De Lindeboom New Style

Jouw recensie over het restaurant De Lindeboom New Style

Ivonne M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
uitstekend gegeten en perfecte
bediening! Het 2e jaar op rij Kerstdiner. Vanaf binnenkomst met persoonlijk welkom tot het verlaten van de zaak.
DEnnis V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De Lindeboom excelleert in hostmanship. Vanaf het begin dat je aankomt voel je je welkom. Het voorgerecht is goed afgemeten (je kunt bij alle gerechten aangeven wat je fijn vind en wat niet) en de tijd tussen voor en hoofdgerecht voelen ze perfect aan. De bediening is enorm vriendelijk en enorme wijnkenners. Ze vertellen zo passievol over de wijn en het paste perfect bij de gerechten. Het hoofdgerecht kalf was heel lekker en goed gebakken, met de saus naar keuze. De sfeer was heel erg goed en we komen hier zeker terug.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Al vele malen hier een top avond gehad. Het plaatje klopt gewoon hier. Qua gastvrijheid en toewijding springt het team er echt uit. We komen hier enkele keren per jaar en zijn nog nooit teleurgesteld. Erg mooie gerechten en bijpassende wijnen.
roger L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten. Vier gangen menu met goed gekozen bijpassende wijnen. Vooral de carpaccio met warme ganzenlever was zeer bijzonder. Ook de kreeftensoep was buitengewoon lekker. De gefileerde zeetong en caramelschuim met vanille-ijs maakten het diner af. Dank voor een gezellige culinaire avond.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2e Kerstdag met 15 man gegeten. We hadden het 5 gangen special Kerstmenu. 12.00 uur gearriveerd en rond 15.45 van tafel.
Alle gerechten waren echt top! bombe van scampi, zalm, groene asperges, smeuig roerei, mierikswortel en gel van rode bietjes smolt werkelijk op de tong.Vooral de zeebaars met risotto en met schuim van winterpeen. Prima porties en lekkere wijnen!
Vlotte bediening waarbij ik wel wil opmerken dat de mannen ietwat minder "amicaal/joviaal" mogen doen. Maar nergens te lang gewacht tussen de gerechten door terwijl het restaurant helemaal vol zat.
Een aanrader voor volgend jaar.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Twee voorgerechten op, waren beide goed op smaak. Wijnadvisering was uitermate goed. Als nagerecht kaasplanken gegeten, was erg lekker zeker een aanrader met een PX.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Ik ben hier met een paar klanten en collega's gaan lunchen. Het eten was gewoon perfect! We hebben allemaal het dag lunchmenu genomen, omdat het met enthousiasme door se ober gepresenteerd werd. Voorgerecht: in bouillon gekookt rundvlees met groene asperges en een mousse van paddestoelen: Prima! Hoofdgerecht: Limburgs kloostervarken met diverse bijgerechtjes: Prima! Verder zeer kundig en vriendelijk personeel, goede wijn keuzes bij de gerechten. Decor vind ik goed maar niet overdreven of wow, dit zou wel wat gewaagder mogen zijn. Aanrader!
SuzanneJvK .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag gedineerd bij de Lindeboom. Ik koos voor het 4-gangen dagmenu dat echt verrukkelijk was. De combinaties waren goed, het eten was zeer goed op smaak en de bijbehorende wijnen een goede match. De service is prima, niet super snel maar als je een gezellige avond hebt is dat geen enkel probleem. Klein minpuntje was dat het tussengerecht iets te zout was naar mijn smaak; de combinatie van risotto, vis en een saus van schaaldieren was prima maar door de toegevoegde zeekraal werd het net iets TE. Hoogtepunt was het dessert. Ik had gekozen voor een ijsparfait van karamel, met lauwwarme karamelsaus, ananas en mint. Het smaakte fris, zoet, smeuïg en krokant... voor mij was het gewoonweg perfect!
Shirley H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Voor iedereen die van lekker eten houdt is de Lindeboom een aanrader. Wat mij het meest is bijgebleven aan het bezoek is de vriendelijke bediening, leggen alles goed uit en maken het echt een fijne avond. Het eten subliem en goed geprijsd voor de geboden kwaliteit. Bibgourmand verdienen ze zeker.
Stille_Genieter .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Een paar weken geleden hebben wij op uitnodiging van vrienden bij de Lindeboom in Beek gegeten. Het voorgerecht waren "verschillende hammetjes" zoals dit door de gastheer genoemd werd. Dit waren een paar blaadjes sla en o.a. salami en fricandeau, die naar ik vermoed rechtstreeks gewoon uit de voorverpakking kwam. Ik vond dit geen voorgerecht wat je bij een restaurant uit dit segment zou verwachten. Ook het tussengerecht liet te wensen over, vooral de opmaak was onder de maat. Omdat het in een soort van bakje geserveerd werd was de saffraansaus (bij de vis) ook geheel door de risotto gelopen. Verder viel de kabeljauw van gaarheid bijna uit elkaar echter was deze niet geheel warm. Ik denk dan ook dat er te lang gewacht is alvorens de kabeljauw te serveren. Ook het huisaperitief vond ik qua prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding. Het hoofdgerecht was wel lekker. Echter het totaalplaatje viel een tegen. Ik heb hier tijdens het eten niks over gezegd omdat we hier op uitnodiging waren komen eten. Te duur voor hetgeen er geboden werd.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Altijd heerlijk eten met een verfijnde smaak, je moet hier niet komen eten als gewoon veel op je bord wil hebben. Dit restaurant is echt voor fijnproevers! Dit samen met een goede service en goede adviezen ten aanzien van de wijn. ZEER zeker een ECHTE aanrader!
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Heerlijk gegeten, het eten was als vanouds smakelijk en voortreffelijk. De Lindeboom blijft een van mijn favorieten. De ambiance, de service en vooral de aandacht die zij aan hun bezoekers schenken kan ik erg waarderen. Ik ga er zeker nog een keer naar terug.
Lars P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Voor onze vakantie weer heerlijk gegeten bij de lindeboom. Wij zijn vaste gast en ze hebben deze zomer weer erg lekkere gerechten op de kaart. De ossobuco had ons juist erg goed gesmaakt. Wij raden anderen ook het bib gourmand menu aan en natuurlijk het wijnarrangement. Erik jan-willem blijf zo doorgaan!
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag bij de Lindeboom in Beek gegeten. Duurde en half uur voordat uberhaupt werd opgenomen. Eten was smakeloos en heel weinig! Prijs kwaliteit was ver te zoeken! Ik had de ossobuco, de risotto was smakeloos en het vlees was soepvlees met bot. Vooraf carpaccio, heel weinig en smakeloos. Slechte service, onvriendelijk en heeft verkeede hoofdgerecht doorgegeven. Er vlogen wespen en vliegen in de zaak! Zeker geen aanrrader! Avond verpest en €128,00 lichter.
foodandfit K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gekozen voor een Bib Gourmande menu, mooie keuze. Smakelijke gerechten, porties zijn voldoende. Goede wijnen in verschillende prijscategorieën. Heerlijke plek om te vertoeven en de heren hebben verstand van hospitality. Uiteraard kom ik hier terug.
iPjotr .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Regelmatig bezoeken wij dit restaurant, deze keer kozen wij een heerlijk aanbevolen 4 gangen menu, mooie porties, verrassende smaken.
Sfeervol restaurant , lekker gemakkelijk en ongedwongen zitten.
Jammer dat ober in dialect communiceert, terwijl hij weet dat zijn gasten het niet spreken, ( een detail) het gaat tenslotte om het eten, en deze zaterdag heeft de keuken zichzelf overtroffen.......verrukkelijk
N. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Comfortabel zitten. (ruimte en goede stoelen). Standaard voorgerecht van het huis is heerlijk en bestaat uit diverse soorten toast en brood met tapenade en humus. Paddenstoelensoep was heerlijk en voldoende. Hoofdgerecht vlees was erg goed op de pepersaus na. Die was wat laf van smaak. Hoofdgerecht vega vond ik minder. Bladerdeeg met wat veel en smakeloze spinazie en wat weinig geitenkaas. Bijgerechten apart betalen. Frietjes, handmade, heerlijk maar kleine portie. Losse kleine sidesalad was ok, maar geen 8 euro waard.
Dessert was heerlijk! Compliment!
Bediening was erg vriendelijk behulpzaam en alert, maar iets te nadrukkelijk aanwezig af en toe.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
We komen hier al jaren...de sleet zit erin. Het oogt te gemakzuchtig, niet strak genoeg geleid. Menu's te simpel voor de berekende prijs. Erg jammer
Lars P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Wij hebben hier een geweldige avond gehad gisteren. De lindeboom staat bij ons stipt op nummer 1 vanwege het geweldige eten, de originele smaakjes en de lekkere wijnen. Kabeljauw in een boullion vis als hoofdgerecht was echt zo lekker dat moet iedereen proeven.De bediening is zo gastvrij ze letten goed op en zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt. Het decor was zeer mooi we zijn er ruim 3 uur geweest heerlijke gezelligheid langzaam ging de zon onder terwijl we nog een koffie en thee dronken we voelden er ons echt thuis! We willen iedereen van de lindeboom dan ook bedanken voor de perfecte avond
Jj H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
De soep was redelijk. maar het hoofdgerecht was nogal erg droog en erg simpel. Het nagerecht paste geenzins bij de vorige variates. De wijn was zeer teleurstellend gezien de Bib Gourmand award. Dus het eten en de wijnen vonden wij niet erg bijzonder, zeker niet gezien de prijs. De service was redelijk en het decor is matig sfeervol maar de lokatie aan een drukke weg is weinig indrukwekkend.