genoemd werd. Dit waren een paar blaadjes sla en o.a. salami en fricandeau, die naar ik vermoed rechtstreeks gewoon uit de voorverpakking kwam. Ik vond dit geen voorgerecht wat je bij een restaurant uit dit segment zou verwachten. Ook het tussengerecht liet te wensen over, vooral de opmaak was onder de maat. Omdat het in een soort van bakje geserveerd werd was de saffraansaus (bij de vis) ook geheel door de risotto gelopen. Verder viel de kabeljauw van gaarheid bijna uit elkaar echter was deze niet geheel warm. Ik denk dan ook dat er te lang gewacht is alvorens de kabeljauw te serveren. Ook het huisaperitief vond ik qua prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding. Het hoofdgerecht was wel lekker. Echter het totaalplaatje viel een tegen. Ik heb hier tijdens het eten niks over gezegd omdat we hier op uitnodiging waren komen eten. Te duur voor hetgeen er geboden werd.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Altijd heerlijk eten met een verfijnde smaak, je moet hier niet komen eten als gewoon veel op je bord wil hebben. Dit restaurant is echt voor fijnproevers! Dit samen met een goede service en goede adviezen ten aanzien van de wijn. ZEER zeker een ECHTE aanrader!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heerlijk gegeten, het eten was als vanouds smakelijk en voortreffelijk. De Lindeboom blijft een van mijn favorieten. De ambiance, de service en vooral de aandacht die zij aan hun bezoekers schenken kan ik erg waarderen. Ik ga er zeker nog een keer naar terug.
Lars P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Voor onze vakantie weer heerlijk gegeten bij de lindeboom. Wij zijn vaste gast en ze hebben deze zomer weer erg lekkere gerechten op de kaart. De ossobuco had ons juist erg goed gesmaakt. Wij raden anderen ook het bib gourmand menu aan en natuurlijk het wijnarrangement. Erik jan-willem blijf zo doorgaan!
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag bij de Lindeboom in Beek gegeten. Duurde en half uur voordat uberhaupt werd opgenomen. Eten was smakeloos en heel weinig! Prijs kwaliteit was ver te zoeken! Ik had de ossobuco, de risotto was smakeloos en het vlees was soepvlees met bot. Vooraf carpaccio, heel weinig en smakeloos. Slechte service, onvriendelijk en heeft verkeede hoofdgerecht doorgegeven. Er vlogen wespen en vliegen in de zaak! Zeker geen aanrrader! Avond verpest en €128,00 lichter.
JanaZ .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Eten is prima. Echter, 1,5 uur gewacht op het voorgerecht, terwijl wij netjes hadden gereserveerd. Daarna nog eens 1,5 uur gewacht op ons hoofdgerecht. Zonder excuses of wat dan ook. Leek de normaalste zaak van de wereld. Bediening is ronduit onvriendelijk en met andere zaken bezig dan serveren. Zeer teleurstellend. Locatie is mooi en eten is zoals gezegd lekker, maar de service is voor mij reden om hier nooit meer naar toe te gaan. Zeker gezien de prijs verwacht je toch echt meer!
Ronald-Lidi .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
De zeebaars (2 maal besteld) is fantastisch ! Minpuntje is dat de boterrand bij de sauce hollandaisevzichtbaar was, doch heeft prima gesmaakt. De aandacht in de bediening is prima, is gezellig druk geweest op de eerste Pinksterdag ! Een aanrader!
RMordang .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Echte aanrader! In dit ethablisement weet men elke keer weer van een avondje uit eten een feestje te maken. Heerlijke verse gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Personeel altijd vriendelijk en correct. Gastrvrijheid schrijft men hier absoluut met de hoofdletter G.
Anneopbroek .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Favoriete restaurant waar je elk jaar minstens een paar keer geweest moet zijn. Aanrader is het Bib gourmand menu. Heerlijke gerechten aangepast aan het seizoen en super wijnen erbij geadviseerd. Hier ook al stiekem de eerste asperges van het seizoen gegeten! Tot gauw weer
Ralph P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
ik kan het zeer kort houden. Eten prijs/kwaliteit super. Wijnkaart via iPad erg overzichtelijk en de wijnen zijn top!!!!
Complimenten aan het hele team.
Foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gekozen voor een Bib Gourmande menu, mooie keuze. Smakelijke gerechten, porties zijn voldoende. Goede wijnen in verschillende prijscategorieën. Heerlijke plek om te vertoeven en de heren hebben verstand van hospitality. Uiteraard kom ik hier terug.
Marcelle33 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
De Lindeboom is absoluut een van onze favorieten. Een van de weinige restaurants waar ik nagenoeg altijd het menu bestel omdat dat altijd erg lekker is. Met het bijpassende wijnarrangement garant voor een avond genieten.
Tevens leuke enthousiaste bediening. Kortom een aanrader!
Josine M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Een van onze favorieten. Sfeer, gastvrijheid, goed eten en een perfect bijpassende wijn is een garantie voor een avond genieten. Komen regelmatig en altijd naar volle tevredenheid.
IPjotr .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Regelmatig bezoeken wij dit restaurant, deze keer kozen wij een heerlijk aanbevolen 4 gangen menu, mooie porties, verrassende smaken.
Sfeervol restaurant , lekker gemakkelijk en ongedwongen zitten.
Jammer dat ober in dialect communiceert, terwijl hij weet dat zijn gasten het niet spreken, ( een detail) het gaat tenslotte om het eten, en deze zaterdag heeft de keuken zichzelf overtroffen.......verrukkelijk
Prins N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Uitstekend 3 gangen diner op met verrassende gerechten, prima bediening en prijsvriendelijk. Heerlijke kabeljauw in pure tomaat(voor) en zachtgegaard vlees als hoofdgerecht. Een openbaring en prima service door attent personeel. Een aanrader voor iedereen, met een Bib Gourmande onderscheiding van Michelin, helemaal terecht. Opvallend grote porties! Gaan zeker terug!!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Comfortabel zitten. (ruimte en goede stoelen). Standaard voorgerecht van het huis is heerlijk en bestaat uit diverse soorten toast en brood met tapenade en humus. Paddenstoelensoep was heerlijk en voldoende. Hoofdgerecht vlees was erg goed op de pepersaus na. Die was wat laf van smaak. Hoofdgerecht vega vond ik minder. Bladerdeeg met wat veel en smakeloze spinazie en wat weinig geitenkaas. Bijgerechten apart betalen. Frietjes, handmade, heerlijk maar kleine portie. Losse kleine sidesalad was ok, maar geen 8 euro waard.
Dessert was heerlijk! Compliment!
Bediening was erg vriendelijk behulpzaam en alert, maar iets te nadrukkelijk aanwezig af en toe.